Snaskesnusken Skrevet 17. desember 2018 #63841 Del Skrevet 17. desember 2018 38 minutter siden, Revenge of Cthulhu skrev: Jeg syns eierne bør gå inn i seg selv og innse at de villeder leserne og annonsørene gjennom manglende merking, og massivt tidsbruk på sminke og photoshop for å fremstå som vellykket øvre middelklasse. De bedriver juks og fanteri over en lav sko, og er hovmodige nok til å tro at de eier sannheten. Det er ekkelt å tenke på at enkelte faktisk tror at bloggeierne er "venninner". Vi vet faktisk fortsatt ikke hvem av dem som svarer på hvilke kommentarer på blogg og SoMe. 🙏 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg misspinky Skrevet 17. desember 2018 Populært innlegg #63842 Del Skrevet 17. desember 2018 Har ikke vært inne på bloggen på lenge, men hadde meg en liten leserunde nå. Dette med barna som eksponeres er et kapittel for seg. Synes det bare eskalerer. Forstår virkelig ikke og skulle ønske de kunne komme med en veloverveid begrunnelse på hvorfor. Det jeg bet meg merke i når jeg leste gjennom noen blogposter, er at hun skriver på en litt "barnslig" måte? Kan ikke huske å ha lagt merke til dette før. Et eksempel er den siste posten hvor hun anbefaler en julebok som de leser for barnet. Hvorpå hun skriver: At det er 24 kapitler og de leser ett hver kveld. Men vi må ikke gjøre det på den måten, bare hvis vi vil. Vi kan f.eks lese annenhver dag eller hele boken på en gang. Hva er det hun tror? At leserne av bloggen ikke kan tenke selv? Whaaat? Kan jeg virkelig lese hele boken på en kveld....🙄 Kommer til å bli leeeenge til neste gang jeg klikker meg inn. Synes hun hadde bedre tekster før. 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest INGNTNG Skrevet 18. desember 2018 #63843 Del Skrevet 18. desember 2018 6 timer siden, misspinky skrev: Har ikke vært inne på bloggen på lenge, men hadde meg en liten leserunde nå. Dette med barna som eksponeres er et kapittel for seg. Synes det bare eskalerer. Forstår virkelig ikke og skulle ønske de kunne komme med en veloverveid begrunnelse på hvorfor. Det jeg bet meg merke i når jeg leste gjennom noen blogposter, er at hun skriver på en litt "barnslig" måte? Kan ikke huske å ha lagt merke til dette før. Et eksempel er den siste posten hvor hun anbefaler en julebok som de leser for barnet. Hvorpå hun skriver: At det er 24 kapitler og de leser ett hver kveld. Men vi må ikke gjøre det på den måten, bare hvis vi vil. Vi kan f.eks lese annenhver dag eller hele boken på en gang. Hva er det hun tror? At leserne av bloggen ikke kan tenke selv? Whaaat? Kan jeg virkelig lese hele boken på en kveld....🙄 Kommer til å bli leeeenge til neste gang jeg klikker meg inn. Synes hun hadde bedre tekster før. Jeg tror det bare reflekterer virkeligheten. Hun har absolutt ingenting av substans å skrive om, og siden bloggen ikke bare kan bestå av delikate bilder av barn og stive brystvorter, så må hun skrive veldig mye om veldig lite. Skulle likt å se henne bruke denne skrivelysten og formidlingsbehovet hun har skrytt av til noe mer matnyttig, men etter flere år med innlegg på repeat så er det vel bare å innse at CBE faktisk ikke har andre interesser enn seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 18. desember 2018 #63844 Del Skrevet 18. desember 2018 https://imgur.com/gallery/46eTQy4 Blogglisten er lagt ned i sin opprinnelige form og lesertallene til CBE må man finne hos http://salg.unitedinfluencers.no/en-no/influencers/caroline-berg-eriksen-314 Nesten 24 000 lesere i går, men ser man på visitors står det 33 000. Årsaken er at noen har vært inne flere ganger. Jeg mener det er ullent fremstilt, visitors betyr besøkende, det burde stå visits der også. Hvilke tall bruker UI når de selger inn bloggen til annonsører, det lurer jeg på. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. desember 2018 #63845 Del Skrevet 18. desember 2018 Tråden er ryddet for persondebatt. Ann Christin, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 19. desember 2018 #63846 Del Skrevet 19. desember 2018 Tråden er ryddet for avsporinger og tulleinnlegg. Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 1. januar 2019 #63847 Del Skrevet 1. januar 2019 Så et reklameklipp på tv om sesong 2 av bloggerene. Lurte på hvem dama var. Er så ugjenkjennelig at det er helt utrolig at det går an. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 1. januar 2019 #63848 Del Skrevet 1. januar 2019 1 minutt siden, Xstrella skrev: Så et reklameklipp på tv om sesong 2 av bloggerene. Lurte på hvem dama var. Er så ugjenkjennelig at det er helt utrolig at det går an. Tragisk.. Og dette ser enkelte opp til? Hva er greia? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 1. januar 2019 #63849 Del Skrevet 1. januar 2019 Til å bry seg så lite om damene på rampelystråden, så bruker han mer tid i forhold til hva han gir utrykk for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 1. januar 2019 #63850 Del Skrevet 1. januar 2019 4 minutter siden, Emmy_H skrev: Til å bry seg så lite om damene på rampelystråden, så bruker han mer tid i forhold til hva han gir utrykk for. Tankene mine går til familien hans da Eriksen mangler nettvett. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macimba Skrevet 1. januar 2019 #63851 Del Skrevet 1. januar 2019 Er det virkelig noen som bryr seg om LKE sine ytringer på SoMe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 1. januar 2019 #63852 Del Skrevet 1. januar 2019 (endret) 5 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Tankene mine går til familien hans da Eriksen mangler nettvett. Det er jeg enig i! Men det mest ironiske er at mange på rampelystråden har faktisk kontakt med virkeligheten og lever ikke en rosabloggerboble. http://salg.unitedinfluencers.no/en-no/influencers/caroline-berg-eriksen-314 Hvordan står det til med lesertallene? Endret 1. januar 2019 av Emmy_H Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macimba Skrevet 1. januar 2019 #63853 Del Skrevet 1. januar 2019 Jeg tenker på LKE som en prinsegemal som går to skritt bak sin «berømte» kone. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lin10 Skrevet 1. januar 2019 #63854 Del Skrevet 1. januar 2019 18 minutter siden, Macimba skrev: Jeg tenker på LKE som en prinsegemal som går to skritt bak sin «berømte» kone. Er det slik, så er det ikke noe galt i det. Hun er jo hovedpersonen, mens han har en litt mindre jobb utad, men som selvfølgelig bidrar mye i bedriften. De vet sine roller og samarbeider godt. Et topp team. En kan se på henne som dronningen i bloggverden og som influencer. Hun har veldig trofaste følgerne. Går inn i sitt 10 år og bloggen leverer som aldri før. Det er gjennomgående kvalitet, 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 1. januar 2019 #63855 Del Skrevet 1. januar 2019 (endret) Litt på siden kanskje men hvordan får vi fulgt med på lesertallene hennes nå? Jeg har ikke lest bloggen hennes på snart 2,5 år, men gikk inn på blogglisten og så på lesertallene. Er det ingen slik liste mer? Endret 1. januar 2019 av Oppland Rettet ordfeil 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 1. januar 2019 #63856 Del Skrevet 1. januar 2019 4 minutter siden, Oppland skrev: Litt på siden kanskje men hvordan får vi fulgt med på lesertallene hennes nå? Jeg har ikke lest bloggen hennes på snart 2,5 år, men gikk inn på blogglisten og så på lesertallene. Er det ingen slik liste mer? http://salg.unitedinfluencers.no/en-no/influencers/caroline-berg-eriksen-314 Man må gå inn på hver enkelt blogger, men eneste jeg ser er at hun har mistet 30 følgere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 1. januar 2019 #63857 Del Skrevet 1. januar 2019 16 minutter siden, Lin10 skrev: Er det slik, så er det ikke noe galt i det. Hun er jo hovedpersonen, mens han har en litt mindre jobb utad, men som selvfølgelig bidrar mye i bedriften. De vet sine roller og samarbeider godt. Et topp team. En kan se på henne som dronningen i bloggverden og som influencer. Hun har veldig trofaste følgerne. Går inn i sitt 10 år og bloggen leverer som aldri før. Det er gjennomgående kvalitet, Hun går inn i sitt 10 år, og bloggen er kjedelig og går på repeat. Hun velger å fronte barna sine i større grad, fordi likes og interesse rundt "bloggdronningen" selv er lav. I tillegg kommer det nye og fremadstormende blogger som er freshe, innovative og som er ryddige rundt reklamemerking, og andre viktige tema (for andre enn "bloggdronningen"). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 1. januar 2019 #63858 Del Skrevet 1. januar 2019 16 minutter siden, Lin10 skrev: Er det slik, så er det ikke noe galt i det. Hun er jo hovedpersonen, mens han har en litt mindre jobb utad, men som selvfølgelig bidrar mye i bedriften. De vet sine roller og samarbeider godt. Et topp team. En kan se på henne som dronningen i bloggverden og som influencer. Hun har veldig trofaste følgerne. Går inn i sitt 10 år og bloggen leverer som aldri før. Det er gjennomgående kvalitet, Det er en rekke folk i samme bransje som han som synes han er en løs kanon. Han tar fine bilder, men hans til tider rabiate og alltid selvgode oppførsel i SoMe, gjør hverken ham selv eller kona noen tjeneste. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 1. januar 2019 #63859 Del Skrevet 1. januar 2019 (endret) Hvis du trykker på sitatet, ser du at det er skjermdump av LKEs twitterkonto. Jeg synes det er søtt at han har fått med seg stengingen av rampelyset, jeg. Ryddet for sitat av slettet innlegg. Perelandra, mod. Endret 1. januar 2019 av Perelandra 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 1. januar 2019 #63860 Del Skrevet 1. januar 2019 21 minutter siden, Lin10 skrev: Er det slik, så er det ikke noe galt i det. Hun er jo hovedpersonen, mens han har en litt mindre jobb utad, men som selvfølgelig bidrar mye i bedriften. De vet sine roller og samarbeider godt. Et topp team. En kan se på henne som dronningen i bloggverden og som influencer. Hun har veldig trofaste følgerne. Går inn i sitt 10 år og bloggen leverer som aldri før. Det er gjennomgående kvalitet, På hvilken måte jobber disse to bedriftseierne godt mener du? Det oser ikke akkurat kvalitet av «produktet» deres. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg