Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fra FO sitt skriv til CBE den 13.11.17:  "Alle reklamevideoene i en "story" skal tydelig merkes som reklame. Å merke bare den siste videoen i en historie vil fort være et lovbrudd.", jfr.  https://imgur.com/a/pR82i .  Videre anbefalte FO at CBE heretter merker reklamen sin enten med "reklame" eller "annonse, jfr. https://imgur.com/a/wAQAm . 

Jeg lurer på om CBE ikke forstår hva FO skriver til henne, eller om hun med vilje velger å la være å høre på dem, for den 01.12.17 viste CBE frem sponsede negler på Snapchat: https://imgur.com/a/CFKoV , der kun siste reklamevideo er merket, og da kun med sponset. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En ting er garantert sikkert, hvis det nye forbrukerombudet kommer til å etterspør informasjon om CBE og co sine lovbrudd så ligger fotballfrueparet ekstremt dårlig an når @Asti sender inn sine linker...!

• Liker 32
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Papirfly, mod.

Skrevet

I sted gjorde jeg kyssemunn mot saksa. True story. 

• Liker 20
Skrevet
5 timer siden, Kollontaj skrev:

I sted gjorde jeg kyssemunn mot saksa. True story. 

😂😂😂

Gjest goldlion
Skrevet

Hvorfor blir andre tråder i Rampelysforumet stengt etter et visst antall advarsler, men ikke denne? 

Har det noe med av navnet til blogger ikke er nevnt, så innehaver av blogg ønsker å la denne stå, for at den skal komme mindre hyppig frem i google-søk? 

Skrevet
2 timer siden, goldlion skrev:

Hvorfor blir andre tråder i Rampelysforumet stengt etter et visst antall advarsler, men ikke denne? 

Har det noe med av navnet til blogger ikke er nevnt, så innehaver av blogg ønsker å la denne stå, for at den skal komme mindre hyppig frem i google-søk? 

Denne har vært stengt i flere omganger. ;) Men det har kommet nye regler, som legger til grunn mer skjønn i hvert enkelt tilfelle. 

• Liker 7
Skrevet

Vært stille på bloggen et døgn nå, og ikke godkjent noen kommentarer fra sist innlegg. Har hun virkelig tatt seg ferie? Håper det, for deres skyld 😊

• Liker 2
Skrevet (endret)

R

Endret av MorUgle
Gjest Xstrella
Skrevet
1 time siden, Krokanis skrev:

Vært stille på bloggen et døgn nå, og ikke godkjent noen kommentarer fra sist innlegg. Har hun virkelig tatt seg ferie? Håper det, for deres skyld 😊

Går det an? Sponset stilletid? 😆

Skrevet
26 minutter siden, Xstrella skrev:

Går det an? Sponset stilletid? 😆

Med Freiastuntet friskt i minne vil jeg si at det fint går an.

• Liker 20
Skrevet
2 timer siden, Fantastica skrev:

Med Freiastuntet friskt i minne vil jeg si at det fint går an.

Siden hun akkurat har blitt sponset av freia skal man ikke si at det er umulig nei.. men det snappes og det vel ikke gjort under "ta tiden tilbake"..

• Liker 4
Skrevet (endret)
40 minutter siden, Leia17 skrev:

Gavefri jul faktisk, uventet

Hun skriver at de voksne har pleid å ha "gavemaraton uten like" på julekvelden når barna var i seng. Skjønner godt at de klarer seg uten det. Hun skriver at nå skal de begynne å se på julekvelden som barnas kveld. Tommel opp og velkommen etter.

Endret av Ultiva
  • Liker 48
Skrevet
10 minutter siden, Leia17 skrev:

Gavefri jul faktisk, uventet

Hadde jeg også kunnet hatt om 364 dager i året innebar å få nye ting...😝

• Liker 46
Skrevet (endret)

Man får kanskje ikke tak i sponsa julegaver? 

#sponsefestalleandredageriåret

Endret av Kollontaj
  • Liker 48
Skrevet (endret)

Gavefri jul for voksne, haha. Hvem tror hun at hun lurer? Lett å se at hun vil fremstå som fornuftig, akkurat som med "småting" i gavekalenderen til eldstedatteren. Jeg tror ikke et sekund på det. Ingen vet hva som lå i kalenderpakkene, og INGEN får vite om de gir hverandre haugevis med dyre gaver. MEN som sagt - det er jo så "in" å ikke sløse, så frua hiver seg "liksom" på denne trenden også.

Endret av Myrthel
  • Liker 37
Skrevet

Synes dette var et fint innlegg. 

God jul alle sammen! 

• Liker 12
Skrevet

Er det bare meg eller ligner hun ikke på seg selv lenger? I det siste blogginnlegget ser hun ut som et helt annet menneske..

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...