Djungelvrål Skrevet 7. november 2016 #29021 Skrevet 7. november 2016 3 timer siden, O.G. skrev: Tror Caroline kunne blitt bra i noe sånt som det her. eller denne. GRØSS! 44
Djungelvrål Skrevet 7. november 2016 #29022 Skrevet 7. november 2016 1 time siden, Mrs. Random Nick skrev: Synes det var så mange som kledde seg forferdelig tacky der. Fotballfrua har en kjole som etter min mening ikke sømmer seg til en småbarnsmor. Det vil si, en pen singlet under kjolen hadde gjort susen. De eneste som kledde seg fint på den kvelden, synes jeg er Adelén, Kathrine Sørland og Benedicte Adrian omtrent. Hvorfor sømmer den seg ikke for en småbarnsmor? Hvorfor skal en mor være mer tildekket enn en kvinne som ikke har fått barn?? 10
RompeRusk Skrevet 7. november 2016 #29023 Skrevet 7. november 2016 1 time siden, Kollontaj skrev: Ja. https://i.imgur.com/5lNPFQF.jpg Morsomt med "skulle gått til specsavers" i bakgrunnen 15
Gjest Keikolina Skrevet 7. november 2016 #29024 Skrevet 7. november 2016 Hun kom da ikke med rumpa bar i det minste..
LilleSnupp Skrevet 7. november 2016 #29025 Skrevet 7. november 2016 Som ellers med fruas antrekk og sminke.. too much! Intet nytt under solen der.. 5
Viking-girl Skrevet 7. november 2016 #29026 Skrevet 7. november 2016 4 timer siden, Marissa skrev: Fargen er fin, men snittet er helt feil syns jeg, skoene passer ikke til og det ble ufattelig vulgært med den kløften. På modellen på linken til salgssiden passet kløften mye bedre. Iom at kjolen er prøvd før selve dagen så visste hun jo at det ble voldsomt med de puppene. For en dame med skapet fullt av kjoler og sko burde det absolutt være mulig å finne et bedre og mer passende antrekk. Noen gang sett henne i samme kjole 2 ganger?? 😳 Nope... 2
Viking-girl Skrevet 7. november 2016 #29027 Skrevet 7. november 2016 2 timer siden, Kollontaj skrev: Jo, den på Vixen i fjor var fin. Men da hadde hun jo sminket seg som en klovn! ALTFOR mye sminke, i lag på lag... Og det korte håret hun har hatt fram til nå har sett ut som taustumper som er tvinna. Veldig UETISK av henne og alle andre hårextensions brukere. Tenker de noen gang på de nydelige jentene i andre land der de ofrer håret sitt til templene i god tro??! Så står bakmennene klare til å tjene flesk på løshåret. Jeg hadde skammer med med extencions!! 12
Gjest Newroz Skrevet 7. november 2016 #29028 Skrevet 7. november 2016 (endret) CBE er ikke ei motedronning. Hun selger produkter, og viser frem klær ut fra hva hun får betalt for. Ja, jeg syns hun bomma med denne kjolen, men det var mange andre på den festen som også bomma etter min mening. Hadde jeg levd av utseende og min livsstil hadde jeg brukt noen kroner på en proff stylist. SE gjorde det i fjor (?) og de gangene hun benyttet seg av det så hun veldig bra ut! PS: Flere som la merke til at Kenzo kjolene på enkelte av bloggerne, og husker fadesen med HM sin produktplassering for et par år tilbake? Endret 7. november 2016 av Newroz
Gjest Newroz Skrevet 7. november 2016 #29029 Skrevet 7. november 2016 6 timer siden, pøbelsara skrev: (...) At GPS-klokke-forhandleren ønsker å bli markedsført slik, er en annen sak. Litt som den boken hun anbefalte så varmt for en tid tilbake - selv om hun innrømmet å ikke ha hatt tid til å lese den enda. Hvem betaler for slik? Seriøst? Jøyemeg.
pøbelsara Skrevet 7. november 2016 #29030 Skrevet 7. november 2016 1 minutt siden, Newroz skrev: Seriøst? Jøyemeg. Oh yes. 7
Gjest Newroz Skrevet 7. november 2016 #29031 Skrevet 7. november 2016 Akkurat nå, pøbelsara skrev: Oh yes. Nei, jeg gir meg ende over... Kan de ikke bare bytte ut banderen sin med "reklame". Så er vi ferdig med det en gang for alle. Null troverdighet hos meg i hvert fall. At enkelte aktører fortsetter å bruke disse sier vel litt om hvor mange som går fem på dessverre..
pøbelsara Skrevet 7. november 2016 #29032 Skrevet 7. november 2016 (endret) 25 minutter siden, Newroz skrev: Nei, jeg gir meg ende over... Kan de ikke bare bytte ut banderen sin med "reklame". Så er vi ferdig med det en gang for alle. Null troverdighet hos meg i hvert fall. At enkelte aktører fortsetter å bruke disse sier vel litt om hvor mange som går fem på dessverre.. Jepp. Her er lenke til den nevnte anmeldelsen/annonsen: (link til bloggen): http://www.carolinebergeriksen.no/2016/09/22/paris-for-to-en/ Endret 7. november 2016 av pøbelsara 2
Viking-girl Skrevet 7. november 2016 #29033 Skrevet 7. november 2016 12 minutter siden, pøbelsara skrev: Jepp. Her er lenke til den nevnte anmeldelsen/annonsen: http://www.carolinebergeriksen.no/2016/09/22/paris-for-to-en/ Du leder oss RETT inn på bloggen her ved denne linken, ikke bra!! Så Treningsfrue reklamere for eksakt samme klokke, så nå kommer vel snart de andre fruene etter. 4
Gjest Newroz Skrevet 7. november 2016 #29034 Skrevet 7. november 2016 27 minutter siden, pøbelsara skrev: Jepp. Her er lenke til den nevnte anmeldelsen/annonsen: (link til bloggen): http://www.carolinebergeriksen.no/2016/09/22/paris-for-to-en/ Innlegget er av aller høyeste grad skrevet med "ekte interesse" - hun som setter det i hermetegn. Jah, så kan man jo tolke det slik man måtte ønske Men... Var det ikke hun som ikke hadde tid til å lese bøker? Derfor hun hele tiden reklamerer for storytel. Eller har hun kanskje tid allikvel nå da? Ikke godt å si med disse bloggerne. Den ene dagen er de miljøforkjempere, den andre dagen reklamerer de for topper på nelly.com til 99 kroner stykket, og kjøp gjerne 10 i samme slengen. Andre dagen er det synd på de små dyra, men sminken som de får betalt for å vise frem er greit. Det verste er vel at de vinner priser og blir sett på som forbilder, og med den praksisen som grunnmur må det være litt av et liv.
neon_sun Skrevet 7. november 2016 #29035 Skrevet 7. november 2016 Altså, det er en gjenganger her at folk synes kjolen var lite pen, men at fargen var fin. Er den ikke bare vanlig svart? Eller er jeg blitt fargeblind? 3
skruf Skrevet 7. november 2016 #29036 Skrevet 7. november 2016 Akkurat nå, neon_sun skrev: Altså, det er en gjenganger her at folk synes kjolen var lite pen, men at fargen var fin. Er den ikke bare vanlig svart? Eller er jeg blitt fargeblind? Er den ikke mørkeblå da? Tror den er det.. 4
neon_sun Skrevet 7. november 2016 #29037 Skrevet 7. november 2016 9 minutter siden, skruf skrev: Er den ikke mørkeblå da? Tror den er det.. Jo, den kan kanskje være det, men i mine øyne er den svart altså.
Keaton Skrevet 7. november 2016 #29038 Skrevet 7. november 2016 21 minutter siden, KateM skrev: Altså, helt ærlig, jeg er kritisk til henne, men selv jeg ser at ulikheten hovedsakelig skyldes grunnet vinkel og et uheldig uttrykk. Mulig. https://imgur.com/a/vMNzZ (fra i år) 5
KateM Skrevet 7. november 2016 #29039 Skrevet 7. november 2016 1 minutt siden, Kollontaj skrev: Mulig. https://imgur.com/a/vMNzZ (fra i år) Jeg benekter ikke at dama bruker filter, og redigerer seg til det ugjenkjennelige, men på det første bildet du brukte som eksempel, tror jeg det skyldes andre ting. For øvrig enig med deg i at hun ikke er til å kjenne igjen utenom bloggen. Selv blir jeg skeptisk når alt av skygger og ujevnheter er fjernet. 8
Gjest TulleteKatt Skrevet 8. november 2016 #29040 Skrevet 8. november 2016 Alle bildene som har blitt tatt av henne den kvelden viser at hun ser ganske så annerledes ut enn på bloggen etter justering av lys. Jeg for min del synes hun ser utrolig søt ut, og mye yngre ut med mimikk og innover tannrad. Sjarmig med personlige trekk og når hun ikke er så stiv og redigert. Når det kommer til kjolen synes jeg ikke den passet henne (eller noen andre). Fin farge, men som flere har nevnt; kløft eller bein. Det blir for mye, terningkast 2, for å være en Jan Thomas.
Fremhevede innlegg