Rev. Revenge Skrevet 24. januar 2019 #64741 Del Skrevet 24. januar 2019 Hvis bloggeieren ikke skjønner hvor grensa går ved eksponering av barns privatliv, og ellers forbeholder seg retten til å operere med gråsonene sine så skal da vel saktens vi andre som engasjerer oss løpe ut i verden og peke på det for både bloggeier og andre. Det er tross alt flere av oss her (og der) med store nettverk og mer kunnskapskapital enn akkurat de to i Sarpsborg. Makan til vrangvilje fra den kanten! 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 24. januar 2019 #64742 Del Skrevet 24. januar 2019 Ved å gå ut i nasjonale media og hevde at man skal skjerme de mindreårige, innrømmer CBE samtidig at hun ikke har skjermet dem tidligere. Det er i og for seg ikke noe nytt. Men det er betimelig å stille spørsmål ved når denne skjermingen faktisk skal iverksettes. Det er nemlig bare fire dager siden visse mindreårige ble vist frem på bloggen. Utover det lever utleveringen i tekstform i beste velgående, som f.eks. dagens innlegg. Det forutsetter en særdeles skurril og bisarr virkelighetsoppfatning å påstå at man ikke utleverer noen samtidig som ens sosiale medie-kanaler viser det stikk motsatte. Og det krever slett journalistisk arbeid å ta disse påstandene for god fisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 24. januar 2019 #64743 Del Skrevet 24. januar 2019 Jeg vet dette er gammelt nytt, men helt fantastisk at Fixen-tegningen hennes også har Skipperlua (TM) på seg! 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 24. januar 2019 #64744 Del Skrevet 24. januar 2019 Tråden er ryddet for persondebatt, innhold med opphavsrett og svar til dette. Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 24. januar 2019 #64745 Del Skrevet 24. januar 2019 Er filming av barnets 5-årsdag og vise det til hele Norge skjerming, Caroline? De sier en ting og gjør det stikk motsatte. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 24. januar 2019 #64746 Del Skrevet 24. januar 2019 1 time siden, Alice123 skrev: Jeg vet dette er gammelt nytt, men helt fantastisk at Fixen-tegningen hennes også har Skipperlua (TM) på seg! Jeg synes helt ærlig at tegningen var lite flatterende.. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naive Skrevet 24. januar 2019 #64747 Del Skrevet 24. januar 2019 5 minutter siden, Snaskesnusken said: Jeg synes helt ærlig at tegningen var lite flatterende.. Den så ut som en karikaturtegning. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 24. januar 2019 #64748 Del Skrevet 24. januar 2019 1 minutt siden, naive skrev: Den så ut som en karikaturtegning. Ja, faktisk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønnmaling Skrevet 25. januar 2019 #64749 Del Skrevet 25. januar 2019 På 24.1.2019 den 16.10, ane_luise87 skrev: Hm.. enig med deg. Hun ville ikke godkjenne kommentaren min, så da stemmer det nok, det jeg skriver. Det kan hende at bildet er redigert slik at hun ser slankere og sterkere ut, men det med fargen tror jeg henne på. Jeg blir også alltid brunest på magen, stor forskjell på magen og leggene f.eks. Så det tror jeg henne på faktisk:p 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BellaSwan Skrevet 25. januar 2019 #64750 Del Skrevet 25. januar 2019 Ja, for alt som kommer fra den kanten er så troverdig atte.... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2ney Skrevet 25. januar 2019 #64751 Del Skrevet 25. januar 2019 (endret) 😔 Endret 29. januar 2019 av 2ney Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilie112 Skrevet 25. januar 2019 #64752 Del Skrevet 25. januar 2019 Det er så gøy når de snakker om hvor hektisk liv de har 😂😂 hvor tar de det fra? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 25. januar 2019 #64753 Del Skrevet 25. januar 2019 58 minutter siden, 2ney skrev: CBE har fin mage... Men... Den magen er ikke slik i real life.. Dessverre 😔 Hvordan vet du det? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 25. januar 2019 #64754 Del Skrevet 25. januar 2019 Veldig viktig å vise frem magen, ellers er det jo ikke noe vits i å trene, liksom. Jeg bryr meg ikke om andre folks mager for jeg er ikke fjortis slik som CBE. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Breakeven Skrevet 25. januar 2019 #64755 Del Skrevet 25. januar 2019 26 minutter siden, Surikatt skrev: Veldig viktig å vise frem magen, ellers er det jo ikke noe vits i å trene, liksom. Jeg bryr meg ikke om andre folks mager for jeg er ikke fjortis slik som CBE. Ja. Men det virker som det er magen hun som regel fokuserer på når hun trener. Trener for å holde seg tynn og får å få sixpack. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vitulina Skrevet 25. januar 2019 #64756 Del Skrevet 25. januar 2019 Tommel opp til Linn Skåber! 😂😂😂 Tenkte på Frua med en gang 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ane_luise87 Skrevet 25. januar 2019 #64757 Del Skrevet 25. januar 2019 3 timer siden, Grønnmaling skrev: Det kan hende at bildet er redigert slik at hun ser slankere og sterkere ut, men det med fargen tror jeg henne på. Jeg blir også alltid brunest på magen, stor forskjell på magen og leggene f.eks. Så det tror jeg henne på faktisk:p Det kan godt være. Ikke uvanlig å bli brunere på magen. Men hvis du zoomer inn ser du at huden er fadet ut/glattet over for å skape skygger/dramatikk i bildet. Hvis du sammenligner med huden på hendene ser du at huden på magen er redigert. Det som provoserer meg mest med slike bilder, er at de jukser med sannheten. Og lyver blankt om det. Og det er jo ikke første gang. Jeg tror dessverre at hun/de har et helt ekstremt behov for å se perfekt ut til en hver tid. Derav den tunge redigeringen. Hvis du man ser bilder av CBE sammen med søsteren eller andre, så ser du at huden til de andre har pigmenter, linjer osv. Som er helt normalt, og ikke bør redigeres bort. Men på CBE er huden like glatt og polert som på en porselensdukke. Og da blir det løgn. Hun er så uærlig. Og det er når hun gang på gang lyver om redigering blant annet, at jeg blir provosert. Blir rett og slett kvalm av det perfekte og den negative påvirkningen hun har. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 25. januar 2019 #64758 Del Skrevet 25. januar 2019 23 minutter siden, Vitulina skrev: Tommel opp til Linn Skåber! 😂😂😂 Tenkte på Frua med en gang Hva sa hun? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 25. januar 2019 #64759 Del Skrevet 25. januar 2019 18 minutter siden, Xstrella skrev: Hva sa hun? At det dummeste hun visste var folk som kjøpte vesker til 15.000 kr, da kunne man like så godt tatovere DUST i panna. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 25. januar 2019 #64760 Del Skrevet 25. januar 2019 Så nettop på bloggerne. Så irriterende hun er i den teatergruppa. «Er vi gruppe 2??» «Er det oss nå?!» noe sånt.. følg med da, Caroline. Hun prøver så godt hun kan å blende inn. Lurer på hva de andre i gruppa tenker.. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg