Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
19 timer siden, papirfly skrev:

Ubehagelig hvordan LKE har stålkontroll på hva kona hans veier og hvor mange gram hun gikk opp måned til måned. Når noen skreiv i kommentarfeltet at Caroline hadde fått fyldigere lår etter graviditeten, svarte LKE at hun ikke hadde blitt en eneste centimeter større. Mannen min vet ikke hvor mange centimeter omkrets lårene mine har eller hvor mye jeg gikk opp måned til måned som gravid, og jeg ser det som en selvfølge at han ikke er opptatt av sånt. Kan ikke si det samme om LKE. 

Jeg klarer ikke forstå at CBE syntes det er greit at mannen hennes har som jobb å ta sexy bilder av henne og photoshope henne tynnere og penere. Samtidig som han etter eget utsagn har full stålkontroll over hvor stor (liten) hun er i cm og hvordan vekten hennes utvikler seg.

Det virker helt sinnssykt for meg. Mannen min vet ikke hvilken klesstørrelse jeg bruker en gang.

• Liker 35
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leste igjennom den "Oda rygh mobber på nett"-bloggposten pluss kommentarer. Han skriver mye tull! Lurer på hva han selv mener om dette nå, om han fortsatt står for det. For det første bommer han veldig, han har jo ikke skjønt hva kritikken til OR gikk ut på. 

• Liker 14
Skrevet
2 minutter siden, mamsi skrev:

Leste igjennom den "Oda rygh mobber på nett"-bloggposten pluss kommentarer. Han skriver mye tull! Lurer på hva han selv mener om dette nå, om han fortsatt står for det. For det første bommer han veldig, han har jo ikke skjønt hva kritikken til OR gikk ut på. 

Han skjønte nok fort at han dreit på draget med den bloggposten. Og ble en heftig sletterunde, som det er beskrevet i tidligere tråd. 

• Liker 12
Skrevet
3 minutter siden, minimymlen skrev:

Han skjønte nok fort at han dreit på draget med den bloggposten. Og ble en heftig sletterunde, som det er beskrevet i tidligere tråd. 

Ja, husker det :)

• Liker 4
Skrevet (endret)
2 timer siden, mamsi skrev:

Og LK misforstod hele budskapet og svarte med at "Oda Rygh mobber på nett". Han var, og er, direkte skadelig for bloggens omdømme. 

Jeg fatter virkelig ikke hvordan det går an å tolke det Oda Rygh skriver som mobbing. https://www.minervanett.no/fotballfrue-en-tvilsom-merkevare/ Det hun skriver er da ikke mobbing men velbegrunnet kritikk av bedriftens forretningsmetoder og den utydelige overgangen mellom bedrift og privat. Misforstår han med vilje eller er han litt enkel?

Edit. Ser at dere over har skrevet noe lignende :)

Endret av Inocybe
  • Liker 14
Skrevet
14 minutter siden, Alice123 skrev:

Jeg klarer ikke forstå at CBE syntes det er greit at mannen hennes har som jobb å ta sexy bilder av henne og photoshope henne tynnere og penere. Samtidig som han etter eget utsagn har full stålkontroll over hvor stor (liten) hun er i cm og hvordan vekten hennes utvikler seg.

Det virker helt sinnssykt for meg. Mannen min vet ikke hvilken klesstørrelse jeg bruker en gang.

Ja det er skikkelig creepy. 

• Liker 16
Skrevet
7 minutter siden, minimymlen skrev:

Synes det er skummelt hvordan han alltid går etter kvinnelige debattanter. Det begynner jo å bli en anseelig mengde kvinner han har gått i strupen på nå.

Har han egentlig noensinne startet det samme eller lignende med en mann som han har med kvinner? 

• Liker 20
Skrevet
7 minutter siden, elisaday skrev:

Har han egentlig noensinne startet det samme eller lignende med en mann som han har med kvinner? 

Er det så mange menn som engasjerer seg i debatter om rosabloggere da?

Skrevet (endret)
16 minutter siden, MSTS skrev:

Mest sannsynlig ikke. Men det har vel ikke bare dreid seg om det. Har det ikke vært en del om kosthold(lavkarbo), trening osv? Kanskje det var mest på den bloggen han hadde. 

Endret av LilleLerke
  • Liker 3
Skrevet
33 minutter siden, MSTS skrev:

Nei, men det finnes mange menn som mener noe om markedsføring i sosiale medier, om imagebygging og om spiseforstyrrelser. 

• Liker 16
Skrevet (endret)

På twitter har de nå prøvd å merke reklame, det er bedre enn før! Men tips til LK og C må være å skrive reklamemerkingen først, for på tweeten fra 26/7 kom det ikke med. Vet at det autogenereres fra facebook men dette burde være så lett. Hva ER det med dette som er så komplisert? 

De går så bittesmå museskritt med dette at det er helt fascinerende.

#bestiklassen

Endret av mamsi
  • Liker 19
Skrevet (endret)

Finn Skårderud har jo gått offentlig ut og kritisert Fotballfrue ifb spiseforstyrrelser og uheldig påvirkning som han har sett eksempler på i praksisen sin.

Dessuten ble hun feks nevnt i boken til Svein Egil Omdal og Halvor Hegtun som de publiserte i fjor: https://www.aftenposten.no/kultur/Mediekrisen-Haper-ikke-journalistene-erstattes-av-fem-millioner-fotballfruer-602393b.html

Har ikke registrert at LKE har tatt til motmæle mot noen av disse.

Endret av Aricia
  • Liker 37
Skrevet
15 minutter siden, pøbelsara skrev:

Nei, men det finnes mange menn som mener noe om markedsføring i sosiale medier, om imagebygging og om spiseforstyrrelser. 

Det skulle vel være rimelig åpenbart ja.

8 minutter siden, Aricia skrev:

Finn Skårderud har jo gått offentlig ut og kritisert Fotballfrue ifb spiseforstyrrelser og uheldig påvirkning som han har sett eksempler på i praksisen sin.

Dessuten ble hun feks nevnt i boken til Svein Egil Omdal og Halvor Hegtun som de publiserte i fjor: https://www.aftenposten.no/kultur/Mediekrisen-Haper-ikke-journalistene-erstattes-av-fem-millioner-fotballfruer-602393b.html

Takk skal du ha, dette var informasjonen jeg var ute etter! :)

Hvorfor LKE ikke har tatt til motmæle her kan man jo bare spekulere i, han angriper vel ikke alle kvinner som nevner frua i kronikker og blogginnlegg heller. Spesielt Finn Skårderud hadde jeg trodd ville fått passet sitt (forsøkt) påskrevet.

Skrevet (endret)

Alltid hyggelig å vise fingen til flagget.

Endret av Turkis Sau
  • Liker 18
Skrevet
9 minutter siden, MSTS skrev:

Det skulle vel være rimelig åpenbart ja.

Takk skal du ha, dette var informasjonen jeg var ute etter! :)

Hvorfor LKE ikke har tatt til motmæle her kan man jo bare spekulere i, han angriper vel ikke alle kvinner som nevner frua i kronikker og blogginnlegg heller. Spesielt Finn Skårderud hadde jeg trodd ville fått passet sitt (forsøkt) påskrevet.

Skårderud fikk vel passet sitt påskrevet ved å bli omtalt som "en såkalt ekspert". Om jeg ikke husker feil, så var det muligens frua selv som sto bak signaturen.

• Liker 11
Skrevet
27 minutter siden, Aricia skrev:

....

Ser det var i august 2016, dvs. samme periode LKE valgte å konfrontere 5 kvinner, jfr.  http://forum.kvinneguiden.no/topic/1057473-bloggermennene-vår-tids-hvite-riddere/#comment-18720843 

Jeg har heller ikke sett at LKE tok til motmæle mot Skårderud eller Omdal og Hegtun.

Gjest Skribent
Skrevet
8 minutter siden, Asti skrev:

Jeg har heller ikke sett at LKE tok til motmæle mot Skårderud eller Omdal og Hegtun.

Gudbedre, et glimt av selvinnsikt?! :sjokk: 

Å kalle Skårderud, en absolutt tungvekter på sitt felt, en "såkalt ekspert", det sier så mye om frua at alt annet nesten blir overflødig :overrasket: 

Skrevet
1 time siden, MSTS skrev:

Såvidt JEG vet er det bare LKE og LordGekko som hiver seg inn i diskusjonene. Andre menn kommenterer ofte hjernedøde saker om bloggere som havner i media. Bare sjekk kommentarfeltene. 

• Liker 8
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...