Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

55 minutter siden, Topptur skrev:

Jeg syns også at hun skal slutte helt, men det er vel ikke feil at det har blitt mindre i mengde den siste tiden? Noe som i og for seg er ille da det viser at de skjønner at det ikke er bra. 

Jeg følger henne ikke på snap eller insta, så det kan jeg ikke uttale meg om. 

Nei, det er supert hvis det blir færre innlegg med ungene. Men det er ikke  akkurat lenge siden det store bursdagsinnlegget. Og jeg er også enig med deg i at det bra hvis de faktisk skjønner at det ikke et greit. Samtidig så er den eldste på snap igjen i dag morges. :(  

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, pøbelsara skrev:

Hvordan kan du si at de har blitt bedre når det eg mindre enn en uke siden de kjørte sponsebonnanzabursdag på bloggen?

de viser kanskje barna litt skjeldnere, men i går var det snap fra morgenkos i sengen og flere bilder av ungene utover dagen. 

Jeg synes hun bare budd SLUTTE å vise frem ungene og slutte å bruke dem kommersielt  det blir ikke bedre etikk av å bare vise dem en gang i uken istedet for to, når de kjører på med sånne innlegg som bursdagen. Dere f bare fælt å selge ettåringens bursdag.

Kanskje det de driver med er en gradvis utfasing slik at ingen, og spesielt ikke KG kjærringene, skal legge merke til det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
57 minutter siden, Kollontaj skrev:

Alt de dokumenterer med bilder, er altså jobb. Da er endel av det de gjør med barna definert som jobb, inkludert bilder og film på snap. 

Skogstur med barna = jobb:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tie-hjel-strategien, ja. 

Tenk om hun kunne si noe, snakke om valg, om hva hun tenker om barn og privatliv og blogg og lesere og sånn. Da kunne det blitt en interessant diskusjon. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, nicecar skrev:

Ett rom tilsvarer flere i eksfotballfruens lille rosa glitrende verden. Og slik vi alle har skjønt så hater hun å innrømme å ha driti seg ut, derav "ett" rom :filer:

Hvis frua lukker opp alle dørene, blir det jo bare et rom. He he

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Ovnsbakt Paprika skrev:

@Kollontaj Jeg la merke til akkurat det samme, og tenkte at det sier sitt om hvor lite oppussing de faktisk gjør selv når det høres ut som om det kan gjøres med et glass rødvin i den ene hånda.

Med "oppsussing" mener de nok å sitte og bla i bøker med stoffprøver i kveldsmørket. Med tanke på hvordan resultatet ble sist så burde de kanskje vurdere å gjøre dette i dagslys? 

Hun har da tross alt sponsa kontaktlinser og de er jo sååå fantastiske må du vite 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, pøbelsara skrev:

Tie-hjel-strategien, ja. 

Tenk om hun kunne si noe, snakke om valg, om hva hun tenker om barn og privatliv og blogg og lesere og sånn. Da kunne det blitt en interessant diskusjon. 

Det er nok helt umulig for Mrs. Perfect å si noe som helst som ikke handler om hvor perfekt hun ser ut, hvor perfekte valgene hennes er osv.

Har aldri møtt noe menneske med så liten evne til refleksjon rundt egne valg, eller så liten evne til å vise en aldri så liten sprekk i den polerte overflaten. 

Endret av Lopploella
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, LilleSnupp skrev:

Priminingen slår aldri feil!

På snap viser cbe.no frem en ny minijakke på to snapper, i tillegg til noen store messing navneskilt (umerket, så selvsagt ikke reklame/spons).

Vi kan da forvente reklame fra six-et-eller-annet ifm oppussing nr 2, kommer Eiendom og selfies tilbake for å male? En ny barnebursdag står vel snart på trappene for Festlige ting og by Hancock. Spent på hvilket tema det skal toppes med i år. Noe rosa tyll kanskje for hovedgjesten? Vil cbe. no hive seg på Halloween for å få flere samarbeidspartnere? Så avsluttes vel året med en julekalender hvor 80% av overskuddet går til cbe.no.

Ikke for å være dust altså, men det messingskiltet (eller gull som frua skriver...høhø) var faktisk fint. Er det noen som vet hvor jeg kan få laget det, eller må jeg vente på reklameinnlegget? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har til og med spurt flere ganger om hun ikke kan lage et blogginnlegg med antrekk der hun senere ser at hun har feilet helt. Tror det kunne blitt svært så interessant for både moteinteresserte og oss dødelige. Men neida. Alt hun har gjort er jo perfekt, og det er ingen rom for forbedring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver om rosa måned i dag,  og har latt være å merke et innlegg med et bilde og en referanse til en butikkjede. Jeg postet en kommentar om at hun heller kunne vise hvordan kvinner enkelt kan sjekke seg selv og faktisk redde liv, og la ved denne linken: https://www.worldwidebreastcancer.org. Ingen kritikk,  bare et tips. Vil hun ta dette til etterretning? 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, fina skrev:

Neinei, å velge ut tapet til egen stue er såklart en fritidssyssel som nytes sammen med et glass rødvin. Å ta bilde av at man plukker ut tapet er derimot jobb. Forstå det den som kan. 

Vi får håpe det er interiørkonsulenten som skal velge ut tapeten, så slipper de kanskje å pusse opp igjen om 6 mnd. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kikker bare sporadisk innom bloggen hennes, men har nå for første gang sett på bildene etter oppussingen. Oj oj, for en smak hun har! Både spisestua og stua med de blå sofaene er helt grusomme, sett med mine øyne. Men smaken er jo forskjellig..Stilen hennes minner om den Kristine Saltvold Høili og mannen hadde i sitt hus. Nyrik og tacky. Den tredje stua deres (TV-stua) finner jeg ingen bilder av. Er spent på den planlagte oppussingen. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula

Jeg kan tenke meg at det har vært et strategimøte eller to når det gjelder kommende 4-årsdag, for det er vel ingen tvil om at CBE har fått med seg kritikken mot barneeksponering, både i media og i kommentarfeltet (riktignok upublisert). Tviler veldig på at vi får se noe lignende som den skrekkelige "pepperkakefesten" i fjor.

Tipper dette er litt kinkig - hvordan få vise mest mulig spons, og samtidig ikke eksponere barnet alt for mye, altså forsøke å få minst mulig kritikk. Å beskytte barnet er tydeligvis ikke det primære her, det viser de jo veldig tydelig bla på snap. Vil også tro dette dreier seg om en barnebursdag med andre barn som gjester, og med foreldre i kulissene som absolutt IKKE vil ha barna sine på bloggen. Så det blir spennende å se hvordan de løser dette. 

Tror nok det blir mindre å se til barna etterhvert, nettopp for å unngå kritikk. Selv om de må vinke farvel til endel sponsor/reklamekroner. For hvor festlig er det å bli trukket fram som verstinger når det gjelder eksponering av barn, gang etter gang? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gi deg nå, Caroline Berg Eriksen! Det er ingen oppegående som tror på røverhistorien om at dere har kost dere i senga helt til åtte når du stiller i full make up på bildene. 

07.45 -08.00 våkent

08.00 sto opp

08.00 make up

10.00 tar bilder, redigerer bilder og skriver blogginnlegg

10.45 publiserer blogginnlegget

10.45 straks frokost

Med andre ord en hektisk morgen i Villa Kulås

Meeeen.. hva blir jobb da? De 45 minuttene fra 10.00-10.45? Er det den store arbeidsmengden cbe.no prater om?? Forklar meg gjerne, for forsøker å forstå hva som er jobb/ikke jobb..

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Gi deg nå, Caroline Berg Eriksen! Det er ingen oppegående som tror på røverhistorien om at dere har kost dere i senga helt til åtte når du stiller i full make up på bildene. 

07.45 -08.00 våkent

08.00 sto opp

08.00 make up

10.45 straks frokost

Meeeen.. hva blir jobb da? De 45 minuttene fra 10.00-10.45? Er det den store arbeidsmengden cbe.no prater om?? Forklar meg gjerne, for forsøker å forstå hva som er jobb/ikke jobb..

Alt som skal på bloggen er jo jobb. Å sminke seg er jobb. Å lage kaffe er jobb. Å sløve i sengen til klokken slår 10 for så å blogge om det må jo også være jobb - hun blogger tross alt om det. Med andre ord; alt annet enn det vi ikke får høre om (toalettbesøk?) er jobb. Hektiske dager, puh! 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Topptur
5 minutter siden, LilleSnupp skrev:

07.45 -08.00 våkent

08.00 sto opp

08.00 make up

10.45 straks frokost

Ikke for å kverulere, men er det noen som tror at bildene ble tatt i dag tidlig? De har selvsagt planlagt og gjennomført fotoshooten tidligere i uken. Det er så mye snakk om narriativ her, men likevel tror dere vi ser sannheten om hverdagen deres på bloggen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
10 minutter siden, Topptur skrev:

Ikke for å kverulere, men er det noen som tror at bildene ble tatt i dag tidlig? De har selvsagt planlagt og gjennomført fotoshooten tidligere i uken. Det er så mye snakk om narriativ her, men likevel tror dere vi ser sannheten om hverdagen deres på bloggen? 

Eller kanskje LilleSnupp er retorisk - hun viser CBE nettopp at vi ikke tror på narrativet hennes - at det ikke er troverdig?

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenk at hun tilfeldigvis har vært på Lindex igjen, og det hun falt for der var tilfeldigvis rosa oktober-produktene, og så av sitt hjertes godhet gir hun gratis reklame igjen. Og tenk at hun har rukket og ta de flotte, oversminka  bildene allerede, selv om pyjsen er innkjøpt nå nettopp ("før helgen")

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

😂😂😂 Den bloggen er så lættis! 

Og at vi leser den er om mulig enda mer lættis, og gir henne muligheten til å selge annonsene hun gjør.

Vi går inn der for å le av henne. Og hun tjener godt på det. På samme måte som MtM. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, pøbelsara skrev:

Tie-hjel-strategien, ja. 

Feminst-caroline er ikke så opptatt av å si noe om døtrenes rettigheter. De er objekter i en kommersiell verden...

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...