Gjest Atheena Skrevet 30. desember 2015 #21281 Del Skrevet 30. desember 2015 1 minutt siden, pøbelsara skrev: Jada. Hun gjør det igjen. Blander helt usaklige utsagn inn med de mer saklige. At hun "ser ut som en anoreksivrak" og "mannen har flere toalettmapper", det nevner hun. Men at folk er kritiske til at hun bruker datteren som reklameplakat, det unnlater hun beleielig nok å nevne. Ja hun snur kritikken til sin fordel for å høste forståelse og sympati. Da er det lurt å dra frem det mest drastiske og selvfølgelig ikke trekke frem eksponeringen av barnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 30. desember 2015 #21282 Del Skrevet 30. desember 2015 Men hun har jo litt sans for humor da, når hun illustrerer innlegget med enda et bilde av de overprisede skoene. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 30. desember 2015 #21283 Del Skrevet 30. desember 2015 Hvis CBE skal innføre strengere sensur i kommentarfeltet, så burde hun bare stenge det helt. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 30. desember 2015 #21284 Del Skrevet 30. desember 2015 (endret) 5 minutter siden, Atheena skrev: Ja hun snur kritikken til sin fordel for å høste forståelse og sympati. Da er det lurt å dra frem det mest drastiske og selvfølgelig ikke trekke frem eksponeringen av barnet. Det var det med CBE.nos forståelse og definisjon av konstruktiv kritikk, og andres. Og hvordan man møter den. Selvrettferdigheten lenge leve. Legger til at jeg får litt "fosterstillingsvibber" av innlegget, ikke i form av de tidligere krokodilletårene men fortsatt sympatihøstende forsvarstale. Endret 30. desember 2015 av Cornucopia 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 30. desember 2015 #21285 Del Skrevet 30. desember 2015 "...er det aldri noen som klarer å peke på noe konkret..." og "...noe som bekreftes av at det aldri vises til noe konkret..." skriver hun. Men det er jo bare fordi du ikke publiserer disse kommentarene som viser til hvor du har svart lesere frekt/ sakrastisk/ufint, Fotballfrue! Fin taktikk for deg, det. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 30. desember 2015 #21286 Del Skrevet 30. desember 2015 1 minutt siden, 9na skrev: "...er det aldri noen som klarer å peke på noe konkret..." og "...noe som bekreftes av at det aldri vises til noe konkret..." skriver hun. Men det er jo bare fordi du ikke publiserer disse kommentarene som viser til hvor du har svart lesere frekt/ sakrastisk/ufint, Fotballfrue! Fin taktikk for deg, det. Samt at kommentarene beleilig stopper opp når CBE/LKE har uttalt seg og det ser ut som om de har vunnet diskusjonen. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 30. desember 2015 #21287 Del Skrevet 30. desember 2015 Ja hun er veldig opptatt av at ingen klarer å komme med eksempler. Henvis de til denne tråden så er det eksempler i fleng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 30. desember 2015 #21288 Del Skrevet 30. desember 2015 42 minutter siden, Asti skrev: På siden: Et lite tips til dere som ikke klarer å slette "sitering": Prøv å trykke på "pil tilbake"/"angre" (ved siden av "smilefjes"). (fikk slettet det fra data, men ikke mobil) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 30. desember 2015 #21289 Del Skrevet 30. desember 2015 (endret) 5 minutter siden, Keikolina skrev: (fikk slettet det fra data, men ikke mobil) Skulle presisert at det var fra pc. Har ikke prøvd fra mobil enda selv. Tilføyelse: Sjekket med mobilen nå. Jeg trykker bare "slett"/"X", kommer opp til "skrivefeltet" og så skjer det ikke noe... Da flytter jeg meg nederst igjen, og trykker på "slett"/"X" igjen. Da forsvinner siteringen her. Så jeg har ikke problem med mobilen. Endret 30. desember 2015 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 30. desember 2015 #21290 Del Skrevet 30. desember 2015 1 time siden, LilleSnupp skrev: Vet du Caroline, jeg klarer ikke helt å kjøpe det du skriver i siste forsvarsinnlegg - spesielt med tanke at karakteristikkene du benytter i innledningen kunne til forveksling ligne de du ga dine meningsmotstandere. Et par av de kan jeg ikke si at jeg så i kommentarfeltet, så enten har de aldri eksistert eller så har du valgt å krydre innlegget. På samme måte som deg så må jeg også kunne kreve dokumentasjon på påstander (jf. manglende dokumentasjon på at du er frekk og nedlatende). Synes du ikke det er litt.. ja.. hva skal man kalle det.. latterlig å omtale det å diskutere med kritikerne i kommentarfeltet som å bokse med en usynlig fiende som ikke har noen regler å forholde seg til? Really? I ditt eget kommentarfelt hvor du har full kontroll og regi, og det sågar er blitt lagt ut egne støttekommentarer under alias.. og så har vi disse jeg har aldri kommentert her før, men nå må jeg sale min hvite hest for å forsvare deg. Både jeg og du Caroline vet at dere verken har sluttet med bilderedigeringen eller kommenteringen under alias. Ja, sitter mennesker i denne tråden som har dokumentasjon på det. Ehm, sier du at det finnes ny dokumentasjon på at de fortsatt kommenterer? Redigerer henne tynnere? Eller bare pynter på hud og rynker og sånt? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 30. desember 2015 #21291 Del Skrevet 30. desember 2015 4 minutter siden, Amafalathiel skrev: Ehm, sier du at det finnes ny dokumentasjon på at de fortsatt kommenterer? Redigerer henne tynnere? Eller bare pynter på hud og rynker og sånt? Ja, det finnes dokumentasjon hos debattanter her om at det fortsatt skrives egne kommentarer i kommentarfeltet på Siljan. Dokumentasjon om at hun fortsatt driver med strukturendring av utseende ligger jo allerede ute i tråden (jf. bilder andre har tatt). 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 30. desember 2015 #21292 Del Skrevet 30. desember 2015 (endret) Tråden er åpnet igjen. Tråden er ryddet for spekulasjoner, hets, latterliggjøring, persondebatt og personangrep, samt svar til dette. Yvonne (mod) Endret 30. desember 2015 av Yvonne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 30. desember 2015 #21293 Del Skrevet 30. desember 2015 Vel, hun fikk henvisninger med klokkeslett til innlegg som var nedlatende, men hun klarte ikke finne dem. Hun fikk svar også mht konstruktive spørsmål, de gadd de ikke publisere, selvsagt, det skal jo se ut som de vant diskusjonen. Blæh, det er virkelig mye sement i Siljan. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 30. desember 2015 #21294 Del Skrevet 30. desember 2015 Slike spørsmål vil altså ikke besvares: http://imgur.com/AMuhPOb http://imgur.com/IZg5Sbc 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 30. desember 2015 #21295 Del Skrevet 30. desember 2015 1 time siden, Asti skrev: Skjermbilde fra http://carolinebergeriksen.no/2015/12/30/kommentarfeltproblematikk/ : http://imgur.com/weVrCuI Noe jeg reagerer på er bildebruken her, hvorfor legger de ved bilde av barnet, hvilken relevans har det vedr. innholdet? - (Bildet vises ikke på skjermbildet jeg la ved - bildet er erstattet med tekst. Ligger som siste bilde). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bnanny Skrevet 30. desember 2015 #21296 Del Skrevet 30. desember 2015 Var det bedriften eller privatpersonen som fikk de gavene? Nok en gang blir det litt vanskelig å skille... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 30. desember 2015 #21297 Del Skrevet 30. desember 2015 Romjula er trøblete i år igjen for Siljan-gjengen. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 30. desember 2015 #21298 Del Skrevet 30. desember 2015 2 timer siden, Glansbildeskrinet skrev: Du har nok rett i det første du sier. Det du sier om reklameinntekter kommer nok mye an på hvilken blogger man snakker om antar jeg, eller om det er de større bloggerne som CBE/Sophie Elise f.eks. De vanlige magasinene som også finnes på nett får jo også sine reklameinntekter av reklame-lenker. Jeg har ikke peiling på dette egentlig, men det hadde absolutt vært interessant å se konkrete tall på dette om flere aktører. For så vidt en grei link du hadde, men den har vel ikke tatt for seg norske/nordiske plattformer blant sine kilder, antar jeg? Jeg har sett noen tall, men finner det ikke i farta, skal sjekke! Har lest denne http://brage.bibsys.no/xmlui/bitstream/handle/11250/2365092/1/MASTEROPPGAVEN%20980085%20og%20980218.pdf og her diskuteres blant annet noe av det vi snakker om, selv om deler av oppgaven er på siden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 30. desember 2015 #21299 Del Skrevet 30. desember 2015 34 minutter siden, Francis skrev: Vel, hun fikk henvisninger med klokkeslett til innlegg som var nedlatende, men hun klarte ikke finne dem. Hun fikk svar også mht konstruktive spørsmål, de gadd de ikke publisere, selvsagt, det skal jo se ut som de vant diskusjonen. Blæh, det er virkelig mye sement i Siljan. Skjønner ikke at det skal være vanskelig og finne? De ligger jo der! av de til nå 132 kommentarer er ca 30-40 fra cbe selv, de fleste er "takk", "god jul" og svar på hvor ting er kjøpt. Så det er ikke så VELDIG vanskelig og finne de lengre (syrlige, og lite ydmyke) svarene hennes i kommentarfeltet. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 30. desember 2015 #21300 Del Skrevet 30. desember 2015 At hun ikke skjønner hvor gjennomsiktig det er. Nei det kommer aldri til å komme svar på hvor hun er ufin i kommentarfeltet. For de kommentarene godkjenner hun ikke. Og så kan hun etterpå bruke et langt blogginnlegg på hvor slemme og dumme leserne hennes er. Det er så utrolig flaut å se på 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg