Gjest Atp Skrevet 24. januar 2016 #22521 Del Skrevet 24. januar 2016 10 timer siden, neiognei skrev: Kommer aldri til å handle på Get Inspired igjen. Om de så fra nå av betaler de lageransatte 300 kroner timen. Maken til shady firma! 300 kr timen som lageransatt? Det skal vel litt til at de får. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 24. januar 2016 #22522 Del Skrevet 24. januar 2016 Skjønner ikke at Adams mk vil bruke bloggen i reklameøyemed. Lite troverdighet og er vel sjelden de viser noe de lager fra kassa? (Det er de sikkert ikke pålagt å gjøre, men virker lite troverdig). Adams har tre middager med kjøtt, men ikke bare rødt kjøtt, to med fisk. Fisk har hun jo sagt er kjøtt. Vel... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 24. januar 2016 #22523 Del Skrevet 24. januar 2016 9 minutter siden, Emilie112 skrev: Er det bare jeg eller er det virkelig å understreke hvor lite troverdig man er og hvor mye man er ute etter penger, når man få dager etter at man annonserer at man skal slutte med kjøtt reklamerer for Matkasse med opptil flere kjøttmiddager i uken? I de kassene er det vel 3 kjøtt- og 2 fiskemiddager, så da er det heldigvis nok dager i uka til 2 vegetarmiddager. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 24. januar 2016 #22524 Del Skrevet 24. januar 2016 (endret) 21 minutter siden, Emilie112 skrev: Er det bare jeg eller er det virkelig å understreke hvor lite troverdig man er og hvor mye man er ute etter penger, når man få dager etter at man annonserer at man skal slutte med kjøtt reklamerer for Matkasse med opptil flere kjøttmiddager i uken? De har aldri sagt at de skal slutte fullstendig å spise kjøtt. Rødt kjøtt skal kuttes ut. Øvrig kjøttinntak skal reduseres. Endret 24. januar 2016 av Salmonella 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atp Skrevet 24. januar 2016 #22525 Del Skrevet 24. januar 2016 40 minutter siden, Francis skrev: Skjønner ikke at Adams mk vil bruke bloggen i reklameøyemed. Lite troverdighet og er vel sjelden de viser noe de lager fra kassa? (Det er de sikkert ikke pålagt å gjøre, men virker lite troverdig). Adams har tre middager med kjøtt, men ikke bare rødt kjøtt, to med fisk. Fisk har hun jo sagt er kjøtt. Vel... Send en mail til Adams matkasse og spør hvorfor de gjør dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 24. januar 2016 #22526 Del Skrevet 24. januar 2016 2 timer siden, Atp skrev: 300 kr timen som lageransatt? Det skal vel litt til at de får. Skrev jeg at de skulle få 300 kroner? Les igjen. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 24. januar 2016 #22527 Del Skrevet 24. januar 2016 1 time siden, Emilie112 skrev: Har hatt alle. Stort sett rødt kjøtt i alle kassene. Stort sett? Betyr det at det er mulig å få uten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vitulina Skrevet 24. januar 2016 #22528 Del Skrevet 24. januar 2016 Gratulerer til alle dere som lar dere påvirke av bloggere (og FF) til å få maten levert på døren, jeg lar meg forundre over at man ikke engang gidder å handle inn selv eller er kreativ nok til å lage retter på egen hånd lenger. Det er jammen ikke rart at disse bloggerne blir idoler for folk 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest morhjertegod Skrevet 24. januar 2016 #22529 Del Skrevet 24. januar 2016 12 minutter siden, Vitulina skrev: Gratulerer til alle dere som lar dere påvirke av bloggere (og FF) til å få maten levert på døren, jeg lar meg forundre over at man ikke engang gidder å handle inn selv eller er kreativ nok til å lage retter på egen hånd lenger. Det er jammen ikke rart at disse bloggerne blir idoler for folk Kan kun snakke for meg selv, våres valg av matkasser, har overhode ikke noe med bloggere å gjøre! Disse kassene var viden kjent før de begynte betale bloggere for reklame, årsaken til at folk velger denne løsningen må jo være deres sak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bnanny Skrevet 24. januar 2016 #22530 Del Skrevet 24. januar 2016 5 timer siden, Emilie112 skrev: Er det bare jeg eller er det virkelig å understreke hvor lite troverdig man er og hvor mye man er ute etter penger, når man få dager etter at man annonserer at man skal slutte med kjøtt reklamerer for Matkasse med opptil flere kjøttmiddager i uken? Til at hun er såååå flink til å planlegge virker den siste ukas innlegg litt lite gjennomtenkt, det er liksom noe med helheten som ikke stemmer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 24. januar 2016 #22531 Del Skrevet 24. januar 2016 7 timer siden, Francis skrev: Skjønner ikke at Adams mk vil bruke bloggen i reklameøyemed. Lite troverdighet og er vel sjelden de viser noe de lager fra kassa? (Det er de sikkert ikke pålagt å gjøre, men virker lite troverdig). Adams har tre middager med kjøtt, men ikke bare rødt kjøtt, to med fisk. Fisk har hun jo sagt er kjøtt. Vel... Tja, ikke helt riktig. Når hun reklamerer for matkassen så har hun også vist frem en del måltider derfra. Hun er vel ikke akkurat pålagt til å vise frem dette ellers. Adams matkasse brukere ganske mange bloggere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 24. januar 2016 #22532 Del Skrevet 24. januar 2016 Tråden ryddet for avsporinger og persondebatt, samt svar til alt dette Nordvesta, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 24. januar 2016 #22533 Del Skrevet 24. januar 2016 31 minutter siden, Bootybuilder skrev: Tja, ikke helt riktig. Når hun reklamerer for matkassen så har hun også vist frem en del måltider derfra. Hun er vel ikke akkurat pålagt til å vise frem dette ellers. Adams matkasse brukere ganske mange bloggere. Nå var det ikke troverdighet innenfor mat jeg nødvendigvis mente, men selv finner jeg bare ett måltid de har vist frem (kun googlet) og ett måltid med inspirasjon fra en av rettene. Samme det, er den generelle troverdigheten jeg tenker på; jeg tror nødvendigvis ikke på at de spiser Adams selv om de sier det. Det skyldes jo historikken til bloggeierne. Selv sluttet jeg med Adams da de begynte å sponse godt bemidlede bloggere med matkasser. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 24. januar 2016 #22534 Del Skrevet 24. januar 2016 4 timer siden, Vitulina skrev: Gratulerer til alle dere som lar dere påvirke av bloggere (og FF) til å få maten levert på døren, jeg lar meg forundre over at man ikke engang gidder å handle inn selv eller er kreativ nok til å lage retter på egen hånd lenger. Det er jammen ikke rart at disse bloggerne blir idoler for folk Jo takk, men jeg ble kunde hos Adam lenge før de sponset bloggere. At du ikke har hørt om matkassene utenom blogger får være din greie. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 24. januar 2016 #22535 Del Skrevet 24. januar 2016 Kan det være en mulighet for at de bruker ingrediensene i matkassen, men ikke følger oppskriftene som følger med? Eller at kassen stort sett spises av LKE som tydeligvis har et annet kosthold enn CBE? Bare forslag, jeg har aldri hatt behov for matkasser da Kiwi ligger rett over gaten for meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 24. januar 2016 #22536 Del Skrevet 24. januar 2016 31 minutter siden, Francis skrev: Nå var det ikke troverdighet innenfor mat jeg nødvendigvis mente, men selv finner jeg bare ett måltid de har vist frem (kun googlet) og ett måltid med inspirasjon fra en av rettene. Samme det, er den generelle troverdigheten jeg tenker på; jeg tror nødvendigvis ikke på at de spiser Adams selv om de sier det. Det skyldes jo historikken til bloggeierne. Selv sluttet jeg med Adams da de begynte å sponse godt bemidlede bloggere med matkasser. Et raskt google søk og jeg finner plenty med bilder av matretter de har laget av adams matkasser. Regner med de spiste maten de laget også, eller hva mener du? Jeg synes også adams kjører for hardt på med blogg sponsing, men det funker jo tydeligvis ettersom de sponser så mange bloggere. http://www.carolinebergeriksen.no/2015/11/15/vinn-4-uker-med-adams-matkasse/ http://www.carolinebergeriksen.no/2015/05/18/adams-matkasse-fri-for-gluten/ http://www.carolinebergeriksen.no/2015/10/25/adams-matkasse-sunn-lett/ http://www.carolinebergeriksen.no/2015/08/16/tilbake-til-hverdagen-adams-matkasse/ http://www.carolinebergeriksen.no/2015/09/23/oppskrift-onsdag-adams-matkasse/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 24. januar 2016 #22537 Del Skrevet 24. januar 2016 27 minutter siden, Cornucopia skrev: Kan det være en mulighet for at de bruker ingrediensene i matkassen, men ikke følger oppskriftene som følger med? Eller at kassen stort sett spises av LKE som tydeligvis har et annet kosthold enn CBE? Bare forslag, jeg har aldri hatt behov for matkasser da Kiwi ligger rett over gaten for meg. Tror ikke det er butikk nærhet eller ei som gjør at folk bestiller matkasser. Mange ønsker å slippe stresset med middag i hverdagen, de klarer ikke finne på noe etc etc. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 24. januar 2016 #22538 Del Skrevet 24. januar 2016 Har dere sett at hvis man trykker seg inn på selve innlegget så står forfatter ved siden av publiserings dato/tid? Hvorfor står det "bronson" som forfatter på Adams matkasseinnlegget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 24. januar 2016 #22539 Del Skrevet 24. januar 2016 12 minutter siden, neiognei skrev: Har dere sett at hvis man trykker seg inn på selve innlegget så står forfatter ved siden av publiserings dato/tid? Hvorfor står det "bronson" som forfatter på Adams matkasseinnlegget? Du har rett. Jeg tok skjermbilder: http://imgur.com/sE6sqas http://imgur.com/TsznbXn Dette var rart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 24. januar 2016 #22540 Del Skrevet 24. januar 2016 (endret) Forfatteren står også i url-lenken i nettleseren... Endret 24. januar 2016 av Cornucopia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg