Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Det er et paradoks for bloggeren da, denne tomme lekeplassen. Uten å bruke barn som rekvisitt så faller de sammen som reklamekanal. Det blir jo bare bilder av ting, i dette tilfellet middels presentert. 

De sitter i saksa nå, eksponering og bruk av egne barn er harry og gir kritikk. Uten bruk av barn blir reklamen som en hvilken som helst produktkatalog. Hvem gidder vel å betale i dyre dommer for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, TrixieLeeMiller skrev:

Ris til Jollyroom fra meg;

Jeg vil med dette meddele at det ikke blir flere kjøp fra dere. Når jeg ser at dere velger å sponse bloggere som Caroline Berg Eriksen med en lekeplass (!) mister jeg all lyst til å bruke dere som min leverandør. Dette er en blogger som utleverer sine barns privatliv. Hun har også fått kritikk for sin holdning mtp miljøhensyn. Det dere skriver på deres egen hjemmeside under «vårt ansvar» blir dermed tomme ord. For jeg regner med at dere som stor aktør gjør en skikkelig bakgrunnssjekk på hvem dere vil sponse. Da Caroline B. Eriksen er en dere vil bli assosiert med, velger jeg å ikke handle fra dere mer. Dette var skuffende. 

Hvor sender du til dem, mail eller Facebook? og kan jeg låne den og sende den? 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi vel halvveis i sesong 9 av Bloggerne. Jeg bare lurer på om frueparet har en plan B. For så langt har ikke deltakelsen i programmet gitt bloggen så veldig mange flere klikk, som paret garantert hadde håpet på. 

Kanskje litt vanskelig å sanke lesere når man har null utstråling, null karisma, eller glimt i øyet. Truse-stuntet backfired skikkelig, ble bare ekkelt. All filmingen de gjør selv begynner med Caroline som med babystemme enten sier: "Nå skal jeg"......eller, "Da har jeg"......med venstre siden i fokus såklart. Ikke akkurat noen høydare.

Endret av Mädchen
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Mädchen skrev:

Nå er vi vel halvveis i sesong 9 av Bloggerne. Jeg bare lurer på om frueparet har en plan B. For så langt har ikke deltakelsen i programmet gitt bloggen så veldig mange flere klikk, som paret garantert hadde håpet på. 

Kanskje litt vanskelig å sanke lesere når man har null utstråling, null karisma, eller glimt i øyet. Truse-stuntet backfired skikkelig, ble bare ekkelt. All filmingen de gjør selv begynner med Caroline som med babystemme enten sier: "Nå skal jeg"......eller, "Da har jeg"......med venstre siden i fokus såklart. Ikke akkurat noen høydare.

Personlig har jeg store forventninger til episode 10, "Det er kvinnedagen og Caroline tar et oppgjør med kritikerne." 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mädchen skrev:

Så får vi sikkert se det "alle" lurer på. Blir det påfyll i fordelene i siste episode? 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

46 minutter siden, formula skrev:

Personlig har jeg store forventninger til episode 10, "Det er kvinnedagen og Caroline tar et oppgjør med kritikerne." 

Er det da vi får se den "ekte" Caroline, mon tro? 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mädchen skrev:

Er det da vi får se den "ekte" Caroline, mon tro? 

Jeg tror faktisk at hovedpersonen selv har levd så lenge i en kunstig liksomverden at hun selv knapt vet hvem 'den ekte' egentlig er. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet mail til Jollyroom jeg også for å fortelle om min støtte til CBE og hvor reaksjonene og de med "forbrukermakten"kommer fra. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tv2 hadde nok også håpet på høyere seertall. De hadde endelig fått kapret noe de trodde var en joker. Disse penslige "Bloggerne" som CBE og Julianne har ingen underholdningsverdi. Ut med dem og inn folk som ikke tar seg selv så høytidelig og lager litt drama. Savner virkelig Marna. Hun er den eneste bloggeren som ikke bryr seg om hva andre synes

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser spør om tips til treningsbagen som kan bæres på ryggen. 

Caroline anbefaler Adaxveske som hun hadde i sin kolleksjon - «men den kan ikke bæres på ryggen»

#venninnensindet»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, virkelig skrev:

Skrevet mail til Jollyroom jeg også for å fortelle om min støtte til CBE og hvor reaksjonene og de med "forbrukermakten"kommer fra. 

Håper du husket å nevne at reaksjonene og forbrukermakten her inne er de samme som avslørte kommentarjukset hennes og photoshoppingen mm. også. 

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, virkelig skrev:

Verkeleg, Virkelig?

Kva så om ein er aktiv på KG, betyr det at ein ikkje har rett til å bruke forbrukermakta samstundes?

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, My <3 skrev:

Er det hundebursdag de lager i stand? Så ut som de er oppi 200 ballonger minst til nå....Blir kvalm.

Barnebursdag..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KG-brukeres forbrukermakt er vel like reel som forbrukermakt ellers. Hvorfor skulle det være forskjell på det liksom? Pengene de nå velger å ikke bruke hos Jollyroom også. Mange av de som reagerer på CBE.nos (og andre bloggeres) hemningsløse utlevering av barn er småbarnsmødre selv og midt i målgruppen for Jollyroom. Nå får Jollyroom velge om de vil følge kundene sine eller en bortskjemt selvhøytidelig blogger med kontinuerlig dalene lesertall.

Jeg gjetter at Jollyroom fullfører det de har avtalt med bloggeren men etterfølgende ikke kommer med nye tilbud. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, virkelig skrev:

Har du virkelig 😂😂 fantastisk 👏👏

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, virkelig skrev:

Hva skrev du der?

"Hei, jeg ville bare fortelle at alle de som sender epost om at de ikke vil handle hos dere fordi dere har samarbeid med CBE.no er en gjeng kjerringer på kvinneguiden som baserer informasjonen og meningene sine på bloggen og tv-serien Bloggerne, de aner ikke hva de snakker om."? 

• Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, virkelig skrev:

Og poenget ditt er? 

Jollyroom lever av kunder, og de bruker CBE som kanal for å nå dem. I en rosenrød verden så er alle leserne til CBE er fans. I den virkelige verden må man ut fra det negative engasjementet rundt henne kunne konkludere med at en prosentvis ganske stor del lesere ikke finner henne sympatisk, og dermed vil få negative assosiasjoner til produkter hun fremmer. 

Jeg som foretningsdriver ville finne denne informasjonen SVÆRT  interessant, særlig siden bloggerne utelukkende fronter klikkere som positive. 

For Jollyroom vil det være av null interesse om folk kommer fra KG. I fall du ikke har oppdaget det er det flust av annonsører som bruker KG som kanal for å nå kunder. Det kan tyde på at KG-brukere ses på som interessante potensielle kunder. Resonnementet ditt holder derfor ikke mål. 

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...