Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

Hvor melder man inn?

Ingen vits å skrive noe til henne i kommentarfeltet iallefall, hun publiserer det ikke. Dessuten er det litt skummelt å legge igjen emailadr siden de flere ganger har brukt den til å henge ut lesere i kommentarfeltet.



Anonymous poster hash: d5ed7...954
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor melder man inn? Ingen vits å skrive noe til henne i kommentarfeltet iallefall, hun publiserer det ikke. Dessuten er det litt skummelt å legge igjen emailadr siden de flere ganger har brukt den til å henge ut lesere i kommentarfeltet. Anonymous poster hash: d5ed7...954

Du vet du bare kan skrive en fiktiv epostadresse? Som feks [email protected]. Aldri utlever ditt ekte navn til henne, hun googler deg og prøver å lete opp all info.

Anonymous poster hash: 0829c...4f7

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg sendt inn. :)



Anonymous poster hash: 722c0...8ca
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kommentert, under falsk email, men tviler på at den blir godkjent og publisert.



Anonymous poster hash: d5ed7...954
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedder rumpa mi på at den face misten kommer i et reklameinnlegg ila helgen eller neste uke. "Redningen når man vil se fresh ut mens man er på farta" eller noe sånt.

Anonymous poster hash: 0829c...4f7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedder rumpa mi på at den face misten kommer i et reklameinnlegg ila helgen eller neste uke. "Redningen når man vil se fresh ut mens man er på farta" eller noe sånt.

Anonymous poster hash: 0829c...4f7

Jupp. Hun nevnte det i dette innlegget også, sånn helt tilfeldig nederst.. http://fotballfrue.no/2014/05/16/det-nye-jenta-2014/

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tine Iste som alle bloggere skriver ræva reklame om nå, jeg spyr!! Kommer aldri til å kjøpe iste igjen.

Anonymous poster hash: 73536...d67

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor dere alltid kommer inn hit å klager, gang på gang. De kommer ikke til å skjerpe seg før de får flere advarsler så klag til forbrukerombudet isteden. Anonymous poster hash: 2e404...187

Det jeg ikke skjønner er at hun fortsetter med ulovlighetene selv om det påpekes gang på gang på gang. Gud bedre så flau jeg hadde vært om jeg fikk slike oppslag i media eller ble tatt i å lyve så ofte som hun gjør. Er penger virkelig SÅ viktig for henne?

Anonymous poster hash: 26a63...95e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloè

De har jo utalt seg om at de er uenige i hvordan ting skal merkes osv, så de følger tydeligvis fotballfrue loven. At hun kanskje for 10-20 tusen i bot bryr hun seg nok lite om, når hun får mye mer enn det for i reklamere i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.blogglisten.no

Får håpe trenden fortsetter.



Anonymous poster hash: 8d8d6...a17
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det ikke får noen konsekvenser for henne. Leserne tror også det er hennes egne råd hvis hun "glemmer" å merke det.

Anonymous poster hash: 0829c...4f7

Å nei du. Vi VET at det er reklame, men det gjør oss ingenting. Det er reklame overalt ellers også. Folk fester seg ved den reklamen de finner interessant.

Anonymous poster hash: 0d63f...c57

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei du. Vi VET at det er reklame, men det gjør oss ingenting. Det er reklame overalt ellers også. Folk fester seg ved den reklamen de finner interessant. Anonymous poster hash: 0d63f...c57

Gjennomsnittsleseren på bloggen hennes er 13 år. 13åringer og småbarn er lettpåvirkelige og tenker slett ikke alltid på at det 'heltinnen' anbefaler er kjøpt og betalt for.

Fotballfruen opptrer uryddig.

Anonymous poster hash: dbb52...4e0

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun mener nok at det ikke er reklame, siden hun ikke skriver noe om den vannflaska.

Hun fløy i går, og skal snart på ferie, så det kommer nok et innlegg snart hvor hun Kri er at hun hadde seriøst dødd om hun ikke hadde hatt dette vannet på flyturen.

Noen som tør vedde imot? :)

Anonymous poster hash: 9f93e...d31

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun publiserte faktisk kommentaren min, hadde jeg aldri trodd! Men såklart, hun får ikke betalt for det, og det er ikke reklame...

Neida, da er det sikkert bare naturlig å ha ei flaske ansiktsvann ved siden av maten hun lager.

(og hun har nesten aldri glemt å skrive reklame heller, og det er bare pga lesere som meg som gjør at hun fikk brev fra forbrukerrådet.....)



Anonymous poster hash: d5ed7...954
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennomsnittsleseren på bloggen hennes er 13 år. 13åringer og småbarn er lettpåvirkelige og tenker slett ikke alltid på at det 'heltinnen' anbefaler er kjøpt og betalt for.

Fotballfruen opptrer uryddig. Anonymous poster hash: dbb52...4e0

Hvor står det at gjennomsnittsalderen på leserne hennes er 13 år?

Anonymous poster hash: 2e404...187

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje mer den mentale alder.

Anonymous poster hash: 34ea7...801

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er vel om de som irriterer seg over henne slutter å klikke seg inn på bloggen hennes. Lesertallene hennes er allerede på nedadgående kurs, ungdommen bryr seg om det som er poppis. Om andre mer sunne blogger leses og nærmer seg toppen så følger jo de unge etter. Om man MÅ ha fotballfrue-dose så finnes det rikelig på facebook-profilen hennes og instagram.



Anonymous poster hash: f21b9...ec6
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje mer den mentale alder.Anonymous poster hash: 34ea7...801

Ja det var jo saklig fra noen som etterlyser at fotballfrue skal opptre mer ryddig. Du vet, kritikken blir mer holdbar om den kommer fra et hold som også opptrer konstruktivt.

Anonymous poster hash: 2e404...187

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...