Stjernekikkeren Skrevet 25. august 2017 #38381 Skrevet 25. august 2017 Vel, nå som jeg har fått dratt haka mi opp fra gulvet og på plass igjen, og det verste støkket har lagt seg, er det vel bare å konkludere at det knapt er mulig å synke noe lavere enn det de to der greier. Det er bare ikke mulig, er så mye å ta tak her at vet knapt hva jeg skal begynne med. Bare det at hun skal hylle kvinnekroppen, i fare for å gjenta meg selv igjen og igjen, hun som ikke har gjort annet enn å forandre sin og gjør alt hun kan for at hennes kropp ikke skal være naturlig! Nekter å tro at det der var bilder av jenter i str xxs til xxl, så ikke ei jente der som kunne vært xxl, og det at han Lassen måtte inn i kommentarfeltet og utgi seg for å være "feite jenter der alt disser og henger, og er med på bildet"... kunne han virkelig synket noe lavere enn det han har gjort nå, det er så flaut at jeg ikke har ord for det, hvordan kan de synes at dette er greit?? 40
Gjest Zeitgeist Skrevet 25. august 2017 #38382 Skrevet 25. august 2017 Jeg tror vi vil aldri få vite det faktiske omfanget av kommentarjukset. CBE sørget jo raskt for å sperre muligheten til å sjekke kildekode. I tillegg slettet CBE kommentarer som var skrevet under falskt navn. Men en ting er i alle fall sikkert: Tatt i betraktning hva som er kommet frem hittil, så henger ikke forklaringen LKE presenterte etter avsløringen på greip - hverken forfra, bakfra, ovenfra, eller nedenfra. Utover det blir også CBEs uttalelse om at hun visste ikke om/visste litt om det heller møllspist. Her har angivelig gemalen holdt på i årevis med kommentarforfalskning, og hun skal liksom ikke ha visst om det?!? Hun hadde enhver mulighet til å stoppe hans gjerninger, men hun gjorde det åpenbart ikke.
Gjest Asti Skrevet 25. august 2017 #38383 Skrevet 25. august 2017 2 timer siden, Asti skrev: CBE prøvde en gang å hylle kvinnekroppen gjennom å legge ut bilder av norske kvinner: http://www.carolinebergeriksen.no/2012/04/29/en-hyllest-til-kvinnekroppen-95-av-norges-kvinner/ Enkelte reagerte da i kommentarfeltet, og viste til at bilde-collagen ikke representerte alle kropper, eksempelvis https://imgur.com/a/TRSGq. Da gikk LKE inn i kommentarfeltet, og ga seg ut for å være 2 kvinner. Han løy da til leserne, og sa at "han" var avbildet og hadde en bmi på over 30. 29.04.12: http://www.carolinebergeriksen.no/2012/ ... ment-82733 ..Mette: http://imgur.com/a/LfiER . Kommentar: Mette, dvs. LKE støtter CBE i at bilde-collagen representerer alle kropper. 29.04.12: http://www.carolinebergeriksen.no/2012/ ... ment-82744 . Maiken: http://imgur.com/a/AxC7L . Kommentar: Gjelder bilde-collage av kvinnekroppen. Maiken, dvs. LKE påstår at hun er med, og at hun har bmi på over 30. Og at bildene viser stor variasjon. Hun gir skryt til CBE for tiltaket. 29.04.12: http://www.carolinebergeriksen.no/2012/ ... ment-82740 . Maiken: http://imgur.com/a/CYZDu .Kommentar: Maiken, dvs. LKE påstår for andre gang at hun er med i bilde-collage av kvinnekropper, og at hun har bmi på over 30. Rettelse: LKE ga seg faktisk ut for å være 3 kvinner. Glemte denne: 29.04.12: http://www.carolinebergeriksen.no/2012/ ... ment-82938 . Anette: http://imgur.com/a/WQyK1Kommentar: Anette antyder at en annen leser har sement mellom ørene, fordi hun mener at bilde-collagen ikke representerer snittet av "kvinnekroppen".
Mme Blavatsky Skrevet 25. august 2017 #38384 Skrevet 25. august 2017 (endret) @Asti Akkurat, ja! To svar ble liksom litt for lite for å få full slagside, sikkert. "Sement mellom ørene" tror jeg de har brukt før, eller blander jeg kanskje med "kule i panna"? (Fun Fact: Visste du at dersom alle innleggene der @Asti har dokumentert dette firmaets løgner, juks, manglende merking, fusk og annen uredelighet hadde blitt klippet sammen til ett langt innlegg så hadde det blitt så langt at det hadde nådd tre ganger rundt jordkloden?) Endret 25. august 2017 av Ovnsbakt Paprika Bare tull 22
Gjest Asti Skrevet 25. august 2017 #38385 Skrevet 25. august 2017 (endret) 29 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev: Jeg tror vi vil aldri få vite det faktiske omfanget av kommentarjukset. CBE sørget jo raskt for å sperre muligheten til å sjekke kildekode. I tillegg slettet CBE kommentarer som var skrevet under falskt navn. Men en ting er i alle fall sikkert: Tatt i betraktning hva som er kommet frem hittil, så henger ikke forklaringen LKE presenterte etter avsløringen på greip - hverken forfra, bakfra, ovenfra, eller nedenfra. Utover det blir også CBEs uttalelse om at hun visste ikke om/visste litt om det heller møllspist. Her har angivelig gemalen holdt på i årevis med kommentarforfalskning, og hun skal liksom ikke ha visst om det?!? Hun hadde enhver mulighet til å stoppe hans gjerninger, men hun gjorde det åpenbart ikke. Nei, det faktiske omfanget får vi nok aldri vite. Det er rart om ikke CBE la merke til at f.eks. Maiken, Mette og Anette var LKE, siden hun var inne i samme kommentarfelt og svarte. De såg jo tydelig mailadressen, når de selv svarte i kommentarfeltet. Så man var ganske "blind" om man "år etter år" ikke oppdaget at "man selv" hadde svart under falske navn. Her kan man selv se hvor tydelig dette vises: https://www.youtube.com/watch?v=Ebe8mfKq9Yg (sjekk ca. 19:20 uti filmen). Men hun var ikke så mye bedre selv, med løgnene rundt bilderedigeringen. Så hvem som gjorde hva spiller kanskje ikke så stor rolle, siden de var (er) likedan? (Tilføyelse: Regner med at LKE visste om bilderedigeringen og løgnene rundt de, siden han måtte jo se at bildene han tok var redigerte, når de ble lagt ut.). Dokumentasjon på: Bilderedigering: https://imgur.com/a/0O1If Kommentarjuks: http://forum.kvinneguiden.no/topic/1080054-cbe-as-debatt-rundt-hennes-virksomhet/?page=353&tab=comments#comment-20172948 Endret 25. august 2017 av Asti
Ultiva Skrevet 26. august 2017 Forfatter #38386 Skrevet 26. august 2017 (endret) 8 timer siden, Asti skrev: Nei, det faktiske omfanget får vi nok aldri vite. Det er rart om ikke CBE la merke til at f.eks. Maiken, Mette og Anette var LKE, siden hun var inne i samme kommentarfelt og svarte. De såg jo tydelig mailadressen, når de selv svarte i kommentarfeltet. Så man var ganske "blind" om man "år etter år" ikke oppdaget at "man selv" hadde svart under falske navn. Her kan man selv se hvor tydelig dette vises: https://www.youtube.com/watch?v=Ebe8mfKq9Yg (sjekk ca. 19:20 uti filmen). Men hun var ikke så mye bedre selv, med løgnene rundt bilderedigeringen. Så hvem som gjorde hva spiller kanskje ikke så stor rolle, siden de var (er) likedan? (Tilføyelse: Regner med at LKE visste om bilderedigeringen og løgnene rundt de, siden han måtte jo se at bildene han tok var redigerte, når de ble lagt ut.). Dokumentasjon på: Bilderedigering: https://imgur.com/a/0O1If Kommentarjuks: http://forum.kvinneguiden.no/topic/1080054-cbe-as-debatt-rundt-hennes-virksomhet/?page=353&tab=comments#comment-20172948 Denne intense trangen til å ha rett/det siste ordet er jo like tydelig på dagens cbe.no. En leser som skrev i kommentarfeltet at eldstemann var så lik sin far, fikk beskjed om at nå blandet hun. For den yngste var lik sin far, mens den eldste var lik sin mor. Rett og slett en veldig merkelig måte å ta imot et kompliment på. Slike utsagn gjør meg bombesikker på at de fremdeles herjer under falske alias i kommentarfeltet; for å bevise at det er de som alltid har rett. Jeg husker også den korte tiden CBE var med i Skal Vi Danse, hvor LKE omtalte dommerne som "såkalte eksperter" når de kom med kritikk. Endret 26. august 2017 av Ultiva 29
BlendaSensitive Skrevet 26. august 2017 #38387 Skrevet 26. august 2017 Holder med det Ultiva skriver. Inne på SoMe forsvant jo frua til frua kjapt da han ikke fikk forventet støtte under en diskusjon. Tror det var om Freja-klokka og merking av reklame. Han forsvant fra gruppa da enkelte manlige "høgste hønsa" der inne IKKE var enig med han. At 10 damer før han hadde argumentert mot, ignorerte han glatt. Og manglende reklame fortsetter: https://bloggomtoppbloggere.com/2017/08/25/merking-av-reklame/ ps. bloggomtoppbloggere er ypperlig for å få med seg hva som skjer i bloggverden, uten å gå klikk. Med et ironisk, satirisk blikk på det hele. :D pps. nei jeg skriver ikke for de. 13
Emilie112 Skrevet 26. august 2017 #38388 Skrevet 26. august 2017 (endret) All ære til @Asti !! Dette blir jo bare mer og mer galskap! Og måten de kommentarene til fortballfrue er skrevet på skulle det ikke forundre meg er LKE de også. Skrevet på samme nedverdigende måte. Og jeg er helt enig med de som mener at disse kroppene ikke er opp til xxl. Dette er en sikkelig skam. Så flink som LKE mener han er i forskningsmetode bør han vite at man ikke får et representativt utvalg av kvinnekropper ved en slik henvendelse på CBE sin blogg.. Endret 26. august 2017 av Emilie112 17
Gjest Onbothsides Skrevet 26. august 2017 #38389 Skrevet 26. august 2017 Jeg er tidvis enig i endel av kritikken her, noe av den er godt begrunnet og noe man selvsagt ser er kritikkverdig. For min del gjelder dette merking av innlegg og uærlighet i innlegg. Hvorvidt Caroline bruker Restylane eller ikke syns jeg ikke er noe noen har noe med og burde ikke blandes inn i en mye viktigere diskusjon. Jeg har hele tiden valgt å forsvare enkelte bloggere nettopp fordi diskusjonene rundt de blir både usaklige og dermed "vinner" bloggeren istedet. Å skille mellom virkelig kritikkverdig innhold i en blogg, feks manglende reklame, overdrevet eksponering av barn, dårlig innflytelse på unge osv - for så å diskutere støvete speil, mengden bøker, valg av bosted osv, da mister den viktige kritikken vekten sin. Jeg syns ikke vi kan kritisere om noen bruker Restylane eller går til frisøren ofte, spiser sunt eller trener mye, om de bleker tenner eller bruker løsvipper. Dette er ikke grove oppgraderinger av utseende som er uvanlige i 2017. Sett et skille mellom slike ting og det å fylle rumpa si, fjerne halve nesen, kinnimplantat og fettsuging i mengder. Kritiser om noen skriver krenkende innlegg som rammer andre enn dem selv også, men ikke ødelegg en diskusjon på å snakke om møblementet deres.
MorUgle Skrevet 26. august 2017 #38390 Skrevet 26. august 2017 12 timer siden, Cathe. skrev: Mulig det har vært diskutert tidligere, men jeg har verken lest tråden her eller bloggen hennes på en god stund... Hva SKJER med headeren hennes? Hun ser jo ut som en herjet rusmisbruker... Mener ikke være stygg/kritisere utseendet hennes, for jeg synes hun er en pen dame når hun er sånn ca. naturlig og ikke poserer så voldsomt. Men er det dét bildet hun vil skal være førsteinntrykket når de kommer inn på bloggen? D.S.
Konvall Skrevet 26. august 2017 #38391 Skrevet 26. august 2017 9 minutter siden, Onbothsides skrev: Jeg er tidvis enig i endel av kritikken her, noe av den er godt begrunnet og noe man selvsagt ser er kritikkverdig. For min del gjelder dette merking av innlegg og uærlighet i innlegg. Hvorvidt Caroline bruker Restylane eller ikke syns jeg ikke er noe noen har noe med og burde ikke blandes inn i en mye viktigere diskusjon. Jeg har hele tiden valgt å forsvare enkelte bloggere nettopp fordi diskusjonene rundt de blir både usaklige og dermed "vinner" bloggeren istedet. Å skille mellom virkelig kritikkverdig innhold i en blogg, feks manglende reklame, overdrevet eksponering av barn, dårlig innflytelse på unge osv - for så å diskutere støvete speil, mengden bøker, valg av bosted osv, da mister den viktige kritikken vekten sin. Jeg syns ikke vi kan kritisere om noen bruker Restylane eller går til frisøren ofte, spiser sunt eller trener mye, om de bleker tenner eller bruker løsvipper. Dette er ikke grove oppgraderinger av utseende som er uvanlige i 2017. Sett et skille mellom slike ting og det å fylle rumpa si, fjerne halve nesen, kinnimplantat og fettsuging i mengder. Kritiser om noen skriver krenkende innlegg som rammer andre enn dem selv også, men ikke ødelegg en diskusjon på å snakke om møblementet deres. Her er jeg helt uenig. Så lenge bloggen skal være et glanset magasin, så synes jeg vi kan diskutere alt som legges ut der. Det at hovedpersonen ikke klarer å skille mellom privatliv og det offentlige rom må stå på hennes egen regning. Dette valget har fam. Eriksen tatt helt bevisst. Dermed så mener jeg at alt med denne bloggen kan man synes og menes noe om. ( jeg er selvsagt imot at barna diskuteres altså!!) Selv er jeg glad i interiør og liker å se hva de "steller" med i huset. Når jeg f.eks leser Bonytt så har jeg meninger om interiør og farger i dette bladet. Dermed er det innafor å synes at møbler og veggfarge hos ff også diskuteres. Dessuten legger ff selv opp til spørsmål og diskusjoner om f.eks hårfrisyren hennes i kommentarfeltet sitt. Altså værsågod si hva du mener...og det gjør vi jo... 16
Femilie Skrevet 26. august 2017 #38392 Skrevet 26. august 2017 58 minutter siden, Onbothsides skrev: Jeg er tidvis enig i endel av kritikken her, noe av den er godt begrunnet og noe man selvsagt ser er kritikkverdig. For min del gjelder dette merking av innlegg og uærlighet i innlegg. Hvorvidt Caroline bruker Restylane eller ikke syns jeg ikke er noe noen har noe med og burde ikke blandes inn i en mye viktigere diskusjon. Jeg har hele tiden valgt å forsvare enkelte bloggere nettopp fordi diskusjonene rundt de blir både usaklige og dermed "vinner" bloggeren istedet. Å skille mellom virkelig kritikkverdig innhold i en blogg, feks manglende reklame, overdrevet eksponering av barn, dårlig innflytelse på unge osv - for så å diskutere støvete speil, mengden bøker, valg av bosted osv, da mister den viktige kritikken vekten sin. Jeg syns ikke vi kan kritisere om noen bruker Restylane eller går til frisøren ofte, spiser sunt eller trener mye, om de bleker tenner eller bruker løsvipper. Dette er ikke grove oppgraderinger av utseende som er uvanlige i 2017. Sett et skille mellom slike ting og det å fylle rumpa si, fjerne halve nesen, kinnimplantat og fettsuging i mengder. Kritiser om noen skriver krenkende innlegg som rammer andre enn dem selv også, men ikke ødelegg en diskusjon på å snakke om møblementet deres. CBE sin tittel er influencer. Hun lever av og tjener millioner på å påvirke andre. De innleggene som ikke er merket reklame, er innlegg for å bygge relasjon mellom CBE/influenceren og kundene (eller produktet). (Dette er beskrevet tidligere i tråden:leirbålet). Som påvirker med et stort antall følgere har CBE et ansvar, enten hun liker det eller ei. Hvordan hun påvirker min datter og samfunnet forøvrig er jeg interessert i å diskutere. Hun påvirker med valg av inngrep, reklameinnlegg for diverse produkter, valg av møbler, eksponering av barn og mye mer. Det såkalte skillet mellom restylane og rumpeoperasjon er ikke et ubevegelig skille. For mange år siden var silikon i brystene mye mindre normalt enn det er i dag. Om et tiår er kanskje rumpeoperasjoner det også. Jeg har ikke tenkt å la et forsøk på å normalisere bruken av restylane for å forstørre leppene man er født med gå stille for seg. (Å trene og spise sunt er selvfølgelig ikke i samme gate som inngrep som restylane, silikon, etc..). Mest sannsynlig er det ikke de samme som diskuterer eksponering av barn som diskuterer støvete speil og dermed er det dårlig debattskikk og late som det. 14
Aricia Skrevet 26. august 2017 #38393 Skrevet 26. august 2017 Hår, negler og andre ting som er sponset og som hun faktisk pusher gjennom reklame av ulik tapning er et selvsagt diskusjonstema. Så lenge rosabloggen som genre insisterer på å tviholde på dagboksillusjonen er det bloggeren selv som legger slike "private" tema ut til allmenn vurdering. 11
Emilie112 Skrevet 26. august 2017 #38394 Skrevet 26. august 2017 1 time siden, Onbothsides skrev: Jeg er tidvis enig i endel av kritikken her, noe av den er godt begrunnet og noe man selvsagt ser er kritikkverdig. For min del gjelder dette merking av innlegg og uærlighet i innlegg. Hvorvidt Caroline bruker Restylane eller ikke syns jeg ikke er noe noen har noe med og burde ikke blandes inn i en mye viktigere diskusjon. Jeg har hele tiden valgt å forsvare enkelte bloggere nettopp fordi diskusjonene rundt de blir både usaklige og dermed "vinner" bloggeren istedet. Å skille mellom virkelig kritikkverdig innhold i en blogg, feks manglende reklame, overdrevet eksponering av barn, dårlig innflytelse på unge osv - for så å diskutere støvete speil, mengden bøker, valg av bosted osv, da mister den viktige kritikken vekten sin. Jeg syns ikke vi kan kritisere om noen bruker Restylane eller går til frisøren ofte, spiser sunt eller trener mye, om de bleker tenner eller bruker løsvipper. Dette er ikke grove oppgraderinger av utseende som er uvanlige i 2017. Sett et skille mellom slike ting og det å fylle rumpa si, fjerne halve nesen, kinnimplantat og fettsuging i mengder. Kritiser om noen skriver krenkende innlegg som rammer andre enn dem selv også, men ikke ødelegg en diskusjon på å snakke om møblementet deres. Når ble det "vanlig" å bruke Restylane? Kan det ha være en sammenheng mellom bloggernes bruk og at det har blitt mer vanlig. I mine omgangskretser vil jeg med hånden på hjertet si at absolutt ikke er hverdags. Det er kjempe flott at man lever sunt og trener masse. Men når hun legger det frem som et problem at hun ikke har nok egentid til ansikstsmasker og frisørtimer. Hallo? Denne dama er mer hos frisør på en måned en vanlig person er på et år. 11
Jobbermedbarn Skrevet 26. august 2017 #38395 Skrevet 26. august 2017 1 time siden, Emilie112 skrev: All ære til @Asti !! Dette blir jo bare mer og mer galskap! Og måten de kommentarene til fortballfrue er skrevet på skulle det ikke forundre meg er LKE de også. Skrevet på samme nedverdigende måte. Og jeg er helt enig med de som mener at disse kroppene ikke er opp til xxl. Dette er en sikkelig skam. Så flink som LKE mener han er i forskningsmetode bør han vite at man ikke får et representativt utvalg av kvinnekropper ved en slik henvendelse på CBE sin blogg.. Ja, det siste som kom frem her er skammelig. Jeg har selv slitt med spiseforstyrrelser i mange år. Jeg mener at man aldri blir helt frisk, men jeg har et mye mer avslappet forhold til kroppen min nå som godt voksen. Det betyr ikke at jeg ikke husker veldig godt hvordan jeg har hatt det i mange år. Synet i speilet som viser en overvektig kropp, mens den egentlig er veldig undervektig (jeg var et par kilo fra å dø!) etterhvert normalvektig. Man er opphengt i andres bilder og meninger, og med et vrengt syn på dette kan det gi alvorlige konsekvenser. Dette innlegget med disse falske kommentarene fra bloggeierne er bare så over the top kritikkverdig at jeg ikke har ord! De har et stort ansvar på dette område som påvirkere, og her gjør de et så grovt overtramp at de burde få skikkelig refs! Etterhvert som det er kommet frem flere og flere falske kommentarer her så ser man jo hvor omfattende dette har vært (og er?). Håper virkelig noen tar tak i dette, sånne grove overtramp som dette siste her burde ingen få slippe unna med. Og samtidig så fortsetter det med "kjære søte deg" og venninne-tekstene sine. Kjenner at det gjør meg kvalm og eitrandes forbanna! 26
MorUgle Skrevet 26. august 2017 #38396 Skrevet 26. august 2017 12 timer siden, Lopploella skrev: Crazy er bare forbokstaven. Ikke rart de får nettrollene under huden, de deler jo seng med ett begge to. 😆 Ja så sant så sant. 12
Gjest Asti Skrevet 26. august 2017 #38397 Skrevet 26. august 2017 (endret) 1 time siden, Jobbermedbarn skrev: Ja, det siste som kom frem her er skammelig. Jeg har selv slitt med spiseforstyrrelser i mange år. Jeg mener at man aldri blir helt frisk, men jeg har et mye mer avslappet forhold til kroppen min nå som godt voksen. Det betyr ikke at jeg ikke husker veldig godt hvordan jeg har hatt det i mange år. Synet i speilet som viser en overvektig kropp, mens den egentlig er veldig undervektig (jeg var et par kilo fra å dø!) etterhvert normalvektig. Man er opphengt i andres bilder og meninger, og med et vrengt syn på dette kan det gi alvorlige konsekvenser. Dette innlegget med disse falske kommentarene fra bloggeierne er bare så over the top kritikkverdig at jeg ikke har ord! De har et stort ansvar på dette område som påvirkere, og her gjør de et så grovt overtramp at de burde få skikkelig refs! Etterhvert som det er kommet frem flere og flere falske kommentarer her så ser man jo hvor omfattende dette har vært (og er?). Håper virkelig noen tar tak i dette, sånne grove overtramp som dette siste her burde ingen få slippe unna med. Og samtidig så fortsetter det med "kjære søte deg" og venninne-tekstene sine. Kjenner at det gjør meg kvalm og eitrandes forbanna! LKE mener visstnok noe annet. Fra http://www.carolinebergeriksen.no/2012/ ... ment-73955 / http://imgur.com/a/edkAn : Stine (14 år) skriver bl.a.: "....Husk at det er mange unge lesere som leser bloggen din, og se på deg selv – du vet du ser bra ut, så plis, ikke kom med sånne innlegg om at du må jobbe med kroppen din! * tårer i øynene * Og LKE/Thea svarer bl.a. tilbake: "Jeg blir rett og slett forbanna på personer som deg, Stine! Det er jo ikke Caroline sin feil at du har det sånn! Skal Caroline virkelig fly rundt og ta hensyn til hver og en? Hvis du får dårlig selvtillit av å lese denne bloggen, så er det DITT ansvar å gjøre noe med det, IKKE Carolines....." Tilføyelse: Stine ba der CBE om å tenke generelt på sin påvirkningskraft ovenfor unge lesere. Bloggeierne burde vært fullstendig klar over at CBE påvirket leserne sine, siden de samtidig drev med markedsføring av varer og tjenester på bloggen. Ut fra det burde de tatt innover seg Stine sin kommentar. Ansvarsfraskrivelse kaller man slikt, men stå for det kunne ikke LKE. Tilføyelse 2: Merk at CBE ikke har signert Sunn Fornuft plakaten, jfr. http://sunnfornuft.unitedbloggers.no/ , der målet er å bevisstgjøre digitale opinionsledere på deres rolle og påvirkningskraft når det kommer til kroppsbilde og idealer. Endret 26. august 2017 av Asti
Stjernekikkeren Skrevet 26. august 2017 #38398 Skrevet 26. august 2017 12 minutter siden, Asti skrev: LKE mener visstnok noe annet: http://www.carolinebergeriksen.no/2012/ ... ment-73955 http://imgur.com/a/edkAn : LKE/Thea svarer følgende til en 14 åring vedr. CBE sitt ansvar som "influencer": "Jeg blir rett og slett forbanna på personer som deg, Stine! Det er jo ikke Caroline sin feil at du har det sånn! Skal Caroline virkelig fly rundt og ta hensyn til hver og en? Hvis du får dårlig selvtillit av å lese denne bloggen, så er det DITT ansvar å gjøre noe med det, IKKE Carolines. Hva med de som har 50 kilo for mye på kroppen da? Tenk hva de føler nå når du som kun har “et par kilo for mye” ikke kan vise deg i bikini… Hva med barna i Afrika som sulter, og så sitter du her og klager over en bikinikropp? Det er jo alltid noen som det verre, men man har jo like mye rett til å “klage” på sine egne problemer…." Prøver å holde meg noe lunde saklig i denne diskusjonen, men noen ganger får en lyst å kalle en spade for en spade.. fotballfrueparet er rett og slett ikke annet enn to drittunger i en altfor stor sandkasse hvor de bestemmer alt. Jeg er nok treig i huet, men jeg oppdaget ikke før nå at du @Asti la opp maaange bilder i imgur og at en bare kunne trykke Load more så kom alt nedover. Herregud, selv et bilde av "hjemmekos" på kjøkkenet der hun tar noe mat ut av ovnen måtte redigeres. De har gått helt amok med den bloggen sin, den lista med Lasse kommentarer fra 2012-2013 endte garantert ikke der, de har nok holdt på like kraftig siden den gang, bare blitt smartere på det å ikke bli tatt. 42
Lopploella Skrevet 26. august 2017 #38399 Skrevet 26. august 2017 For noen folk. Drittunger i en altfor stor sandkasse var en treffende beskrivelse. 17
Inocybe Skrevet 26. august 2017 #38400 Skrevet 26. august 2017 Jeg hadde ikke fått med meg kvinnekropp-bildekollasjen eller kommentarene etterpå Trodde ikke jeg lenger skulle bli overrasket over hvor usympatiske, løgnaktige og nedrige det paret er, men det klarte de utrolig nok igjen. "Cement mellom ørene" er det nok ikke hun som kommenterte at bildene ikke var representative som har. Makan til usaklig svar fra LKE! Kan neppe sies å være spesielt spekulativt å anta av eventuelle svar på denne cement-bemerkningen ikke ble godkjent av bloggparet. Underholdene å lese at den selvoppnevnte eksperten i vitenskapelig metode mener at de bildene er representative Som andre har bemerket er innsamlingen ikke akkurat representativ for kvinnekropper i Norge men heller for undergruppen av slanke CBE-fans med like stort eksponeringsbehov som fruen selv. LKE og CBE hadde neppe fått ståkarakter på statistikkurset for den oppgaven der. Pinlig, pinlig, pinlig. Jeg anser det som usannsynlig at bloggparet har sluttet med kommentarjuks. Trangen til å vinne diskusjonene sitter for dypt i dem etter åresvis med herjing i sandkassen. I tillegg er det mange mye nyere kommentarer som ligner veldig i formuleringene og formen på de som ble avslørt tidligere. Det CBE og LKE lærte av bilde, kommentar- og reklamejukset sitt er ikke å bli ærlige og redelige men i stedet å skjule sporene sine bedre. 39
Fremhevede innlegg