Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

And here we go again. Dere kan bare innrømme det. Dere såkalte "haters" elsker henne og kan ikke få nok av henne. :danse:

Anonymous poster hash: 88de3...ae5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for spekulasjoner, hets, innhold fra blogg og latterliggjøring. Inne på denne siden har vi noen tilleggsregler til reglementet vårt.

• Tråder som kun opprettes til latterliggjøring av noen tillates ikke, selv om de ellers ikke kan karakteriseres så sterkt som hets eller krenkelser.
  • Det er ikke tillatt å legge ut innhold fra bloggene i form av enten tekst, bilder eller kommentarer, for å kommentere det her. Hvis man ønsker å henvise til noe på en blogg, så bruk lenker.
  • Der det diskuteres kjendissaker i mediene er brukerne selv ansvarlige for å legge ved lenker til mediet. Ubegrunnede påstander vil bli slettet som spekulasjoner, også når det ikke direkte er til skade for den omtalte part, da vi ikke har kapasitet til å sjekke fakta i alt som legges ut.

Niennas, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

And here we go again. Dere kan bare innrømme det. Dere såkalte "haters" elsker henne og kan ikke få nok av henne. :danse:

Anonymous poster hash: 88de3...ae5

Helt ærlig tror jeg ikke det er mange som er misunnelige på henne. Ut i fra sakligheten i visse innlegg på KG å bedømme er det nok noen, men jeg forstår egentlig ikke hvordan det er mulig. Jeg synes det ser ut som om hun lever et ganske kjedelig, isolert liv med få venner, klesstilen hennes skriker nelly.com og rent utseendemessig ser hun ut som en vanlig kvinne i 20-årene.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lurer jeg på..har hun egentlig venner? Ingen innlegg som beskriver noe mer enn kun overfladisk kontakt. Det er noe jeg har lagt merke til lenge, også før hun fikk barn.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kan dere som vil skrive om henne slå dere løs.

Ja for det er ikke nok med de to trådene om henne som allerede eksisterer (og er åpne foreløbig) :P

Anonymous poster hash: 370b8...e33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På det bildet så hun jo 20 år eldre ut... herregud for et fælt bilde! er det sånn hun virkelig ser ut, tro?

Anonymous poster hash: 10333...2e3
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel sånn hun ser ut uten lassevis med sminke, hårextensions, falske øyevipper, fillers i ansiktet og leppene og så videre. Hun er ikke spesielt pen, nei.

Anonymous poster hash: 523e0...948
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.vg.no/rampelys/nettsamfunn/slik-maa-tone-og-andre-kjendisbloggere-merke-reklameinnlegg/a/23224359/

Kan tenke meg at fru Berg Eriksen ikke er særlig fornøyd med bildet som er brukt i denne saken. ;)

Anonymous poster hash: 4cd09...8d7

Tenkte akkurat det samme. Synes ofte de bruker de mest uheldige bildene av henne, men det er vel slik hun egentlig ser ut? :vetikke:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel sånn hun ser ut uten lassevis med sminke, hårextensions, falske øyevipper, fillers i ansiktet og leppene og så videre. Hun er ikke spesielt pen, nei.

Anonymous poster hash: 523e0...948

Men... på dette bildet så har hun lag på lag med sminke.

Anonymous poster hash: 5abfd...e9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første jeg tenkte var...heks :P Alle kan ha uheldige bilder, riktignok. Men tror nok hun sminker seg kraftig.

Anonymous poster hash: 5be6f...8db

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første jeg tenkte var...heks :P Alle kan ha uheldige bilder, riktignok. Men tror nok hun sminker seg kraftig.

Jeg mener det er unødvendig å bruke sånne ord om et annet menneske. Jeg synes heller ikke hun er spesielt pen (er i hvert fall mange jeg tenker på som mye penere enn henne), men synes det blir lavmål å kalle henne stygg (ytterst få mennesker er stygge), heks osv :/

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også at hun minner om en heks. :heks: Hun har veldig lang og fremtredende hake og nese. Venter bare på at en stor, stygg og ekkel vorte med hår på skal dukke opp på hakespissen hennes. :P

Anonymous poster hash: 2166d...946

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også at hun minner om en heks. :heks: Hun har veldig lang og fremtredende hake og nese. Venter bare på at en stor, stygg og ekkel vorte med hår på skal dukke opp på hakespissen hennes. :PAnonymous poster hash: 2166d...946

Fysøren så slemme dere er! Det der er lavmål. Om dere ikke har noe fint å si om et annet menneskes utseende, så hold det for dere selv.

Endret av Dunkel
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vorta er i panna i stedet.

Anonymous poster hash: 1bff4...d38

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også at hun minner om en heks. :heks: Hun har veldig lang og fremtredende hake og nese. Venter bare på at en stor, stygg og ekkel vorte med hår på skal dukke opp på hakespissen hennes. :P

Anonymous poster hash: 2166d...946

Vet du hvem andre som minner om en heks med slike uttalelser? Selvinnsikt er en fin bil..

Jeg fatter ikke at det går an å skrive slik om et annet menneske som du ikke engang kjenner. Trist.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener det er unødvendig å bruke sånne ord om et annet menneske. Jeg synes heller ikke hun er spesielt pen (er i hvert fall mange jeg tenker på som mye penere enn henne), men synes det blir lavmål å kalle henne stygg (ytterst få mennesker er stygge), heks osv :/

Du har rett, legger meg flat. Skulle være humoristisk, noe det helt klart ikke ble. Ser nå at det var spydig og kvalmende skrevet. Caroline er en flott dame, poenget mitt var vel egentlig at alle kan ha uheldige bilder, også FF. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...