Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

38 minutter siden, Revenge of Cthulhu skrev:

Jeg syns eierne bør gå inn i seg selv og innse at de villeder leserne og annonsørene gjennom manglende merking, og massivt tidsbruk på sminke og photoshop for å fremstå som vellykket øvre middelklasse. De bedriver juks og fanteri over en lav sko, og er hovmodige nok til å tro at de eier sannheten. Det er ekkelt å tenke på at enkelte faktisk tror at bloggeierne er "venninner". Vi vet faktisk fortsatt ikke hvem av dem som svarer på hvilke kommentarer på blogg og SoMe.

🙏

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, misspinky skrev:

Har ikke vært inne på bloggen på lenge, men hadde meg en liten leserunde nå. Dette med barna som eksponeres er et kapittel for seg. Synes det bare eskalerer. Forstår virkelig ikke og skulle ønske de kunne komme med en veloverveid begrunnelse på hvorfor.

Det jeg bet meg merke i når jeg leste gjennom noen blogposter, er at hun skriver på en litt "barnslig" måte? Kan ikke huske å ha lagt merke til dette før. Et eksempel er den siste posten hvor hun anbefaler en julebok som de leser for barnet. Hvorpå hun skriver: At det er 24 kapitler og de leser ett hver kveld. Men vi må ikke gjøre det på den måten, bare hvis vi vil. Vi kan f.eks lese annenhver dag eller hele boken på en gang. Hva er det hun tror? At leserne av bloggen ikke kan tenke selv? Whaaat? Kan jeg virkelig lese hele boken på en kveld....🙄 Kommer til å bli leeeenge til neste gang jeg klikker meg inn. Synes hun hadde bedre tekster før.

Jeg tror det bare reflekterer virkeligheten. Hun har absolutt ingenting av substans å skrive om, og siden bloggen ikke bare kan bestå av delikate bilder av barn og stive brystvorter, så må hun skrive veldig mye om veldig lite. Skulle likt å se henne bruke denne skrivelysten og formidlingsbehovet hun har skrytt av til noe mer matnyttig, men etter flere år med innlegg på repeat så er det vel bare å innse at CBE faktisk ikke har andre interesser enn seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://imgur.com/gallery/46eTQy4

Blogglisten er lagt ned i sin opprinnelige form og lesertallene til CBE må man finne hos http://salg.unitedinfluencers.no/en-no/influencers/caroline-berg-eriksen-314

Nesten 24 000 lesere i går, men ser man på visitors står det 33 000. Årsaken er at noen har vært inne flere ganger. Jeg mener det er ullent fremstilt, visitors betyr besøkende, det burde stå visits der også.  Hvilke tall bruker UI når de selger inn bloggen til annonsører, det lurer jeg på. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Så et reklameklipp på tv om sesong 2 av bloggerene. Lurte på hvem dama var. Er så ugjenkjennelig at det er helt utrolig at det går an. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Xstrella skrev:

Så et reklameklipp på tv om sesong 2 av bloggerene. Lurte på hvem dama var. Er så ugjenkjennelig at det er helt utrolig at det går an. 

Tragisk.. Og dette ser enkelte opp til? Hva er greia?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Emmy_H skrev:

Til å bry seg så lite om damene på rampelystråden, så bruker han mer tid i forhold til hva han gir utrykk for.

Tankene mine går til familien hans da Eriksen mangler nettvett.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmy_H
5 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Tankene mine går til familien hans da Eriksen mangler nettvett.

Det er jeg enig i! Men det mest ironiske er at mange på rampelystråden har faktisk kontakt med virkeligheten og lever ikke en rosabloggerboble. http://salg.unitedinfluencers.no/en-no/influencers/caroline-berg-eriksen-314  Hvordan står det til med lesertallene? 

Endret av Emmy_H
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Macimba skrev:

Jeg tenker på LKE som en prinsegemal som går to skritt bak sin «berømte» kone. 

Er det slik, så er det ikke noe galt i det. Hun er jo hovedpersonen, mens han har en litt mindre jobb utad, men som selvfølgelig bidrar mye i bedriften. De vet sine roller og samarbeider godt. Et topp team. En kan se på henne som dronningen i bloggverden og som influencer. Hun har veldig trofaste følgerne.  Går inn i sitt 10 år og bloggen leverer som aldri før. Det er gjennomgående kvalitet,

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt på siden kanskje  men hvordan får vi fulgt med på lesertallene hennes nå? Jeg har ikke lest bloggen hennes på snart 2,5 år, men gikk inn på blogglisten og så på lesertallene. Er det ingen slik liste mer?

Endret av Oppland
Rettet ordfeil
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmy_H
4 minutter siden, Oppland skrev:

Litt på siden kanskje  men hvordan får vi fulgt med på lesertallene hennes nå? Jeg har ikke lest bloggen hennes på snart 2,5 år, men gikk inn på blogglisten og så på lesertallene. Er det ingen slik liste mer?

http://salg.unitedinfluencers.no/en-no/influencers/caroline-berg-eriksen-314 Man må gå inn på hver enkelt blogger, men eneste jeg ser er at hun har mistet 30 følgere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Emmy_H
16 minutter siden, Lin10 skrev:

Er det slik, så er det ikke noe galt i det. Hun er jo hovedpersonen, mens han har en litt mindre jobb utad, men som selvfølgelig bidrar mye i bedriften. De vet sine roller og samarbeider godt. Et topp team. En kan se på henne som dronningen i bloggverden og som influencer. Hun har veldig trofaste følgerne.  Går inn i sitt 10 år og bloggen leverer som aldri før. Det er gjennomgående kvalitet,

Hun går inn i sitt 10 år, og bloggen er kjedelig og går på repeat. Hun velger å fronte barna sine i større grad, fordi likes og interesse rundt "bloggdronningen" selv er lav. I tillegg kommer det nye og fremadstormende blogger som er freshe, innovative og som er ryddige rundt reklamemerking, og andre viktige tema  (for andre enn "bloggdronningen"). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Lin10 skrev:

Det er en rekke folk i samme bransje som han som synes han er en løs kanon. Han tar fine bilder, men hans til tider rabiate og alltid selvgode oppførsel i SoMe, gjør hverken ham selv eller kona noen tjeneste. 

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du trykker på sitatet, ser du at det er skjermdump av LKEs twitterkonto.

Jeg synes det er søtt at han har fått med seg stengingen av rampelyset, jeg. :lillesky: 

Ryddet for sitat av slettet innlegg. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Lin10 skrev:

På hvilken måte jobber disse to bedriftseierne godt mener du? Det oser ikke akkurat kvalitet av «produktet» deres. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...