Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Hvis bloggeieren ikke skjønner hvor grensa går ved eksponering av barns privatliv, og ellers forbeholder seg retten til å operere med gråsonene sine så skal da vel saktens vi andre som engasjerer oss løpe ut i verden og peke på det for både bloggeier og andre. Det er tross alt flere av oss her (og der) med store nettverk og mer kunnskapskapital enn akkurat de to i Sarpsborg.

Makan til vrangvilje fra den kanten!

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Zeitgeist

Ved å gå ut i nasjonale media og hevde at man skal skjerme de mindreårige, innrømmer CBE samtidig at hun ikke har skjermet dem tidligere. Det er i og for seg ikke noe nytt. Men det er betimelig å stille spørsmål ved når denne skjermingen faktisk skal iverksettes. Det er nemlig bare fire dager siden visse mindreårige ble vist frem på bloggen. 

Utover det lever utleveringen i tekstform i beste velgående, som f.eks. dagens innlegg. 

Det forutsetter en særdeles skurril og bisarr virkelighetsoppfatning å påstå at man ikke utleverer noen samtidig som ens sosiale medie-kanaler viser det stikk motsatte. Og det krever slett journalistisk arbeid å ta disse påstandene for god fisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet dette er gammelt nytt, men helt fantastisk at Fixen-tegningen hennes også har Skipperlua (TM) på seg!

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt, innhold med opphavsrett og svar til dette.

Perelandra, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er filming av barnets 5-årsdag og vise det til hele Norge skjerming, Caroline? De sier en ting og gjør det stikk motsatte. 

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Alice123 skrev:

Jeg vet dette er gammelt nytt, men helt fantastisk at Fixen-tegningen hennes også har Skipperlua (TM) på seg!

Jeg synes helt ærlig at tegningen var lite flatterende.. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Snaskesnusken said:

Jeg synes helt ærlig at tegningen var lite flatterende.. 

Den så ut som en karikaturtegning.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.1.2019 den 16.10, ane_luise87 skrev:

Hm.. enig med deg. Hun ville ikke godkjenne kommentaren min, så da stemmer det nok, det jeg skriver. 

BE5C7955-2AAD-439B-BAAE-BF2904AB9446.png

Det kan hende at bildet er redigert slik at hun ser slankere og sterkere ut, men det med fargen tror jeg henne på. Jeg blir også alltid brunest på magen, stor forskjell på magen og leggene f.eks. Så det tror jeg henne på faktisk:p 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, 2ney skrev:

CBE har fin mage... Men... Den magen er ikke slik i real life.. Dessverre 😔

Hvordan vet du det? 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig viktig å vise frem magen, ellers er det jo ikke noe vits i å trene, liksom. Jeg bryr meg ikke om andre folks mager for jeg er ikke fjortis slik som CBE. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Surikatt skrev:

Veldig viktig å vise frem magen, ellers er det jo ikke noe vits i å trene, liksom. Jeg bryr meg ikke om andre folks mager for jeg er ikke fjortis slik som CBE. 

Ja. Men det virker som det er magen hun som regel fokuserer på når hun trener. Trener for å holde seg tynn og får å få sixpack. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 timer siden, Grønnmaling skrev:

Det kan hende at bildet er redigert slik at hun ser slankere og sterkere ut, men det med fargen tror jeg henne på. Jeg blir også alltid brunest på magen, stor forskjell på magen og leggene f.eks. Så det tror jeg henne på faktisk:p 

Det kan godt være. Ikke uvanlig å bli brunere på magen. Men hvis du zoomer inn ser du at huden er fadet ut/glattet over for å skape skygger/dramatikk i bildet. Hvis du sammenligner med huden på hendene ser du at huden på magen er redigert. Det som provoserer meg mest med slike bilder, er at de jukser med sannheten. Og lyver blankt om det. Og det er jo ikke første gang. Jeg tror dessverre at hun/de har et helt ekstremt behov for å se perfekt ut til en hver tid. Derav den tunge redigeringen. Hvis du man ser bilder av CBE sammen med søsteren eller andre, så ser du at huden til de andre har pigmenter, linjer osv. Som er helt normalt, og ikke bør redigeres bort. Men på CBE er huden like glatt og polert som på en porselensdukke. Og da blir det løgn. Hun er så uærlig. Og det er når hun gang på gang lyver om redigering blant annet, at jeg blir provosert. Blir rett og slett kvalm av det perfekte og den negative påvirkningen hun har. 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Vitulina skrev:

Tommel opp til Linn Skåber! 😂😂😂 Tenkte på Frua med en gang 

Hva sa hun?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Xstrella skrev:

Hva sa hun?

At det dummeste hun visste var folk som kjøpte vesker til 15.000 kr, da kunne man like så godt tatovere DUST i panna.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nettop på bloggerne. Så irriterende hun er i den teatergruppa. «Er vi gruppe 2??» «Er det oss nå?!» noe sånt.. følg med da, Caroline. Hun prøver så godt hun kan å blende inn. Lurer på hva de andre i gruppa tenker..

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...