Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Ja det er rart valg av bilder. Er det fordi hun ikke ser slik ut per idag som på de gamle bildene? Ellers er det nok av andre bilder å resirkulere, eventuelt ta nye. Hvorfor er det ikke tatt nye bilder i forbindelse med lansering og med en PT som tar seg betalt kr. 20 000,- per 10 klipp i egen jobb?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 timer siden, ..........! skrev:

Det ser ut som det er tegnet en hvit strek langs midten av låret og opp til korsryggen. Får hvertfall meg til å begynne å lure på om det er fylt i med svart farge for å få rumpen til å se større ut. Du ser det ganske godt om du zoomer inn. Jeg ser via mobil.

Sømmen på tightsen du mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Ellepelle skrev:

Sømmen på tightsen du mener?

Tror h*n mener "bak rumpa", altså i overgangen ræv/vegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil jo floppe. Ikke mange som vil velge en rosablogger uten faglig fundement. Hun fullførte jo aldri PT til slikt, tror jeg. Her overvurderer hun og Lasse navnene sine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Emmy_H skrev:

https://www.vg.no/rampelys/i/21aXaB/forbrukertilsynet-foerer-tilsyn-med-norwegian-etter-dubai-sponsing?utm_content=row-1&utm_source=vgfront intressang lesing ang FO og merking av reklame. Med tanke på at CBE ikke er best i klassen når det gjelder dette. 

Veldig interessant.

Bet meg merke i følgende sitat:

Sitat

– Hvorvidt noe er markedsføring må alltid vurderes konkret. Et viktig moment i den vurderingen, er om et innlegg har markedsverdi for den næringsdrivende, sier hun.

Mener denne direkte kan linkes til Netfit-diskusjonen over, da innleggene som promoterer Netfit vil ha markedsverdi for Netfit når de kommer skikkelig i gang. Selv om de ikke direkte tjener penger på tjenesten i dag, er de i ferd med å bygge opp interessen og kundegrunnlaget.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, Regn skrev:

Det vil jo floppe. Ikke mange som vil velge en rosablogger uten faglig fundement. Hun fullførte jo aldri PT til slikt, tror jeg. Her overvurderer hun og Lasse navnene sine. 

Deltids-PT kurset var sponset, og hun fullførte ikke. Og spaghettimuskelløse bloggeier inspirerer ikke med hopp og sprett, og halvveis utførte egenvektsøvelser uten særlig til teknikk. Jeg vil kalle det risikosport der de risikerer at andre skader seg, med mindre bloggeier skjerper seg på utførelse. Ingen faglig tyngde har de heller, og jeg syns det er rart at denne PT'en velger å samarbeide med akkurat dette firmaet.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Roadrunner skrev:

Veldig interessant.

Bet meg merke i følgende sitat:

Mener denne direkte kan linkes til Netfit-diskusjonen over, da innleggene som promoterer Netfit vil ha markedsverdi for Netfit når de kommer skikkelig i gang. Selv om de ikke direkte tjener penger på tjenesten i dag, er de i ferd med å bygge opp interessen og kundegrunnlaget.

Netfit på instagram har allerede over 3000 følgere, så her snakker vi markedsføringsverdi ja.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har ettermerket Netfit-innlegget. 

En helt annen ting er at de i dag har sjekket inn på den største og helt nyrennoverte suiten på Continental. Så nyrenovert at det ikke er bilder av den på nett enda en gang. Koster ca  en arm og et bein å bo der. Instastorien er ikke merket, så da betaler de vel fullpris, går jeg ut fra? For det er vel ikke sånn at de har fått rabatt eller at continental har noen fordeler av at cbe deler masse bilder fra Continental hver gang hun er der?

:vetikke:

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, pøbelsara skrev:

En helt annen ting er at de i dag har sjekket inn på den største og helt nyrennoverte suiten på Continental. Så nyrenovert at det ikke er bilder av den på nett enda en gang. Koster ca  en arm og et bein å bo der. Instastorien er ikke merket, så da betaler de vel fullpris, går jeg ut fra? For det er vel ikke sånn at de har fått rabatt eller at continental har noen fordeler av at cbe deler masse bilder fra Continental hver gang hun er der?

:vetikke:

Ååååå, det er Fixen-utdeling. Da er det alltid Continental.

Forøvrig bør vel både LKE, manager Peter Peters og PTen merke innleggene sine på insta også, ikke bare CBE.

Endret av Revenge of Cthulhu
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Revenge of Cthulhu skrev:

Deltids-PT kurset var sponset, og hun fullførte ikke. Og spaghettimuskelløse bloggeier inspirerer ikke med hopp og sprett, og halvveis utførte egenvektsøvelser uten særlig til teknikk. Jeg vil kalle det risikosport der de risikerer at andre skader seg, med mindre bloggeier skjerper seg på utførelse. Ingen faglig tyngde har de heller, og jeg syns det er rart at denne PT'en velger å samarbeide med akkurat dette firmaet.

Er det samme PT som har Carina Dahl, Sophie Elise og Triana Iglesias i stallen sin pr dags dato? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, pøbelsara skrev:

Ettermerket ja, men hun skriver i kommentarfeltet at de hadde rådført seg ang. det aktuelle innlegget og merket det frem til de fikk svar. 🙄

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, 2ney skrev:

Er det samme PT som har Carina Dahl, Sophie Elise og Triana Iglesias i stallen sin pr dags dato? 🤔

Ja. Han som var trener på Biggest loser Norge også. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så instastoryen hennes nå. Hva i alle dager er det hun har på hodet? Forsøker hun å se ut som en av nøtteknekker-julefigurene hun er så glad i? 

Har også sett et par episoder av bloggerne denne sesongen og er 100% enig med dere som påpeker den massive eksponeringen av barn. Når foreldrene selv mangler vett burde tv2 sette noen grenser.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Emmy_H skrev:

https://www.vg.no/rampelys/i/21aXaB/forbrukertilsynet-foerer-tilsyn-med-norwegian-etter-dubai-sponsing?utm_content=row-1&utm_source=vgfront intressang lesing ang FO og merking av reklame. Med tanke på at CBE ikke er best i klassen når det gjelder dette. 

Ja veldig interessant. Jeg bet blant annet merke i følgende: 

Sitat

Reklame etter markedsføringsloven er ikke forbeholdt betalte innlegg eller innlegg hvor man oppfordrer forbrukerne til å kjøpe noe, ifølge Skjelbostad.

Skjelbostad snakker om fordel og markedsføringsverdi når det kommer merking. Ikke om bloggeren får penger for akkurat det innlegget. Her burde CBE følge godt med for der synder hun ofte!

Legger også merke til at Skjelbostad beskriver retningslinjene forbløffende likt forståelsen de surmaga KG’erne/BOTB og @Asti har av markedsføringsloven. Rart hvordan det er KG, BOTB og Asti som har rett gang etter gang. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte ikke helt dette Netfitgreine.

Skal det være noe ala Kayla Itsines Bikini Body Guide?

Hun har jo app, kostholdsplan, treningsvideoer på shit du kan gjøre hjemme, korte økter på 40 min osv

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Macimba

TV2 setter selvsagt ikke grenser siden de tjener penger på disse barna som eksponeres. Det er  foreldrenes ansvar å verne om barna sine, og ikke bruke dem som reklameplakater. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Inocybe skrev:

Ja veldig interessant. Jeg bet blant annet merke i følgende: 

Skjelbostad snakker om fordel og markedsføringsverdi når det kommer merking. Ikke om bloggeren får penger for akkurat det innlegget. Her burde CBE følge godt med for der synder hun ofte!

Legger også merke til at Skjelbostad beskriver retningslinjene forbløffende likt forståelsen de surmaga KG’erne/BOTB og @Asti har av markedsføringsloven. Rart hvordan det er KG, BOTB og Asti som har rett gang etter gang. 

Begrepene markedsføringsverdi og fordel bør mange av bloggerne slå opp, der syndes det ofte med merkingen. Hos CBE: inventar og treningsutstyr, som nevnt her før. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Vernis skrev:

Så instastoryen hennes nå. Hva i alle dager er det hun har på hodet? Forsøker hun å se ut som en av nøtteknekker-julefigurene hun er så glad i? 

Har også sett et par episoder av bloggerne denne sesongen og er 100% enig med dere som påpeker den massive eksponeringen av barn. Når foreldrene selv mangler vett burde tv2 sette noen grenser.

Måtte google for å finne hva det minnet om.. 

https://www.nordlys.no/nyheter/her-lar-den-russiske-generalen-seg-imponere-av-norsk-ildkraft/s/1-79-6913496

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest secretidentity

På et av de treningsinnleggene for noen innlegg siden ser hun veldig tynn ut på det bildet hvor hun hopper. Er det redigert? Synes midjen virker veldig tynn. Derfor jeg spør.

Endret av secretidentity
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...