Nuwanda2 Skrevet 22. desember 2017 #46681 Skrevet 22. desember 2017 11 hours ago, Ultiva said: Altså... Etter å ha svidd av en bunke med tusenlapper og korrekturlakkert masse dyre, nye pyntehus så "prøvde de masse forskjellig for å sette stemningen i byen, hang opp kuler fra taket som skulle være snø osv"... Ja det er nettopp slike øyeblikk hvor man lurer på om denne bloggen er parodi eller fakta. Og Caroline. Hvis du fjerner kjempe-ananasene og potteplantene, lager litt høydeforskjeller i byen og dekker "bakken" med en blanding av hvit bomull og kunstig snø så kommer det til å bli 100 ganger mer lunt og koselig. For slik som det er nå så ser det mest ut som om du er midtveis i vårrengjøringen. hun har nok ikke svidd av de tusenlappene... sånn bortsett fra at hun må skatte av sponsingen da 13
owley Skrevet 22. desember 2017 #46682 Skrevet 22. desember 2017 8 timer siden, Anonym90059005 skrev: Liten sklie til 2500, jaja. Igjen er det så travelt og mye som må fikses, men har en treningsdate i morgen da. Hjelpes, hvordan skal dette gå. Med tanke på historikken til dette selskapet, så er nok deler eller hele sklien sponsret. Selskapet har vel gitt uttrykk for at de aldri gir gratis spons? ser for meg et innlegg etter jul, med sponset sklie og ballbinge.... 9
Tro Smo Konosoro Skrevet 22. desember 2017 #46683 Skrevet 22. desember 2017 Jeg tror helt ærlig CBE truter mot umbrakoen og LKE på sklia for å se hvilke reaksjoner som kommer i denne tråden, for deretter å le hele veien til banken av alle klikkene denne tråden genererer. Det er helt latterlig. Skjerp dere ansatte i CBE AS. Gjør jobben deres skikkelig uten å harselere og gjøre narr av oss på kvinneguiden. Lag det produktet dere har tro på, ta til dere saklige innspill under kategoriene barneeksponering, reklamemerking og ansvaret som influencere (påvirkere), og gi blaffen i den lett komiske harselerende tonen her inne angående truting, korekturlakkbyen og påtatt travelhet. Vær så snill: gjør deres egen greie og STÅ FOR DET!!! Ikke synk ned på samme nivå som oss på KG. Forskjellen på oss er at vi er privatpersoner, dere er en millionbedrift. 19
Gjest Xstrella Skrevet 22. desember 2017 #46684 Skrevet 22. desember 2017 Ja fansen svikter aldri uansett. Uten dem måtte de hatt skikkelige jobber de og.
Oppland Skrevet 22. desember 2017 #46685 Skrevet 22. desember 2017 (endret) 2 timer siden, Gjesta skrev: Seriøst, dette MÅ være tull. Har hørt om disse husene i mange dager nå, men nektet å klikke meg inn på bloggen. Dette er verre en jeg hadde sett for meg. Hvem bruker tid på sånn?? Og det var jo ikke litt fint engang. Jeg har heller ikke sett de husene før nå. Hun må ikke komme å si hun stresser og har mye å gjøre når tiden brukes til dette tullet. Endret 22. desember 2017 av Oppland 7
Chrisssi Skrevet 22. desember 2017 #46686 Skrevet 22. desember 2017 Jeg konstaterer at jeg er veldig glad jeg ikke befinner meg i frua og frua til fruas omgangskrets. Hadde ikke følt meg vel i de overdådige omgivelsene og de "perfekte" menneskene. Nei, takke meg til et normalt julepyntet hus med reale mennesker 10
blåbærpai Skrevet 22. desember 2017 #46687 Skrevet 22. desember 2017 De gjør narr av at de blir gjort narr av, ref. trutmunnene. Eller parodierer seg selv. Hvem vet. Usikker på om de har humor. Men. Det ser fortsatt sjukt kleint ut. Så jeg vet ikke hvem som er narren her jeg.. ? Det er ikke vi som blir foreviget som voksne folk med trutmunn mot verden på trass.. 22
Gjest Xstrella Skrevet 22. desember 2017 #46688 Skrevet 22. desember 2017 Ingen kler trutmunn om de er 19 eller 31. Og hvertfall ikke de over 40.
Sandin Skrevet 22. desember 2017 #46689 Skrevet 22. desember 2017 3 timer siden, Ultiva skrev: Jeg blir oppgitt på vegne av mitt eget kjønn når CBE ifører seg glitterdusker i håret, julekuler i ørene, blafrer med løsvippene og susser med sin oversminkede restylanetrut mot en umbrakonøkkel. https://imgur.com/P68Lg2G Kan ikke noen være så snill å photoshoppe den umbrakoen bort og erstatte det med en banan, så hun kanskje ser hva det der egentlig ser ut som om hun har tenkt til å gjøre. 27
pøbelsara Skrevet 22. desember 2017 #46690 Skrevet 22. desember 2017 (endret) Jeg tror også at alle disse førjulsinnleggene med intens liksomjobbing for å male alt hvitt, men LKE med trutmunn på datterens sklie og oversminket CBE med trutmunn og unbraco bare er for å lokke oss kjerringene på KG utpå. Så don't go there, er min oppfordring. Endret 22. desember 2017 av pøbelsara 31
Emilie112 Skrevet 22. desember 2017 #46691 Skrevet 22. desember 2017 3 timer siden, Ultiva skrev: Jeg blir oppgitt på vegne av mitt eget kjønn når CBE ifører seg glitterdusker i håret, julekuler i ørene, blafrer med løsvippene og susser med sin oversminkede restylanetrut mot en umbrakonøkkel. https://imgur.com/P68Lg2G Nei og nei!! Dette er faktisk det værste jeg har sett og jeg blir flau over min egen generasjon. Det er ikke noe ved bildet som er fint eller inspirerende. Alt for mye sminke, alt for mye falsk utseende og kyssing av en unbrakonøkkel?? Hva skal det bety? 14
Gjest formula Skrevet 22. desember 2017 #46692 Skrevet 22. desember 2017 3 minutter siden, pøbelsara skrev: Jeg tror også at alle disse førjulsinnleggene med intens liksomjobbing for å male alt hvitt, men LKE med trutmunn på datterens sklie og oversminket CBE med trutmunn og unbraco bare er for å lokke oss kjerringene på KG utpå. Så don't go there, er min oppfordring. Nesten så jeg håper du har rett. Da finnes det i allefall en forklaring, men i så fall veldig spesielt om de gjør disse tingene for oss!
Kollontaj Skrevet 22. desember 2017 #46693 Skrevet 22. desember 2017 Fotografen selv ser sliten ut, kanskje han ikke tente på å pakke inn ei sklie på nytt. 15
BellaSwan Skrevet 22. desember 2017 #46694 Skrevet 22. desember 2017 (endret) Hmm, lurer på om diverse stunt fra paret den siste tiden er et eksperiment for å se hvor langt de kan dra strikken på blodfansen. For fansen er jo over seg av begeistring uansett hva som blir presentert på bloggen. Har blodfansen et breakingpoint på sin nesegruse beundring eller ikke? That is the question. Endret 22. desember 2017 av Mädchen 15
Inocybe Skrevet 22. desember 2017 #46695 Skrevet 22. desember 2017 LKEs truttmunn er garantert en hilsen til KG. Han er jo medieklovn fra før så ikke så veldig overrasket. Men kanskje han kunne ha funnet på noe som ikke hadde vært så åpenbart når nå han først vil drite seg ut. 22
Stjernekikkeren Skrevet 22. desember 2017 #46696 Skrevet 22. desember 2017 15 minutter siden, pøbelsara skrev: Jeg tror også at alle disse førjulsinnleggene med intens liksomjobbing for å male alt hvitt, men LKE med trutmunn på datterens sklie og oversminket CBE med trutmunn og unbraco bare er for å lokke oss kjerringene på KG utpå. Så don't go there, er min oppfordring. Tror faktisk du har helt rett, de tror nok at de er både morsomme og lure som tar innersvingen på oss. Sannheten er at det bare er trist, hvis dette stemmer så har de brukt sinnssykt mye penger bare for å kødde med oss, tid og penger, så forbanna bortkasta midler. 11
SusieDerkins Skrevet 22. desember 2017 #46697 Skrevet 22. desember 2017 59 minutter siden, Tro Smo Konosoro skrev: Vær så snill: gjør deres egen greie og STÅ FOR DET!!! Ikke synk ned på samme nivå som oss på KG. Forskjellen på oss er at vi er privatpersoner, dere er en millionbedrift. eh, her vil jeg bare påpeke at hvis Treasures og KG skulle komme til å befinne seg på samme nivå av noe, så er det virkelig ikke fordi DE synker NED 30
Gjest Skribent Skrevet 22. desember 2017 #46698 Skrevet 22. desember 2017 Det er klart man kan lure på hvem som ler sist dersom de gjør alt dette for å gjøre narr av «anonyme brukere på et forum» - men jeg holder en knapp på oss, for det er ikke vårt omdømme som blir stående på nettet til spott og spe til evig tid, og til skam for døtre, familie og venner... Jeg er så fantastisk glad det ikke er meg eller noen jeg kjenner (og der faller jo misunnelseskortet vekk, kan du si!). Kos dere, Treasures Det er dere vel unt å føle dere sitter med vinnerhånda. Gjett om det bare bekrefter alt som blir skrevet her!
Sinnatagg Skrevet 22. desember 2017 #46699 Skrevet 22. desember 2017 37 minutter siden, Emilie112 skrev: Nei og nei!! Dette er faktisk det værste jeg har sett og jeg blir flau over min egen generasjon. Det er ikke noe ved bildet som er fint eller inspirerende. Alt for mye sminke, alt for mye falsk utseende og kyssing av en unbrakonøkkel?? Hva skal det bety? Kanskje det er en billedlig pun? "Screw you"? NB! Tar forbehold om skrivefeil, samt at jentungen akkurat har gitt meg ett kurs i hva "pun" er, men som jeg likevel er usikker på om jeg forstår helt. *utdatert mamma her*. 11
Gjest formula Skrevet 22. desember 2017 #46700 Skrevet 22. desember 2017 Rødvinsglassene var kanskje ikke langt unna da bildene ble tatt, da de gjerne følger denne typen kveldsarbeid. Terskelen for truting er gjerne betydelig lavere da, sannsynligvis også hos bloggere og fotografer. Innlegget er dessuten spekket med skrivefeil.
Fremhevede innlegg