loffen Skrevet 23. desember 2017 #46761 Del Skrevet 23. desember 2017 19 minutter siden, nicecar skrev: Er det bare meg eller ligner hun ikke på seg selv lenger? I det siste blogginnlegget ser hun ut som et helt annet menneske.. Ser plutselig ut som 'Michelle Pfeiffer after plastic surgery'. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anne B Skrevet 23. desember 2017 #46762 Del Skrevet 23. desember 2017 Med det overforbruket hun har frontet i hele desember så er ikke dette innlegget særlig troverdig. Kjoler og fuskepelser i hopetall, oppussing og nye møbler under et år etter første runde, overlesset julepynt og helgeturer. Det gir ikke meg dårlig samvittighet for å gi mine nærmeste en oppmerksomhet til jul. Og bildene som følger med topper det hele. Pent dandert i sin nye sofa med et ettertenksomt uttrykk i et ansikt som er helt ugjenkjennelig. God jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 23. desember 2017 #46763 Del Skrevet 23. desember 2017 1 time siden, Ultiva skrev: Hun skriver at de voksne har pleid å ha "gavemaraton uten like" på julekvelden når barna var i seng. Skjønner godt at de klarer seg uten det. Hun skriver at nå skal de begynne å se på julekvelden som barnas kveld. Tommel opp og velkommen etter. Ja tommel opp og velkommen etter. De forrige årenes gavebonanzaer var pinlige og veldig lite i tiden så bra om det er sant de har roet seg ned. Og uavhengig av sannhetsgehalten i innlegget er det viktigste det inntrykket de nå gir utatt med bloggen. Om det virkelig fortsatt skulle finnes lesere, som ikke forlengst selv har skjønt vi bare har en planet, kan kanskje bloggens (påståtte) måtehold på få leserne til å moderere seg. Så tommel opp. Nå mangler vi bare de resterende 364 dagene i året 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 23. desember 2017 #46764 Del Skrevet 23. desember 2017 18 minutter siden, Inocybe skrev: ... Nå mangler vi bare de resterende 364 dagene i året CBE sier nå "nei takk" til de kommersielle kreftene som de ellers i året er den del av. Er det bare 1 dag i året hun har tenkt å ta det standpunktet, eller vil vi se en helt ny blogg i 2018? I tilfelle ikke, så lurer jeg på hva hensikten med blogginnlegget er? Litt "leirbålstemnning", for å vise hvor flinke de er, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 23. desember 2017 #46765 Del Skrevet 23. desember 2017 Barndomsminner og familie og fint og... jobbes hardt og iherdig med narrativet. Jeg tror like mye på dette som på julenissen. (Hadde hun nevnt solidariske julegaver eller annen veldedighet, hadde det kanskje hjulpet på troverdigheten.) 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skribent Skrevet 24. desember 2017 #46766 Del Skrevet 24. desember 2017 1 time siden, Asti skrev: CBE sier nå "nei takk" til de kommersielle kreftene som de ellers i året er den del av. Er det bare 1 dag i året hun har tenkt å ta det standpunktet, eller vil vi se en helt ny blogg i 2018? I tilfelle ikke, så lurer jeg på hva hensikten med blogginnlegget er? Litt "leirbålstemnning", for å vise hvor flinke de er, eller? Gjett om det treffer rett hjem hos blodfansen i disse følsomme juletider... Neida, så. Men god jul da, dere! Takk for i år. Skal vi krysse fingre for at 2018 blir året der det ryddes i bloggrekkene? Lov å håpe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snøsøta Skrevet 24. desember 2017 #46767 Del Skrevet 24. desember 2017 Kjære vene, etter å ha hatt full jul siden starten av desember er det helt naturlig å bli mettet og lei av jula nå. Det er derfor vi andre har advent - ventetid, hvor man ikke blåser alt kruttet med en gang, men venter, forbereder og bygger opp en forventning til julen. Veldig fint at barna også får en dedikert dag i desember. Julaften har alltid vært barnas dag i min familie, og om man sliter til vanlig kan det være godt å sette av en dag i året hvor man ikke først og fremst tenker på seg selv, meg og mitt. Lei av tre uker jul, eller et snev av selvinnsikt - njæ, x antall julegensere, et tonn med julepynt, sponsede peisstenger, slottsopphold, mashmellows, sukkertøystenger og sjokoladehus gjør at jeg lener mot det første. Jeg heier på barna - håper de får en super julaften med all den oppmerksomheten de fortjener. God jul til alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 24. desember 2017 #46768 Del Skrevet 24. desember 2017 Litt sært kanskje med bare julegaver til barna når det er flere til stede uten barn. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caskerette Skrevet 24. desember 2017 #46769 Del Skrevet 24. desember 2017 At least she tried. Gavefri jul er et ok budskap, uansett hensikt og kontekst, hun skal ha for den. God jul og god bedring, neidaa. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Topptur Skrevet 24. desember 2017 #46770 Del Skrevet 24. desember 2017 For det første må ingen prøve å innbille meg at ikke lassebasse har lurt unna en liten og eksklusiv pakke til melkekuen sin, for det andre tror jeg det er bra for ungene å se at de voksne også får og blir glade for pakker og for det tredje er jeg selv så barnslig at jeg synes det er stas med gaver til meg selv (kanskje fordi jeg ikke kjøper meg nye ting hver uke gjennom resten av året). Man kan veldig fint ha fokus på barna og julens budskap selv med gaver til alle under treet. Og helt til sist hadde vel budskapet hatt mer tyngde om det kom fra en som ikke har hatt et innkjøpsbonanza gjennom hele desember. Jeg kjøper det rett og slett ikke. Som med det meste jeg leser på den salgskanalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg skruf Skrevet 24. desember 2017 Populært innlegg #46771 Del Skrevet 24. desember 2017 Så, der sitter hun i den sponsa sofaen foran den sponsa kakkelovnen iført sponsa pysj med sponsa negler, lepper, hår og sminke og forteller om hvor fornuftig hun har blitt som ikke vil ha gaver på julaften... Hun får jo absolutt alt sponset, så det er sikkert vanskelig å finne på noe å ønske seg. Jeg synes det er litt rart at bare barna skal ha gaver. Greit nok at CBE og moren har kommet frem til at de voksne ikke skal ha gaver i år, men hva med sunnmørsfamilien? Caroline har en svoger og svigerinne som ikke har barn, kan jo være at de synes det er kjekt med en gave eller to. Og som noen andre også skriver, barna har godt av å se at de voksne også får gaver, sånn at de ikke vokser opp med å tro at hele verden dreier seg rundt deres eksistens, kan fort bli bortskjemte av sånt. Caroline skriver at de har hatt gavebonansa etter at barna har lagt seg. Hvorfor tar de ikke bare å åpner gaver i fellesskap med barna? Når de er små så er det bare å begynne med gaveåpning tidligere på dagen. Barna våre har alltid syntes det har vært spennende å se hva vi foreldre har fått i gaver også, særlig gavene fra de til oss. Jeg synes det er kjekt å få gaver på julaften, og det er ting jeg ønsker meg til jul. Men så får jeg ikke ting på løpende bånd ellers i året, ei heller har jeg overflod av ting og tang. Det går også an å kjøpe eller ønske seg noe fra nettsiden til Kirkens bymisjon, da støtter man en god sak. Og de selger mye fint. Jeg har bl.a kjøpt glassengler derifra i gaver til søskena mine og til mannen min sine søsken. ( en annen sak jeg lurer på, burde ikke det julegaveinnlegget være merket reklame siden alt på bildet er sponset? Kommer garantert spørsmål fra fansen om hvor ting er fra) 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 24. desember 2017 #46772 Del Skrevet 24. desember 2017 Dette er dama som fikk en splitter ny Audi til jul for noen år siden. Hun har vel fått alt som går an å få. Det er ikke noe morsomt lenger. Hun vet sikkert ikke hva hun ønsker seg fra familie og venner. De har sikkert ikke samme budsjett å kjøpe for heller. Så da er det greit at det bare er barna som får. Dessuten så lever de av å bli sponset, hun er sikkert lei av å hente gaver på posten, pakke opp, pakke ned og sende tilbake. Det har mistet sin sjarm. Så er det jo veldig fint å fremstå barmhjertig nå i julen. Hun får masse kudos for gavefri jul fra blodfansen og så har vi jo straks Vixen Awards også. Vinn vinn situasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 24. desember 2017 #46773 Del Skrevet 24. desember 2017 Ja, FOR en oppofring fra Frua. Hun får jo ingenting resten av året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Lopploella Skrevet 24. desember 2017 Populært innlegg #46774 Del Skrevet 24. desember 2017 (endret) Sånn tror jeg vi skal gjøre det neste år. Da starter vi Julen litt uti november, pusser opp huset og kjøper nye møbler og en staselig ny kakkelovn. Endel ny julepynt må vi selvfølgelig også ha, siden det gamle rælet vi har sikkert ikke passer den nye stilen. Og nytt sengetøy da, om jeg finner noe på halv pris som jeg crusher på. Jeg trenger nye julestrømper og stenger til å henge dem på, selve peisen også når jeg tenker meg om. Forskjellige julegensere til hele familien trenger vi jo ser jeg. Kommer også til å leie inn en frisør for å teste ut hvordan jeg ser ut med pannelugg og oppsatt hår, og kjøpe meg en 10-12 julekjole med matchende (?) fuskepels. Regner med dette blir såpass hektisk at vi får behov for å senke skuldrene med minst et par helger på slott eller luksussuite i Sverige. Og siden det gjelder å være i forkant og ha plass til julematen, skal jeg unne meg noen timer med PT. Sparer heldigvis mye på å ha ganske naturlig fyldige lepper, men selv om jeg har perfekt hud fra naturens side, er det så viktig å pleie huden. Jeg skal derfor legge inn en ekstra innsats med dyre produkter i juletiden. Klær og sko passer jeg på å klikke hjem året rundt, så det ikke skal bli altfor hektisk i Julen. Budskapet er tross alt det viktigste. Og det å være sammen. Jeg er så glad for at jeg er så lite materialistisk, så jeg dropper julegaver til andre enn mine egne barn. De får til gjengjeld en ordentlig gavebonanza, hvor viktig er det ikke å skape minner? Og hvor kort er det ikke til 3.juledag, når Julen er over og romjulssalget starter og jeg kan klikke hjem en masse MÅ HA-stæsh selv? Sånn blir det neste år. I år gjør vi som før, nokså moderate gaver til både store og små, og ikke noe shopping, slott, oppussing eller PT i desember. Endret 24. desember 2017 av Lopploella 100 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miagunda Skrevet 24. desember 2017 #46775 Del Skrevet 24. desember 2017 Er til å bli kvalm av. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 24. desember 2017 #46776 Del Skrevet 24. desember 2017 Kan bare underskrive det dere andre skriver om det siste innlegget. Budskapet er bra, men det finnes jo ikke troverdig når det kommer fra denne bedriften! Her har det vært bonanza helt til 23.des på kvelden, og så kommer dette innlegget, vi tenker da selv, de fleste av oss som leser bloggen🙄 Men etter bedriftens førjulstid er det godt å høre at dette skal være barnas dag, og forhåpentligvis uten en eneste utlevering, det er jo lov å håpe😊 Ønsker alle en god jul⭐️🎄⭐️ 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 24. desember 2017 #46777 Del Skrevet 24. desember 2017 Så fikk de solgt seg til reportasje i minmote og. Ligger ute på vg. Pengene klinger som julenissens bjeller. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 24. desember 2017 #46778 Del Skrevet 24. desember 2017 Det finnes jo koselige alternativer til gavebonanza, hva med en enkel liten gave til hver, gjerne kjøpt brukt eller noe hjemmelaget? Har uansett følelsen av CBE ikke akkurat er pådriveren når det gjelder deres gavefrie jul Ser for meg at dette føltes som eneste mulige løsning for de andre, for hva gir man disse to? Og nesten enda verre: hva får man? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konvall Skrevet 24. desember 2017 #46779 Del Skrevet 24. desember 2017 56 minutter siden, Lopploella skrev: Sånn tror jeg vi skal gjøre det neste år. Da starter vi Julen litt uti november, pusser opp huset og kjøper nye møbler og en staselig ny kakkelovn. Endel ny julepynt må vi selvfølgelig også ha, siden det gamle rælet vi har sikkert ikke passer den nye stilen. Og nytt sengetøy da, om jeg finner noe på halv pris som jeg crusher på. Jeg trenger nye julestrømper og stenger til å henge dem på, selve peisen også når jeg tenker meg om. Forskjellige julegensere til hele familien trenger vi jo ser jeg. Kommer også til å leie inn en frisør for å teste ut hvordan jeg ser ut med pannelugg og oppsatt hår, og kjøpe meg en 10-12 julekjole med matchende (?) fuskepels. Regner med dette blir såpass hektisk at vi får behov for å senke skuldrene med minst et par helger på slott eller luksussuite i Sverige. Og siden det gjelder å være i forkant og ha plass til julematen, skal jeg unne meg noen timer med PT. Sparer heldigvis mye på å ha ganske naturlig fyldige lepper, men selv om jeg har perfekt hud fra naturens side, er det så viktig å pleie huden. Jeg skal derfor legge inn en ekstra innsats med dyre produkter i juletiden. Klær og sko passer jeg på å klikke hjem året rundt, så det ikke skal bli altfor hektisk i Julen. Budskapet er tross alt det viktigste. Og det å være sammen. Jeg er så glad for at jeg er så lite materialistisk, så jeg dropper julegaver til andre enn mine egne barn. De får til gjengjeld en ordentlig gavebonanza, hvor viktig er det ikke å skape minner? Og hvor kort er det ikke til 3.juledag, når Julen er over og romjulssalget starter og jeg kan klikke hjem en masse MÅ HA-stæsh selv? Sånn blir det neste år. I år gjør vi som før, nokså moderate gaver til både store og små, og ikke noe shopping, slott, oppussing eller PT i desember. Fantastisk skrevet👍🏻👍🏻👍🏻😂 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konvall Skrevet 24. desember 2017 #46780 Del Skrevet 24. desember 2017 32 minutter siden, formula skrev: Det finnes jo koselige alternativer til gavebonanza, hva med en enkel liten gave til hver, gjerne kjøpt brukt eller noe hjemmelaget? Har uansett følelsen av CBE ikke akkurat er pådriveren når det gjelder deres gavefrie jul Ser for meg at dette føltes som eneste mulige løsning for de andre, for hva gir man disse to? Og nesten enda verre: hva får man? I teksten står det at ff har tenkt på det lenge, og at hennes mor hadde luftet det for et par år siden. Hvem kom da først på det tro? ( jeg holder en knapp på mor!) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg