teit1 Skrevet 18. desember 2014 #2921 Del Skrevet 18. desember 2014 "Hei! Har tatt en vurdering og kildehenvisningen er nå endret. Jeg synes dog det er litt rart at dette aldri har vært et problem tidligere, da jeg alltid har referert på denne måten." hun har nå endret det, tok bare 28 timer! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 18. desember 2014 #2922 Del Skrevet 18. desember 2014 "Hei! Har tatt en vurdering og kildehenvisningen er nå endret. Jeg synes dog det er litt rart at dette aldri har vært et problem tidligere, da jeg alltid har referert på denne måten." hun har nå endret det, tok bare 28 timer! Klart det. Nå er innlegget gammelt nok til at ingen ser endringen likevel 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 18. desember 2014 #2923 Del Skrevet 18. desember 2014 Klart det. Nå er innlegget gammelt nok til at ingen ser endringen likevel Hvilket igjen viser hvorfor det bør være tillatt med i det minste skjermdump her på Rampelys når man ønsker å blottlegge utidig praksis hos ymse bloggere. Slik regelverket er per dags dato, kan en moderator fjerne samtlige innlegg som omhandler temaet "kildehenvisning" som spekulasjon, da FF/CBE nå har endret innlegget og tilføyd hvor hun har oppskriften fra. Siden muligheten til å bevise disse endringene ikke er tillatt, er man som debattant mer eller mindre fullstendig utlevert en moderators egen oppfatning og kjennskap til saken. Til deg ovenfor som tenkte å starte en blogg og bruke bilder fra FF-/CBE-bloggen: Bare oppgi Google og Pinterest som kilde. Holder det for frua, så holder det for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 18. desember 2014 #2924 Del Skrevet 18. desember 2014 Seriøst? Hun gjør som akkurat alle andre bloggere, med den kildehenvisningen. Fjompete påpekt av Lise som sikkert får masse trafikk pga linken. Nå dropper jeg å gå inn på siden hennes, for jeg synes det er en smule pirkete "hun gjør som alle andre?" De fleste blogger bryter jo loven titt og ofte, det gjør det ikke mer lovlig;) Det handler om god skikk og bruk, det koster henne ingen kalorier å linke, spesielt når hun andre bloggern ba om det. Dette syns jeg var ufint gjort av FF, hun hadde en fin mulighet til å sanke litt good will som hun dessverre ikke benyttet seg av. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frostrøyk Skrevet 18. desember 2014 #2925 Del Skrevet 18. desember 2014 "hun gjør som alle andre?" De fleste blogger bryter jo loven titt og ofte, det gjør det ikke mer lovlig;) Det handler om god skikk og bruk, det koster henne ingen kalorier å linke, spesielt når hun andre bloggern ba om det. Dette syns jeg var ufint gjort av FF, hun hadde en fin mulighet til å sanke litt good will som hun dessverre ikke benyttet seg av. Hadde hun mister noen kalorier så hadde hun jo garantert gjort det 😂 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 18. desember 2014 #2926 Del Skrevet 18. desember 2014 I det nyeste innlegget fra København. Morsomt at LK henger utenfor vinduet og tar bilder inn i restauranten. Syns jeg ser det. Hadde dødd av latter :D 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pølsebrød Skrevet 19. desember 2014 #2927 Del Skrevet 19. desember 2014 Enn om noen andre som har blogg, brukte en av hennes (egne!) oppskrifter, kopierte hennes oppskrift og bare krediterte henne med "her".... Hvordan ville de(herr og fru ff) reagert da? Og ja,"herregud, Lasse! Løp ut i regnet og ta bilde av meg gjennom vinduet!! Det ser såååå autentisk ut!" 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 19. desember 2014 #2928 Del Skrevet 19. desember 2014 Ryddet for spekulasjoner, samt svar. irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 19. desember 2014 #2929 Del Skrevet 19. desember 2014 Har en følelse av at omtalen og bildene av alle Camilla Pihl by Bianco-skoene burde vært merket? Hun har nok ikke vært i butikken og handlet de. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amadine Skrevet 20. desember 2014 #2930 Del Skrevet 20. desember 2014 Har en følelse av at omtalen og bildene av alle Camilla Pihl by Bianco-skoene burde vært merket? Hun har nok ikke vært i butikken og handlet de. Meld det inn 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 20. desember 2014 #2931 Del Skrevet 20. desember 2014 (endret) Ryddet for spekulasjoner og diskusjon av barn samt svar til dette. Irrlys, mod. Endret 20. desember 2014 av irrlys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julie90 Skrevet 20. desember 2014 #2932 Del Skrevet 20. desember 2014 Litt "out of subject", men er det flere som har merket at hun har begynt å smile annerledes? Veldig stivt og falskt synes jeg. Slik jeg smiler hvis jeg skal vise tennene mine på en måte 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 20. desember 2014 #2933 Del Skrevet 20. desember 2014 Litt "out of subject", men er det flere som har merket at hun har begynt å smile annerledes? Veldig stivt og falskt synes jeg. Slik jeg smiler hvis jeg skal vise tennene mine på en måte Synes hun alltid har smilt stivt og falskt. Skjønner ikke hvorfor, hun har jo et så fint smil.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julie90 Skrevet 20. desember 2014 #2934 Del Skrevet 20. desember 2014 Synes hun alltid har smilt stivt og falskt. Skjønner ikke hvorfor, hun har jo et så fint smil.. Ja, men synes kanskje det har blitt verre i det siste? Som på innlegget her: http://carolinebergeriksen.no/2014/12/19/christmas/ Slik er det kun den siste tiden. Synes det ser så rart ut 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 20. desember 2014 #2935 Del Skrevet 20. desember 2014 (endret) Ja, men synes kanskje det har blitt verre i det siste? Som på innlegget her: http://carolinebergeriksen.no/2014/12/19/christmas/ Slik er det kun den siste tiden. Synes det ser så rart ut Er nok fordi det snart kommer et innlegg ala Det er så mange som har kommentert smilet mitt/spurt om de hvite tennene, så jeg tenkte å fortelle dere om hva jeg bruker. Dere husker sist.. blabla bla. og mer bla bla bla. Dersom dere oppgir koden CBE14 så får dere 15% rabatt på behandlingen. Endret 20. desember 2014 av LilleSnupp 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 20. desember 2014 #2936 Del Skrevet 20. desember 2014 Så ut som hun flekka tenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 21. desember 2014 #2937 Del Skrevet 21. desember 2014 (endret) Synes hun ofte fremstår som grinete og muggen i kommentarfeltet. Endret 21. desember 2014 av Gunvald 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 21. desember 2014 #2938 Del Skrevet 21. desember 2014 Skjønner ikke hvorfor dere gidder å gi henne klikk. Dét irriterer meg litt. En annen ting som irriterer meg er at hun ikke kommer ned fra sin høye hest, og slutter å skrive "I run the biggest blog in Norway". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. desember 2014 #2939 Del Skrevet 21. desember 2014 Synes hun ofte fremstår som grinete og muggen i kommentarfeltet. Litt avhengig av om det er disse som beundrer høylytt eller har mer konstruktiv kritikk eller stiller spørsmål ved ting... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 21. desember 2014 #2940 Del Skrevet 21. desember 2014 Tipper hun gliser fordi hun har kjøpt seg louboutin sko 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg