Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Det er tydelig at mange her på KG ikke forstår å bruke disse begrepene riktig:-)

Får håpe denne oppklaringen hjelper....

Ok, så det er misunnelig folk er da, ikke sjalu? :P

Anonymous poster hash: ad667...0b0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok, så det er misunnelig folk er da, ikke sjalu? :P

Kanskje ingen av delene? Kanskje noen reagerer på at det synes uetisk at FF fronter et sånt vanvittig overforbruk av klær, sko m.m.? Behøver man å være enten sjalu eller misunnelig for å mene det?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama er jo smoking! Ho har den beste bloggen i Norge, synes jeg :) Ho skriver bra og interessant, ser bra ut, trener som supermann, og virker som ei veldig koselig og glad jente :)

Og dette tror jeg ikke folket i Norge tolerer, da normalen her til lands, er å være feit og stygg. Det er OK. Er i allefall sånn det virker som at det er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke lese bloggen hennes om det perfekte livet hun lever. Om det perfekte huset, den perfekte mannen, ungen, bikkjene ++
DET er provoserende lesing, fordi INGEN lever et perfekt liv! Ingen! Og det blir bare en fasade hun tviholder på. Hadde hun vist at ikke alt faktisk er så perfekt hele tiden, så hadde det vært noe annet.

Anonymous poster hash: bc302...c58
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ingen av delene? Kanskje noen reagerer på at det synes uetisk at FF fronter et sånt vanvittig overforbruk av klær, sko m.m.? Behøver man å være enten sjalu eller misunnelig for å mene det?

Jeg prøvde bare å spøke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Ingen rosabloggere som provoserer meg, men jeg synes jo det meste av det de skriver om er meningsløst tull, så jeg "boikotter" dem ved å la være å klikke på bloggene deres. Gidder ikke bidra til at folk skal tjene seg rike på å spy ut masse reklame, bilder av seg selv og "dagboknotater" på nettet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes hun virker hyggelig, men når noen sier at folk er misunnelig fordi hun er gift med en kjendis må jeg lure. Er virkelig den fotballgutten kjent?

Anonymous poster hash: e946f...f0f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gjelder alle bloggere, men da særlig FF som tjener mest blant dem:

At de har en så vanvittig årslønn på å markedsføre kynisk (i mine øyne) synes jeg er helt utrolig. Det er drøyt.

Har ikke noe i mot noen av dem, leser sjelden toppbloggerne. Jeg synes bare den rosabloggtrenden og deres inntekter er helt latterlig.

Anonymous poster hash: 3c1a9...19a

Er nok mye mer arbeid enn du tror bak bloggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Provoserer? Nei, men frem til hun viser litt ydmykhet så irriterer hun nok.

Hva med å komme seg ned fra sin høye hest og begynne å kalle seg "ÉN av Norges største bloggere" for eksempel?

Anonymous poster hash: fcf3a...883

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har vel hatt på seg Louboutin en gang, og jeg har aldri sett henne med Celine-veske, så kapteinen er nok ikke helt oppdatert på fotballfrues hverdag;) Anonymous poster hash: be590...ec6

Det siste jeg tenker på i forbindelse mef cbe er Celinevesker og rød løper.

Tenker mer akryl, polyester og plastvesker.

Anonymous poster hash: cde2a...e09

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alegria

Folk er sjalu. Hun tjener over en million på å vise frem den vellykede siden av livet sitt. Dessuten er hun tynn.

Dette er for mye å takle for folk flest, og derfor blir det trøbbel.

Men det bryr ikke CBE seg om. Hun ler hele veien til banken. Bra for henne.

Anonymous poster hash: 57a98...f58

Dette.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama er jo smoking! Ho har den beste bloggen i Norge, synes jeg :) Ho skriver bra og interessant, ser bra ut, trener som supermann, og virker som ei veldig koselig og glad jente :)

Og dette tror jeg ikke folket i Norge tolerer, da normalen her til lands, er å være feit og stygg. Det er OK. Er i allefall sånn det virker som at det er!

Ehh, hva slags representativt utvalg av mennesker er det du kjenner?

Anonymous poster hash: 81433...401

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem kan være misunnelig på henne, som lever et liv som nesten utelukkende dreier seg om sminke, klær og trening, samt å fjolle opp ungen sin like mye som seg selv? For et tomt liv det må være.

Anonymous poster hash: a53fd...9e5
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er sjalu. Hun tjener over en million på å vise frem den vellykede siden av livet sitt. Dessuten er hun tynn.

Dette er for mye å takle for folk flest, og derfor blir det trøbbel.

Men det bryr ikke CBE seg om. Hun ler hele veien til banken. Bra for henne.

Anonymous poster hash: 57a98...f58

Forstår ikke hvorfor folk poster i tråden når TS fikk riktig svar i den første posten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke hvorfor folk poster i tråden når TS fikk riktig svar i den første posten.

Synes du hun er pen?

Anonymous poster hash: be7c5...4ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes du hun er pen?

Anonymous poster hash: be7c5...4ac

Nei, hun er ikke akkurat ansiktspen.

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem kan være misunnelig på henne, som lever et liv som nesten utelukkende dreier seg om sminke, klær og trening, samt å fjolle opp ungen sin like mye som seg selv? For et tomt liv det må være. Anonymous poster hash: a53fd...9e5

Herlighet så trangsynt du må være som tror at det som fremkommer på bloggen er alt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig ville jeg ikke hatt 1 mill i året hvis det gikk på bekostning av privatliv i den grad det gjør hos bloggere. Tenk at ikke en eneste FERIE, bursdagsfeiring eller julaften kan nytes uten at ting skal stilles opp, fotograferes og deles. Gjerne samme dag som begivenheten.

Anonymous poster hash: a5d57...d8a
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem kan være misunnelig på henne, som lever et liv som nesten utelukkende dreier seg om sminke, klær og trening, samt å fjolle opp ungen sin like mye som seg selv? For et tomt liv det må være.

Anonymous poster hash: a53fd...9e5

Det handler om image, alt i en personsliv kommer ikke på en blogg, bare de tingene en blogger har lyst til å bli kjent for. Det hadde fort blitt veldig rotete om en skulle skrive om alt en hadde i tankene, opplevelsene, interessene. Det er bedre å fokusere på noen faste ting, slik at leserne vet hvor en ligger til enhver tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...