Gjest morhjertegod Skrevet 23. januar 2016 #22501 Del Skrevet 23. januar 2016 4 minutter siden, Dolce skrev: Jeg leste dette i dag: http://www.dagsavisen.no/nyemeninger/folk-trenger-ikke-blogginspirasjon-mer-enn-de-trenger-heroin-1.677995 Her er det mange viktige poenger. Ikke direkte mot CBE (personen/firmaet), men mot mye av det bloggen representerer. Jeg håper inderlig de yngre kvinnene og jentene våkner opp før det er for sent, Enig med deg, vannvittig flott skrevet. Hun klarer også å poengtere på generelt grunnlag, uten å henge ut noen. Viktig budskap, som går rett inn, når det ikke føles personlig og hun tar tak i et problem ikke en person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 23. januar 2016 #22502 Del Skrevet 23. januar 2016 De hyllekommentarene må du lenger på landet med. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 23. januar 2016 #22503 Del Skrevet 23. januar 2016 Hmmm Get Inspired betaler ikke tarifflønn: http://www.adressa.no/nyheter/okonomi/2016/01/23/Lageransatte-hos-Get-Inspired-truer-med-streik-12061231.ece 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 23. januar 2016 #22504 Del Skrevet 23. januar 2016 20 minutter siden, Amafalathiel skrev: Hmmm Get Inspired betaler ikke tarifflønn: http://www.adressa.no/nyheter/okonomi/2016/01/23/Lageransatte-hos-Get-Inspired-truer-med-streik-12061231.ece Nå forstår jeg mer av hvorfor kundeservicen hos GI er så dårlig. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 23. januar 2016 #22505 Del Skrevet 23. januar 2016 Lurer på hva fruen har å si etter at det er avslørt at Get inspired ikke vil betale sine ansatte tarifflønn. Oppslag i avisa i dag. Anbefaler alle å unngå å handle der. Får ikke lagt inn link til saken, noen som kan hjelpe? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 23. januar 2016 #22506 Del Skrevet 23. januar 2016 (endret) 1 time siden, Amafalathiel skrev: Hmmm Get Inspired betaler ikke tarifflønn: http://www.adressa.no/nyheter/okonomi/2016/01/23/Lageransatte-hos-Get-Inspired-truer-med-streik-12061231.ece Så du var meg i forkjøpet her. Viktig at dette blir satt lys på. De har ikke noe i mot å betale en blogger titusenvis av penger, men sine egne ansatte - nei de skal ikke få tarifflønn en gang! En stor skam hele greia! Glad jeg ikke handler der og støtter oppunder slike arbeidsforhold. Handla en treningstopp der for mange år siden, men med den elendige kundeservicen gjentok ikke det seg. Håper virkelig folk boikotter denne butikken nå. Endret 23. januar 2016 av Bootybuilder 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piggi Skrevet 24. januar 2016 #22507 Del Skrevet 24. januar 2016 6 timer siden, Cornucopia skrev: Jeg har laget en liten oversikt over siste dagers temaer, så komplett som mulig med lenker til alle andre steder enn bloggen, samt skjermdumper. Jeg hadde tenkt å skrive en konklusjon her, men vet ikke helt om jeg har fått det til. Uansett, dette er en start når det gjelder den omdiskuterte troverdigheten bloggeierne prøver å bygge opp. Beklageligvis tror jeg de driver Sisyfos-arbeid etter hva jeg har knotet ned her: Det er lovet mer samfunnsengasjement på bloggen fremover, rett etter at SE fikk ære og kred samt nyter høyere lesertall for sitt engasjement. Min Mote skrev om en utdatert blogger, der CBE slår tilbake med andre boller enn før. Årets første samfunnsorienterte innlegg handlet om påvirkning til redusering av kjøtt sett i lys av et klimaperspektiv i følge overskriften. Bladet Costume var plassert synlig på et av matbildene fra restauranten de spiser på. Det ble et mageplask grunnet overfladiskheten og kunnskapsløsheten som preget innlegget, til tross for bastante påstander om å ha brukt flere uker på å lese i underkant av 200 sider med norskspråklige rapporter, samt kommunisert med forskerne via e-post for å forstå rapportene og stille kritiske spørsmål som ikke på noen måte ble drøftet i det publiserte innlegget. Sistnevnte ble gjort ved siden av begges vanlige jobb og foreldrestatus, ikke under normal arbeidstid om vi skal forstå påstanden rett. Innlegget handlet forøvrig om mat, ikke om klima - til tross for overskriften. (De fem kildene som er brukt i innlegget er følgende: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/En-av-fire-vil-kutte-kjottforbruket-8304584.html https://helsedirektoratet.no/publikasjoner/anbefalinger-om-kosthold-ernering-og-fysisk-aktivitet https://helsedirektoratet.no/Lists/Publikasjoner/Attachments/301/Norkost-3-en-landsomfattende-kostholdsundersokelse-blant-menn-og-kvinner-i-norge-i-alderen-18-70-ar-2010-11-IS-2000.pdf http://www.bioforsk.no/ikbViewer/Content/122638/Vurdering%20av%20klimatiltak%20i%20jordbruket.pdf https://helsedirektoratet.no/Lists/Publikasjoner/Attachments/1021/Utviklingen-i-norsk-kosthold-2015-IS-2382.pdf ) Nytt innlegg handler om to nyinnkjøpte ting til å henge på veggen, og det snappes fnisebilde som står i sterk kontrast til innlegg om kjøtt og klima dagen før, med plastposer fra shoppingtur, minst 6 poser. Det er ikke matvareposer. Innlegg som omhandler 40 minutter intervalltrening, samt styrketrening med egenvekt i tillegg der dagens første måltid ikke ble inntatt før langt utpå dagen. Måltidet som skulle tilfredsstille hungeren bestod av 1/2 banan, 1/2 eple, 1/2 kiwi, noen blåbær med granola (?) og et stk. knekkebrød med litt smurt avokado på. Kommentarer som omhandler hvilke signaler CBE sender ut besvares 3 dager senere i et omstendelig svar om hva hun kunne gjort bedre ernæringsmessig, men altså ikke gjorde. Er man virkelig "naturlig tynn" (slik hun er kjent for å hevde etter barnefødsel og hormonendringer), hvis man trener så mye og spiser så lite som hun gjør, er spørsmålet. For en gammel matkontrollfreak som meg, ser det ut som at matinntak og daglig kondisjonstrening handler om selvkontroll og kontroll over kroppen. En ikke spesielt forbilledlig adferd. Nytt innlegg dreier seg om antrekksbilder iført skinn. Det er ifølge CBE helt greit med kjøtt om hele dyret brukes, selv om hun skal redusere kjøttinntaket ytterligere. Dette kunne vært forståelig dersom hun ikke fortsatte å kjøpe nye skinnklær/vesker/sko fremfor gjenbruk, og tidligere har kommet med uttalelser som "å dø for menneskelig konsum er naturlig." I mellomtiden diskuteres det heftig i kommentarfeltene om ektheten i dette for oss nye, men ifølge CBE mangeårige engasjementet. Engasjementet vises til i 10 lenker, hvorav 1 dreier seg om en lenke til en artikkel om eget innlegg, 1 innlegg omhandler 88 ord om at CBE mangler ord rundt terroren i Paris, 1 handler om frykt for å føde vaginalt, og 1 handler om HPV-vaksine. Argumentet sparker også ben under uttalelsen til NRK i år. (Se øverste punkt og første lenke.) Fire innlegg sammenfaller med overgangen til UI, skrevet 19. oktober 2015 eller senere. Kun tre innlegg (som CBE refererer til) er skrevet før 2015. Uansett, CBE innrømmer også at hun ikke akkurat brenner for miljøet selv, men at hun gjerne påvirker andre til å gjøre endringer i livene sine på vegne av miljøet. Kort sagt: CBE bidrar gjerne for miljø og klima ved å få leserne til å bli mer bevisste, men selv ønsker hun ikke å bidra med noe som ikke allerede passer inn i livsstilen hennes. "Hvis alle gjør litt, så slipper hun å gjøre mye," for å sitere noen i tråden her. Research til blogginnlegg er etter eget utsagn (se lenke over) noe som gjøres utenfor arbeidstid, mens frisørbesøk, negler, intensiv trening, outfitbilder og injeksjoner er en del av arbeidsdagen for en utdannet journalist som har vunnet pris for beste livsstilsblogg, som fronter materialisme (se lenke over) og overforbruk. CBE innrømmer påvirkningskraften bloggen hennes har når det gjelder motpolene forbruk og miljø/klima, men nekter for å inneha påvirkningskraft når det gjelder kropps- og utseendepress. Hadde de virkelig ønsket å bidra til økt bevissthet rundt klima og miljø, så ville de lagt seg i selen med å kartlegge og dokumentere om det etiske rundt produksjonen av klær og sko, ting og tang, samt løshår og fillere holder vann. CBE vil heller inspirere andre enn å være et godt eksempel selv, for troverdigheten i det er jo ikke det viktigste. Jeg tror ikke på radikale endringer i verdisyn når liv og arbeidsplass i mange år har dreid seg om kropp og utseendeperfeksjon, små matporsjoner, materialisme og forbruk. Der provokasjoner tydeligvis er en bevisst, strategisk handling for å generere klikk, og der konstruktiv kritikk kategorisk og arrogant avfeies av paret selv som mangel på forståelse og kunnskap via hersketeknikker, eller netthets, jantelov og misunnelse av sine minions. Å stå i situasjonen og ta ansvar for sin egen rolle (som forbilder) når det stormer rundt dem eksisterer overhodet ikke i parets rosa såpeboble når det gjelder å bygge opp troverdigheten de to på hver på sin måte har slått beina under gjennom det siste året. Det innrømmes påvirkningskraft kun i selektivt valgte temaer. Jeg har bevisst ikke omtalt bilderedigeringsskandalen eller kommentarfeltjukset, da dette er godt nok kjent for de fleste. Men det henger tett sammen med den manglende troverdigheten. Tilslutt har jeg tillatt meg å kalkulere kaloribehovet for en 170 cm. høy 60-kilos kvinne med høyt aktivitetsnivå på 29 år som ikke skal ned i vekt, og dette er resultatet. Skal man bevare muskelmassen mens man trener er dette greit å vite. Så kan man reflektere over om det som presenteres på bloggen er reelt eller ikke selv. Tusen takk til alle som har bidratt med lenker og skjermdumper i tråden som jeg selv ikke er ansvarlig for. Edit: Appen Lifesum beregnet kaloriinnholdet på bildet av frokosttallerkenen for meg, og med oppdaterte opplysninger fra CBEs egen kommentar om mengde avokado (halv), og at granolaen var kornblanding (jeg brukte 10 gram Møllerens i beregningen). Appen ga meg et kaloritall på 271. Hvis 25 gram valnøtter hadde erstattet 10 gram kornblanding, ville kaloriene kommet opp i omtrent 400. Halleluja 🙌🏻🙌🏻🙌🏻 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 24. januar 2016 #22508 Del Skrevet 24. januar 2016 Kommer aldri til å handle på Get Inspired igjen. Om de så fra nå av betaler de lageransatte 300 kroner timen. Maken til shady firma! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr Petter Skrevet 24. januar 2016 #22509 Del Skrevet 24. januar 2016 (endret) Frokosttallerken, en berg og dalbane av håp og skuffelser: Intro: Tre bilder av nytrent, lettkledd, perfekt, poserende kropp. Tommel opp og blunkefjes som sier "Og du! Jeg er atter et skritt nærmere perfeksjon, bli med du også, dette klarer vi!". Så, bilde av for lite mat, presentert som myyye mat, en matmengde som objektivt ikke er sunt for nytrent sulten kropp, og som sender farlige signaler til tillitsfulle usikre følgere. http://www.carolinebergeriksen.no/2016/01/21/only-one-day-left/ Så, heldigvis, en storm av konstruktiv, saklig, hensynsfull, voksen, respektfullt formulert kritikk. Ingen troll. Kloke innestemmer CBE bør være stolt av å ha som lesere. Null respons. Skuffelse. Total mangel på respekt for folk, og ikke minst for evig aktuell tematikk. Så, to dager senere, tilsvar. Innrømmelse av for lite mat på tallerken, presisering av at kropp trenger mer. Hurra! Det var voksent gjort, bra CBE! Kanskje viktige budskap når inn likevel? Kanskje er det vits i å komme med konstruktive tilbakemeldinger? http://www.carolinebergeriksen.no/2016/01/23/workshop-saturday/ Så, ny skuffelse. En leser skriver i kommentarfeltet at det er for dumt av folk å "skrive lange avhandlinger" om at CBE spiser for lite/har et anstrengt forhold til mat, at ingen vinner på det, og at vi ikke vet hva som er totalen hennes. Så lenge hun spiser nok gjennom dagen er dette helt problemfritt, er budskapet. Alle kritikere, hvor hensynsfulle og konstruktive de enn er, bør svelge og la være å kommentere, så unngår man krasse kommentarer og misforståelser. CBE sier seg helt enig. http://imgur.com/a/PF1xu Jeg svelger. Puster rolig. Og prøver fortsatt å nå igjennom med følgende: Det er ikke Caroline og hennes kosthold kritikerne er bekymret for! Det er strålende for henne at hun får i seg nok mat. Det er også totalt uinteressant så lenge oppskriften på perfekt kropp til unge følgere er basert på bruddstykker av vesentlig informasjon. "Alle skjønner vel at hun spiser mer", "Hun vet best selv hvor mye mat hun trenger" Hun er ikke et frokostmenneske". Kutt ut!! Alle skjønner ikke. Hun driver en livsstilsblogg. Mange av følgerne er i sin mest sårbare, forvirra og påvirkelige alder. Hun har et ansvar for om inspirasjonen hun selger er farlig. Uten de (for CBE) irriterende kritikerne hadde ikke inntrykket av at tung treningsøkt + vente med å spise + et knekkebrød med frukt = Tada! Sunn kropp, blitt korrigert. Anerkjenn at de konstruktive kritikerne har en funksjon! Ingen vinner på det? Alle vinner på det. Også CBE. Trist og farlig at hun ikke skjønner det selv. Endret 24. januar 2016 av Hr Petter 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 24. januar 2016 #22510 Del Skrevet 24. januar 2016 (endret) @HrPetter, Takk for et godt og velforumert innlegg! Finn Skårderud, en av Norges fremste eksperter på spiseforstyrrelser, har advart mot bloggen i årevis, og forhåpentligvis kan de mest utsatte av fansen hennes etterhvert også innse faren her. http://www.aftenposten.no/meninger/Kroppen-er-den-nye-sjelen-7418582.html http://www.dagbladet.no/2012/07/06/nyheter/slanking/helse/kosthold/trening/22442280/?db-pluss-test=1 Om jeg husker rett skrev Caroline i sitt tilsvar.: "Hyggelig at du leser bloggen min!" Endret 24. januar 2016 av TallulahBGood Endret et ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 24. januar 2016 #22511 Del Skrevet 24. januar 2016 Den Wednesday, January 20, 2016 at 0.59, Francis skrev: Det er da ikke noe hun skal måtte mene så mye om. Hun visste vel ikke om det før hun antagelig fikk servert linken i kommentarfeltet av noen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 24. januar 2016 #22512 Del Skrevet 24. januar 2016 Tråden ryddet for avsporinger, hets, spekulasjoner, persondebatt, og svar til alt dette Nordvesta, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 24. januar 2016 #22513 Del Skrevet 24. januar 2016 5 timer siden, Hr Petter skrev: Frokosttallerken, en berg og dalbane av håp og skuffelser: Intro: Tre bilder av nytrent, lettkledd, perfekt, poserende kropp. Tommel opp og blunkefjes som sier "Og du! Jeg er atter et skritt nærmere perfeksjon, bli med du også, dette klarer vi!". Så, bilde av for lite mat, presentert som myyye mat, en matmengde som objektivt ikke er sunt for nytrent sulten kropp, og som sender farlige signaler til tillitsfulle usikre følgere. http://www.carolinebergeriksen.no/2016/01/21/only-one-day-left/ Så, heldigvis, en storm av konstruktiv, saklig, hensynsfull, voksen, respektfullt formulert kritikk. Ingen troll. Kloke innestemmer CBE bør være stolt av å ha som lesere. Null respons. Skuffelse. Total mangel på respekt for folk, og ikke minst for evig aktuell tematikk. Så, to dager senere, tilsvar. Innrømmelse av for lite mat på tallerken, presisering av at kropp trenger mer. Hurra! Det var voksent gjort, bra CBE! Kanskje viktige budskap når inn likevel? Kanskje er det vits i å komme med konstruktive tilbakemeldinger? http://www.carolinebergeriksen.no/2016/01/23/workshop-saturday/ Så, ny skuffelse. En leser skriver i kommentarfeltet at det er for dumt av folk å "skrive lange avhandlinger" om at CBE spiser for lite/har et anstrengt forhold til mat, at ingen vinner på det, og at vi ikke vet hva som er totalen hennes. Så lenge hun spiser nok gjennom dagen er dette helt problemfritt, er budskapet. Alle kritikere, hvor hensynsfulle og konstruktive de enn er, bør svelge og la være å kommentere, så unngår man krasse kommentarer og misforståelser. CBE sier seg helt enig. http://imgur.com/a/PF1xu Jeg svelger. Puster rolig. Og prøver fortsatt å nå igjennom med følgende: Det er ikke Caroline og hennes kosthold kritikerne er bekymret for! Det er strålende for henne at hun får i seg nok mat. Det er også totalt uinteressant så lenge oppskriften på perfekt kropp til unge følgere er basert på bruddstykker av vesentlig informasjon. "Alle skjønner vel at hun spiser mer", "Hun vet best selv hvor mye mat hun trenger" Hun er ikke et frokostmenneske". Kutt ut!! Alle skjønner ikke. Hun driver en livsstilsblogg. Mange av følgerne er i sin mest sårbare, forvirra og påvirkelige alder. Hun har et ansvar for om inspirasjonen hun selger er farlig. Uten de (for CBE) irriterende kritikerne hadde ikke inntrykket av at tung treningsøkt + vente med å spise + et knekkebrød med frukt = Tada! Sunn kropp, blitt korrigert. Anerkjenn at de konstruktive kritikerne har en funksjon! Ingen vinner på det? Alle vinner på det. Også CBE. Trist og farlig at hun ikke skjønner det selv. Og denne beskrivelsen av holdnig og signaler om kosthold som CBE forfekter, er nettopp en av grunnene til at bloggen aldri skullet ha vunnet noen pris for Årets livsstilsblogg. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basi Skrevet 24. januar 2016 #22514 Del Skrevet 24. januar 2016 10 timer siden, Amafalathiel skrev: Hmmm Get Inspired betaler ikke tarifflønn: http://www.adressa.no/nyheter/okonomi/2016/01/23/Lageransatte-hos-Get-Inspired-truer-med-streik-12061231.ece Nå er det ikke slik at de ansatte har KRAV på tarifflønn når bedriften ikke er tariffbunden. . . 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 24. januar 2016 #22515 Del Skrevet 24. januar 2016 (endret) 15 minutter siden, Basi skrev: Nå er det ikke slik at de ansatte har KRAV på tarifflønn når bedriften ikke er tariffbunden. . . En timelønn på 190 ville vel være normalt? 130-150 kr per time er noe snaut om man kalkulerer en månedslønn før skatt. Edit: Problemet for GI ligger nok i at hvis noen får inn tariffavtale i bedriften, betyr det at samtlige ansatte får samme lønn for samme arbeid uavhengig om de er en del av avtalen eller ikke. Endret 24. januar 2016 av Cornucopia Lagt til ekstra 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basi Skrevet 24. januar 2016 #22516 Del Skrevet 24. januar 2016 Nå skal vi ikke avspore tråden her for mye, beklager til de som ikke er interessert i tariffdiskusjoner, men : Det er ikke slik at minstelønnen er 190. Tarifflønnen for dette konkrete arbeidsområdet er muligens 190 ut i fra hva jeg leser i avisartikkelen. Men virksomheten er ikke tariffbunden - tariffavtalen gjelder ikke for GI. Da har ikke GI plikt til å gi de ansatte tarifflønn. De ansatte ønsker imidlertidig å presse GI til å gi de lageransatte tariffavtale, og arbeudstakerorganisasjonen lufter fjæra i lokalmedia som vanlig for å øke presset å gi arbeidsgiver dårlig omtale. Med andre ord: GI gjør ikke noe ulovlig. Om man liker det eller ikke er et annet spørsmål basert på politiske preferanser. Og et sånt lønnshopp de ansatte krever er ganske stort for en forholdsvis liten bedrift, millionutbytte eller ei. Om de bør få det eller ikke har jeg ikke uttalt meg om... Og nå kan vi diskutere FF igjen 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophia_08 Skrevet 24. januar 2016 #22517 Del Skrevet 24. januar 2016 Jeg venter i spenning på svar på en liten kommentar rundt troverdigheten til CBE... skrev kommentaren i går i 18-tiden. Awaiting moderation.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 24. januar 2016 #22518 Del Skrevet 24. januar 2016 Tråden ryddet for hetsende utsagn Nordvesta, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 24. januar 2016 #22519 Del Skrevet 24. januar 2016 9 timer siden, Hr Petter skrev: Frokosttallerken, en berg og dalbane av håp og skuffelser: Intro: Tre bilder av nytrent, lettkledd, perfekt, poserende kropp. Tommel opp og blunkefjes som sier "Og du! Jeg er atter et skritt nærmere perfeksjon, bli med du også, dette klarer vi!". Så, bilde av for lite mat, presentert som myyye mat, en matmengde som objektivt ikke er sunt for nytrent sulten kropp, og som sender farlige signaler til tillitsfulle usikre følgere. http://www.carolinebergeriksen.no/2016/01/21/only-one-day-left/ Så, heldigvis, en storm av konstruktiv, saklig, hensynsfull, voksen, respektfullt formulert kritikk. Ingen troll. Kloke innestemmer CBE bør være stolt av å ha som lesere. Null respons. Skuffelse. Total mangel på respekt for folk, og ikke minst for evig aktuell tematikk. Så, to dager senere, tilsvar. Innrømmelse av for lite mat på tallerken, presisering av at kropp trenger mer. Hurra! Det var voksent gjort, bra CBE! Kanskje viktige budskap når inn likevel? Kanskje er det vits i å komme med konstruktive tilbakemeldinger? http://www.carolinebergeriksen.no/2016/01/23/workshop-saturday/ Så, ny skuffelse. En leser skriver i kommentarfeltet at det er for dumt av folk å "skrive lange avhandlinger" om at CBE spiser for lite/har et anstrengt forhold til mat, at ingen vinner på det, og at vi ikke vet hva som er totalen hennes. Så lenge hun spiser nok gjennom dagen er dette helt problemfritt, er budskapet. Alle kritikere, hvor hensynsfulle og konstruktive de enn er, bør svelge og la være å kommentere, så unngår man krasse kommentarer og misforståelser. CBE sier seg helt enig. http://imgur.com/a/PF1xu Jeg svelger. Puster rolig. Og prøver fortsatt å nå igjennom med følgende: Det er ikke Caroline og hennes kosthold kritikerne er bekymret for! Det er strålende for henne at hun får i seg nok mat. Det er også totalt uinteressant så lenge oppskriften på perfekt kropp til unge følgere er basert på bruddstykker av vesentlig informasjon. "Alle skjønner vel at hun spiser mer", "Hun vet best selv hvor mye mat hun trenger" Hun er ikke et frokostmenneske". Kutt ut!! Alle skjønner ikke. Hun driver en livsstilsblogg. Mange av følgerne er i sin mest sårbare, forvirra og påvirkelige alder. Hun har et ansvar for om inspirasjonen hun selger er farlig. Uten de (for CBE) irriterende kritikerne hadde ikke inntrykket av at tung treningsøkt + vente med å spise + et knekkebrød med frukt = Tada! Sunn kropp, blitt korrigert. Anerkjenn at de konstruktive kritikerne har en funksjon! Ingen vinner på det? Alle vinner på det. Også CBE. Trist og farlig at hun ikke skjønner det selv. Amen!! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilie112 Skrevet 24. januar 2016 #22520 Del Skrevet 24. januar 2016 Er det bare jeg eller er det virkelig å understreke hvor lite troverdig man er og hvor mye man er ute etter penger, når man få dager etter at man annonserer at man skal slutte med kjøtt reklamerer for Matkasse med opptil flere kjøttmiddager i uken? 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg