Gjest Kalenderpiken Skrevet 14. februar 2016 #23261 Skrevet 14. februar 2016 men jeg har bare tenkt litt på Carolines ønske om å være en moteblogger. Det virker som om det hun fronter er det hun får betalt for, lite individuell stil. Hun er som en katalogmodell synes jeg. Jeg vet aldri hva som er henne personlig eller hva hun får betalt for å ha på seg og bli avbildet i. Hun er tydeligvis heller ikke på motevisningene i Oslo slik som andre motebloggere er. Noen tanker dere der ute?
Nordvesta Skrevet 14. februar 2016 #23262 Skrevet 14. februar 2016 Tråden ryddet for avsporinger Nordvesta, mod.
MiniMjau Skrevet 14. februar 2016 #23263 Skrevet 14. februar 2016 Hun var ikke på Oslo runway slik som MOTEbloggerne. Ei heller drar hun på moteuker i utlandet slik som MOTEbloggerne. 13
Mayoo Skrevet 14. februar 2016 #23264 Skrevet 14. februar 2016 16 timer siden, Kalenderpiken skrev: neida... Jeg innrømmer glatt at jeg kjøpte mine hvite espadrillos med sort tupp på fordi jeg syntes Chanel modellen var så fin, men jeg har ikke økonomi til å blåse 4000 kr eller mer på et par sko. Kopi er helt ok for meg, men jeg er ærlig om det da Jeg har forresten en Lindex veske som min venninne kommenterte er veldig lik en av disse Adax veskene til Caroline B.E. Jeg visste ikke det, men i ettertid ser jeg at duskene er like. Jaja... men min kostet knappe 400 kr da Who cares? Ikke for å være kjip, men med tanke på hvilke elendige forhold den personen som sydde vesken din jobber under burde du kanskje bry deg litt. 6
Gjest Kalenderpiken Skrevet 14. februar 2016 #23265 Skrevet 14. februar 2016 2 minutter siden, IglePigle skrev: Ikke for å være kjip, men med tanke på hvilke elendige forhold den personen som sydde vesken din jobber under burde du kanskje bry deg litt. Det jeg ikke bryr meg om og som jeg mente med, who cares var: Jeg er ikke noen merkefrik. Ikke spor helt av vær så snill
spenol Skrevet 14. februar 2016 #23266 Skrevet 14. februar 2016 Den 12.2.2016 at 18.52, Jenki skrev: Jeg er ikke sikker på om jeg helt skjønner hva du mener her... Sier du at Adax by CBE er overpriset i forhold til andre varer fra Adax? Jeg har i hvert fall ikke lagt merke til noen store forskjeller der. Adax-vesker har vel også generelt god kvalitet, og er derfor verdt pengene synes jeg. Sko fra Bianco har jeg derimot dårlig erfaring med, de jeg har kjøpt der har gått i stykker altfor fort Adaxen fra CBE er overpriset. Veskene ligner veldig på andre vesker som vi fikk inn som typiske kampanjevesker. Prisen er veldig høy til å begynne med, men så dumpes prisen med mange hundre kroner når det er vår/høstsalg. De klassiske veskene fra Adax var det veldig strengt med, og de ble ikke med på salget. 5
Keaton Skrevet 14. februar 2016 #23267 Skrevet 14. februar 2016 (endret) 48 minutter siden, spenol skrev: Adaxen fra CBE er overpriset. Veskene ligner veldig på andre vesker som vi fikk inn som typiske kampanjevesker. Prisen er veldig høy til å begynne med, men så dumpes prisen med mange hundre kroner når det er vår/høstsalg. De klassiske veskene fra Adax var det veldig strengt med, og de ble ikke med på salget. @spenol Interessant for forbrukerne. Kan du si litt mer om forskjellen på "kampanjevesker" og de andre veskene fra Adax? Endret 14. februar 2016 av Francis 6
Gjest Atheena Skrevet 14. februar 2016 #23268 Skrevet 14. februar 2016 Hun har jo aldri i livet designet skoene, veskene eller noe av det andre hun setter navnet sitt på. Dette er jo bare noe kjedebutikkene driver med for å selge og det gir nok mersalg også. CBE er jo absolutt ikke tilstede på Oslo fashionweek eller reiser på storbyferier hvor ting skjer. Hun har ikke vist seg å være særlig kreativ eller innovativ. Hun er god på å surfe på nettet etter inspirasjon og deretter vise det frem på bloggen tilpasset sin perfekte virkelighet. Det er som ble sagt for litt siden i denne tråden at flinke piker med et ekstremt behov for å vise seg frem og være perfekte som oftest ikke er særlige kreative heller. De er altfor opptatt av comfortsonen og å ha kontroll.
Milio Skrevet 14. februar 2016 #23269 Skrevet 14. februar 2016 (endret) 9 timer siden, spenol skrev: Adaxen fra CBE er overpriset. Veskene ligner veldig på andre vesker som vi fikk inn som typiske kampanjevesker. Prisen er veldig høy til å begynne med, men så dumpes prisen med mange hundre kroner når det er vår/høstsalg. De klassiske veskene fra Adax var det veldig strengt med, og de ble ikke med på salget. Kanskje derfor de er på 60% salg på Steen og Strøm. Endret 14. februar 2016 av Milio 9
Cavatina Skrevet 14. februar 2016 #23270 Skrevet 14. februar 2016 5 timer siden, Milio skrev: Kanskje derfor de er på 60% salg på Steen og Strøm. Var det kun CBE.no-veskene som var på salg? Jeg så selv kun dem, ikke andre Adax-vesker på salg når det nevnes. 1
Trosten Skrevet 14. februar 2016 #23271 Skrevet 14. februar 2016 12 timer siden, Kalenderpiken skrev: men jeg har bare tenkt litt på Carolines ønske om å være en moteblogger. Det virker som om det hun fronter er det hun får betalt for, lite individuell stil. Hun er som en katalogmodell synes jeg. Jeg vet aldri hva som er henne personlig eller hva hun får betalt for å ha på seg og bli avbildet i. Hun er tydeligvis heller ikke på motevisningene i Oslo slik som andre motebloggere er. Noen tanker dere der ute? Deler disse tankene. For en tid tilbake var det noen som skrev at CBE.no og lignende blogger er som moderne postordrekataloger. Ingen individualisme, personlig stil eller egen stemme, bare kjøp ditt, kjøp datt og klikk her, så får du rabatt. Jeg synes det var en treffende sammenligning, men husker dessverre ikke hvem jeg kan kredittere den. 6
Fredrik29 Skrevet 14. februar 2016 #23272 Skrevet 14. februar 2016 (endret) Herr og Fru Pihl ( CBE sitt management) som swingers på Helt Perfekt på TVNorge nå ... Ler meg ihjel de har selvironi iallfall Endret 14. februar 2016 av Fredrik29 9
Milio Skrevet 14. februar 2016 #23273 Skrevet 14. februar 2016 4 timer siden, Cornucopia skrev: Var det kun CBE.no-veskene som var på salg? Jeg så selv kun dem, ikke andre Adax-vesker på salg når det nevnes. Bare hennes. De sto på restetorget, type over 60% rabatt. Enten har noen satt de feil, eller så vil de nok kvitte seg med dem. 4
Cavatina Skrevet 15. februar 2016 #23274 Skrevet 15. februar 2016 7 timer siden, Milio skrev: Bare hennes. De sto på restetorget, type over 60% rabatt. Enten har noen satt de feil, eller så vil de nok kvitte seg med dem. Takk! Det var det jeg mente å ha sett. Steen og Strøm er nok ikke rett plass for fruktene av bloggsamarbeid, og de skulle også kvitte seg med mye som ikke var high-end for å rendyrke luksusstilen. 2
Gjest Keikolina Skrevet 15. februar 2016 #23275 Skrevet 15. februar 2016 http://www.minmote.no/#!/artikkel/23613134/otegr-nder-jostein-waalengen-om-sophie-elise-motebransjen-og-suksessen Kanskje CBE burde kontakte han her for noen tips.
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 15. februar 2016 #23276 Skrevet 15. februar 2016 Nå har hun skrevet at hun kun spiser 50-100 gram karbohydrater om dagen! Vær så snill og si at det mangler et par tall der.
Smasnug Skrevet 15. februar 2016 #23277 Skrevet 15. februar 2016 9 minutter siden, Glansbildeskrinet skrev: Nå har hun skrevet at hun kun spiser 50-100 gram karbohydrater om dagen! Vær så snill og si at det mangler et par tall der. Sikker på at du ikke blandet kcal med karbohydrater? 100gram karbohydrater er ikke oppsiktsvekkende lite.. 7
Milio Skrevet 15. februar 2016 #23278 Skrevet 15. februar 2016 (endret) Det er lite for en som spiser mye vegetarmat, med linser, frø, nøtter og frukt/bær. Jeg tror dog ikke at hun spiser noe fryktelig mye, men 50 g+ er ønsketenkning. Chiafrø har 40 g karbohydrater per 100, linser/frø har generelt rundt 20, og så har man jo frukt da, som naturligvis inneholder mer. Men man skal ikke være redd karbohydrater da, så lenge de kommer fra næringsrik mat, og ikke godterihyllene på Mix. Glemte jo havregrynet på 60 g karbohydrater per 100. Såe.. Endret 15. februar 2016 av Milio 1
neiognei Skrevet 15. februar 2016 #23279 Skrevet 15. februar 2016 Vi ser vel strengt talt ikke så mye til hva hun spiser, så det blir litt søkt å påstå at 50 gr er ønsketenkning. Ser jo bare et måltid i ny og ne. Chiafrø har for øvrig bare rundt 3-5 gram kh per 100 gram. Det er bare det at merkingen på diverse pakker ikke er helt oppdatert, når det kommer til å trekke ifra kostfiber. Kostfiber er som regel trukket i fra på norske deklarasjoner. 1
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 15. februar 2016 #23280 Skrevet 15. februar 2016 2 timer siden, Smasnug skrev: Sikker på at du ikke blandet kcal med karbohydrater? 100gram karbohydrater er ikke oppsiktsvekkende lite.. Åja, Jo, jeg regnet egentlig med at det var det samme. Min feil.
Fremhevede innlegg