Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Kan godt hende at de har hjemmebakst, men ikke ønsker å vise denne. Dumt, særlig fordi det er et lesermarked for mat med røtter, tradisjon og historikk - også blant de i tyveårene. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Skribent skrev:

Kommentarene hun får nettopp på denne bursdagen, venninnens utdrikningslag osv osv er nettopp at HUN er så kreativ og flink.  Det sier jo litt om leserne. Ingenting på den bloggen blir publisert med noen annen hensikt enn potensiell inntjening, men de mest naive leserne tror på ramme alvor de ser en superwoman med perfekte omgivelser, endeløse krefter og kreative evner. Ganske trist egentlig.

skikkelig kreativt å feire en ettårsdag med ballonger og kake. Det er det jo ingen som har gjort før  :ironi:

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skribent
36 minutter siden, Anne B skrev:

Biopeis på soverommet, er det mulig? Ville ikke hatt noe sånt i hus og aller minst på soverommet. Og alt er selvsagt sort.

Akkurat det er vel en smakssak og ikke relatert til forretningsdriften? Med mindre den er umerket spons etc?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soverommet tror jeg faktisk må være det mest vellykka rommet i huset! Det er litt mørkt og dystert, men det er mer gjennomført og helhetlig enn de andre rommene. Kunne kanskje spart meg for den glassveggen, den er litt kræsj i en ellers nokså klassisk innredning.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peisen er nå reklamering på, det var det ikke første gang den dukket opp på bloggen. Dette her begynner å bli kjedelig. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkustjukk
24 minutter siden, neon_sun skrev:

Peisen er nå reklamering på, det var det ikke første gang den dukket opp på bloggen. Dette her begynner å bli kjedelig. 

Inneholder CBE-lenke

http://www.carolinebergeriksen.no/2017/05/28/master-bedroom-making/

Jupp, den gråsoneproblematikken som ALLTID ender med at innlegget blir umerket🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Skribent skrev:

Akkurat det er vel en smakssak og ikke relatert til forretningsdriften? Med mindre den er umerket spons etc?

Altså, peisen er reklame. Innlegget heter "biopeis". Så viser det seg at den bare er til pynt de skal ha noen stearinlys i den fordi rødspriten/bioetanolen lukter. De kunne jo bare spikret opp ei ramme eller noe som skal forestille peis isteden for å selge noe som er brannfarlig og stinker til andre. Men det viktigste er st de selv slipper å betale for den, slik jeg ser det, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anne B skrev:

Altså, peisen er reklame. Innlegget heter "biopeis". Så viser det seg at den bare er til pynt de skal ha noen stearinlys i den fordi rødspriten/bioetanolen lukter. De kunne jo bare spikret opp ei ramme eller noe som skal forestille peis isteden for å selge noe som er brannfarlig og stinker til andre. Men det viktigste er st de selv slipper å betale for den, slik jeg ser det, da.

Begynner nesten å høres livsfarlig ut den reklame blogginga :pirat:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkustjukk
6 minutter siden, miagunda skrev:

Begynner nesten å høres livsfarlig ut den reklame blogginga :pirat:

Neida, det dukker helt sikkert opp en haug med brannmenn i kommentarfeltet som kan gå god for tryggheten🙄

#brannmannÅge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sirkustjukk skrev:

Inneholder CBE-lenke

http://www.carolinebergeriksen.no/2017/05/28/master-bedroom-making/

Jupp, den gråsoneproblematikken som ALLTID ender med at innlegget blir umerket🙄

Er i tillegg mange som spør om den i kommentarfeltet, så CBE AS får virkelig frem hvor den kommer fra.

Reklame? Neida, de bare er kjempesnille og vil dele med verden hvor den nyyydelige peisen er fra :edie:.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har kjøpt en peis til 4000 kroner som de skal ha kubbelys inni. Jeg må si det var en dyr kybbelysholder. 

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Jeg er i overkant interessert i interiør. Det som forundrer meg er hvor ofte det "teases" med at noe er ferdig og hun gleder seg til å vise frem. Og så går det ukesvis før noe blir vist frem. 

Jeg har kommet til den konklusjon at dette må handle om reklame og annonsører, og når de vil kjøre kampanje på noe, evt når avtaler om spons dras i land. Hadde det handler om at hun "gledet seg til å vise frem", så hadde hun vel bare gjort det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker dere om at de har fått hele oppussingen av huset sitt sponsa? Akkuratt som om de ikke har nok penger i lomma til å betale selv :P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva tenker du om at det allerede eksisterer en tråd med 521 sider om bedriften CBE?

Endret av Rubella
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snøsøta
10 minutter siden, Rubella skrev:

Hva tenker du om at det allerede eksisterer en tråd med 521 sider om bedriften CBE?

Om det tenker jeg at dette er en ganske kontroversiell virksomhet som skaper mye debatt rundt forretningspraksis som skjult markedsføring, bruk av barn og provoserende forretningsstrategi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg koker fortsatt etter innlegget om barnebursdagen, så jeg skrev et ganske hardt innlegg stilet direkte til CDB på bloggen min. I et anfall av overmot postet jeg linken i kommentarfeltet også, og sitter nå her og forbereder meg på hudfletting og personangrep... :redd: 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...