Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Litt morsomt at ingen kritiserer han derre Pappahjerte for å bruke barna sine for å tjene penger; hans barn er jo mer eksponert enn Nelia :fnise:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt morsomt at ingen kritiserer han derre Pappahjerte for å bruke barna sine for å tjene penger; hans barn er jo mer eksponert enn Nelia :fnise:

Jeg kjenner ikke så godt til han. Men du får dra i gang en diskusjon i en egen tråd da?

FF sa jo fra starten av at datteren ikke skulle eksponeres, men forandret raskt mening. Hvorfor vil jo bli bare spekulasjoner! ;)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er barna involvert i en inntekstgivende blogg, eller bruker han dem aktivt i reklame for barneklær og barneutstyr? Han skriver en blogg om å være forelder, Fotballfrue bruker datteren for å tjene penger. Jeg ser en vesentlig forskjell i det.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det går igjen flere steder dette med å måtte kjøpe julegave til seg selv også, når man kjøper til andre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har nå vist seg i ikke mindre enn 4 forskjellige modeller boots fra Camilla Pihls kolleksjon for Bianco.

Jaja, det er vel gaver fra en "god" venn, ikke sponset.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Snøsøta

Ahaha, det må være den skraleste frokosten i senga ever :) Om hun ikke våknet i senga etter å ha sovnet med skoene og veska på da. Hehe, hard natt i København.. Men jeg er enig, ansiktet hennes er veldig anderledes for tiden, stivt, som om det er modellert. Det er veldig påtagelig. Det er et stykke unna den sunne, friske morgeninspirasjonsbloggen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor dere gidder å gi henne klikk. Dét irriterer meg litt.

En annen ting som irriterer meg er at hun ikke kommer ned fra sin høye hest, og slutter å skrive "I run the biggest blog in Norway".

Hvorfor må de som klikker seg inn der komme her og utdype kommentarer og innlegg på bloggen da? Det må vel være noen som ønsker at FF skal få flere klikk. En kan jo lure på hvem det er.....

Det er vel også en stund siden hun hadde den største bloggen, så enig med deg, hun burde innse det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for avsporinger, diskusjon av barn, latterliggjøring, samt svar til dette. Er det noen spørsmål angående reglene våre så tas dette på PM til meg eller på Ris og ros. Alt annet blir sett på som avsporinger og blir deretter slettet.

Irrlys, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har nå vist seg i ikke mindre enn 4 forskjellige modeller boots fra Camilla Pihls kolleksjon for Bianco.

Jaja, det er vel gaver fra en "god" venn, ikke sponset.

Jeg gav opp Bianco sko etter den kolleksjonen.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morgen skal jeg spise frokost i senga fullt påkledd med utesko! Gleder meg!

Så ikke spesielt koselig ut den frokosten...

I trang kjole og lakksko, med merkeveska på utstilling og partysminken på. Kan virke som de kom rett fra nach, hahaha.

Hadde nok stylet den frokosten med hvit slåbrok, danske morgenaviser og litt faktisk spising :D

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke spesielt koselig ut den frokosten...

I trang kjole og lakksko, med merkeveska på utstilling og partysminken på. Kan virke som de kom rett fra nach, hahaha.

Hadde nok stylet den frokosten med hvit slåbrok, danske morgenaviser og litt faktisk spising :D

Enig. Når reklame av klær og sko står høyt ble dette et meget kunstig og oppstilt bilde.

Venter bare på kommentarene: "hvor har du kjøpt kjolen?" "Hvor er skoene dine fra?" "Hvilken krølltang bruker du?" osv.

Helt utrolig at leserne biter rett på, å pakke inn reklame og blogg er effektivt!!!

Endret av Atheena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun bruker for mye sminke etter min smak. Hun sminker seg jo til det ugjenkjennelige. Forskjellen mellom sminke og uten er altfor stor.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun ser skikkelig sliten ut på de bildene i siste blogginnlegget. Mørke poser under øynene og gusten i huden..

Utrolig hvor aggresivt hun svarer leserene i kommentarfeltet på frokost-i-sengen-innlegget! Ikke rart at mange kommenterer at det ser feil ut å sitte oppstyltet med sko og kjole i senga og spise frokost. De fleste som spiser frokost i senga sitter gjerne i pysj eller koseklær.. Ikke har hun skrevet i innlegget at de spiste frokosten 45min før de dro heller, det kommer frem i de mugne svarene hun gir i kommentarfeltet.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser skikkelig sliten ut på de bildene i siste blogginnlegget. Mørke poser under øynene og gusten i huden..

Utrolig hvor aggresivt hun svarer leserene i kommentarfeltet på frokost-i-sengen-innlegget! Ikke rart at mange kommenterer at det ser feil ut å sitte oppstyltet med sko og kjole i senga og spise frokost. De fleste som spiser frokost i senga sitter gjerne i pysj eller koseklær.. Ikke har hun skrevet i innlegget at de spiste frokosten 45min før de dro heller, det kommer frem i de mugne svarene hun gir i kommentarfeltet.

Det bildet var mindre flatterende :/

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som jeg har sett går igjen i kommentarfeltet er lesere som roser Caroline så mye at det er skummelt.

Hvis jeg liker et innlegg på en blogg, kunne jeg ha skrevet: "Fint innlegg! Likte det veldig godt, er enig i mye av det du skriver. Ha en fin dag!"

Carolines blogglesere: "Ååh, du nydelige Caroline! Du er så utrolig flink, tusen takk for at du delte dette! Du er så perfekt, skulle ønske jeg hadde bare en liten bit av livet ditt! Syns alt du gjør er så fantastisk! <3"

Jeg lurer oppriktig på hvorfor? Er hun virkelig så forgudet, eller skriver de sånt i håp om at Caroline skal svare på kommentarene deres? Syns det blir så voldsomt.

(Dette er ikke hets eller spekulasjon, bare en oppriktig bekymring. Sletting ikke nødvendig...)

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...