Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Gjest formula

Trist at filmen de skulle se var som å : "se på et langt dikt". Hater når det skjer.....Skjønner forøvrig ikke hva sexy posing har med rosa sløyfe å gjøre? Fint at hun støtter altså, men kunne jo ha spart seg for trutmunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Topptur
1 time siden, pøbelsara skrev:

Eller kanskje LilleSnupp er retorisk - hun viser CBE nettopp at vi ikke tror på narrativet hennes - at det ikke er troverdig?

Ok. Godt å ha noen til å snakke for seg 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått litt nok av alle disse bedriftene som skal være så snille og støtte gode saker med noen lusne prosenter. Det er jo bare for å selge mer. Kjent triks for å at forbrukerne skal se på de som "snille", og samtidig tenke at de gjør en god gjerning ved å kjøpe produktene. Vinn-vinn for bedriften. 

Hadde bedriftene virkelig ønsket å støtte opp under en god sak hadde de gitt et direkte bidrag uten å knytte det opp til salg av egne varer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
15 minutter siden, formula skrev:

Trist at filmen de skulle se var som å : "se på et langt dikt". Hater når det skjer.....Skjønner forøvrig ikke hva sexy posing har med rosa sløyfe å gjøre? Fint at hun støtter altså, men kunne jo ha spart seg for trutmunnen.

Siterer meg selv nå altså men, hvem er denne trutmunnen egentlig for? Ser jo ofte at hun truter på bilder. En ting er at det er temmelig "fjortis" og litt rart at en dame som har passert 30 gjør det, men hvem gjør hun det for? Finnes det menn som leser bloggen hennes? Ja, bortsett fra PT Åge da. Eller mener hun at leserne hennes som jeg vil tro er kvinner, synes hun er søt/lekker/sexy når hun truter? Eller er det fotografen som bare MÅ se henne "sexy" på bilder av og til? Synes bare det ser så merkelig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, eeyoree skrev:

Noen som vet om søsteren hennes fremdeles har den vegetar-restauranten?

Den er lagt ned.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, neiogneiognei skrev:

Den gikk konkurs, men skjønner ikke helt relevansen til diskusjonen om CBEs bedrift?

Hvorfor ikke? Den ble jo nevnt flere ganger på bloggen (gratis reklame?) så må vel være innafor å spørre. :)

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutes ago, formula said:

Siterer meg selv nå altså men, hvem er denne trutmunnen egentlig for? Ser jo ofte at hun truter på bilder. En ting er at det er temmelig "fjortis" og litt rart at en dame som har passert 30 gjør det, men hvem gjør hun det for? Finnes det menn som leser bloggen hennes? Ja, bortsett fra PT Åge da. Eller mener hun at leserne hennes som jeg vil tro er kvinner, synes hun er søt/lekker/sexy når hun truter? Eller er det fotografen som bare MÅ se henne "sexy" på bilder av og til? Synes bare det ser så merkelig ut.

Haha, det er kjemperart😂 Litt sånn "er trutmunnen til meg; en velutdannet og ressurssterk kvinne i aldergruppen 20-29, som liker å henge på kjøpesentre? Men... jeg trodde jeg likte menn?" Plot twist!

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, neiogneiognei skrev:

Hva ville du diskutere?

Hvorfor spør du meg? Var ikke jeg som tok opp temaet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, neiogneiognei skrev:

Spør fordi du svarte meg.

Det er evigheter siden kaféen ble omtalt i bloggen.

Og nettopp derfor må det vel være greit at en person spurte om den fremdeles var i drift.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi den ikke har blitt omtalt? Hvorfor dra opp omtale fra så lang tid tilbake, det er vel allerede ferdig diskutert i tråden.

Ømt tema for deg? Nå er det vel ikke alle som har fulgt tråden hele tiden. Uansett, det var et enkelt spørsmål fra en bruker her inne som hun/han og alle vi andre nå har fått svar på. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Karmaisabitch skrev:

😂😂😂 Den bloggen er så lættis! 

Og at vi leser den er om mulig enda mer lættis, og gir henne muligheten til å selge annonsene hun gjør.

Vi går inn der for å le av henne. Og hun tjener godt på det. På samme måte som MtM. 

Jeg går kun inn for å finne ut hva som diskuteres her inne. Om flere hadde lagt ut Imgur, hadde det vært enklere å følge med, uten å gi klikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh. Ok?

Nei bare lurte siden det er du som bestemmer hva som er ferdig diskutert.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Cocosa skrev:

Ifølge peisinnlegget på IG, trenger hun kun å merke det om hun linker til blogginnlegget...

Jeg så det.. Det er noen som har spurt hvor peisen er fra under det IG-innlegget, men hun svarer ikke :sprettoy:

Men når de har tatt disse bildene av peisen så har jo det vært i jobbsammenheng. Gråsoneland altså... 

Edit: Den offentlige brukeren hennes på IG har jo brukernavnet «carolinebergeriksenno», vil det si at vi kan oppfatte dette som en «forlenger» av bloggen da...? :vetikke:

Endret av Pigaloppen
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en utrolig frekk og nedlatende «sykepleier». Var noe veldig kjent med skrivestilen der ja. Den går virkelig igjen blant de av CBEs riddere som presenterer seg med yrkestitler.

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Skribent

Med tanke på hvor mange år bloggen nå har eksistert, vært i vinden mer negativt enn positivt, og hvor slitsomt de synes det er med all «misunnelsen»... Fortsatt ikke et alternativ å justere kursen? Skjønner det ikke. Kanskje jeg bare ikke er like glad i penger som dem, men med så mange soleklare tilbakemeldinger på helt konkrete ting så skal man jammen trekke den lugubre kapteinslua si godt nedover ørene for å overse kritikk så konsekvent... 

Endret av Skribent
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, neiogneiognei skrev:

Litt hakkete redigering rundt haka i trutmunnfotoet i dag. Jaja.

LKE/Bente, er det travelt for tiden?

Pluss litt strekete hake og syyykt glatt øyelokk.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...