Mme Blavatsky Skrevet 1. februar 2019 #65001 Del Skrevet 1. februar 2019 (endret) 1 hour ago, morhjertegod said: Så søtt med denne plutselig omsorgen for LKE😂 Tror nok han hadde sakt fra om det plaget han gett. Jeg føler ikke noen plutselig omsorg for LKE. Det jeg finner interessant er at bloggeieren tillater seg selv å fremstå på denne måten siden hun ellers virker beregnende og kontrollert med tanke på hvordan hun presenterer. Endret 1. februar 2019 av Ovnsbakt Paprika 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 1. februar 2019 #65002 Del Skrevet 1. februar 2019 25 minutter siden, morhjertegod skrev: Så søtt med denne plutselig omsorgen for LKE😂 Tror nok han hadde sakt fra om det plaget han gett. Det handler ikke om det. Det handler om at hun hevder å fronte en sunn livsstil med sunne verdier, samtidig som hun virker å ha et relativt skrudd forhold til mat. Og et skrudd forhold til hvordan det er greit å kommentere andres kostholdsvaner. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lin10 Skrevet 1. februar 2019 #65003 Del Skrevet 1. februar 2019 (endret) 26 minutter siden, Cavatina skrev: Hvis det der med mat-shaming er en del av humoren til bloggeierne, så forstår jeg den ikke. Den er verken artig, jovial eller grei når de har holdt på med det samme over flere år. Den er ikke engang selvironisk. Det eneste de oppnår med det er å fortelle "verden" at baguetter er feil, og at et anstrengt forhold til hverdagsmat på farten er normalt. Jeg husker ennå et blogginnlegg der de var på landeveien og mannen måtte inn på en bensinstasjon for å finne mat til fruen, men irriterte henne ved å komme ut tomhendt/feil mat (jeg husker ikke hva som er rett) så hun måtte inn og se selv. Senere har de begge annonsert og innkassert penger for gatekjøkkenmaten på Cirkle K. Go figure. De har ikke reklamert for gatekjøkkenmat på Cirkle K. De reklamerte for de sunne matalternativene der. Det er nemlig ikke bare burgere og pølser man finner der. Troverdighet er viktig vet du. LK liker burgere, mn det er vel ingen hemmelighet CBE foretrekker sunnere alternativer. Endret 1. februar 2019 av Lin10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpion57 Skrevet 1. februar 2019 #65004 Del Skrevet 1. februar 2019 Og for en treningsglede...3 bilder hvor hun beskuer kameraet....her blir man inspirert ja 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lin10 Skrevet 1. februar 2019 #65005 Del Skrevet 1. februar 2019 Det å være opptatt av sunt kosthold er da bare positivt. Ser hun både hun koser med god mat og vin. Sunn balanse er viktig. Var nok bare morsom småerting fra hennes side og en form for humor de har med hverandre. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 1. februar 2019 #65006 Del Skrevet 1. februar 2019 Så deilig å kunne fremstille alt CBE fronter som positivt og tolke alt i beste mening - i sterk kontrast til hva man gjør med andre bloggere. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilie112 Skrevet 1. februar 2019 #65007 Del Skrevet 1. februar 2019 7 minutter siden, Scorpion57 skrev: Og for en treningsglede...3 bilder hvor hun beskuer kameraet....her blir man inspirert ja 😂😂 ja, jeg er så enig. Sikkelig treningsglede og jeg undrer meg over at det alltids trenes med magetopp. Det var dette med fokus på kropp da..selv om hun ser sunnere ut nå en før barn er hun slettes ikke noe forbilde for sunn helse. Tvert om. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 1. februar 2019 #65008 Del Skrevet 1. februar 2019 7 minutter siden, Lin10 skrev: Det å være opptatt av sunt kosthold er da bare positivt. Ser hun både hun koser med god mat og vin. Sunn balanse er viktig. Var nok bare morsom småerting fra hennes side og en form for humor de har med hverandre. Ingen som har sagt at hun ikke koser seg med vin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilie112 Skrevet 1. februar 2019 #65009 Del Skrevet 1. februar 2019 9 minutter siden, Lin10 skrev: Det å være opptatt av sunt kosthold er da bare positivt. Ser hun både hun koser med god mat og vin. Sunn balanse er viktig. Var nok bare morsom småerting fra hennes side og en form for humor de har med hverandre. Hvor ser du det? Vi ser bare at hun poserer med mat, ikke at hun spiser. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilie112 Skrevet 1. februar 2019 #65010 Del Skrevet 1. februar 2019 Jeg merker at jeg blir mer og mer provosert over bloggen, trodde faktisk ikke at der var mulig.. men på siste innlegget nå skriver hun at de hadde kjørt feil vei pga feil skilting og mangelfull skilting. Kan de aldri si at de har gjort en feil? Aldri, liksom? Gjør de ikke feil? 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 1. februar 2019 #65011 Del Skrevet 1. februar 2019 1 time siden, Lin10 skrev: Det å være opptatt av sunt kosthold er da bare positivt. Ser hun både hun koser med god mat og vin. Sunn balanse er viktig. Var nok bare morsom småerting fra hennes side og en form for humor de har med hverandre. Hvilken del av sunt kosthold og balanse mener du Nutrilett er en del av da? 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 1. februar 2019 #65012 Del Skrevet 1. februar 2019 1 time siden, Lin10 skrev: De har ikke reklamert for gatekjøkkenmat på Cirkle K. De reklamerte for de sunne matalternativene der. Det er nemlig ikke bare burgere og pølser man finner der. Troverdighet er viktig vet du. LK liker burgere, mn det er vel ingen hemmelighet CBE foretrekker sunnere alternativer. Hvorfor ikke bare la mannen få ha burgeren sin i fred da? Den "godmodige ertingen" er alt annet enn ok. CBE skriver mye om sunn mat og balanse men ingen tror på historien hennes. Hun virker til å ha alt annet enn naturlig og sunt forhold til mat og trening. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpion57 Skrevet 1. februar 2019 #65013 Del Skrevet 1. februar 2019 1 time siden, Scorpion57 skrev: Og for en treningsglede...3 bilder hvor hun beskuer kameraet....her blir man inspirert ja Er det der en treningsøkt har jeg bestemt meg for å slenge meg på. Beskue det kameraet skal jeg da klare da. Nå blei det håp for mèg òg.Største hinderet er å komme igang med sparkling/kitting og fargelegging av kroppen. Lyssetting osv...er nok det som er økta.. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medici Skrevet 1. februar 2019 #65014 Del Skrevet 1. februar 2019 1 time siden, Scorpion57 skrev: Og for en treningsglede...3 bilder hvor hun beskuer kameraet....her blir man inspirert ja Treningsbildene hennes kommuniserer utelukkende posering spør du meg. Altså det samme som alle de andre bildene, bare annen påkledning. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 1. februar 2019 #65015 Del Skrevet 1. februar 2019 1 time siden, Lin10 skrev: Det å være opptatt av sunt kosthold er da bare positivt. Ser hun både hun koser med god mat og vin. Sunn balanse er viktig. Var nok bare morsom småerting fra hennes side og en form for humor de har med hverandre. Det virker til at du spekulerer fryktelig mye om privatlivet til bloggeierne, bare ved å følge en påvirker-blogg der hovedpersonen selv har uttalt at det som publiseres bare er litt av hele livet deres. Og den humoren som du kaller det, er ikke sunn. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 1. februar 2019 #65016 Del Skrevet 1. februar 2019 7 minutter siden, Medici skrev: Treningsbildene hennes kommuniserer utelukkende posering spør du meg. Altså det samme som alle de andre bildene, bare annen påkledning. Flott anledning til å vise fram magen da på en dag der det ikke er mulig med bikini eller lettkledd festantrekk Hele tre identiske bilder også. Intet mindre hadde vært godt nok. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpion57 Skrevet 1. februar 2019 #65017 Del Skrevet 1. februar 2019 1 time siden, Lin10 skrev: Det å være opptatt av sunt kosthold er da bare positivt. Ser hun både hun koser med god mat og vin. Sunn balanse er viktig. Var nok bare morsom småerting fra hennes side og en form for humor de har med hverandre. Virker som du har insideopplysninger om bloggeren og vet mer enn de fleste her. Du sitter alltid med fasiten mens vi andre må lese og ta det derfra det vi ser står skrevet. Må bare spørre siden du vet så mye om alt vedr denne familien...er du en del av den? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tørst Skrevet 1. februar 2019 #65018 Del Skrevet 1. februar 2019 1 time siden, Emilie112 skrev: Jeg merker at jeg blir mer og mer provosert over bloggen, trodde faktisk ikke at der var mulig.. men på siste innlegget nå skriver hun at de hadde kjørt feil vei pga feil skilting og mangelfull skilting. Kan de aldri si at de har gjort en feil? Aldri, liksom? Gjør de ikke feil? Dette var også min første tanke. De kjørte feil. Punktum. Skiltingen var neppe feil. I beste fall LITT mangelfull. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 1. februar 2019 #65019 Del Skrevet 1. februar 2019 De har en moderne bil med gps, da er det noget spesielt å klare å kjøre feil flere ganger, og i tillegg 20 min i feil retning. Dette er altså strekningen Oslo-Sarpsborg, som de har kjørt 100 ganger. Men frua brukte vel også 3t fra Oslo til Holmsbu en gang. Tror ikke det er skiltingen vi skal skylde på nei... 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 1. februar 2019 #65020 Del Skrevet 1. februar 2019 17 minutter siden, Anonym90059005 skrev: De har en moderne bil med gps, da er det noget spesielt å klare å kjøre feil flere ganger, og i tillegg 20 min i feil retning. Dette er altså strekningen Oslo-Sarpsborg, som de har kjørt 100 ganger. Men frua brukte vel også 3t fra Oslo til Holmsbu en gang. Tror ikke det er skiltingen vi skal skylde på nei... Skulle til å kommentere det samme! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg