BelAir Skrevet 9. oktober 2017 #40901 Del Skrevet 9. oktober 2017 1 minutt siden, Asti skrev: De filmet plakatveggen på kontoret , og det ser ikke ut som noe er fjernet: https://imgur.com/a/3WNN1 Nei, hun putta vel bare inn et par bilder i videoen? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 9. oktober 2017 #40902 Del Skrevet 9. oktober 2017 1 minutt siden, BelAir skrev: Nei, hun putta vel bare inn et par bilder i videoen? Ja, ser det nå. Hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mme Blavatsky Skrevet 9. oktober 2017 #40903 Del Skrevet 9. oktober 2017 (endret) Jeg måtte bare se denne videoen! Det første som slår meg er hvor lite naturlig hun ser ut, som om hun har på et kostyme. Dette inntrykket blir forsterket av at jeg synes hun virket affektert og nervøs, språket og stemmen varierer også endel og helhetsinntrykket blir inautentisk. Jeg sitter igjen med det samme inntrykket som etter å ha sett salgsvideoen som viste det forrige huset: "Hva var dette? Hva så jeg nå?" Hjertet mitt sank når jeg så hvilke endringer de har gjort i huset. Alt var bedre før, og når hun viste frem de svarte rommene med svarte detaljer,- altså et svart bad med svart innredning? WTF? Den kjettingaktige knirkingen på filmen bidro til at jeg nesten kom litt i Halloween-stemning, i hvertfall, og det er jo noe. Lagt til: "Svart og rødt blir aldri feil." Det stemmer ikke, bare FYI. Faktisk så blir det veldig ofte feil. Endret 9. oktober 2017 av Ovnsbakt Paprika 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boblebrist Skrevet 9. oktober 2017 #40904 Del Skrevet 9. oktober 2017 Jeg skjønner ikke hvorfor et bad som primært brukes av barn er innredet med en rekke store kaktuser på gulvet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mme Blavatsky Skrevet 9. oktober 2017 #40905 Del Skrevet 9. oktober 2017 (endret) 3 hours ago, boblebrist said: Jeg skjønner ikke hvorfor et bad som primært brukes av barn er innredet med en rekke store kaktuser på gulvet. 'Dette badet blir mest brukt av barna', og så ser det ut som et torturkammer! Det er nesten bra at man knapt ser hånd for seg der inne! 😨 Men de er SÅ fornøyde, blir konklusjonen etter å ha fortalt om alt som skal endres fordi det ble feil. Endret 9. oktober 2017 av Ovnsbakt Paprika 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corinne Skrevet 9. oktober 2017 #40906 Del Skrevet 9. oktober 2017 For meg var alt galt med det huset, er tom for ord Det er ikke hets, men min ærlige mening, man kan ikke bare bli strøket med hårene når man utstiller livet sitt på den måten... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 9. oktober 2017 #40907 Del Skrevet 9. oktober 2017 Akkurat nå, Corinne skrev: For meg var alt galt med det huset, er tom for ord Det er ikke hets, men min ærlige mening, man kan ikke bare bli strøket med hårene når man utstiller livet sitt på den måten... Tipper de går lei av dette også og pusser opp om et år 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Louiah Skrevet 9. oktober 2017 #40908 Del Skrevet 9. oktober 2017 Jeg hadde slitt kraftig hadde jeg vært i deres omgangskrets og blitt invitert til å se på det nye huset. Det er virkelig helt utrolig at det er mulig å gjøre så mye rart ut av noe så vakkert. Morsomt at hun selv ler litt av at hun kalte det biblioteket når det står 5 bøker der og kaller det i samme setning TV-stua. "Det skal bli fylt opp av bøker". Veldig rart at de ikke eier flere bøker de kan ha i bokhyllen. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 9. oktober 2017 #40909 Del Skrevet 9. oktober 2017 10 minutter siden, Miranda16 skrev: Tipper de går lei av dette også og pusser opp om et år Tipper de selger og kjøper eller bygger funkishus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 9. oktober 2017 #40910 Del Skrevet 9. oktober 2017 ... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 9. oktober 2017 #40911 Del Skrevet 9. oktober 2017 Hun var så fornøyd med badet med smijerndusjen, men den synes jo ikke?? Rommet er jo helt svart? Svarte fliser OG svart dusj? Merkelig å skulle skjule dusjen? Nei, der inne skulle det ha vært lyse fliser. Og hva er det med kaktuser på badet? Klassisk hvit er så sinnsykt sterilt. Syns ikke det er elegant eller herskapelig. Jotun har så mange nydelige hvite/lyse fargetoner å velge mellom.. jeg fatter ikke. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 9. oktober 2017 Forfatter #40912 Del Skrevet 9. oktober 2017 (endret) 46 minutter siden, Njuta skrev: Jeg trodde jeg hadde sett det meste når det gjaldt CBE og hennes massive forbruk. Men etter å ha sett videoen er jeg sjokkert. Faktisk sjokkert. Jeg skjønner ikke at de kan holde på sånn her. Det er jo virkelig ikke normalt. Jeg er så enig. "Dette er stuen som vi malte i deco blue for 6-7 måneder siden. NÅ har vi malt den klassisk hvit, men vi gleder oss VELDIG til å vise dere alle forandringene som skal skje på veggene og overalt her inne!" Slik gikk det mer eller mindre igjen i alle rommene minus det ene badet, kontoret og det ene barnerommet. Voldsomme endringer har blitt utført og godt over halvparten skal gjøres på nytt; eventuelt for tredje gang på trekvart år. Den hvite treskjenken på badet, som de fikk tilpasset med vasker og marmorplate "er i ferd med å falle fra hverandre" og skal byttes ut med et nytt møbel som de begge har lagt sin elsk på og gleder seg til å vise oss. Huset minner i så måte om Villa Paprikas; med impulsive, raske løsninger og huhei nå er det høst og jula er nesten her, nå skal vi pusse opp absolutt alt sammen på nytt dere og SOM vi koser oss og gleder oss! Endret 9. oktober 2017 av Ultiva 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 9. oktober 2017 #40913 Del Skrevet 9. oktober 2017 Egentlig helt 😳 av den videoen. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
På besøk Skrevet 9. oktober 2017 #40914 Del Skrevet 9. oktober 2017 Er så glad mitt liv er så lite hektisk og vanlig 8-16. Hadde ikke holdt ut slike hektiske, texastilstander der jeg både måtte godkjenne 32 kommentarer OG redigere en film i løpet av én arbeidsdag. For ikke å glemme sju kaffekopper, løpetur på mølla og finne stoff til pynteputer. Mandager kan vært hardt ass... 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skribent Skrevet 9. oktober 2017 #40915 Del Skrevet 9. oktober 2017 26 minutter siden, Louiah skrev: Jeg hadde slitt kraftig hadde jeg vært i deres omgangskrets og blitt invitert til å se på det nye huset. Det er virkelig helt utrolig at det er mulig å gjøre så mye rart ut av noe så vakkert. Morsomt at hun selv ler litt av at hun kalte det biblioteket når det står 5 bøker der og kaller det i samme setning TV-stua. "Det skal bli fylt opp av bøker". Veldig rart at de ikke eier flere bøker de kan ha i bokhyllen. Sitat Skal bli morsomt å se hvor kjapt man kan fylle bokhyller med bøker fra Storytel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffemonsteret Skrevet 9. oktober 2017 #40916 Del Skrevet 9. oktober 2017 Det overforbruket er spinnvilt! Jeg bet meg merke i kommentaren om at teppet på "bibiloteket" skulle foreldrene hennes overta. Det skrev hun i bloggen også, men det var kjøpt på salg så var ikke så farlig. Det lille teppet er det eneste av alt de nå tydeligvis skal bytte ut, som hun nevner hva de skal gjøre med.. hva de skal gjøre med alle møblene som var det lelreste hun kunne tenke seg for bare noen måneder siden, nevnes ikke med ett ord. Litt festlig, på en trist måte 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 9. oktober 2017 #40917 Del Skrevet 9. oktober 2017 Litt morsomt med kommoden som ble til servantskap, der hun passer på å få fram at den har de PUSSET OPP. Så kom ikke her altså, å si at de ikke kjøper brukt! Synd den ikke holdt lenger, og må byttes ut med noe enda kulere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 9. oktober 2017 Forfatter #40918 Del Skrevet 9. oktober 2017 (endret) 26 minutter siden, Kollontaj skrev: Egentlig helt 😳 av den videoen. Da er vi to. Jeg ser ikke poenget med denne "house touren" da CBE forteller at de uansett har tenkt å gjøre om på mesteparten ASAP. Bruk og kast-mentalitet på sitt ypperste. Her snakker vi materialer og håndverkstimer for flere hundre tusen kroner som bare skal forkastes noen måneder senere. Behovet for øyeblikkelig tilfredsstillelse er påtagelig. Men én ting skal CBE ha; hun innrømmer til en viss grad at de tok mange dårlige valg under oppussingen. Endret 9. oktober 2017 av Ultiva 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konvall Skrevet 9. oktober 2017 #40919 Del Skrevet 9. oktober 2017 Var inne og så på videoen nå...(kan noen få den dama til å holde hendene naturlig? Ikke klappe kake hele tiden liksom?😡) jeg blir helt matt,,hun er så fornøyd altså ! Men det skal bli bedre....Jeg er ikke sjalu, NEI...jeg er faktisk ikke det, men alt er helt tragisk med denne bruk og kast mentaliteten som de driver med. Og fisking etter spons skjer også mellom linjene.. 😤😷😣 at ikke fansen snart går lei? Skjønner ikkeno e...🤔 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cocosa Skrevet 9. oktober 2017 #40920 Del Skrevet 9. oktober 2017 Er spent på kommentarene under videoen? (Nei, jeg har ikke sett den). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg