Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
23 minutter siden, Jenki skrev:

Trenden er nok ikke helt død, internasjonale medier kåret nettopp Kate Hudson som best kledt, -og det i en kjole med enda dypere utringning ;)   http://www.minmote.no/#!/artikkel/23840790/sjekk-kate-hudsons-fantastiske-kjole-paa-hollywood-film-festival   Jeg for min del har aldri hatt sansen for slike kjoler, men folk får gå i det de vil. Smaken er som baken.... :) 

Kløft ut, underpupp inn - omsatt til gårsdagens antrekk er CBE ut og SE inn :Knegg:

http://www.dagbladet.no/kjendis/skal-vi-tro-motemagasinet-vogue-er-denne-dod/64062814

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
11 timer siden, Angstkvinnen skrev:

Dama er ikke 30 år engang, og så er hun for "gammel" for å gå med noe? Eneste gangen den setningen har vært passende har vært da hun gikk med rosa prinsessekjole på Farris Bad, men da mente jeg kjolen var for gammel for noen over 10 år. 

En liten heads up, vi er i 2016 og kvinner kan få gå med hva de vil uten å bli kalt "for gamle". Jeg er rett og slett sjokkert over at du har fått så mange likes på den kommentaren :o 

En liten heads up, vi er i 2016 og folk kan ha forskjellige meninger. Jeg synes hun ble tacky i den kjolen, nettopp fordi hun ikke lengre er en tenåring. Det ble for mye bein og kløft for at jeg synes det var smakelig.

• Liker 22
Skrevet
1 minutt siden, Jolene skrev:

En liten heads up, vi er i 2016 og folk kan ha forskjellige meninger. Jeg synes hun ble tacky i den kjolen, nettopp fordi hun ikke lengre er en tenåring. Det ble for mye bein og kløft for at jeg synes det var smakelig.

jeg kommer ikke på om jeg noen gang har sett CBE i en festkjole som ikke var tacky? :vetikke:

• Liker 19
Skrevet

Jo, den på Vixen i fjor var fin. 

• Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, Amafalathiel skrev:

jeg kommer ikke på om jeg noen gang har sett CBE i en festkjole som ikke var tacky? :vetikke:

Godt poeng. Uansett så ble alt med den kjolen feil, både sløret, utringingen, den forskjellige lengden foran og bak, fargen med de skoene etc. Det ble bare fullstendig kræsj, så enkelte kjoler, burde tenåringer få ha i fred. Damer som nærmer seg 30 behøver ikke å velge krampaktige kjoler for å prøve å se unge ut. Da er det bedre å vise litt klasse.

• Liker 7
Gjest piapeanøtt
Skrevet

Hallo? Ingen som la merke til dama til Didrik Solli Tangen da? Hun var jo den desidert flotteste!

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Synes det var så mange som kledde seg forferdelig tacky der. Fotballfrua har en kjole som etter min mening ikke sømmer seg til en småbarnsmor. Det vil si, en pen singlet under kjolen hadde gjort susen. 

De eneste som kledde seg fint på den kvelden, synes jeg er Adelén, Kathrine Sørland og Benedicte Adrian omtrent.

Skrevet
2 minutter siden, Mrs. Random Nick skrev:

Det vil si, en pen singlet under kjolen hadde gjort susen.

Haha.

Nei.

• Liker 9
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet
37 minutter siden, Jolene skrev:

Er det ikke en slags mote-regel der ute om at man bør ha fokus enten på bena sine, eller på puppene når man kler seg? For at resultatet skal bli bra, liksom. Samme som når man sminker seg ved at man bør ha fokus helst bare på øynene, eller på leppene?

Skrevet
Akkurat nå, Mrs. Random Nick skrev:

Er det ikke en slags mote-regel der ute om at man bør ha fokus enten på bena sine, eller på puppene når man kler seg? For at resultatet skal bli bra, liksom. Samme som når man sminker seg ved at man bør ha fokus helst bare på øynene, eller på leppene?

Jeg tror nok det beste er at man ifører seg burka.

• Liker 1
Skrevet

Hun får kle seg akkurat som hun vil. Men jeg registrerer at kvinnen i media og kvinnen på bloggen ser ut som to vidt forskjellige mennesker. 

IMG_0423.jpgimage hosting site over 5mb

• Liker 20
Skrevet
19 minutter siden, Mrs. Random Nick skrev:

Det stemmer. En god klassisk regel er enten bryst eller ben, ikke begge deler samtidig. Begge deler minner meg litt om en trasig tenåring.

• Liker 10
Skrevet
Akkurat nå, Jolene skrev:

Det stemmer. En god klassisk regel er enten bryst eller ben, ikke begge deler samtidig. Begge deler minner meg litt om en trasig tenåring.

Jeg vet ikke helt hva som minner mest om tenåringer her. 

En dame som kler seg til fest eller en berm som skal finne alt mulig feil med antrekket hennes.

• Liker 9
Skrevet
1 time siden, Amafalathiel skrev:

Kløft ut, underpupp inn - omsatt til gårsdagens antrekk er CBE ut og SE inn :Knegg:

http://www.dagbladet.no/kjendis/skal-vi-tro-motemagasinet-vogue-er-denne-dod/64062814

Ha,ha, jeg vet. -Men ser ikke helt for meg at underpupp blir like vanlig som dype utringninger har vært. Ikke at jeg bryr meg så mye, er for gammel til at jeg ville følt meg vel med noen av dem uansett :) 

• Liker 3
Skrevet
23 minutter siden, Arkiv skrev:

Jeg vet ikke helt hva som minner mest om tenåringer her. 

En dame som kler seg til fest eller en berm som skal finne alt mulig feil med antrekket hennes.

Velkommen til et forum!:velkommen:Du er visst ny.

• Liker 21
Gjest Articuno
Skrevet (endret)

Nå skal det sies at de fleste jeg har sett bilde av fra den festen var mindre heldige med antrekket. Fru Eriksen var bedre kledd enn f.eks. Carina Dahl. :ph34r:

----/// PS. 

Ååkei.... dette innlegget var en tilleggsopplysning til et innlegg jeg hadde skrevet som stod rett over her.  På forunderlig vis er hele dette innlegget borte! 

Jeg skrev om kjolen til Fru Eriksen. Må være feil,  :klo: jeg mente:

At jeg syntes fargen var nydelig til henne, men at det blir for mye av det gode når den både er kort og struttende foran, har slep bak og veldig dyp utringing pluss tyll og blonder. Den ser også ut som om den er for liten, og da blir utringing vulgær isteden for stilig. Og at det blir overkill med de skoene til. 

Skjønner ikke hvorfor innlegget ble borte. Det er vel lov å gi terningkast ol. på kjendiskjolene vel? 

Endret av Articuno
Skrevet
13 timer siden, Angstkvinnen skrev:

Dama er ikke 30 år engang, og så er hun for "gammel" for å gå med noe? Eneste gangen den setningen har vært passende har vært da hun gikk med rosa prinsessekjole på Farris Bad, men da mente jeg kjolen var for gammel for noen over 10 år. 

En liten heads up, vi er i 2016 og kvinner kan få gå med hva de vil uten å bli kalt "for gamle". Jeg er rett og slett sjokkert over at du har fått så mange likes på den kommentaren :o 

Samme her, skulle tro livet var over og at man var tvunget til å gå i tights og Desigualkjole idet man rundet 25!  Gud forby at man  viser litt hud og er over 20!  :haar:

• Liker 8
Skrevet

Synes hun kledde den hestehalen utrolig godt! Hun ser bra ut for tida

• Liker 4
Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...