Gjest Regn Skrevet 1. oktober 2017 #40221 Skrevet 1. oktober 2017 3 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev: Jepp. Og like fullt av rynker og skrukker den gang som nå. Synd at ingen har sponset cbe.no med et strykejern eller to - det trengs tydeligvis. Hun kan få et av oss, mot at hun slutter å eksponere borna.
MissLucy Skrevet 1. oktober 2017 #40222 Skrevet 1. oktober 2017 37 minutter siden, Lula skrev: Jeg har tyllskjørtet (tutu) fra Cathrine Hammel i sort og jeg er 46 Synes det er superfint og ønsker meg i grått også. Kombinerer gjerne med enkel hvit t-skjorte eller skjorte og sorte pumps jeg da... hihi, det har jeg og, i grått, og vi er omtrent jevngamle Men det er jo ikke stort og fluffy da. Bruker det mest med oversized strikkegenser til. 4
Gjest xx girl xx Skrevet 2. oktober 2017 #40223 Skrevet 2. oktober 2017 Hva har skjedd? Både julekjolen og antrekket i bursdagen er helt grusomme! Sjeldent jeg tenker over andre sine klær. Men her bommet hun fullstendig. (Burde egentlig holde meg for god til å kommentere antrekkene)
Gjest formula Skrevet 2. oktober 2017 #40224 Skrevet 2. oktober 2017 Jeg driter egentlig i hva hun har på seg, så lenge hun merker riktig. Men kjenner at jeg blir bittelitt kvalm av henne når hun først publiserer en kommentar der det blir påpekt at Kari Traa er små i størrelsene, og rett under blir spurt hvilken strl hun bruker. Og svaret er såklart "XS". Hvorfor????
miagunda Skrevet 2. oktober 2017 #40225 Skrevet 2. oktober 2017 Er de små i str i xs bør hun vel bruke s da? 2
Gjest nicecar Skrevet 2. oktober 2017 #40226 Skrevet 2. oktober 2017 1 minutt siden, miagunda skrev: Er de små i str i xs bør hun vel bruke s da? Ja, ikke sant? Men hun er vel av den oppfatning at xs er størrelsen hennes, uansett om strl. faktisk kan være små så skal hun bruke den størrelse, koste hva det koste vil. Kan ikke huske at hun noen gang har skrevet at hun måtte opp i strl pga enkelte av klærne hun har kjøpt tidligere har vært små i størrelsen.
Gjest xx girl xx Skrevet 2. oktober 2017 #40227 Skrevet 2. oktober 2017 34 minutter siden, nicecar skrev: Ja, ikke sant? Men hun er vel av den oppfatning at xs er størrelsen hennes, uansett om strl. faktisk kan være små så skal hun bruke den størrelse, koste hva det koste vil. Kan ikke huske at hun noen gang har skrevet at hun måtte opp i strl pga enkelte av klærne hun har kjøpt tidligere har vært små i størrelsen. Dette er ikke spekulasjon. Bare et spørsmål. Er ikke XS veldig lite for en voksen person?
Gjest nejve Skrevet 2. oktober 2017 #40228 Skrevet 2. oktober 2017 4 minutter siden, xx girl xx skrev: Dette er ikke spekulasjon. Bare et spørsmål. Er ikke XS veldig lite for en voksen person? Det vil jeg ikke si. Mange voksne jeg kjenner, inkludert undertegnede, bruker xs :)
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 2. oktober 2017 #40229 Skrevet 2. oktober 2017 Klarte ikke å få merket riktig på siste innlegg heller... Negler og vipper er sponset. Samme bildet ligger på IG, med en hyllest til de supersnille menneskene i Sarpsborg som sponser henne... 🤔
Moncka Skrevet 2. oktober 2017 #40230 Skrevet 2. oktober 2017 XS er ikke SÅ lite altså. Ulltøy har jo litt "stretch", og når man er såpass slank som CBE er det ikke noe kunststykke å komme inn i den strl. Jeg er egentlig en M, men har en ulltrøye fra KT i Small. Den passer fint, selv om den kanskje blir LITT pølseskinn. At hun bruker XS i disse plaggene er ikke noe å rope WOW, eller GOALS for. 4
loffen Skrevet 2. oktober 2017 #40231 Skrevet 2. oktober 2017 Haha, jeg er vanligvis s/m og får så vidt på meg large i KT ulltøy, så rart. 7
Sandin Skrevet 2. oktober 2017 #40232 Skrevet 2. oktober 2017 Kan noen sponse henne med et sminkekurs i contouring? 9
Gjest formula Skrevet 2. oktober 2017 #40233 Skrevet 2. oktober 2017 2 minutter siden, loffen skrev: Haha, jeg er vanligvis s/m og får så vidt på meg large i KT ulltøy, så rart. Jeg bruker M, men KT-gensere føles trange i str L på meg. Men det er jo uinteressant. Det har jo vært en del i media om at Kari Traa er små i str. Og tydeligvis erfaringen til en av CBEs lesere. Når da CBE svarer at hun bruker XS, er jo svaret til denne leseren: Nei, KT klær er ikke små i str, jeg bruker xs her, som i alle andre plagg. Ergo er jeg slank, og du...not so much. Hun kunne jo glatt latt være å opplyse om hvilken str hun bruker, ser ikke EN god grunn til at hun gjør det. Kun for å få fortelle hvor slank hun er.
Grønt blad Skrevet 2. oktober 2017 #40234 Skrevet 2. oktober 2017 1 time siden, xx girl xx skrev: Dette er ikke spekulasjon. Bare et spørsmål. Er ikke XS veldig lite for en voksen person? XS betyr jo ekstra liten, men mange er svært slanke og/eller små, og bruker den størrelsen selv om gjennomsnittskvinnen må opp noen størrelser. I tillegg kommer det at man har ulik kroppsbygning, og at vekten (f.eks. fett og muskler) er plassert ulikt. Noen har mye på overkroppen og tynne ben, mens andre har mer på ben og en slankere overkropp. Noen er brede mens andre er smale. 1
Grønt blad Skrevet 2. oktober 2017 #40235 Skrevet 2. oktober 2017 Var innom bloggen nå for første gang på lenge. Jeg må egentlig si at jeg er imponert over at de klarer å skvise ut så mange bilder hver dag og samtidig holde på så mange lesere. Hun poserer jo mye, men det går jo mye igjen (naturlig nok). At de fortsetter med ansiktsuttrykket i de øverste bildene i siste innlegg Gråmandag (Lenke til bloggen (bilde): https://eu-central-1.tchyn.io/unitedbloggers-production/uploads/sites/197/2017/10/antrekk_sitte.jpg?w=2020&quality=70), skjønner jeg ikke. Ansiktet i bilde 5, 6 og 7 (ja, det er mange bilder av det samme antrekket i det samme blogginnlegget) ser utrolig mye mer naturlig ut. Hun er jo egentlig en naturlig søt og pen kvinne som også kan ha snert i bildene, men ikke ved å se anstrengt ut. Headerbildet er helt krise, men det er vel diskutert opp og ned i mente for leeenge siden. Men den julekjolen til eldstemann synes jeg blir så fryktelig feil. Off-shoulder-looken er jo ment å være sexy, avsløre litt (men ikke for mye) på en voksen kvinne, helt motsatt av den uskyldige gleden og renheten et lite barn representerer. Det mangler bare et lastebillass med sminke, så hadde det vært amerikansk skjønnhetskonkurranse for barn. Den grønne, blusen med flagrende ermer og blankt stoff til tutu-skjørtet var også helt krise. Blusen og skjørtet er fine hver for seg, men begge krever såpass mye at de må paret med noe rolig, en enkel bukse eller hvit t-skjorte, som noen ovenfor skrev. Blondeblusen i det øverste innlegget likte jeg kjempegodt, men jeg synes det blir for mye også der. Når det er sagt, så er vel "more is more" stilen hennes på et vis, og hun er vel rimelig tro mot den. Det skal hun i alle fall ha. 18
Gjest Anna Nas Skrevet 2. oktober 2017 #40236 Skrevet 2. oktober 2017 2 timer siden, xx girl xx skrev: Dette er ikke spekulasjon. Bare et spørsmål. Er ikke XS veldig lite for en voksen person? Den som skal kjøpe KT, får nok det mest realistiske svaret ved å se på størrelseskartet som ligger på karitraa. XS er tilpasset en høyde på 162 cm. En slank men høyere person som foretrekker en ekstra tight fit og går ned fra normalstørrelsen sin, må nok akseptere at buksene blir (for) korte.
Rubella Skrevet 2. oktober 2017 #40237 Skrevet 2. oktober 2017 Jeg er 163 cm høy, 29 år gammel og ikke veldig slank, men bruker mye XS. Så nei @xx girl xx, vil ikke si det 3
Gjest formula Skrevet 2. oktober 2017 #40238 Skrevet 2. oktober 2017 Ser jo på siste post "gråmandag" at den krampaktige matchingen går igjen, der ørepynten faktisk er laget av samme stoff som buksa (!?) som forøvrig var litt for kort til å være fin etter min mening (kanskje den er str xs og drefor for kort?). Og med samme fordreide ansiktsutrykk som hun gjerne bruker. At dette kan inspirere noen er for meg ubegripelig.
Vitulina Skrevet 2. oktober 2017 #40239 Skrevet 2. oktober 2017 Man mister seriøst like mye hjerneceller av slike blogger som ved overdrevent alkoholmisbruk over lang tid. 15
Undreguri Skrevet 2. oktober 2017 #40240 Skrevet 2. oktober 2017 Jeg får KLØE av voksne med musefletter.. eller bestemødre med langt, bleket hår. 7
Anbefalte innlegg