Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 timer siden, Alice123 skrev:

Jeg klarer ikke forstå at CBE syntes det er greit at mannen hennes har som jobb å ta sexy bilder av henne og photoshope henne tynnere og penere. Samtidig som han etter eget utsagn har full stålkontroll over hvor stor (liten) hun er i cm og hvordan vekten hennes utvikler seg.

Det virker helt sinnssykt for meg. Mannen min vet ikke hvilken klesstørrelse jeg bruker en gang.

Jeg tror han har stålkontroll på mål og vekt på personaen CBE, og ikke personen CBE.

Muligens fordi personaen er skapt i hans bilde?

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, minimymlen skrev:

Synes det er skummelt hvordan han alltid går etter kvinnelige debattanter. Det begynner jo å bli en anseelig mengde kvinner han har gått i strupen på nå.

Vi er kanskje best når vi holder kjeft, poserer og flekker tenner, og ikke når vi ytrer noen som helst form for mening? 

• Liker 26
Skrevet
8 minutter siden, RompeRusk skrev:

Øy. Sunnmøring flest skyr folk som LK

Sunnmøringer er vel kjent for å være nøysomme, sparsommelige og det køddes med at de er gjerrige. Men ikke grådige og stormannsgale. Tror LKE er en egen grad av sunnmøring. 

• Liker 29
Skrevet
1 minutt siden, Tørst skrev:

Sunnmøringer er vel kjent for å være nøysomme, sparsommelige og det køddes med at de er gjerrige. Men ikke grådige og stormannsgale. Tror LKE er en egen grad av sunnmøring. 

Vi er flinke med penger, men ikke gjerrige. #butthurt. Han er absolutt en egen rase :P

• Liker 12
Gjest Skribent
Skrevet

Skal vi prøve å holde debatten over generaliseringer om sunnmøringer? :) 

Skrevet

Tilfeldig at det dukker opp masse reklame for morgenlevering.no etter at jeg har vært innom bloggen?

Så på snap i dag at de hadde frokost derfra igjen. Jeg tror ikke et sekund på at det ikke er et samarbeid mellom dem!

• Liker 35
Skrevet
1 time siden, zapp skrev:

Tilfeldig at det dukker opp masse reklame for morgenlevering.no etter at jeg har vært innom bloggen?

Så på snap i dag at de hadde frokost derfra igjen. Jeg tror ikke et sekund på at det ikke er et samarbeid mellom dem!

Jeg nekter å tro at det ikke er et samarbeid eller noe som er på vei til å bli et samarbeid, eller fisking.

CBE skriver at det er ikke reklame "fordi all reklame på bloggen merkes". Festlig kommentar, om det faktisk var tilfelle så hadde jo heller ingen reagert. 

• Liker 26
Gjest xx girl xx
Skrevet
1 time siden, pøbelsara skrev:

Jeg så også det nye frokostinnlegget. Plutselig bøtter og spann med nybakte brød i alle varianter i løpet av bare noen dager. 

Og argumentet "hvis det hadde vært reklame så hadde det vært merket" er både arrogant og nesten latterlig. Freia-stuntet var jo akkurat på samme viset -først masse (umerket) produktplassering, så den mystiske eller "mystiske" klokken som sto umerket i fem døgn eller hvor lenge det var. Så merking etterpå. Nei, all reklame er ikke merket, så man kan ikke gå ut fra at umerkede innhold med produkter plassert både her og der, ikkke er reklame. Det er (veldig) arrogant å si til lesere som spør at de kan gå ut fra merking for å identifisere reklameinnlegg. VELDIG arrogant. 

Og igjen dette med troverdighet. Spiser CBE brød? 

Skrevet

Så selveste dronningen av løgn, bedrag og utroverdighet mener vi skal stole på hennes ord? :daane: Dette fra en bedrift som er tuftet på daglige lovbrudd, ansvarsfraskrivelser og hvor alle lovnader om bot og bedring blir "glemt" noen uker etterpå. 

Hvor lite intelligente antar hun leserne sine for å være? Mulig hun selv er så naiv hun hadde trodd på det selv men de fleste av leserne hennes har nok sluttet å tro på julenissen og tannfeen for en god stund siden. 

• Liker 34
Skrevet
14 minutter siden, xx girl xx skrev:

Karbofylte hveteboller fikk hun jo som premie under fødsel så ja hun spiser brød. 

• Liker 19
Skrevet

Ryddet for krenkende utsagn.

Edie, mod.

Gjest Verrika
Skrevet
11 minutter siden, Inocybe skrev:

Så selveste dronningen av løgn, bedrag og utroverdighet mener vi skal stole på hennes ord? :daane: Dette fra en bedrift som er tuftet på daglige lovbrudd, ansvarsfraskrivelser og hvor alle lovnader om bot og bedring blir "glemt" noen uker etterpå. 

Hvor lite intelligente antar hun leserne sine for å være? Mulig hun selv er så naiv hun hadde trodd på det selv men de fleste av leserne hennes har nok sluttet å tro på julenissen og tannfeen for en god stund siden. 

Ikke glemt uker etter p.... bare til neste  innlegg....

Skrevet

Et nytt bilde av barna ligger ute på instakontoen hennes nå. Ikke delvis bakfra eller litt "blury" engang, neida, full frontal. Snart oppe i 13 000 likerklikk. Eksponering av uskyldig tredjepart for klikk fortsetter ufortrødent.

• Liker 18
Skrevet
1 time siden, Inocybe skrev:

Karbofylte hveteboller fikk hun jo som premie under fødsel så ja hun spiser brød. 

Premie 😂

• Liker 4
Skrevet
17 timer siden, Skribent skrev:

Gudbedre, et glimt av selvinnsikt?! :sjokk: 

Å kalle Skårderud, en absolutt tungvekter på sitt felt, en "såkalt ekspert", det sier så mye om frua at alt annet nesten blir overflødig :overrasket: 

Det sier absolutt alt når man kaller Skårderud en "såkalt ekspert". Noe ganger lurer jeg på om ekteparet forstår at det å prøve å gjøre andre små/ubetydelige gjør dem selv ennå mindre/ubetydelige... Antagelig det motsatte av det de prøver på med sånne uttalelser! 

• Liker 26
Skrevet
2 timer siden, xx girl xx skrev:

Hvis det er snap-innlegget du tenker på, så sto det at det var overraskelsesfrokost til foreldrene (som kanskje bor hos dem og passer barn og hunder mens de er i bryllup, ikke vet jeg?). Hverken foreldrene eller LKE spiser lavkarbo, så vidt jeg har fått med meg, og CBE selv spiser redusert karbo-kosthold. 

Skrevet
4 minutter siden, Shopgirl2014 skrev:

Hvis det er snap-innlegget du tenker på, så sto det at det var overraskelsesfrokost til foreldrene (som kanskje bor hos dem og passer barn og hunder mens de er i bryllup, ikke vet jeg?). Hverken foreldrene eller LKE spiser lavkarbo, så vidt jeg har fått med meg, og CBE selv spiser redusert karbo-kosthold. 

Just precis. Derfor er det beyond merkelig at hun i løpet av en uke kjører på med lekre fotografier av masse hvetebakst, hvilket var en vesentlig del av resonnementet mitt. 

• Liker 25
Skrevet
1 minutt siden, pøbelsara skrev:

Just precis. Derfor er det beyond merkelig at hun i løpet av en uke kjører på med lekre fotografier av masse hvetebakst, hvilket var en vesentlig del av resonnementet mitt. 

Hva mener du? Hvorfor er det merkelig? De er jo flere i familien som spiser hvetebakst (LKE, foreldrene, barna).

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...