Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 4.11.2016 den 22.12, Sandin skrev:

Er det sagt noe sted om LK har signert for en ny klubb? Eller legger han opp som fotballspiller?

f-b.no (fredrikstad blad) annonserte for noen uker siden at han skal spille for Fredrikstad Fotball Klubb (FFK).

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, MiniMjau skrev:

Fått sponsa en hestehale??! den frisyren kunne jeg satt opp i blinde. 

Og nettopp derfor tror jeg hun skrev at frisyren på bildet ikke er laget av frisøren, men henne selv.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Hvis en tar en titt på hva de andre går med, så kommer hun på nest siste plass imo (vanskelig å kle seg verre enn Sophie Elise i dag, gitt). 

Edit: Så ikke Carina Dahl før nå. Delt nest siste plass, da. 

http://www.seher.no/kjendis/kjendisgallaen-90075

Caroline sier det er "første og siste gang med kløft":

http://www.vg.no/rampelys/caroline-berg-eriksen/caroline-berg-eriksen-paa-kjendisgalla-foerste-og-siste-gang-jeg-har-kloeft/a/23840322/

Endret av Louiah
  • Liker 2
Skrevet
19 minutter siden, KateM skrev:

........

Det som irriterrer meg mest er hvordan hun liksom avfeier det hele i blogginnlegget; "Åh, dette ble mer kløft enn jeg trodde." For det første, jeg tviler på at hun ikke prøvde kjolen før selve dagen (hvem tar sjansen på det?), og med hennes klesskap har hun back up. Og om hun ikke prøvde den, hadde hun helt sikkert pakket med seg et hav av alternativer, med mindre dette er første gangen hun pakker utrolig light, da. #dobbeltmoralen lenge leve. Stå for det du kler deg i, CBE. 

Bildene er tatt på hotellrommet på Continental, rundt samme tid som da det ble skrevet et innlegg om hotellfrokost og Petter Uteligger. Kjolen var altså med, prøvd, og fotografert til ære for dagens innlegg.

• Liker 7
Gjest Mary Vincent
Skrevet

Jeg synes vi burde holde oss for gode til å kommentere de delene av CBE.no som ennå ikke er sponset. Da blir det bare enda en ting som kan skyldes på presset fra leserne, og den visa begynner jeg å bli lei. 

I innlegget fra hotellsuiten så ble det referert til at det også var der i denne suiten de fotograferte den første Bianco-kampanjen. Er det noen som vet hvor jeg kan finne bilder derfra? Der var lagt ut noen her tidligere, men er borte nå.

Takk! 

Skrevet
2 minutter siden, Mary Vincent skrev:

Jeg synes vi burde holde oss for gode til å kommentere de delene av CBE.no som ennå ikke er sponset. Da blir det bare enda en ting som kan skyldes på presset fra leserne, og den visa begynner jeg å bli lei. 

I innlegget fra hotellsuiten så ble det referert til at det også var der i denne suiten de fotograferte den første Bianco-kampanjen. Er det noen som vet hvor jeg kan finne bilder derfra? Der var lagt ut noen her tidligere, men er borte nå.

Takk! 

https://www.google.no/search?q=caroline+berg+eriksen+bianco&client=safari&rls=en&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiPqdHQ7ZTQAhXDkywKHbHSC_cQ_AUICCgB&biw=1280&bih=593

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for latterliggjøring, spekulasjoner, personangrep, omtale av kropp og svar til dette.

Tråden stenges nå etter tre ryddinger.

Edie, mod.

• Liker 4
Skrevet

Siden den forrige tråden ble stengt før 3 sider var fylt, så får man vel bare starte en ny for å diskutere paret i Siljan..

• Liker 11
Skrevet (endret)

Jeg synes hun så helt ok ut. Skulle hun gjort som Linnea Myhre og stilt i et sirkusplagg fra Kenzo for at du skulle vært fornøyd?

Jeg synes forresten fargen på kjolen var helt nydelig.

Endret av Arkiv
la til noe
  • Liker 13
Skrevet

Jeg synes og hun ser grei ut. Selv hadde jeg nok valgt kløft eller legger, men synes ikke hun ser vulgær ut av den grunn. Er det noen som kan gå i den kjolen så er det absolutt henne😊

• Liker 16
Skrevet

Sminken og håret var veldig fint! Husker dere klovnesminken fra i fjor? :o Kjolen er helt grei, ikke akkurat trendy eller kul, men vanskelig å si at den er stygg. Kanskje kjedelig? Om hun lurer på hvorfor hun aldri vinner priser så kan hun f.eks se på Sophie Elise. Sikkert mange som ikke likte antrekket hennes, men hun er i det minste trendy, edgy og ung. Noe som speiler unge lesere og pirrer nysgjerrigheten til folk. Om Frua skal henge med bloggnorge videre bør hun bli litt mer interessert i mote. 

• Liker 12
Skrevet

På bloggen cbe.no er det jo stadige outfits med annonselenker til nettbutikker som gir bloggerne prosenter av alle kjøp som går gjennom lenkene. Bloggeren kaller seg blant annet den største innen mote på Instagram. Men på kjendisgallaen i kveld stilte bloggeren opp i en high-low kjole som ligner på den hvite hun "designet" med Taylor Heaven til en Elle-fest for noen år siden (noen som husker gravid-kolleksjonen designet i samarebid med Taylor Heaven?). 
Og utringning til navlen-trenden døde i våres sammen med kløft og push-up. 
CBE.no stiller jo i en helt annen liga hva gjelder mote. Det meste som vises frem på bloggen har lite med moteteft, kreativitet og å ta pulsen på verdens motebilde å gjøre, men desto mer med å påvirke leserne til å øke forbruket og kjøpe klær.

Klærne som vises frem på bloggen er tross alt en del av inntekten hennes, og det må være lov å ha en mening om dette.
Personlig syns jeg det bommes stygt om det skal påberopes en stor interesse for mote, mens det treffes blink hva gjelder salg av klær til lesere. Så som svar til HI: nei, ingen velutviklet sans for mote.

• Liker 42
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...