Susilusi Skrevet 3. oktober 2017 #40441 Del Skrevet 3. oktober 2017 http://www.carolinebergeriksen.no/2012/05/16/russ-pa-besok/ til dere som undrer så voldsomt på høyden hennes, har hun kommentert i svarene her at hun er 170 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Apistogramma Skrevet 3. oktober 2017 #40442 Del Skrevet 3. oktober 2017 At det foregår utbredt sensur av kommentarfelt kan jeg være med på å bekrefte. Jeg sluttet å kikke innom den aktuelle bloggen en god tid tilbake, men en av de siste gangene jeg inkluderte den i bloggleserunden min inkluderte det nyeste innlegget bilder av heliumballonger. Jeg deltar ikke aktivt i bloggsfæren ved å legge igjen kommentarer og spørsmål, men akkurat på det innlegget la jeg igjen en kommentar. Grunnen til dette var at jeg, som veldig mange andre, har nytt godt av medisinsk teknologi som er avhengig av helium. Jeg lot tvilen komme blogginnehaver til gode, tenkte at heliumbruken kom av uvitenhet, og skrev en kommentar som opplyste om de etiske betenkelighetene ved å bruke helium til fornøyelse. Den ble ikke publisert. Flere ukritiske kommentarer med tidsstempel etter min, slapp imidlertid til. Det er selvsagt mulig innspillet mitt ble publisert i etterkant, når blogginnlegget ikke lenger var nytt og kritikken dermed kunne gå under leserradaren, men det vet jeg ikke fordi jeg valgte å slutte å gi henne klikk etter selv å ha observert hvilket sensurnivå bloggen legger seg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Priyanka Skrevet 3. oktober 2017 #40443 Del Skrevet 3. oktober 2017 (endret) Problemet med Caroline og høyde, er vel det samme som de andre sannhetene som hele tiden forandrer detaljer, for eksempel: møttes med hunder i Frognerparken (sannhet: møttes via nettet, også i Frognerparken), studerte juss fikk en A (jusstudiet hadde på den tiden to eksamener og man fikk to karakterer per år, i tillegg til exphil og exfac). Lista siden har blitt lang, men det begynte der. Endret 3. oktober 2017 av Priyanka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssophie Skrevet 3. oktober 2017 #40444 Del Skrevet 3. oktober 2017 39 minutes ago, LFNemi said: Noen som har skrevet noen nye konstruktive kommentarer og ikke fått dem publisert? Jeg mener det bør settes søkelys på hvor kunstige kommentar er pga det er også med på å lure blogglesere på lik linje med skjult reklame. Media vil nok før eller siden undersøke dette med kommentarer selv. Spørsmålet er når saken kommer på trykk. Min kommentar er ikke publisert: https://imgur.com/ZgVhhud 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 3. oktober 2017 #40445 Del Skrevet 3. oktober 2017 Sjelden jeg kommenterer der, kanskje en gang hver tredje måned og da skriver jeg om eksponering av barn eller reklame-merking. Blir aldri publisert. ☺️ 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cocosa Skrevet 3. oktober 2017 #40446 Del Skrevet 3. oktober 2017 21 minutter siden, Apistogramma skrev: At det foregår utbredt sensur av kommentarfelt kan jeg være med på å bekrefte. Jeg sluttet å kikke innom den aktuelle bloggen en god tid tilbake, men en av de siste gangene jeg inkluderte den i bloggleserunden min inkluderte det nyeste innlegget bilder av heliumballonger. Jeg deltar ikke aktivt i bloggsfæren ved å legge igjen kommentarer og spørsmål, men akkurat på det innlegget la jeg igjen en kommentar. Grunnen til dette var at jeg, som veldig mange andre, har nytt godt av medisinsk teknologi som er avhengig av helium. Jeg lot tvilen komme blogginnehaver til gode, tenkte at heliumbruken kom av uvitenhet, og skrev en kommentar som opplyste om de etiske betenkelighetene ved å bruke helium til fornøyelse. Den ble ikke publisert. Flere ukritiske kommentarer med tidsstempel etter min, slapp imidlertid til. Det er selvsagt mulig innspillet mitt ble publisert i etterkant, når blogginnlegget ikke lenger var nytt og kritikken dermed kunne gå under leserradaren, men det vet jeg ikke fordi jeg valgte å slutte å gi henne klikk etter selv å ha observert hvilket sensurnivå bloggen legger seg på. Av samme grunn har jeg sluttet å gi klikk - blant annet. Helt til trangen blir så stor at jeg må ytre meg om ett eller annet 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 3. oktober 2017 #40447 Del Skrevet 3. oktober 2017 21 minutter siden, Priyanka skrev: Problemet med Caroline og høyde, er vel det samme som de andre sannhetene som hele tiden forsvarer detaljer, for eksempel: møttes med hunder i Frognerparken (sannhet: møttes via nettet, også i Frognerparken), studerte juss fikk en A (jusstudiet hadde på den tiden to eksamener og man fikk ro karakterer per år, i tillegg til exphil og exfac). Lista siden har blitt lang, men det begynte der. Ja, jeg har ihvertfall sett hun har skrevet at hun er 169-170 eller 169/170. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anne B Skrevet 3. oktober 2017 #40448 Del Skrevet 3. oktober 2017 42 minutter siden, ssophie skrev: Min kommentar er ikke publisert: https://imgur.com/ZgVhhud Jeg skjønner egentlig hvorfor de ikke publiserte denne. Den er ubehagelig og kommentarfeltet skal være hyggelig. Dvs bekreftelser på hvor flink, pen og fantastisk hun er. Jeg tenker at selv om det ikke blir publisert, så har de lest det. Synes barna er blitt til to utstillingsdukker men satser på de må slutte med dette om ikke altfor mange år. Hvert bilde er et for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 3. oktober 2017 #40449 Del Skrevet 3. oktober 2017 Kommentarfeltet på bloggen altså - skal man le eller gråte? Hun blir tilogmed takket for at hun deler en så spesiell og personlig dag! Hva slags (unnskyld uttrykket) neper er det som skriver her? Kommentarene under dette bursdagsinnlegget er virkelig i en klasse for seg! Om de ikke har skrevet dem selv, så må jo disse leserne være nærmest idioter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirkustjukk Skrevet 3. oktober 2017 #40450 Del Skrevet 3. oktober 2017 12 minutter siden, formula skrev: Kommentarfeltet på bloggen altså - skal man le eller gråte? Hun blir tilogmed takket for at hun deler en så spesiell og personlig dag! Hva slags (unnskyld uttrykket) neper er det som skriver her? Kommentarene under dette bursdagsinnlegget er virkelig i en klasse for seg! Om de ikke har skrevet dem selv, så må jo disse leserne være nærmest idioter? Det er bare å se på instagram, folk kommenter som om det var nær familie😳 Men dette er jo folk som blir rørt til tårer av bilder av en blogger så...ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 3. oktober 2017 #40451 Del Skrevet 3. oktober 2017 Måtte bare klikke meg ut av den bloggen etter bursdagsbildene...øynene mine blør.... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crash Skrevet 3. oktober 2017 #40452 Del Skrevet 3. oktober 2017 (endret) Er det bare jeg som får assosiasjoner til slimete snegleegg av de ballongene?? Endret 3. oktober 2017 av Crash 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 3. oktober 2017 #40453 Del Skrevet 3. oktober 2017 Tråden er ryddet for persondebatt og svar til dette. Mynona, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 3. oktober 2017 #40454 Del Skrevet 3. oktober 2017 Skulle ikke forundre meg om dette er godt plantede hint på (et ønske om) starten av en ny æra for 2018. Er ikke så lenge til nyttår. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlendaSensitive Skrevet 3. oktober 2017 #40455 Del Skrevet 3. oktober 2017 Men det ER jo ikke hun som har stelt i stand?! Er jo De 3 Musketere firmaene jo! Festlige ting, hankock og pretty boxes. DE har jo stått for å realisere det som er funnet på Pinterest (lenk finnes lengere bak om pinterestbildene till cbe) 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skribent Skrevet 3. oktober 2017 #40456 Del Skrevet 3. oktober 2017 (endret) Slettet sitat er fjernet. Mynona, mod. Kommentarene hun får nettopp på denne bursdagen, venninnens utdrikningslag osv osv er nettopp at HUN er så kreativ og flink. Det sier jo litt om leserne. Ingenting på den bloggen blir publisert med noen annen hensikt enn potensiell inntjening, men de mest naive leserne tror på ramme alvor de ser en superwoman med perfekte omgivelser, endeløse krefter og kreative evner. Ganske trist egentlig. Endret 4. oktober 2017 av Skribent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 3. oktober 2017 #40457 Del Skrevet 3. oktober 2017 Hun ordnet ganske mye fint før, ja. Mener å huske at både 17.mai-bord, bryllup og diverse var veldig fint før. Jeg tror egentlig hun er veldig flink til slike ting, det hadde vært artig å se hva hun kunne stelt i stand uavhengig av spons, reklame og levende rekvisitter. Tror det kunne blitt meget bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 3. oktober 2017 #40458 Del Skrevet 3. oktober 2017 Kjenner jeg nesten lar meg provosere når cbe blir omtalt som kreativ! Hun kreativ?!?! Hun er en copycat - overhode ikke noe kreativt med det hun presenterer på den annonsebaserte bloggen sin. Det hun supper i hop er verken kreativt eller estetisk pent! Det er bare for mye av alt! .. og før noen hopper inn med at det er subjektivt hva som er estetisk pent, så stemmer ikke dette. Smaken er subjektiv, men ikke de estetiske standardene. Der er harmoni og balanse to viktige stikkord - noe som er gresk for aktuelle annonseblogg. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 3. oktober 2017 #40459 Del Skrevet 3. oktober 2017 Halvparten av leserne har neppe hørt om Pinterest. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarese Skrevet 3. oktober 2017 #40460 Del Skrevet 3. oktober 2017 Dersom en bekjent av meg hadde gitt ut en bok full av oppskrifter så ville jeg nok reagert på at hun aldri lagte noe av maten og kakene selv i selskapene hun arrangerte. Ingen av mine venninner er bakere, men samtlige baker selv i selskap. Iallefall en av kakene Evt muffins/boller. Resultatet er veldig varierende men det er jo bare sjarmerende synes jeg mener ikke det er feil å kjøpe en kake i blandt men jeg synes det er litt spesielt at det tilsynelatende ikke ser ut til at hun bidrar med noe av baksten når hun har publisert en kokebok. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg