Gjest CecilieX Skrevet 11. februar 2017 #30641 Del Skrevet 11. februar 2017 Takk @Kollontaj og @Asti I rest my case. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 11. februar 2017 #30642 Del Skrevet 11. februar 2017 De fleste av oss husker kanskje oppstyret da CBE reklamerte for natural cycles? I da kan man lese i Nettavisen at appen har blitt godkjent som prevensjon i EU. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snøsøta Skrevet 11. februar 2017 #30643 Del Skrevet 11. februar 2017 Jeg kan ikke skjønne at de ikke begynner å få kalde føtter for de valgene de har gjort i huset. Jeg prøver, men jeg klarer ikke å finne noe positivt å si om gulvet eller fargene. Gulvet ser shabby ut og fargekombinasjonene mellom gulv, vegger, interiør og lysekrone dreper alt liv eller skjærer i alle kjente tommelfingerregler for fargevalg på alle bildene jeg har sett. De må gjerne ha dårlig smak og gjøre sine egne valg, om de trives så kjør på, det er ikke derfor jeg skriver det. Og som mange nevner, det kan hende det fungerer fint i virkeligheten. Det hjelper ikke når det er lite fotogent og ser shabby og dystert ut på bilde. Bloggen drives på å vise fram gode og inspirerende bilder fra hjemmet, LKE skal jobbe hardt for å få gode motiver og resultater i de lysforholdene og fargekombinasjonene der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 11. februar 2017 #30644 Del Skrevet 11. februar 2017 9 timer siden, EllaSays skrev: Jeg skjønner ikke at de ikke har bestemt farger for lenge siden, jeg? Det er så merkelig. De har lenge visst hvor de skal bo, de har vært der og sett/målt før overtakelse, og enda er de ikke i mål med farger. Stusset også på at det er malt gulvlister i ett rom, og alt er malt over. Ledninger, stikk osv. Ser ikke bra ut. Det er jo ikke rart at det er stressende når de er såpass uorganiserte. I tillegg planlegge 30 års fest midt oppi. Hva skjedde med en ting av gangen? Er det for å gjøre seg interessant, eller hva er det. De skal være glade for at de ikke har vanlige 8-16 jobber midt oppi det. De er 2 voksne som går hjemme og kan ta seg av alt og så greier de å være så ustrukturerte. Man blir bare 30 år en gang i livet, vet du 🙄 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 11. februar 2017 #30645 Del Skrevet 11. februar 2017 21 minutter siden, Llise skrev: De fleste av oss husker kanskje oppstyret da CBE reklamerte for natural cycles? I da kan man lese i Nettavisen at appen har blitt godkjent som prevensjon i EU. Nettavisen som kilde, når Nettavisen selv oppgir at de har reklamert for produktet. Interessant. Ja, den er godkjent, men leser du kilden de henviser til (telegraph) så stemmer det at den er gokkent, men at flere eksperter advarer mot middelet. Det skrives at sammenliknet med andre velkjente produkter så har NC lavere sikkerhet 7 av 100 blir gravide på produktet når det er brukt som prevensjon. Som forventet nevner ikke Nettavisen dette, de plukker den informasjonen som er positiv i forhold til det produktet de tidligere har reklamert for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 11. februar 2017 #30646 Del Skrevet 11. februar 2017 2 minutter siden, CecilieX skrev: Nettavisen som kilde, når Nettavisen selv oppgir at de har reklamert for produktet. Interessant. Ja, den er godkjent, men leser du kilden de henviser til (telegraph) så stemmer det at den er gokkent, men at flere eksperter advarer mot middelet. Det skrives at sammenliknet med andre velkjente produkter så har NC lavere sikkerhet 7 av 100 blir gravide på produktet når det er brukt som prevensjon. Som forventet nevner ikke Nettavisen dette, de plukker den informasjonen som er positiv i forhold til det produktet de tidligere har reklamert for. Ja, det er ikke et prevensjonsmiddel jeg ville brukt. Jeg tenkte bare jeg skulle poste linken, siden det ble snakket mye om det her tidligere :-) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miagunda Skrevet 11. februar 2017 #30647 Del Skrevet 11. februar 2017 (endret) 1 time siden, Kollontaj skrev: @CecilieX tror du er inne på noe og du har faktisk rett i det med røykingen, fordi de skrev i kommentarfeltet at de hadde tenkt å legge frem sigarer til pynt. Kan finne det om noen mener det er spekulasjoner. Edit: https://imgur.com/a/g0Mff I samme kommentarfelt leste jeg nå at de har tenkt å bringe inn nettopp rødt som kontrastfarge i den blå stua. ( jeg trodde grønt og rødt var kontrastfarger) Grønt og rødt er kontrastfarger. De er ute etter oransje de da. Fargene som står ovenfor hverandre i den ytterste ringen i ittens fargesirkel er kontraster Endret 11. februar 2017 av miagunda 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clyde Skrevet 11. februar 2017 #30648 Del Skrevet 11. februar 2017 2 timer siden, Miranda16 skrev: Når man ser kontrastene mellom de lyse fargene og lyset i det gamle huset, er det nye forferdelig deprimerende, Jeg synes faktisk dette huset er finere, det er nok fordi jeg liker mørke farger. Men når det er sagt så ser det ut som at det er mye slurv overalt, jeg liker fargene men ikke alt det slurvet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 11. februar 2017 #30649 Del Skrevet 11. februar 2017 Leste i kommentarfeltet angående tapetene på jentenes rom, at hun ønsker at de skal passe sammen og at det ikke gir mening å velge noe som ikke passer sammen når man har mulighet til det motsatte. Wtf?? Hvis det er filosofien, hvorfor ikke bruke den samme i resten av stuene? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 12. februar 2017 #30650 Del Skrevet 12. februar 2017 Hele situasjonen er til å le av: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 12. februar 2017 #30651 Del Skrevet 12. februar 2017 (endret) Da har vi kommet til episode 3 i "CBE pusser opp - hvordan iscenesette seg selv som overklassefrue". Tidligere episoder har vist hvordan man kan innreder bibliotek når man ikke eier bøker, og hvordan man kan skape en illusjon ved hjelpemidler som ettermiddagsdrink, sigarer og cognacflaske i krystall. I dag "bad på herskapelig vis" Frua har ved flere anledninger skrevet at hun a) foretrekker å dusje, b) har det for travelt til å ta karbad. Men det forhindrer ikke henne fra å innrede et av to bad uten dusj. Ja, det er mulig at alle herskapelige hus bør ha et badekar med løveføtter, men det er jo å kaste penger ut av vinduet når voksenbadet ikke inneholder en dusj hvis det er det de voksne foretrekker. http://www.carolinebergeriksen.no/2012/09/25/cookies-n-cream/ Endret 12. februar 2017 av CecilieX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 12. februar 2017 #30652 Del Skrevet 12. februar 2017 Det ser fancy ut, da vettu! Dusjing er for svette folk fra allmuen. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konvall Skrevet 12. februar 2017 #30653 Del Skrevet 12. februar 2017 Mine små barn foretrekker badekar og ikke dusj. I mitt hode skulle badene vært bytter om. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 12. februar 2017 #30654 Del Skrevet 12. februar 2017 På 11.2.2017 den 20.06, Llise skrev: De fleste av oss husker kanskje oppstyret da CBE reklamerte for natural cycles? I da kan man lese i Nettavisen at appen har blitt godkjent som prevensjon i EU. Skremmende. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 12. februar 2017 #30655 Del Skrevet 12. februar 2017 (endret) Kødda :-P Endret 12. februar 2017 av Hold the door Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym2088 Skrevet 13. februar 2017 #30656 Del Skrevet 13. februar 2017 Lurer på hvorfor mange av de kritiske kommentarene/spørsmålene aldri blir godkjent? Sendte spørsmål om en veske til 4000 og et skjørt til 8000 som jeg kun har registrert blitt brukt én gang og om det stemte. Hvis det er slik at dette blir levert tilbake etter reklameinnlegg, kan man ikke si det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
perplexed Skrevet 13. februar 2017 #30657 Del Skrevet 13. februar 2017 25 minutter siden, Anonym2088 skrev: Lurer på hvorfor mange av de kritiske kommentarene/spørsmålene aldri blir godkjent? Sendte spørsmål om en veske til 4000 og et skjørt til 8000 som jeg kun har registrert blitt brukt én gang og om det stemte. Hvis det er slik at dette blir levert tilbake etter reklameinnlegg, kan man ikke si det da? Nei, selvfølgelig kan man ikke si det! Da ødelegges jo hele illusjonen av luksusliv og glamorøsitet. Det er liksom ikke like glamorøst og forsiktig vikle av seg et skjørt og brette det forsiktig sammen, og legge det tilbake i posen det kom i, for så å sende det tilbake. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym2088 Skrevet 13. februar 2017 #30658 Del Skrevet 13. februar 2017 Akkurat nå, perplexed skrev: Nei, selvfølgelig kan man ikke si det! Da ødelegges jo hele illusjonen av luksusliv og glamorøsitet. Det er liksom ikke like glamorøst og forsiktig vikle av seg et skjørt og brette det forsiktig sammen, og legge det tilbake i posen det kom i, for så å sende det tilbake. Kan ikke kommentaren i alle fall bli godkjent, om så uten svar? Var vel ikke noe hetsende med den? Lurer på hva annet som ikke kommer gjennom filteret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym2088 Skrevet 13. februar 2017 #30659 Del Skrevet 13. februar 2017 Har sendt flere kritiske spørsmål som ikke har kommet gjennom. Blant annet spørsmål hvorfor kjøpe en Mulberry veske til 10.000 som blir stygg etter hvert (hennes ord), kontra en til 250 på HM. "Holder hele livet". Ble stellevesken til barn nummer 1 brukt til nummer 2? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mallory Skrevet 13. februar 2017 #30660 Del Skrevet 13. februar 2017 26 minutter siden, perplexed skrev: Nei, selvfølgelig kan man ikke si det! Da ødelegges jo hele illusjonen av luksusliv og glamorøsitet. Det er liksom ikke like glamorøst og forsiktig vikle av seg et skjørt og brette det forsiktig sammen, og legge det tilbake i posen det kom i, for så å sende det tilbake. Du sier noe. Kanskje manglende åpenhet like mye som å tilsløre virkeligheten på vegne av annonsør eller sponsor, er for å innbille omverdenen at de velter seg i luksus og dyre klær, mens sannheten er at de må levere mange av klærne tilbake til agenturet? (Jeg skriver et spørsmålstegn i og med at det ville være spekulasjon og mot KGs regelverk å påstå at det er sånn.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg