Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

På 6.12.2018 den 11.00, Atheena skrev:

Jeg vet ikke om noen husker Kristin Cavallari fra Laguna beach og the hills? CBE har vel tidligere lagd en blogg om The Hills hvis jeg ikke husker feil?

Kristin Cavallari har ihvertfall sin egen realityserie Very Cavallari. Hun har fått 3 barn med en  kjent amerikansk fotball-stjerne og man følger hennes daglige liv og oppstart av egen bedrift. Det som dog er interessant er at hun har valgt å skjerme de 3 sønnene sine. De er ikke med i serien og bakgrunnen for dette er at hun ønsker at de skal få velge selv om de vil bli kjente ansikt. Hun ble jo verdenskjent som ung tenåring så hun vet mye om hva det vil si. Poenget er at det går faktisk an å by på seg selv i forhold til blogging og realityserie uten å vise frem barna sine. Så CBE ta deg en titt og få ny inspirasjon. Det går faktisk an å blogge uten at du viser frem barna, men det krever jo at du heller lever livet, enn å iscenesette livet for bloggen. 

Hun skjermer ikke barna noe spesielt på instagram, som har vært hennes hovedkanal inntil hun fikk sin egen realityserie. Faktisk så legger hun ut omtrent nøyaktig samme type bilder som CBE pleier å legge ut https://www.instagram.com/kristincavallari/ 

Endret av Shopgirl2014
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså, å vikle et silkeskjerf rundt hanken på ei veske, er det jobb?

Nå har jeg ledd så jeg fikk kaffe ut nesa.

Samtiden, gå hjem! Du er full!

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macimba
30 minutter siden, Lorieen skrev:

Altså, å vikle et silkeskjerf rundt hanken på ei veske, er det jobb?

Nå har jeg ledd så jeg fikk kaffe ut nesa.

Samtiden, gå hjem! Du er full!

Jobb er jobb, det er nok enormt slktsomt for håndleddet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Luvinesta skrev:

Det var absolutt ikke det som står skrevet og det vet du like godt. Om man ikke forstår en ironisk tekst ala "Snøen er mer enn velkommen, men ikke brøytebilen midt på natta, uææ" og tar det som at hun seriøst mener at brøytebiler ikke skal brøyte på natterstid så tolker man det  på en helt annen måte eller forsøker iherdig til å få det servert som løgn for å ha noe å sladre om og få ballen til å rulle.

Var det nøyaktig det hun sa? Hvor i blogg-innlegget kan du lese det, for jeg finner det nemlig ikke. Derimot leser jeg denne: 

Det er forskjell på brøytebiler som kjører forbi på veien for å gjøre den klar til trafikken, og brøytebiler som i mer enn en time brøyter en parkeringsplass 😮 Haha 😀 Men det var litt humoristisk ment, skjønner jo at det mest praktiske er at de jobber om natten.

Der hun til og med spesifiserer at det var ment humoristisk og sier at hun vet at det er mer praktisk på natten, hvordan kan du få dette til å bli "Brøyemannskapet bør fjerne snø manuelt fra perkeringsplasser om natten, for å ta hensyn til nabolaget mtp søvn"?

Og @Regine Det klarte du! Ikke mye som skal til her altså før en fjær blir til ti høns og man spinner på noe som var ment helt annerledes og som en spøk, plutselig blir det en sannhet, og vips, så har man mer å ta henne på (om det er sant/tatt ut av proporsjoner eller ikke spiller vel liten rolle)

Igjen... BrøyteÅge kommer kanskje på banen? Litt mer du kan latterligjøre? Nei, stemmer, ingen personlig agenda eller at man har noe i mot menneskene bak bloggen. Her er det kun konstruktiv kritikk, motstand av barn på bloggen, og korrekt merking som er målet! ☝️:strix:

Når du leser de innleggene over her, mener du fortsatt at det er saklig kritikk av bedriften?

Man ser så mange ganger at de som konfronterer dere med ting blir møtt med samme regla hver eneste gang, da blir tråden plutselig superseriøs og ingen kan da umulig kjenne seg igjen i at det er drittslenging og hets, for det driver man da ikke med her, det er kun bedriften (og ja, alt som skrives på bloggen går jo selvfølgelig under bedriften, så det er jo fritt frem til å gjemme seg bak det hver gang man blir konfrontert med det.) Mennesker med gode verdier holder ikke på sånn som dette og tror de gjør en god ting for samfunnet. Det er intet annet enn ondsinnet sladder, stikk og latterligjøring. Med en gang dere får tråden for dere selv igjen så kommer det tirader med småligheter, kallenavn, hovne stikk mot plassen de bor, osv. Man skal være passe dum i nøtta om man kjøper det at det ikke er folka bak det her man har noe i mot, men selve praksisen når man leser det de faste skriver her omtrent hver eneste dag(!), det er mer bekymringsverdig. Så ikke kom med den regla om de stakkars stakkars barna, og gode verdier... Hvorfor ikke bare si det som det er? De fleste i tråden forakter dama og alt hun står for? Sikker på at dere ville fått mer kred for det.

Nå var det rettet mot de faste, og ikke akkurat deg @miss spjåk, men slike "vi forstår ikke hvorfor vi får kritikk, vi tenker bare på barna" innlegg kommer like sikkert hver gang av de samme som kommer med stygge innlegg. Å være i mot eksponering av barn på generell basis er jo selvsagt noe helt annet enn å bruke dette for å fortsette heksejakta.

Veldig bra oppsummert  Er så enig!  :klappe:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal de som tjener 2 mill få sponset sydentur? De har råd til å betale selv. Jeg spyr av Ving som sender meg reklame. Har stoppet E-posten og vil ikke høre et pip fra dem. Reiser aldri med ving igjen når de sponser bloggere. All reklame de spyr ut gir meg motsatt effekt. Boikott og ønske om 0 shopping.

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det siste innlegget fra slottet bryter CBE atter en gang forbudet mot å la alkoholholdige varer inngå i reklame for annen vare. På 2 av bildene er glass med innhold som tydelig fremstår som alkohol. Innlegget inneholder reklame i form av annonselenker for et klesmerke. 

Jeg skjønner ikke om bedriftens ansatte har tungt for det eller om de gir seg jamt faen.

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når en dame i 30-årene har x antall julegensere med tilbehør og synes det er «søtt» og kult, og oppfordrer andre til å ha en ugly christmas sweater-samling...

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Dark Star skrev:

I det siste innlegget fra slottet bryter CBE atter en gang forbudet mot å la alkoholholdige varer inngå i reklame for annen vare. På 2 av bildene er glass med innhold som tydelig fremstår som alkohol. Innlegget inneholder reklame i form av annonselenker for et klesmerke. 

Jeg skjønner ikke om bedriftens ansatte har tungt for det eller om de gir seg jamt faen.

Ta en screenshot og send det inn til helsedirektoratet.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Shopgirl2014 skrev:

Hun skjermer ikke barna noe spesielt på instagram, som har vært hennes hovedkanal inntil hun fikk sin egen realityserie. Faktisk så legger hun ut omtrent nøyaktig samme type bilder som CBE pleier å legge ut https://www.instagram.com/kristincavallari/ 

Signerer denne. Både Cavallari og Berg Eriksen er ivrige i å bruke barna som en innbringende del av merkevaren sin.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Louiah skrev:

Når en dame i 30-årene har x antall julegensere med tilbehør og synes det er «søtt» og kult, og oppfordrer andre til å ha en ugly christmas sweater-samling...

Jeg har ikke én eneste sånn genser og ikke skal jeg ha det heller, langt mindre juleøredobber, brosjer og annet tull. Den eneste brosjen jeg bruker er rosa sløyfe m/diamant kjøpt hos gullsmed. Støttet en viktig sak. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er hun plutselig glinsende nøttebrun overalt på bildene fra slottskvelden? Strømpebukse bruker hun jo ikke. Ser hun svarer nei på spørsmål om hun har tatt spraytan. Så da er det vel muligens bare justering av lys og skygge i redigeringen. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, MissLucy skrev:

jeg har ikke inntrykk av at hun har forstått at hele konseptet julegenser er ironisk. Eller at ironien blir meningsløs i et land som ikke har tradisjon for julegenser.  Eller at det ikke er ironisk lenger, etter at folk som CBE har trykket det til sitt bryst. 

Julegenser er fast fashion og engangsplagg på steroider. Og så ha en samling!!?

Mye rart en kan samle på tydeligvis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det parodi eller orginalen jeg ser på? Det har jo vippet veldig over til det teatralske, jf siste video med julegenser-samlingen. Nei, nå mistet jeg helt lysten på en genser kjenner jeg. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Loffeliten

Kom ikke lenger enn til tittelen - "ugly Christmas sweather collection" - og så orket jeg ikke mer. Hvorfor skal hun absolutt skrive på engelsk når hun slett ikke behersker språket? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er vel den tåpeligste videoen fra CBE ever 😮 Det er virkelig noe som ikke stemmer her, men muligens det er jeg som er stokk dum eller har falt helt av denne verden.  Har ofte tenkt på at jeg er glad for at jeg er så gammel som jeg er, og synes synd i de som skal vokse opp i denne galskapen.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MissLucy skrev:

jeg har ikke inntrykk av at hun har forstått at hele konseptet julegenser er ironisk. Eller at ironien blir meningsløs i et land som ikke har tradisjon for julegenser.  Eller at det ikke er ironisk lenger, etter at folk som CBE har trykket det til sitt bryst. 

Julegenser er fast fashion og engangsplagg på steroider. Og så ha en samling!!?

Det var reklame da. Så hele samlingen kom kanskje tilsendt i en pakke i posten, selv om hun kanskje ville gi uttrykk for at hun hadde samlet i flere år. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...