Irja Skrevet 22. september 2018 #61321 Del Skrevet 22. september 2018 Solsenger på lekeplassen til en 2 og 5 åring.. Ha ha ha ha ha ha! Jeg dævver 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 22. september 2018 #61322 Del Skrevet 22. september 2018 9 minutter siden, CecilieX skrev: Og poenget ditt er? Jollyroom lever av kunder, og de bruker CBE som kanal for å nå dem. I en rosenrød verden så er alle leserne til CBE er fans. I den virkelige verden må man ut fra det negative engasjementet rundt henne kunne konkludere med at en prosentvis ganske stor del lesere ikke finner henne sympatisk, og dermed vil få negative assosiasjoner til produkter hun fremmer. Jeg som foretningsdriver ville finne denne informasjonen SVÆRT interessant, særlig siden bloggerne utelukkende fronter klikkere som positive. For Jollyroom vil det være av null interesse om folk kommer fra KG. I fall du ikke har oppdaget det er det flust av annonsører som bruker KG som kanal for å nå kunder. Det kan tyde på at KG-brukere ses på som interessante potensielle kunder. Resonnementet ditt holder derfor ikke mål. Tror nok at Jollyroom synes at det ikke er stas å få negativ omtale på Norges største forum.. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 22. september 2018 Populært innlegg #61323 Del Skrevet 22. september 2018 57 minutter siden, virkelig skrev: Skrevet mail til Jollyroom jeg også for å fortelle om min støtte til CBE og hvor reaksjonene og de med "forbrukermakten"kommer fra. Hva vet du om oss med forbrukermakten? Jeg er 100% sikker på at jollyroom vil høre på meg, både fordi jeg er en svært god kunde og fordi jeg i rl er en person jeg kan garantere deg at de vil lytte til. Hvem tror du at folk her inne er? Hva vet du om noen av oss ikke er medievitere, forskere, journalster, byråkrater som forvalter lovverk, jurister/advokater eller liknende? hvis du har kjøpt narrativet om de feite, misunnelige arbeidsledige folka, så synd for deg. Men det er ikke ssnt selv om rossbloggere rundt om i landet gjerne så at det var sant. 74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 22. september 2018 #61324 Del Skrevet 22. september 2018 1 time siden, virkelig skrev: Skrevet mail til Jollyroom jeg også for å fortelle om min støtte til CBE og hvor reaksjonene og de med "forbrukermakten"kommer fra. Så flaut! 🙈 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oblt Skrevet 22. september 2018 #61325 Del Skrevet 22. september 2018 6 minutter siden, pøbelsara said: Hva vet du om oss med forbrukermakten? Jeg er 100% sikker på at jollyroom vil høre på meg, både fordi jeg er en svært god kunde og fordi jeg i rl er en person jeg kan garantere deg at de vil lytte til. Hvem tror du at folk her inne er? Hva vet du om noen av oss ikke er medievitere, forskere, journalster, byråkrater som forvalter lovverk, jurister/advokater eller liknende? hvis du har kjøpt narrativet om de feite, misunnelige arbeidsledige folka, så synd for deg. Men det er ikke ssnt selv om rossbloggere rundt om i landet gjerne så at det var sant. Ja, kanskje noen av oss faktisk er den travle, velutdannede kvinnen med stor kjøpekraft, cbe påstår målgruppen hennes er? Kanskje noen av oss til og med er markedsdirektører? Hvem vet. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 22. september 2018 #61326 Del Skrevet 22. september 2018 1 time siden, virkelig skrev: Skrevet mail til Jollyroom jeg også for å fortelle om min støtte til CBE og hvor reaksjonene og de med "forbrukermakten"kommer fra. det virker som du mener at argumentasjonen svekkes fordi mange er enige om den? 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 22. september 2018 Forfatter #61327 Del Skrevet 22. september 2018 (endret) 1 time siden, CecilieX skrev: Og poenget ditt er? Jollyroom lever av kunder, og de bruker CBE som kanal for å nå dem. I en rosenrød verden så er alle leserne til CBE er fans. I den virkelige verden må man ut fra det negative engasjementet rundt henne kunne konkludere med at en prosentvis ganske stor del lesere ikke finner henne sympatisk, og dermed vil få negative assosiasjoner til produkter hun fremmer. Jeg som foretningsdriver ville finne denne informasjonen SVÆRT interessant, særlig siden bloggerne utelukkende fronter klikkere som positive. For Jollyroom vil det være av null interesse om folk kommer fra KG. I fall du ikke har oppdaget det er det flust av annonsører som bruker KG som kanal for å nå kunder. Det kan tyde på at KG-brukere ses på som interessante potensielle kunder. Resonnementet ditt holder derfor ikke mål. CBEs engasjement er forstyrrende lavt. På tross av 325 000 følgere på IG så får hun i snitt 2500 likes på bildene sine, noe som utgjør 0,8 % av følgermassen. Det vil si at ikke engang 1 % av følgere hennes på IG gidder å trykke like på bildene. Hvordan kan man da tro at disse følgere får lyst til å kjøpe produktene hun reklamerer for? Det samme på bloggen. 25 000 lesere, og 20-30 kommentarer. Engasjementet er på bånn. Og når CBE ikke klarer å engasjere leserne sine til å trykke på "liker" engang, så får hun dem selvfølgelig heller ikke til å kjøpe noe. Endret 22. september 2018 av Ultiva 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TrixieLeeMiller Skrevet 22. september 2018 #61328 Del Skrevet 22. september 2018 3 timer siden, FrkSvår skrev: Hvor sender du til dem, mail eller Facebook? og kan jeg låne den og sende den? Jeg sendte til dem via deres hjemmeside, men mulig Facebook er et bedre sted? Det er selvfølgelig bare til å låne! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cocosa Skrevet 22. september 2018 #61329 Del Skrevet 22. september 2018 Jeg har sendt tilbakemelding via kundeservice og vil anbefale alle til å skrive egne ord og ikke kopiere. På den måten virker tilbakemeldingen unik/viktigere. Jeg fikk dog ingen bekreftelse på at den er mottatt? Dere som evt får svar, publiserer dere svaret her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marist Skrevet 22. september 2018 #61330 Del Skrevet 22. september 2018 35 minutter siden, Ultiva skrev: CBEs engasjement er forstyrrende lavt. På tross av 325 000 følgere på IG så får hun i snitt 2500 likes på bildene sine, noe som utgjør 0,8 % av følgermassen. Det vil si at ikke engang 1 % av følgere hennes på IG gidder å trykke like på bildene. Hvordan kan man da tro at disse følgere får lyst til å kjøpe produktene hun reklamerer for? Det samme på bloggen. 25 000 lesere, og 20-30 kommentarer. Engasjementet er på bånn. Og når CBE ikke klarer å engasjere leserne sine til å trykke på "liker" engang, så får hun dem selvfølgelig heller ikke til å kjøpe noe. Det er sånn det blir når hun ikke godkjenner kommentarene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 22. september 2018 Forfatter #61331 Del Skrevet 22. september 2018 Akkurat nå, Marist skrev: Det er sånn det blir når hun ikke godkjenner kommentarene. Det finnes rikelig med bevis på at bedriften røktet kommentarfeltet iherdig også i tiden mellom 2010-2015 (kommentarjuks-skandalen), og da var det ofte 100 + kommentarer. Nei, engasjementet gikk til bunns i fbm skandalene i 2015. Og de får det ikke opp igjen ved å fremstå nøyaktig like usympatiske, bedrevitende og arrogante som de alltid har gjort. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 22. september 2018 #61332 Del Skrevet 22. september 2018 33 minutter siden, TrixieLeeMiller skrev: Jeg sendte til dem via deres hjemmeside, men mulig Facebook er et bedre sted? Det er selvfølgelig bare til å låne! Takk, jeg sendte dem på Facebook, men endret den litt så den ikke ble helt identisk 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 22. september 2018 #61333 Del Skrevet 22. september 2018 1 time siden, Ultiva skrev: Det finnes rikelig med bevis på at bedriften røktet kommentarfeltet iherdig også i tiden mellom 2010-2015 (kommentarjuks-skandalen), og da var det ofte 100 + kommentarer. Nei, engasjementet gikk til bunns i fbm skandalene i 2015. Og de får det ikke opp igjen ved å fremstå nøyaktig like usympatiske, bedrevitende og arrogante som de alltid har gjort. jeg tror ikke noe de gjør vil få lesertallene, eller engasjementet, opp igjen. De har gått ut på dato, de er yesterday's news, de klamrer seg fast så lenge de kan, men de er på vei inn i den kollektive glemselen, der Paris Hilton og Rodney&Anette bor. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LizbethOsnes Skrevet 22. september 2018 #61334 Del Skrevet 22. september 2018 12 minutter siden, MissLucy skrev: jeg tror ikke noe de gjør vil få lesertallene, eller engasjementet, opp igjen. De har gått ut på dato, de er yesterday's news, de klamrer seg fast så lenge de kan, men de er på vei inn i den kollektive glemselen, der Paris Hilton og Rodney&Anette bor. Med mindre de endrer totalt kurs; la oss inderlig håpe det 🙂 (Forresten.. Rodney ❤️ ) 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 22. september 2018 #61335 Del Skrevet 22. september 2018 Jeg lurer meg på hvordan de vil takle å livet når rampelyset blir slukket og de må betale for alt selv? Ingen sponsorer som betaler for livsstilen deres eller for negler og de hyppige frisørtimene.. Hvordan skal de kunne klare å opprettholde denne livsstilen som de er blitt vant til å leve? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LizbethOsnes Skrevet 22. september 2018 #61336 Del Skrevet 22. september 2018 1 minutt siden, Snaskesnusken skrev: Jeg lurer meg på hvordan de vil takle å livet når rampelyset blir slukket og de må betale for alt selv? Ingen sponsorer som betaler for livsstilen deres eller for negler og de hyppige frisørtimene.. Hvordan skal de kunne klare å opprettholde denne livsstilen som de er blitt vant til å leve? De har vel begge hatt ordentlige jobber tidligere, det ville jeg ikke ha bekymret meg over 🙂 Tror heller ikke at de vil få vanskeligheter med å bli ansatt til tross for det synet mange (men ikke mange nok) har når det kommer til dem. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My <3 Skrevet 22. september 2018 #61337 Del Skrevet 22. september 2018 27 minutter siden, MissLucy skrev: jeg tror ikke noe de gjør vil få lesertallene, eller engasjementet, opp igjen. De har gått ut på dato, de er yesterday's news, de klamrer seg fast så lenge de kan, men de er på vei inn i den kollektive glemselen, der Paris Hilton og Rodney&Anette bor. Helt enig. De koker suppe på spiker nå. Hvem bryr seg om de overdådige oversponsede barnebursdagene. Livets store begivenheter som bryllup og barn er over, det er ikke noe spennende å følge dem, det går i det samme. Hva med å gi seg mens leken er god. Er jo bare trist å se falne stjerner klamre seg fast i rampelyset. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjest:) Skrevet 22. september 2018 #61338 Del Skrevet 22. september 2018 32 minutter siden, LizbethOsnes said: De har vel begge hatt ordentlige jobber tidligere, det ville jeg ikke ha bekymret meg over 🙂 Tror heller ikke at de vil få vanskeligheter med å bli ansatt til tross for det synet mange (men ikke mange nok) har når det kommer til dem. Som fotballspiller og som ringevikar hos side2? De har ikke akkurat masse erfaring i vanlige jobber.. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lin10 Skrevet 22. september 2018 #61339 Del Skrevet 22. september 2018 (endret) 4 timer siden, virkelig skrev: Skrevet mail til Jollyroom jeg også for å fortelle om min støtte til CBE og hvor reaksjonene og de med "forbrukermakten"kommer fra. Godt gjort at du gjør det, men jeg tror at bloggeren informerer sine samarbeidspartnere at det er en liten gruppe mennesker som leser CBE og følger henne på flere arenaer og gjør dette gratis, men de ønsker på ingen måte at hun skal tjene penger på det. Ikke lett å forstå for de fleste andre, men nå er nå engang misunnelsen en større drift en kjønnsdriften. Etter snart 10 år i bloggtoppen unner jeg henne den suksessen hun har. Jeg blir imponert over personer som er « selfmade» og gjør det så bra som henne. Det er hardt arbeid, talent, x-faktor som gjør at folk ønsker å følge henne og liker henne( les: primært høyt utdannet, kjøpesterke kvinner) som gjør at hun innehar den posisjonen som influencer. Så er det andre (« forbrukermakten😂😉») som bruker tiden sin på å skrive negative klagende brev til hennes samarbeidspartnere og gir uttrykk for at de aldri skal handle i den butikken/nettstedet fordi de støtter CBE. Samtidig er de innom bloggen til CBE og hennes andre SoMe kanaler daglig.😆🤦🏻♀️👌# dobbelmoral #frekkhetens- nådegave#jantlov#misunnelse#gratispassasjerer👌 Endret 22. september 2018 av Lin10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rubella Skrevet 22. september 2018 Populært innlegg #61340 Del Skrevet 22. september 2018 Misunnelseskortet? Virkelig? 70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg