Ultiva Skrevet 7. oktober 2017 Forfatter #40741 Del Skrevet 7. oktober 2017 3 timer siden, Innestengt Bruker skrev: Haha, jeg dauer! :rofl: http://fabelastisk.blogg.no/1507385976_early_on_it_today__uka_som_gikk.html Føler meg dypt beæret over at min beskrivelse "gotisk bordell" har nådd utenfor Rampelysets grenser 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eksiltronder Skrevet 7. oktober 2017 #40742 Del Skrevet 7. oktober 2017 1 minutt siden, Ultiva skrev: Føler meg dypt beæret over at min beskrivelse "gotisk bordell" har nådd utenfor Rampelysets grenser Tror det er bloggen til hun ene her inne? Som med ujevne mellomrom linker til den i denne tråden? (Ikke for å tråkke ned gleden din altså ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 7. oktober 2017 #40743 Del Skrevet 7. oktober 2017 15 minutter siden, neiogneiognei skrev: "Jeg har alltid vært fornøyd med smilet mitt og tennene mine har alltid vært rette og fine, så regulering er aldri noe jeg har hatt bruk for" Perfekt der også, ikke overraskende. Må bare putte inn litt skryt, bare må..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 7. oktober 2017 #40744 Del Skrevet 7. oktober 2017 (endret) Jeg lurer på hva TM-design tenker om at alle møblene de sponset nå skal ut av huset. Ikke veldig god valuta for pengene for Tm-design, når møblene ikke er bra nok etter bare 6-7 mndr. og reklame for regulering (legg merke til at det ikke står spons, men reklame. Altså får hun betalt. Barnebursdager, ungenes klær, hennes klær, oppussing, møbler, sykkel og sykkelvogn, hårsveisen, neglene vippene og nå også tennene. Kjøpt og betalt. Endret 7. oktober 2017 av pøbelsara 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 7. oktober 2017 Forfatter #40745 Del Skrevet 7. oktober 2017 (endret) 2 timer siden, Newroz skrev: Er det noe som ikke er sponset? Nå er tenner, øyne, hår og kropp bare sponset. Neste er vel at en fødsel blir sponset (strengt talt er det ikke langt unna, ungene er jo levende reklameplakater). Blir neppe flere små. CBE hadde tross alt ikke engang tid til å ta ut den øremerkede mammapermisjonen med minste. Den nybakte moren publiserte kjapt et reklameinnlegg av den nyfødte i sponset vogn på vei hjem fra føden samt en selfie i stringtruse på insta, og siden har de vært i fullt arbeid begge to. Men veteranbloggeren er likevel årets mor for fansen; barnas delikate leker matcher tross alt tapeten på barnerommene. Og de små får jo så ekstravagante, helsponsede bursdagsselskap som brettes ut for alle (vilt fremmede) som vil se; CBE må jo være en fantastisk mor på privaten da (Jeg er sikkert bare misunnelig fordi min egen 3-åring ikke har 14 500 treff på Google ) Endret 7. oktober 2017 av Ultiva 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 7. oktober 2017 #40746 Del Skrevet 7. oktober 2017 Noen ganger orker jeg nesten ikke kritisere CBE.no, det er de gangene sponselivet blir for heftig og reklamen for hyppig. Betalt for å bruke regulering? Det blir jo helt speisa. Virkelig. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 7. oktober 2017 #40747 Del Skrevet 7. oktober 2017 2 minutter siden, Kollontaj skrev: Noen ganger orker jeg nesten ikke kritisere CBE.no, det er de gangene sponselivet blir for heftig og reklamen for hyppig. Betalt for å bruke regulering? Det blir jo helt speisa. Virkelig. Enig. Og Linni har jo sponsa silikonpupper så hva blir det neste? Har ikke fam cbe råd til noen ting? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicecar Skrevet 7. oktober 2017 #40748 Del Skrevet 7. oktober 2017 På 6.10.2017 den 7.53, Amafalathiel skrev: ja, men kan jo ikke maile folk på ip-adressen. Hun skriver ikke at hun vet hvem det er - hun skriver at hun kan finne det ut hvis hun går inn for det, og det er jo noe annet. Men hun kan jo på en måte ikke finne det ut likevel, med mindre det er snakk om en trussel eller noe kriminelt..? Slik jeg har forstått det så er det et rykte som Stine har skrevet om og ikke kommet med noen ubehagelige meldinger rettet mot fotballparet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 7. oktober 2017 #40749 Del Skrevet 7. oktober 2017 1 time siden, pøbelsara skrev: Jeg lurer på hva TM-design tenker om at alle møblene de sponset nå skal ut av huset. Ikke veldig god valuta for pengene for Tm-design, når møblene ikke er bra nok etter bare 6-7 mndr. og reklame for regulering (legg merke til at det ikke står spons, men reklame. Altså får hun betalt. Barnebursdager, ungenes klær, hennes klær, oppussing, møbler, sykkel og sykkelvogn, hårsveisen, neglene vippene og nå også tennene. Kjøpt og betalt. Så spørs det da hvor mange uker frua holder ut med denne reguleringen.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 7. oktober 2017 #40750 Del Skrevet 7. oktober 2017 (endret) Det er påfallende hvordan hun slipper igjennom kommentarer som stiller spørsmål ved at de skal pusse opp igjen så raskt, for så å slippe løs fansen som mener at det har da virkelig ikke folk noe med og frua må få gjøre som hun vil og herregud så misunnelige folk er. Ikke ett eneste innlegg med spørsmål om kommersialiseringen av ettåringens bursdag har sluppet gjennom. Og jeg tror ikkke at hun ikke har fått noen slike. Jeg tror hun har fått mange. Endret 7. oktober 2017 av pøbelsara 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 7. oktober 2017 #40751 Del Skrevet 7. oktober 2017 (endret) Altså, å få betalt for å gå med tannregulering ( og kontaktlinser?)...nesten så man ikke tror det kan være mulig. Bare ett ord som renner meg i hu : GALSKAP. Blir litt sånn at når man ikke tror det kan bli verre, så kommer det noe som topper det også. Gang på gang. Endret 7. oktober 2017 av formula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 7. oktober 2017 #40752 Del Skrevet 7. oktober 2017 4 timer siden, Newroz skrev: Er det noe som ikke er sponset? Nå er tenner, øyne, hår og kropp bare sponset. Neste er vel at en fødsel blir sponset (strengt talt er det ikke langt unna, ungene er jo levende reklameplakater). Det hadde den garantert vært om det ikke var gratis å føde ;-) 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 7. oktober 2017 #40753 Del Skrevet 7. oktober 2017 Og så var det den kjedelige reklamemerkingen igjen..... Er ikke dette en del av jobben deres CBE? Hvorfor får de det ikke til? Bør Storytel gi ut veilederen, slik at dere kan få lytte til den? Vil det hjelpe? Eksempel: Etter ca. 80 ord, så klarte CBE&Co og skrive "reklame: https://www.instagram.com/p/BZTDQ5lHa2o/?taken-by=carolinebergeriksenno Hva sier Forbrukerombudets veileder om merking av reklame på instagram? Fra https://forbrukerombudet.no/veiledning-reklame-some#chapter-3-2 "Det klareste er å merke selve bildet på Instagram. Du kan også merke bildet med #reklame eller skrive «reklame» først i selve bildeteksten. Det er ikke godt nok å skrive reklame helt til slutt i en lang rekke hashtags eller til slutt i en lang tekst." Hørte du det CBE (og alle andre som ikke klarer å merke reklamen sin på instagram slik det skal)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mme Blavatsky Skrevet 7. oktober 2017 #40754 Del Skrevet 7. oktober 2017 @Asti #BestiKlassen (for de som trenger litt ekstra hjelp og oppfølging) 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 7. oktober 2017 #40755 Del Skrevet 7. oktober 2017 Det er rett og slett provoserende. hun gjør det jo bevisst. Tenk å ha så lite yrkesstolthet. Flaut. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 7. oktober 2017 #40756 Del Skrevet 7. oktober 2017 Jeg håper virkelig st FO følger med k kulissene, det er helt forskrekkelig hvordan some-aktører gir beng i regelverket. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 7. oktober 2017 #40757 Del Skrevet 7. oktober 2017 De har tungt for det, de ansatte og eierne i CBE.no. Mulig manglende utdanning har skylda, men sammenligner man med Pilotfrue som er både yngre og mindre erfaren, faller de voldsomt gjennom mht å merke reklame på riktig måte. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 7. oktober 2017 #40758 Del Skrevet 7. oktober 2017 (endret) 2 timer siden, pøbelsara skrev: Det er rett og slett provoserende. hun gjør det jo bevisst. Tenk å ha så lite yrkesstolthet. Flaut. Enig. De gjør det fordi alle (som velger å merke dårlig) slipper unna med det. Håper flest mulig tipser Forbrukerombudet: https://forbrukerombudet.no/tips-eller-klage/tips-oss om at man er lei av at influencere slipper unna med dette. ----- Tilføyelse: Ser at misunnelse har blitt nevnt i kommentarfeltet som forklaring på at folk er kritiske. Som mange andre har nevnt, hva er det å misunne? Kanskje de som ikke forstår hvorfor enkelte bryr seg kan slå opp ordet "integritet". Antonym til hykleri som innebærer bedrag av andre. CBE&Co. har som tidligere dokumentert i tråden drevet med ustrakt løgn og bedrag over mange år. Jeg forstår virkelig ikke at CBE&Co ikke blir mer gjennomskuet. Gjør virkelig ikke firmaer som ønsker reklame for sine produkter en bedre jobb enn det man kan få inntrykk av? For min del tenker jeg bare desto mer negativt om disse. Endret 7. oktober 2017 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirkustjukk Skrevet 7. oktober 2017 #40759 Del Skrevet 7. oktober 2017 Forbrukerombudets veileder som lydbok og pekebok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg CoolSistah Skrevet 7. oktober 2017 Populært innlegg #40760 Del Skrevet 7. oktober 2017 11 minutes ago, Sirkustjukk said: Forbrukerombudets veileder som lydbok og pekebok! For de dagene man er early on it og merking ikke er only only👍 55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg