Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Asti skrev:

Her kan du få litt nyere. Fra siste tilsynsaksjon (november -17) fra Forbrukerombudet (nå Forbrukertilsynet) fikk cbe.no/Treasures dette brevet: https://imgur.com/a/Bmetv  ;) 

Hva er nytt ?  Det er nesten et år gammelt.  Kommenterte på artikkelen som det var linket til fra snaskesnusken, og teksten fikk det til å fremstå som det var nytt :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, virkelig skrev:

Hva er nytt ?  Det er nesten et år gammelt.  Kommenterte på artikkelen som det var linket til fra snaskesnusken, og teksten fikk det til å fremstå som det var nytt :icon_lol:

Jeg forstod det slik at du reagerte på at det var gammelt nytt. Beklager. :)  

Derfor la jeg ved det nyeste fra FO (nå FT), som vil si det siste derfra.  Nei, det er ikke noe nytt hos Cbe.no, når det gjelder manglende merking av reklame.  ;)  

Her har jeg lagt ut dokumentasjon på manglende merking den siste tiden:  https://imgur.com/a/yGS1L

Endret av Asti
La til tekst.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, virkelig said:

når teksten skrives slik  ; Medietilsynet har lagt fram nye veiledere for alle som legger ut innlegg i sosiale medier ;. så fremstår jo dette som innlegget i media er nytt, men det er over et år gammelt

Ok👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Asti skrev:

Jeg forstod det slik at du reagerte på at det var gammelt nytt. Beklager. :)  

Derfor la jeg ved det nyeste fra FO (nå FT), som vil si det siste derfra.  Nei, det er ikke noe nytt hos Cbe.no, når det gjelder manglende merking av reklame.  ;)  

Her har jeg lagt ut dokumentasjon på manglende merking den siste tiden:  https://imgur.com/a/yGS1L

Din dokumentasjon er ikke nødvendigvis fasiten . :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, virkelig skrev:

Nei, noe har sikkert gått under radaren. 

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, virkelig skrev:

Nå må jeg nesten spørre: Hvordan kan konkret dokumentasjon/bildebevis ikke være korrekt/‘fasit’?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, virkelig skrev:

Nei, men der ligger tilfeller som er likt, samt ligner på eksempler FO viste til i skrivet sitt. Det har jeg dokumentert - https://forum.kvinneguiden.no/topic/1174393-cbe-as-debatt-rundt-hennes-virksomhet-vol-2/?page=513&tab=comments#comment-22243188

Uansett vi må forholde oss til siste tilsynsaksjon fra FO (nå FT), og der kom ikke CBE så godt ut: https://imgur.com/a/Sa1G6 . Det er ikke "gammel nytt" derfra. :) 

Endret av Asti
La ved lenke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger den svenske bloggeren yayanaomi , hennes merking av reklame på Instagram er veldig bra. Står i øverst i bildet: betalt partnerskap av....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, virkelig skrev:

På hvilken måte da?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, virkelig skrev:

Har du en bedre fasit og/eller dokumentasjon enn Asti? Da dropper jeg å legge meg tidlig i kveld og venter spent på innlegget ditt. 

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, virkelig skrev:

Og forskningsrapporter gir rom for egen tolkning, gjør de ikke ? 

;) 

Endret av skruf
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dagens episode av bloggerne tar paret en båttur over til en annen by i Spania. Caroline sier selv at de reiser for å ta fine bilder til bloggen. Det er bare .. trist. 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dagens episode av bloggerne tar paret en båttur over til en annen by i Spania. Caroline sier selv at de reiser for å ta fine bilder til bloggen. Det er bare .. trist. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Daisy_B skrev:

Jeg fikk inntrykk av at han virka litt lei, jeg. 

Det er i såfall på tide. Jobben og livet hans går ut på å stå på utstilling og stille ut familien på utstilling. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg visste det ville komme en forklaring på at øyebetennelsen ikke hadde noe som helst med vipper, sminke eller linser å gjøre. Smittet av barna fordi de har delt pute, altså.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lopploella skrev:

Jeg visste det ville komme en forklaring på at øyebetennelsen ikke hadde noe som helst med vipper, sminke eller linser å gjøre. Smittet av barna fordi de har delt pute, altså.

Hvordan VET man sånt? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
På 13.9.2018 den 18.51, Cinzia skrev:

«Heisann alle sammen! Da har det allerede blitt ettermiddag, dere! I dag startet vi dagen med brød og melk til frokost, før vi alle sammen løp ut døra og satte kursen mot jobb, skole og barnehage. Jeg takk dessverre ikke å trene i dag, men satser på å legge inn ei økt etter kveldsmaten. Nå har vi nettopp spist middag. Kylling med rotgrønnsaker. Nam! Håper dere alle har en fin dag!»

Dette var en kjapp oppsummering av min dag så langt. Tok meg 2 minutter å skrive det mens jeg lå på sofaen nå etter middag, mens ungene lekte med lego rundt meg. Dette er vel omtrent like innholdsrikt som dagens blogginnlegg fra Frua. Jeg tar selvkritikk på at jeg ikke har tatt div bilder av meg selv, så kan godt plusse på ei time eller to for det. Da er jeg oppe i 1/3 av min egentlige arbeidsdag (og jeg jobber ikke full dag).

Kan ikke fatte hvorfor du i det hele tatt gidder å jobbe noe som helst, når du like gjerne kan bruke 10 min av dagen din på å lage en flott blogg som du kan leve av? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
1 time siden, Lopploella skrev:

Selv har jeg hatt øyebetennelse flere gagner uten at jeg har brukt sminke, løsvipper eller mascara. Så lenge ikke vippene sitter på andre enn henne selv, gir ikke vipper betennelse av seg selv. Eller sin egen private mascara. 

Etter jeg begynte med linser, har jeg heller ikke hatt øyebetennelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...