Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den 27.2.2016 at 14.54, Lafemmemauvaise skrev:

Og i allefall ikke med den der lue/hatten/capsen - eller hva det nå enn er. 

Jeg synes det er en veldig kul caps jeg da. Så den for lenge siden i Costume og var innom 5-6 H&M-butikker for å prøve å få tak i den, men ingen hadde flere igjen....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist
2 minutter siden, Jenki skrev:

Jeg synes det er en veldig kul caps jeg da. Så den for lenge siden i Costume og var innom 5-6 H&M-butikker for å prøve å få tak i den, men ingen hadde flere igjen....

Joda, jeg har forståelse for at folk synes det er kul. Og jeg synes Erik Bye ser skikkelig schneisen ut i den. Det jeg reagerer på er at en person som er selvutnevnt veldig opptatt av mote, klarer å nok en gang begå slik en stilmessig brøler. 
Frontfiguren til cbe.no bloggen har en rekke kleskombinasjoner som jeg personlig synes kler vedkommende veldig bra. Men så kommer denne sabla capsen som et stilbrudd par excellence og bare ødelegger. Hver eneste gang. 

Personlig mener jeg at capsen i seg selv ikke kler personen. Jeg tror faktisk at en sixpence vil se bedre ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lalalala59

Jeg har naturlige kjempelange og tykke øyenvipper, og jeg kan faktisk ikke ha på rød leppestift uten å se ut som en dragqueen. Bare nevner det. 

Altså, det ser ut som hun har falt oppi sminkebagen og rullet rundt et par ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, mocca1 skrev:

Hmm.. er låret på siste bildet redigert? 

Kanskje det ikke er redigert, men jeg er enig at det ser unaturlig og passer ikke sammen med låret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zeitgeist

Hvilket bilde er det snakk om? Det hvor bloggens frontfigur sitter i sofaen og spenner fast skoene? I såfall vil jeg tro at overgangen mellom kne til lår er skjult av armen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellapropella

Mulig ekteparet Eriksen fikk seg en overraskelse hvis de skulle i spaet i dag. Tror siste søndag i mnd er tekstilfri på Farris Bad. (dvs nada klær/bikini/badeshorts. Nakensøndag med andre ord, man får faktisk ikke gå med badetøy😳)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Ellapropella skrev:

Mulig ekteparet Eriksen fikk seg en overraskelse hvis de skulle i spaet i dag. Tror siste søndag i mnd er tekstilfri på Farris Bad. (dvs nada klær/bikini/badeshorts. Nakensøndag med andre ord, man får faktisk ikke gå med badetøy😳)

Det har du visst rett i! http://farrisbad.no/spa-aktiviteter/#cintinentalspa Greit å vite :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mahnaz skrev:

Når leggene er like store som lårene på en kvinne er de enten redigert eller så er du fotballspiller.

Ikke nødvendigvis!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig overrasket over at frua nekter å svare media på henvendelser ang injeksjoner o.l....

Endret av Vitulina
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellapropella
10 timer siden, LilleSnupp skrev:

Fra kl 16.00..

Da husket jeg delvis feil 😉 Jeg kjenner noen som gikk på en smell der, men da var det etter 16.00 da😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere som mener man bør ha kompetanse på de man skriver om, eller for den sak skyld designe.

"Skal man anmelde kolleksjoner, må man også kunne sin motehistorie, forstå design, kjenne industrien, analysere sin egen samtid, og se antrekkene i forhold til det. Det samme gjelder for artikler. Det holder ikke å synes at noe er kult eller fint. Akkurat som en økonomi- eller sportsjournalist, må man kunne det man skriver om."

http://www.nrk.no/ytring/journalistikkens-lakei-1.12821740

Denne lenken kunne for så vidt ligge på den generelle blogg-tråden også.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Vitulina skrev:

Veldig overrasket over at frua nekter å svare media på henvendelser ang injeksjoner o.l....

Du må for all del ikke finne på å spørre om det i kommentarfeltet. :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snøsøta

CBE.no høyner Loboutins ved lansering av Biancos CBE-kolleksjon med en annonse for hjemmespa dagen etter spabesøk i kongesuiten i Larvik. Igjen det samme, CBE forsøker å assosiere seg med eksklusivitet og at hun har hevd på spa - men du kan også få den følelsen for en mye rimeligere penge! Klikk her og bestill hjemmespa hos XXX. Er det bra nok for meg som er vant til kongesuiten i Larvik så er det bra nok for dere også.

Tviler på at hun tok det hjemmespaet dagen etter Larvik, så tilfeldig er det ikke. Like lite tilfeldig som "oppgraderingen fordi det var så fullt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Vitulina skrev:

1 time siden, Milio skrev:

Du må for all del ikke finne på å spørre om det i kommentarfeltet:fnise:

Hvorfor ikke?  I løpet av de siste dagene har jeg da sett at hun har svart på spørsmål om bruk av Botox og Restylane...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...