Gjest CecilieX Skrevet 22. september 2018 #61301 Del Skrevet 22. september 2018 Det er et paradoks for bloggeren da, denne tomme lekeplassen. Uten å bruke barn som rekvisitt så faller de sammen som reklamekanal. Det blir jo bare bilder av ting, i dette tilfellet middels presentert. De sitter i saksa nå, eksponering og bruk av egne barn er harry og gir kritikk. Uten bruk av barn blir reklamen som en hvilken som helst produktkatalog. Hvem gidder vel å betale i dyre dommer for det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 22. september 2018 #61302 Del Skrevet 22. september 2018 1 time siden, TrixieLeeMiller skrev: Ris til Jollyroom fra meg; Jeg vil med dette meddele at det ikke blir flere kjøp fra dere. Når jeg ser at dere velger å sponse bloggere som Caroline Berg Eriksen med en lekeplass (!) mister jeg all lyst til å bruke dere som min leverandør. Dette er en blogger som utleverer sine barns privatliv. Hun har også fått kritikk for sin holdning mtp miljøhensyn. Det dere skriver på deres egen hjemmeside under «vårt ansvar» blir dermed tomme ord. For jeg regner med at dere som stor aktør gjør en skikkelig bakgrunnssjekk på hvem dere vil sponse. Da Caroline B. Eriksen er en dere vil bli assosiert med, velger jeg å ikke handle fra dere mer. Dette var skuffende. Hvor sender du til dem, mail eller Facebook? og kan jeg låne den og sende den? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BellaSwan Skrevet 22. september 2018 #61303 Del Skrevet 22. september 2018 (endret) Nå er vi vel halvveis i sesong 9 av Bloggerne. Jeg bare lurer på om frueparet har en plan B. For så langt har ikke deltakelsen i programmet gitt bloggen så veldig mange flere klikk, som paret garantert hadde håpet på. Kanskje litt vanskelig å sanke lesere når man har null utstråling, null karisma, eller glimt i øyet. Truse-stuntet backfired skikkelig, ble bare ekkelt. All filmingen de gjør selv begynner med Caroline som med babystemme enten sier: "Nå skal jeg"......eller, "Da har jeg"......med venstre siden i fokus såklart. Ikke akkurat noen høydare. Endret 22. september 2018 av Mädchen 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 22. september 2018 #61304 Del Skrevet 22. september 2018 42 minutter siden, Mädchen skrev: Nå er vi vel halvveis i sesong 9 av Bloggerne. Jeg bare lurer på om frueparet har en plan B. For så langt har ikke deltakelsen i programmet gitt bloggen så veldig mange flere klikk, som paret garantert hadde håpet på. Kanskje litt vanskelig å sanke lesere når man har null utstråling, null karisma, eller glimt i øyet. Truse-stuntet backfired skikkelig, ble bare ekkelt. All filmingen de gjør selv begynner med Caroline som med babystemme enten sier: "Nå skal jeg"......eller, "Da har jeg"......med venstre siden i fokus såklart. Ikke akkurat noen høydare. Personlig har jeg store forventninger til episode 10, "Det er kvinnedagen og Caroline tar et oppgjør med kritikerne." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 22. september 2018 #61305 Del Skrevet 22. september 2018 1 time siden, Mädchen skrev: Nå er vi vel halvveis i sesong 9 av Bloggerne. Jeg bare lurer på om frueparet har en plan B. For så langt har ikke deltakelsen i programmet gitt bloggen så veldig mange flere klikk, som paret garantert hadde håpet på. Kanskje litt vanskelig å sanke lesere når man har null utstråling, null karisma, eller glimt i øyet. Truse-stuntet backfired skikkelig, ble bare ekkelt. All filmingen de gjør selv begynner med Caroline som med babystemme enten sier: "Nå skal jeg"......eller, "Da har jeg"......med venstre siden i fokus såklart. Ikke akkurat noen høydare. Så får vi sikkert se det "alle" lurer på. Blir det påfyll i fordelene i siste episode? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bnanny Skrevet 22. september 2018 #61306 Del Skrevet 22. september 2018 16 timer siden, Glufseguri skrev: Då var eg ferdig som kunde hjå Jollyroom😒 Me too Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BellaSwan Skrevet 22. september 2018 #61307 Del Skrevet 22. september 2018 46 minutter siden, formula skrev: Personlig har jeg store forventninger til episode 10, "Det er kvinnedagen og Caroline tar et oppgjør med kritikerne." Er det da vi får se den "ekte" Caroline, mon tro? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs O'Donell Skrevet 22. september 2018 #61308 Del Skrevet 22. september 2018 Akkurat nå, Mädchen skrev: Er det da vi får se den "ekte" Caroline, mon tro? Jeg tror faktisk at hovedpersonen selv har levd så lenge i en kunstig liksomverden at hun selv knapt vet hvem 'den ekte' egentlig er. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loffeliten Skrevet 22. september 2018 #61309 Del Skrevet 22. september 2018 10 minutter siden, Mädchen skrev: Er det da vi får se den "ekte" Caroline, mon tro? Mistenker at det bare er en myte at hun fins. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
virkelig Skrevet 22. september 2018 #61310 Del Skrevet 22. september 2018 Skrevet mail til Jollyroom jeg også for å fortelle om min støtte til CBE og hvor reaksjonene og de med "forbrukermakten"kommer fra. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 22. september 2018 #61311 Del Skrevet 22. september 2018 Tv2 hadde nok også håpet på høyere seertall. De hadde endelig fått kapret noe de trodde var en joker. Disse penslige "Bloggerne" som CBE og Julianne har ingen underholdningsverdi. Ut med dem og inn folk som ikke tar seg selv så høytidelig og lager litt drama. Savner virkelig Marna. Hun er den eneste bloggeren som ikke bryr seg om hva andre synes 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 22. september 2018 #61312 Del Skrevet 22. september 2018 Leser spør om tips til treningsbagen som kan bæres på ryggen. Caroline anbefaler Adaxveske som hun hadde i sin kolleksjon - «men den kan ikke bæres på ryggen» #venninnensindet» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 22. september 2018 #61313 Del Skrevet 22. september 2018 4 minutter siden, virkelig skrev: Skrevet mail til Jollyroom jeg også for å fortelle om min støtte til CBE og hvor reaksjonene og de med "forbrukermakten"kommer fra. Håper du husket å nevne at reaksjonene og forbrukermakten her inne er de samme som avslørte kommentarjukset hennes og photoshoppingen mm. også. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 22. september 2018 #61314 Del Skrevet 22. september 2018 8 minutter siden, virkelig skrev: Skrevet mail til Jollyroom jeg også for å fortelle om min støtte til CBE og hvor reaksjonene og de med "forbrukermakten"kommer fra. Verkeleg, Virkelig? Kva så om ein er aktiv på KG, betyr det at ein ikkje har rett til å bruke forbrukermakta samstundes? 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My <3 Skrevet 22. september 2018 #61315 Del Skrevet 22. september 2018 Er det hundebursdag de lager i stand? Så ut som de er oppi 200 ballonger minst til nå....Blir kvalm. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 22. september 2018 #61316 Del Skrevet 22. september 2018 Akkurat nå, My <3 skrev: Er det hundebursdag de lager i stand? Så ut som de er oppi 200 ballonger minst til nå....Blir kvalm. Barnebursdag.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 22. september 2018 #61317 Del Skrevet 22. september 2018 KG-brukeres forbrukermakt er vel like reel som forbrukermakt ellers. Hvorfor skulle det være forskjell på det liksom? Pengene de nå velger å ikke bruke hos Jollyroom også. Mange av de som reagerer på CBE.nos (og andre bloggeres) hemningsløse utlevering av barn er småbarnsmødre selv og midt i målgruppen for Jollyroom. Nå får Jollyroom velge om de vil følge kundene sine eller en bortskjemt selvhøytidelig blogger med kontinuerlig dalene lesertall. Jeg gjetter at Jollyroom fullfører det de har avtalt med bloggeren men etterfølgende ikke kommer med nye tilbud. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs O'Donell Skrevet 22. september 2018 #61318 Del Skrevet 22. september 2018 25 minutter siden, virkelig skrev: Skrevet mail til Jollyroom jeg også for å fortelle om min støtte til CBE og hvor reaksjonene og de med "forbrukermakten"kommer fra. Har du virkelig 😂😂 fantastisk 👏👏 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 22. september 2018 #61319 Del Skrevet 22. september 2018 29 minutter siden, virkelig skrev: Skrevet mail til Jollyroom jeg også for å fortelle om min støtte til CBE og hvor reaksjonene og de med "forbrukermakten"kommer fra. Hva skrev du der? "Hei, jeg ville bare fortelle at alle de som sender epost om at de ikke vil handle hos dere fordi dere har samarbeid med CBE.no er en gjeng kjerringer på kvinneguiden som baserer informasjonen og meningene sine på bloggen og tv-serien Bloggerne, de aner ikke hva de snakker om."? 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 22. september 2018 #61320 Del Skrevet 22. september 2018 (endret) 40 minutter siden, virkelig skrev: Skrevet mail til Jollyroom jeg også for å fortelle om min støtte til CBE og hvor reaksjonene og de med "forbrukermakten"kommer fra. Og poenget ditt er? Jollyroom lever av kunder, og de bruker CBE som kanal for å nå dem. I en rosenrød verden så er alle leserne til CBE er fans. I den virkelige verden må man ut fra det negative engasjementet rundt henne kunne konkludere med at en prosentvis ganske stor del lesere ikke finner henne sympatisk, og dermed vil få negative assosiasjoner til produkter hun fremmer. Jeg som foretningsdriver ville finne denne informasjonen SVÆRT interessant, særlig siden bloggerne utelukkende fronter klikkere som positive. For Jollyroom vil det være av null interesse om folk kommer fra KG. I fall du ikke har oppdaget det er det flust av annonsører som bruker KG som kanal for å nå kunder. Det kan tyde på at KG-brukere ses på som interessante potensielle kunder. Resonnementet ditt holder derfor ikke mål. Endret 22. september 2018 av CecilieX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg