Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
1 time siden, Lula skrev:

Det er sikkert mye å kritisere CBE for, men å rakke ned på hvordan hun velger å innrede hjemmet sitt synes jeg er unødvendig.
Å kalle det mislykket, "ødelagt" og grusomt er ikke særlig konstruktivt.
Selv er dette langt fra min stil. Jeg hadde definitivt valgt noe annet selv, men jeg er ganske sikker på at noen vil synes at mine valg er dårlige også. Smaken er som baken....Lykke til med å innrede så alle synes det er super-vellykket og fantastisk flott!

Tror troverdigheten i debatten rundt CBE ville hevet seg mange hakk dersom man klarte å holde den på et saklig nivå der man diskuterte forhold ved forretningsdriften fremfor farge på gulv og fasong på møbler. 

Bare mine 2 cent..... 

Jeg tror jeg skjønner hva du vil fram til og tror også du blant annet refererer til mitt innlegg. I utgangspunktet er jeg enig i at vi ikke bør diskutere andres private anliggender og holde oss til bedrift. Det er bare det at oppussingen av det som ellers ville ha vært et privat hjem også er en del av bedriften her. Hjemmet og livet er ikke lengre privat når det legges ut til offentlig skue og når det i tillegg tjenes penger på at det legges ut er det absolutt en del av bedriften og pengemaskinen. Personlig hadde jeg synes det hadde vært helt grusomt å ha hjemmet og livet mitt åpent for alverden. Jeg foretrekker å holde huset og livet mitt privat mens CBE velger å bruke det for alt det er verdt for å tjene penger. Akkurat det er noe hun har valgt helt selv.

Hjemmet mitt er ikke fantastisk flott men jeg hverken lever av å vise det fram eller spør 50 000 ukjente mennesker hva de synes om det. CBE spør om akkurat dette for å knytte tettere bånd til leserne sine og dermed tjene mer penger på dem. Hennes agenda her dreier seg om å tjene penger på å late som om hun bryr seg om oss og meningene våres. Hun tjener gode penger på å la oss leve i troen på at hun er venninnen vår. Det hun ofrer til gjengjeld for disse pengene er store deler av privatlivet til seg og familien sin.

PS. Gulvet og hvorfor det er ødelagt for alltid har vært diskutert opp og ned tidligere i denne tråden. Du kan søke det opp hvis du er interessert. 

Endret av Inocybe
Skrivefeil
  • Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for bilde med opphavsrett.
/lillesky (mod)

Skrevet

Jeg tror disse stuene ser finere ut i virkeligheten enn på bildene. Selv har jeg en vegg i stua med Deco Blue, og den fargen er egentlig nydelig, dyp/mørk blå. Men ikke på bildene til CBE :ohmy: Jeg tror de fort kommer til å angre på gulvene sine (selv om de ikke vil innrømme det), de ser jo alltid møkkete ut på bildene.

Jeg ser at flere kommenterer at det ikke burde kommenteres hvordan de velger å innrede osv. Men annenhvert oppussingsinnlegg er sponset (ren business), og hun etterspør jo tilbakemeldinger. Livet deres og bloggen handler stort sett om dette for tiden, selvfølgelig blir det diskutert. Jeg ser ikke problemet :klo:

• Liker 16
Skrevet

Jeg skjønner heller ikke problemet med at noe av det som publiseres på bloggen, diskuteres. Folk må slutte å se på bloggen til CBE som hennes private dagbok, og folk må slutte å anta innleggene i bloggen er hyggelige meddelelser fra den søte venninnen.  Dette er en svært lukrativ business. Folk trenger å slutte å anta at dette er innblikk i privatlivet som familien gir til folk for å være hyggelige. Familien Berg Eriksen lever av dette. Det er ytterst naivt å ikke skjønne at det hun deler, er et ledd i den ytterst kommersielle virksomheten de driver. Huset de nå innreder i full offentlighet, er jo kjøpt og betalt med penger de har tjent på å vise frem det meste av hva de har holdt på med de siste 9 - 10 årene. 

• Liker 31
Skrevet

Gulvet ser virkelig fælt ut på bildene! Ikke bare fordi det har blitt mørkt, men det ser jo ut som det er hvite flekker i mellomrommene.

• Liker 13
Skrevet

Den Deco Blue-fargen... Ser jo ut som de er sponset av Norsk Hydro. :fnise:

• Liker 8
Skrevet
4 timer siden, Hummingbird2 skrev:

Jeg nekter å tro det er profesjonelle folk som har gjort dette her! Minty breeze på vegger og lilla-velur spisestoler 😱 Pluss røde roser på bordet...

https://i.imgur.com/jgfNEWV.png

GRØSS!!! For en grell farge! 🙄

• Liker 5
Skrevet

Det var viktg for henne/dem at fargene på rommene matchet julepynt og påskepynt...

Med de fargene som er vist til nå lurer jeg VELDIG på hvordan den pynten ser ut!

• Liker 24
Skrevet

Påske i det grønne og jul i det blå? Skulle det ikke inn mer rødt også? 

• Liker 9
Skrevet

Redd dørene! Tror vi må starte en facebookgruppe til støtte for de dørene! Så fine!!!! :hjerter: 

• Liker 8
Skrevet

Caroline gjør et eller annet rart med redigeringen for minty breeze er da ikke en så skarp og kald farge? 

http://www.leneorvik.no/2016/04/26/before-after/ ser man f.eks på bloggen til leneorvik som hadde samme farge i stua, så er det jo som å se på to forskjellige fargeprøver?

• Liker 13
Skrevet (endret)

Farge på gulv, farge på møbler, lysforhold osv spiller nok inn, kanskje ulik glans på malingen også. 

Endret av Kollontaj
  • Liker 5
Skrevet
47 minutter siden, skyflakes skrev:

Caroline gjør et eller annet rart med redigeringen for minty breeze er da ikke en så skarp og kald farge? 

http://www.leneorvik.no/2016/04/26/before-after/ ser man f.eks på bloggen til leneorvik som hadde samme farge i stua, så er det jo som å se på to forskjellige fargeprøver?

Det der var fint! Ikke for at jeg ville hatt det, litt for kaldt. Men fine bilder. :) Fresht.

• Liker 8
Skrevet (endret)
4 timer siden, FruRosa skrev:

Gulvet ser virkelig fælt ut på bildene! Ikke bare fordi det har blitt mørkt, men det ser jo ut som det er hvite flekker i mellomrommene.

Huffda... på  bildet med de to stolene så ser det veldig slitt ut. Jeg hadde ikke gjettet at gulvet nylig var pusset opp om jeg ikke hadde visst det.

Endret av penny_
  • Liker 9
Skrevet

Mon tro om ikke frua har glemt å merke med sponset i siste innlegg, kortene.

• Liker 11
Skrevet

Ser hun drikker vin og planlegger farger til gangen (snap). Bare å helle innpå Caroline, det kan umulig bli verre enn det dere har valgt hittil 😂

• Liker 34
Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

Hvor er de fra?

Kortene, mener jeg.

Endret av Hold the door
Gjest Sirkustjukk
Skrevet
2 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Mon tro om ikke frua har glemt å merke med sponset i siste innlegg, kortene.

Tenkte nettopp det samme..

Men hun nevner ingen leverandør🤔 (selv om jeg vedder en femmer at Festligeting.no har noe med saken🙄)

Skrevet

Jeg tror et annet tema hadde passet bedre enn Dia de los muertos for å feire 30-årsdagen.
Ananas, kanskje?

• Liker 10
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...