konkelimonke Skrevet 5. november 2016 #28921 Skrevet 5. november 2016 imponert av at av hele walk in closet hu har på 8-12 kvm (?) klarer å halvfylle to poser... 7
Gjest Keikolina Skrevet 5. november 2016 #28922 Skrevet 5. november 2016 (endret) Her kan vi diskutere en av Norges mest ubruklige blogger Eller bare gi faen... Endret 5. november 2016 av Keikolina
konkelimonke Skrevet 5. november 2016 #28923 Skrevet 5. november 2016 Ingen kommentarer på fretex innlegget... Hva skjer a? Pleier alltid å være masse kommentarer!
Louiah Skrevet 5. november 2016 #28924 Skrevet 5. november 2016 (endret) 7 minutter siden, konkelimonke skrev: Ingen kommentarer på fretex innlegget... Hva skjer a? Pleier alltid å være masse kommentarer! De er begge bortreist og har ikke tid til å sile kommentarene så kommentarfeltet består av "du er så inspirerende! Tar av meg hatten for deg Caroline!", "jeg har vært fast leser siden 2011 og har aldri kommentert før nå, men nå måtte jeg bare...", "hvilken str har du i buksen?" (Hvorpå svaret alltid er XS) og noen få usaklige og stygge kommentarer som burde vært slettet/blokkert. De kritiske, men saklige kommentarene blir slettet. Endret 5. november 2016 av Louiah 17
Keaton Skrevet 5. november 2016 #28925 Skrevet 5. november 2016 Hun har nok ikke flust med sponsede klær, det lønner seg ikke. (Må betale skatt av fordelen). Klær hun kjøper fra feks Bootz eller Nelly betaler seg selv ved at leserne klikker på annonselenkene og hun får prosenter av kjøpene (selv om de kjøper noe annet enn hun linket til og selv flere uker etterpå). 5
SusieDerkins Skrevet 6. november 2016 #28926 Skrevet 6. november 2016 11 timer siden, Emilie112 skrev: CBE.no er jo kjempe flink! Hun gir tross alt klær til Fretex ( noe som er veldig bra altså) men det er enda et tegn på at miljøengasjementet ikke stikker så veldig dypt når man har mange sekker å gi bort og etter hva jeg kan forstå er det gjevnlig også.. jeg synes ikke det er noe bra at hun gir klær til fretex. Det blir en måte å rettferdiggjøre, bortforklare og forskjønne overforbruket på. Hun handler for mye, og er et elendig forbilde, og det hjelper ingenting at hun gir vekk sekk på sekk til fretex. Det hadde vært utrolig mye mer positivt om hun hadde kuttet forbruket sitt med 90 prosent, bare valgt ting av god kvalitet, reparert når nødvendig og brukt dem til det ikke var noe igjen å donere til fretex. Uansett er det en kjent sak at klesdonasjoner i vesten skaper problemer: https://www.google.no/search?client=opera&q=the+problem+with+donating+clothes&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8 11
Gjest goldlion Skrevet 6. november 2016 #28927 Skrevet 6. november 2016 Er det bare jeg som synes at hun ser veldig sliten ut? Tror ikke det er alderen, da har hun eldest ekstremt fort. Bliggere også burde kunne ta seg litt fri til å slappe av og nyte å være nybakt mamma 🙂
Ultiva Skrevet 6. november 2016 Forfatter #28928 Skrevet 6. november 2016 (endret) 2 timer siden, goldlion skrev: Er det bare jeg som synes at hun ser veldig sliten ut? Tror ikke det er alderen, da har hun eldest ekstremt fort. Bliggere også burde kunne ta seg litt fri til å slappe av og nyte å være nybakt mamma 🙂 Jeg mener det er den voldsomme bilderedigeringen og filtrene som gjør henne så stiv og mimikkløs. Hun fremstår som langt mer søt og vital på andres bilder. Angående barselpermisjon så er nok ikke det aktuelt, for da kan det jo hende at millionene triller inn litt saktere. Vi andre tilpasser oss som regel en litt annen økonomi i permisjonstiden, men det ser ut til at manisk overforbruk og omfattende bekreftelsesbehov trumfer alt annet for denne veteranbloggeren. Absolutt ingen hadde kritisert det om denne velstående journalisten roet ned den massive reklameformidlingen og tok ut hel eller delvis foreldrepermisjon. Endret 6. november 2016 av Ultiva 18
Sol79 Skrevet 6. november 2016 #28929 Skrevet 6. november 2016 3 timer siden, goldlion skrev: Er det bare jeg som synes at hun ser veldig sliten ut? Tror ikke det er alderen, da har hun eldest ekstremt fort. Bliggere også burde kunne ta seg litt fri til å slappe av og nyte å være nybakt mamma 🙂 Hun har tross alt to unger som sover hele natta og en mann som så og si er hjemmeværende, så ekstremt sliten av bloggen kan hun neppe bli. Hun har tross alt energi til å planlegge en pepperkakefest, så tror ikke hun akkurat sliter med tidsklemma. 13
Edie Skrevet 6. november 2016 #28930 Skrevet 6. november 2016 Ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Edie, mod. 2
Keaton Skrevet 6. november 2016 #28931 Skrevet 6. november 2016 (endret) Ny annonse i dag - for smartklokke. Fremvist på en arm som er for liten for klokka og som aldersmessig heller ikke er i målgruppa for bruk av klokka. Siden det ikke er lov å si det slik det egentlig er: de kunne fint ha valgt en annen person til å vise denne klokka. Valg av person går på cuteness og sammen med venninne/mammatips er dermed både etos, logos og patos på plass. Endret 6. november 2016 av Kollontaj 22
konkelimonke Skrevet 6. november 2016 #28932 Skrevet 6. november 2016 6 timer siden, goldlion skrev: Er det bare jeg som synes at hun ser veldig sliten ut? Tror ikke det er alderen, da har hun eldest ekstremt fort. Bliggere også burde kunne ta seg litt fri til å slappe av og nyte å være nybakt mamma 🙂 Jeg syns hun bare blir stivere å stivere å rarer å rarer i ansiktet. Om du ser på bilder bare for eks 2 år tilbake så får hun iallfall leet på ansiktet. nå syns jeg hun faktisk ser mye eldre ut enn hun er, selv om det er sikkert motsatt hun prøver på! 10
Marissa Skrevet 6. november 2016 #28933 Skrevet 6. november 2016 På 4.11.2016 den 22.12, Sandin skrev: Er det sagt noe sted om LK har signert for en ny klubb? Eller legger han opp som fotballspiller? Ikke sagt noe, men nå er sesongen snart ferdig, så vil anta de venter med evt annonsering av klubbskifte til etter det. Det er vel Sarpsborg, Stabekk, Lillestrøm eller Strømsgodset som er mest aktuelt mtp huskjøp, men det skulle ikke forundre meg om han ikke har signert noen ny kontrakt. Han er etter reservekeeperen til Odd den som har slitt benken mest på laget, og er blandt spillerne med minst spilletid, så vil ikke tro han er et gullkjøp for et annet lag. Dessuten begynner han jo å dra på årene sånn fotballspillermessig sett. Hadde det ikke vært for fruen vil jeg tro de færreste hadde visst hvem han var. Kanskje han kan starte sin egen blogg; "fotballfruemannen" 9
Gjest Zeitgeist Skrevet 6. november 2016 #28934 Skrevet 6. november 2016 15 minutter siden, Marissa skrev: Ikke sagt noe, men nå er sesongen snart ferdig, så vil anta de venter med evt annonsering av klubbskifte til etter det. Det er vel Sarpsborg, Stabekk, Lillestrøm eller Strømsgodset som er mest aktuelt mtp huskjøp, men det skulle ikke forundre meg om han ikke har signert noen ny kontrakt. Han er etter reservekeeperen til Odd den som har slitt benken mest på laget, og er blandt spillerne med minst spilletid, så vil ikke tro han er et gullkjøp for et annet lag. Dessuten begynner han jo å dra på årene sånn fotballspillermessig sett. Hadde det ikke vært for fruen vil jeg tro de færreste hadde visst hvem han var. Kanskje han kan starte sin egen blogg; "fotballfruemannen" Jamfør egne uttalelser blir LKE ikke hos Odd, og skal se seg om etter en ny klubb http://www.ta.no/sport/fotball/skien/eriksen-bytter-klubb/s/5-50-262322
Monky Skrevet 6. november 2016 #28935 Skrevet 6. november 2016 2 timer siden, Marissa skrev: Ikke sagt noe, men nå er sesongen snart ferdig, så vil anta de venter med evt annonsering av klubbskifte til etter det. Det er vel Sarpsborg, Stabekk, Lillestrøm eller Strømsgodset som er mest aktuelt mtp huskjøp, men det skulle ikke forundre meg om han ikke har signert noen ny kontrakt. Han er etter reservekeeperen til Odd den som har slitt benken mest på laget, og er blandt spillerne med minst spilletid, så vil ikke tro han er et gullkjøp for et annet lag. Dessuten begynner han jo å dra på årene sånn fotballspillermessig sett. Hadde det ikke vært for fruen vil jeg tro de færreste hadde visst hvem han var. Kanskje han kan starte sin egen blogg; "fotballfruemannen" Tipper det blir fredrikstad jeg!
MiniMjau Skrevet 6. november 2016 #28936 Skrevet 6. november 2016 Fått sponsa en hestehale??! den frisyren kunne jeg satt opp i blinde. 4
Missy1 Skrevet 6. november 2016 #28937 Skrevet 6. november 2016 CBE blir ikke akkurat miljøvennlig fordi hun gir klær til Fretex. Når hun har et så stort forbruk som hun har, så er det mer som skal til før hun kan kalle seg selv miljøvenn. Blir litt som at SE ser på seg selv som miljøvennlig fordi hun ikke spiser kjøtt. Samtidig flyr hun svipptur hjem fra USA for å mate hunden sin, også flyr hun tilbake til USA for å fortsette ferien sin 🙄 13
Emilie112 Skrevet 6. november 2016 #28938 Skrevet 6. november 2016 Jeg kan ikke la være, men hva slags kjole er det hun har på seg? Altså, kjolen i seg selv er fin den, men på en som ammer?? Får hun melkespreng står spruten i ansiktet til kavaleren. Eller egentlig synes jeg kjolen uansett var hakket vulgær.. 2
Jenki Skrevet 6. november 2016 #28939 Skrevet 6. november 2016 2 minutter siden, Emilie112 skrev: Jeg kan ikke la være, men hva slags kjole er det hun har på seg? Altså, kjolen i seg selv er fin den, men på en som ammer?? Får hun melkespreng står spruten i ansiktet til kavaleren. Eller egentlig synes jeg kjolen uansett var hakket vulgær.. Av egen erfaring vet jeg at ikke alle ammende mødre "spruter melk i alle retninger", så dette har sikkert Caroline kontroll på 7
naivsuper Skrevet 6. november 2016 #28940 Skrevet 6. november 2016 http://www.dagbladet.no/kjendis/skal-vi-tro-motemagasinet-vogue-er-denne-dod/64062814 I følge Vogue er den kjolen det siste man bør ha på seg nå. Hvis hun tjener så mye penger -hvorfor kan hun ikke investere i en ordentlig kjole folk ville blitt misunnelige på? Være litt classy og EKTE luksus iført Gucci f.eks? Den kjolen ser ut som om den kommer fra Nelly og koster 399,- Hva er greia med slepet? 10
Fremhevede innlegg