Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes hun er for gammel til å gå sånn. Et lite smakfullt valg av kjole rett og slett.

• Liker 35
Skrevet

Jeg synes den passet fint. Hun er tross alt ikke noen glamour-modell heller, men en vanlig, sliten tobarnsmor fra Sarspsborg, så jeg synes hun fortjener litt kred for at hun roer ned og blir mer naturlig og uperfekt.

• Liker 20
Skrevet
3 minutter siden, Ovnsbakt Paprika skrev:

Jeg synes den passet fint. Hun er tross alt ikke noen glamour-modell heller, men en vanlig, sliten tobarnsmor fra Sarspsborg, så jeg synes hun fortjener litt kred for at hun roer ned og blir mer naturlig og uperfekt.

Kan det bli mer passivt aggressivt? :hoho:

• Liker 36
Gjest Bergensia
Skrevet

Jeg tenker så lenge hun er nøye med å merke hva som er sponset av antrekk og sminke/hår kan hun gå med en striesekk for min del

Skrevet

Kjolen ser ut som den er 3 år gammel ut fra snittet, og lårkort sammen med dyp utrigning blir for mye. Hun kunne godt ha gått for noe mer klassisk - for eksempel den røde hun dro opp fra Zara shoppingen (video) ville vært et bedre valg med de beige skoene og riktig tilbehør.
Men hver sin smak.

• Liker 10
Skrevet
3 minutter siden, Bergensia skrev:

Jeg tenker så lenge hun er nøye med å merke hva som er sponset av antrekk og sminke/hår kan hun gå med en striesekk for min del

Alle bloggerne kunne gått med et lite skilt på brystet/ryggen der alt som er sponset er merket, fra hår til sko.

• Liker 12
Skrevet

Jeg syntes ikke kjolen var noe fin. Utringet ned til navlen, lårkort og med slep bak passer ikke sammen. Dyp utringning kan være fint hvis resten av kjolen er holdt i et klassisk snitt. Lårkort er også fint hvis kjolen er mere klassisk oventil. Slep er ikke fint med mindre det er en brudekjole. 

• Liker 19
Skrevet

Syns ikke skoene passet i det hele tatt. Skjønner ikke hva hun tenkte på der, antagelig noe eget design? 

• Liker 9
Skrevet
1 minutt siden, konkelimonke skrev:

Syns ikke skoene passet i det hele tatt. Skjønner ikke hva hun tenkte på der, antagelig noe eget design? 

Tror det er Valentino-skoene hennes, rock studs tror jeg de heter, hun har et par lyse og et par sorte. Så ikke eget design.

Mulig jeg tar feil, jeg er ikke helt oppdatert i skomote :)

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, skruf skrev:

Tror det er Valentino-skoene hennes, rock studs tror jeg de heter, hun har et par lyse og et par sorte. Så ikke eget design.

Mulig jeg tar feil, jeg er ikke helt oppdatert i skomote :)

Haha jeg er iallfall ikke inne i dyr mote. Hun valgte dem antagelig fordi de var dyre da :P

• Liker 4
Skrevet (endret)
2 timer siden, Luvinesta skrev:

Kan det bli mer passivt aggressivt? :hoho:

Djeez Louise! 😁 Det var et kompliment, for en av fordelene med å bli eldre og å få barn er jo nettopp det at man ofte begynner å fokusere mindre på egen navle og mer på andre enn en selv. Og det er vel bra?

Og hvem vil vel se ut som en glamourmodell i våre dager? Glamourmodellene ser jo ikke engang ut som glamourmodeller lenger! 😂

Endret av Ovnsbakt Paprika
  • Liker 7
Skrevet (endret)

synes kjolen var gammeldags. Får assosiasjoner til prinsesse Diana på 80-tallet.Eller den H&M Consciouskjolen som alle hadde for noen år siden. Synes ikke det er så veldig fint med sånn hockeysveiskjole.

Endret av Amafalathiel
  • Liker 19
Skrevet

Syns ikke den kjolen var spesielt fin eller kledde henne. Den sitter ørlite gran bedre på modellen på salgsiden som @Zaza linker til, men er fortsatt ikke en pen kjole. Og rock-studsene passer ikke til kjolen i det hele tatt, men er enig i at et par lyse sko i stedet for svarte kanskje kunne ha løftet antrekket (bare ikke rock-studsene). Syns CBE ser gammeldags ut i den kjolen. 

• Liker 11
Skrevet
9 timer siden, Jolene skrev:

Synes hun er for gammel til å gå sånn. Et lite smakfullt valg av kjole rett og slett.

Dama er ikke 30 år engang, og så er hun for "gammel" for å gå med noe? Eneste gangen den setningen har vært passende har vært da hun gikk med rosa prinsessekjole på Farris Bad, men da mente jeg kjolen var for gammel for noen over 10 år. 

En liten heads up, vi er i 2016 og kvinner kan få gå med hva de vil uten å bli kalt "for gamle". Jeg er rett og slett sjokkert over at du har fått så mange likes på den kommentaren :o 

• Liker 35
Skrevet

er det ikke veldig 2008 med sånn kjole som er lang bak og kort forran? Syntes den ser utdatert og kjedelig ut...

• Liker 13
Skrevet

Kjolen var helt ok, men i forhold til mye annet hun tar på seg, var den absolutt noe av det bedre. 

• Liker 2
Gjest Atheena
Skrevet

Dilemmaet for leserne og bloggen er jo at CBE.no tviholder på at produktanbefalingene er ektefølt. Siste eksempel på dette er en GPS klokke til barn, når de får kritiske kommentarer på at de ikke kan ha prøvd ut denne skikkelig, så tviholder de på at joda den har de testet godt ut og kan virkelig anbefale, selv om klokken tydelig er for stor for en viss hånd og de har inngjerdet hage. 

Hvis vi hadde kalt en spade for en spade, så er det jo klart at CBE.no like lite som VG kan stå inne for alle annonseplassene de selger. Dette er business, det handler om å tjene penger. 

Skrevet

Liker utringningen :-) Synes den var elegant til å vise såpass mye. Nydelig farge på kjolen. 

Liker ikke slepet bak, det ser fullstendig malplassert ut, og skoene var feil, men de er ikke i min smak, så de hadde jeg nok syntes var feil til absolutt alt. 

Har ikke det minste greie på mote, jeg liker det jeg synes er fint, og det synes jeg alle skal få gjøre. 

• Liker 4
Gjest Zeitgeist
Skrevet

Jeg synes fargen kledde CBE. Men jeg lurer på hva som skulle være blikkfanget - utrigningen, den lårkorte fronten, slepet, blondene, skoene? Det blir for mye av alt. 

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...