Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Gjest Olivia Benson

Hadde bedriften latt alle kommentarer av kritisk og negativt opphav (ikke hets) sluppet frem i kommentarfeltet på siden hadde ikke folk følt behovet for å diskutere det her. Ser du ikke det? Hvilken annen bedrift holder på slik?

Det hele koker ned til at de selv legger opp til dette. Om "støtterne" og "kritikerne" hadde kunnet kommentere fritt og med hverandre i hennes kommentarfelt hadde problemet løst seg selv, og dama hadde til og med fått flere "klikk".

Siden dere mener man skal se på det som en bedrift, så er det vel ingen bedrifter som ønsker å ha negativ omtale på nettsiden deres?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er flott at dere er deres samfunnsoppdrag bevisst og sørger for at diskusjonene om CBE aldri får fett hår eller ikke lommer frem i lyset :-*

Det er flott at ditt samfunnsoppdrag er å forsvare løgn og falske trendskapere :)

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden dere mener man skal se på det som en bedrift, så er det vel ingen bedrifter som ønsker å ha negativ omtale på nettsiden deres?

Enten så har man åpent for kommentarer eller så har man ikke.

Hvis du går inn på forskjellige bedrifter sine facebook-sider ref Telenor og Ruter kan du lese lassevis med dårlig omtale og kritikk, men også positivt. Det samme kan du gjøre om tannleger og leger på helsesider.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GlutenBlaster

Det er flott at ditt samfunnsoppdrag er å forsvare løgn og falske trendskapere :)

ar løgnen stemmer fra mobbing en selv har lagt opp til er ikke så nøye!
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Enten så har man åpent for kommentarer eller så har man ikke.

Hvis du går inn på forskjellige bedrifter sine facebook-sider ref Telenor og Ruter kan du lese lassevis med dårlig omtale og kritikk, men også positivt. Det samme kan du gjøre om tannleger og leger på helsesider.

Tror du sjefene i Telenor opplever kritikken like personlig som det Caroline gjør? Du kan ikke seriøst sammenligne slike store konsern med Fotballfrue?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ar løgnen stemmer fra mobbing en selv har lagt opp til er ikke så nøye!

Haha vær så snill, spar meg for det tullet der.

Kritikken mot henne generelt er at hun fremmer et skrapa og urealistisk bilde av kvinnekroppen, så om det skulle være noen som helst logikk i det du skriver burde hun redigert seg større!

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror du sjefene i Telenor opplever kritikken like personlig som det Caroline gjør? Du kan ikke seriøst sammenligne slike store konsern med Fotballfrue?

Og hvem har satt seg selv i den posisjonen?

Er det vedkommende selv som må akseptere det hun har skapt, eller skal omverden tilpasse seg slik at million-bedriften ikke blir såret?

Hun har tross alt skapt seg selv som merkevare, da må hun jo regne med kritikk på denne varen!

Endret av Odenator
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes synd på dama, på tross av at det er hun selv som har satt seg i denne situasjonen. Det er dritkjipt å bli "tatt på fersken", og hun har det antakeligvis ikke særlig godt med seg selv. Noen vil sikkert tenke at hun bare har godt av det, og ler høyt. Jeg ler ikke, da jeg selv har slitt med spiseforstyrrelser i 25 år, og er fullstendig klar over hvor vondt det er når tankene rundt egen kropp overstyrer alt annet.

På sikt tror jeg denne "oppdagelsen" vil gagne henne selv, og håper for guds skyld at hun får hjelp til å sortere tankene om eget selvbilde - selv om hun sikkert ikke kommer til å dele dette på bloggen.

Det som slår meg er at han her hjemme ville blånektet å retusjere kroppen min annerledes, så man kan jo alltids håpe at mannen til Caroline kommer på bedre tanker også, og synes hun er verdt å vise frem akkurat slik hun er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest auroravictoria

Om det er LKE som står bak redigeringen får jeg vondt inni meg på vegene av ekteskapet.

Det tror jeg faktisk ikke. Åpenbart at det er henne selv. Men tydeligvis har det vært helt ok for han. De har jo vært sammen om dette og skjuler løgnene sammen.
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, tenkte først "so what?" når jeg hørte om redigeringen, trodde det var snakk om kun minimale endringer, men den linken var en eye-opener for meg, på bildet hvor hun sitter på huk har hun jo skåret ut minst 5 kilo rett ut av ryggen/baken sin!.. http://imgur.com/a/hx32B :sjokkert:

Det var flere på samme nivå som det å se i tråden for et par dager siden. Blant annet ett hvor bredden på ryggen og skulderpartiet sett bakfra var gjort 2 klesstørrelser mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GlutenBlaster

http://m.db.no/2014/12/27/kultur/meninger/debattinnlegg/fotballfrue/caroline_berg_eriksen/36912322/

Det underliggende budskapet til leseren er ikke at man må være stolt av sin naturlige kropp, men at det er flaut å retusjere kroppen sin slik at det blir lagt merke til. Eller kanskje til og med at kroppen din bør være enda finere enn Berg Eriksens om du virkelig skal fortjene at den trykkes på glansa papir. Og slik, kjære, velmenende journalister, slik påvirkes unge jenter. Med velsignelse fra noen av landets fremste redaktører Noen burde skamme seg denne jula, og det er ikke ei dame som ikke hadde så fin kropp som vi trodde. Vi venter ennå på beklagelsen.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har hun jo redigert magen større (se på lyktestolpen). Skjønner ikke hvorfor alle hyler om at hun har redigert gravidmagen mindre.

Bildet var lagt ut på samme måte som de andre bildene som er funnet. Fotballfrua påsto hun var hacket og byttet bildet av den lille magen, med bildet der den er større...

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ive Lina

Dette begynner å minne mer og mer om ondskapsfull heksejakt og jeg håper virkelig at dere vet hva følgene kan bli.

KG-moderatorene tenker penger og gnir seg i hendene. Takhøyden i denne tråden overgår alt hva man tidligere har sett på KG. En skam er det.

Endret av Ive Lina
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...