Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Det som er mest tragisk med dette, er at bedriften tror på alvor at folk er sjalu og misunnelige. At noen mennesker setter andre verdier enn penger høyt, tror jeg ikke de forstår noe av. Det gjelder forsåvidt de fleste andre som bruker ungene sine på reklamebloggen sin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

38 minutter siden, Anonym90059005 skrev:

Når mor selv har nytt festantrekk i anledning 5-års barnebursdag (so sick), så antar jeg frøene også stiller i nye disco-relaterte kreasjoner. Paljetter på jubilanten og kanskje... 

Galskapen vil ingen ende ta. Og nye fylte søplesekker med krimskrams forlater huset i etterkant, lenge leve forbrukshysteriet.

Ikke sant, men forklaringen hennes er at hun eeelsker å styre med sånt. Lurer på hvordan de har tenkt å presentere det på bloggen. Bakfra, sikkert.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo undres på om det bursdagsopplegget er mest for å få vist frem moren i glitrende kreasjon. Må innrømme at jeg aldri har handlet antrekk til meg selv til en barnebursdag, men så er jeg ikke akkurat en blogger med manglende forståelse for kjøpepress og bærekraft. 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Kollontaj skrev:

Kan jo undres på om det bursdagsopplegget er mest for å få vist frem moren i glitrende kreasjon. Må innrømme at jeg aldri har handlet antrekk til meg selv til en barnebursdag, men så er jeg ikke akkurat en blogger med manglende forståelse for kjøpepress og bærekraft. 

Eller et forkledd behov for mest fokus på deg selv? 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Breakeven skrev:

😂😂 kjøpte hun seriøst det discoantrekket til seg selv?? Hvem er det som har bursdag igjen? 

Hvor ser man dette antrekket? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tranedatter

Jeg trodde vett og etikett tilsier at hovedpersonen er den som skal fremheves, ikke gjestene? :unsure:

I en barnebursdag er jo foreldre mer servitør og hjelpemannskap... Lurer på om foreldrene til de andre barna er med, eller tørker frua barnegjestene i rumpa ikledd paljetter og skyhøye hæler? Får bare mer og mer Hyacint Bucket-feeling over denne bloggen.

ps. jeg digger selv tema-bursdager, men da DIY og tilpasset barnets alder, interesse og årstid etc. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CBE åpner video med å si ´´den siste uken har jeg fått MANGE! spørmsål om håret mitt´´  ... Eeeh. hvis man ser gjennom instagram og blogg, har hun ikke gjort noe spesielt med håret, den siste uken ;). Hun har til og med vært hos frisøren for å  ´´ordne opp i det´´.   #dysonismoney #dysonisCash$ #dysonbruktengangforreklame

Veldig troverdig å starte videoen slik ;) 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den reklamen viser bare forskjellen på en bloggverden og det virkelige liv. Jeg tviler sterkt på at vanlige mennesker betaler 5000 kr for en hårføner/krølltang, ei heller at en så omstendig rutine på hårmanken blir presset inn i et trangt tidsskjema om morgenen før man skal rekke barnehage, skole og jobb. En "denne strålende frisyren kan du fikse på 2,5 min med mulitføneren til 399,- fra Elkjøp" hadde vært mer gjennomførbart for den vanlige leser, men veldig lite glamorøst da, og neppe veldig fasadebyggende. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Marissa skrev:

Den reklamen viser bare forskjellen på en bloggverden og det virkelige liv. Jeg tviler sterkt på at vanlige mennesker betaler 5000 kr for en hårføner/krølltang, ei heller at en så omstendig rutine på hårmanken blir presset inn i et trangt tidsskjema om morgenen før man skal rekke barnehage, skole og jobb. En "denne strålende frisyren kan du fikse på 2,5 min med mulitføneren til 399,- fra Elkjøp" hadde vært mer gjennomførbart for den vanlige leser, men veldig lite glamorøst da, og neppe veldig fasadebyggende. 

5000kr for den krølltangsaken? 😳

Endret av Snaskesnusken
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Håret krøller seg automatisk når en ser den prisen 😂

Sjokk-krøller til 0,- høres litt tøffere ut enn flaskekrøller til 25,- (+ pant).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 minutt siden, Fvonk skrev:

Sjokk-krøller til 0,- høres litt tøffere ut enn flaskekrøller til 25,- (+ pant).

Kommer an på sjokket 😏

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annypanny
22 timer siden, tranedatter skrev:

Jeg trodde vett og etikett tilsier at hovedpersonen er den som skal fremheves, ikke gjestene? :unsure:

I en barnebursdag er jo foreldre mer servitør og hjelpemannskap... Lurer på om foreldrene til de andre barna er med, eller tørker frua barnegjestene i rumpa ikledd paljetter og skyhøye hæler? Får bare mer og mer Hyacint Bucket-feeling over denne bloggen.

ps. jeg digger selv tema-bursdager, men da DIY og tilpasset barnets alder, interesse og årstid etc. 

Lurer på hva de andre mødrene tenker (vil tro de er til stede), og hvordan de føler seg, når de kommer i vanlige klær for å passe på barna sine, og bursdagsbarnets mor stiller som levende discokule, høyst sannsynlig oversminket, står mest sannsynlig i kjent positur og gaper foran kamera i det gjestene kommer. Tenker de "OMG" og himler med øynene men sier ingenting for å holde seg "inne" med herskapet? Blir de lei seg og tenker at de selv er mindre pene og at barnet deres ikke er like heldig med sin bursdagsfeiring? Eller en kombinasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppfordrer bedriften CBE ( og alle andre)  til å lese den særdeles tankevekkende og velskrevne artikkelen til Anne Holth i VG + serien "av bra damer". Den handler om retten til et privatliv og ufiltrerte sannheter i sosiale medier. Hun og alle andre bloggere som rått og kynisk utnytter egne barn for penger i kassa bør SÆRLIG legge seg siste avsnitt i artikkelen på minnet. 

At de ufortrødent kjører på i samme spor er så skammelig at jeg finner ikke ord. 

Antar det ikke er lov å sitere fra artikkelen. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist
2 timer siden, Chili bird skrev:

Oppfordrer bedriften CBE ( og alle andre)  til å lese den særdeles tankevekkende og velskrevne artikkelen til Anne Holth i VG + serien "av bra damer". Den handler om retten til et privatliv og ufiltrerte sannheter i sosiale medier. Hun og alle andre bloggere som rått og kynisk utnytter egne barn for penger i kassa bør SÆRLIG legge seg siste avsnitt i artikkelen på minnet. 

At de ufortrødent kjører på i samme spor er så skammelig at jeg finner ikke ord. 

Antar det ikke er lov å sitere fra artikkelen. 

Joda, det er lov å sitere fra artikkelen. Riktignok ikke alt, men det utsagnet du mener er viktig. Bare legg ved en lenke, så er du sikret i alle bauger og ender. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...