mikrobe Skrevet 22. august 2018 #59581 Del Skrevet 22. august 2018 Jeg tror vi omsider fikk se bilde av kommentarfelt-Åge. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 22. august 2018 #59582 Del Skrevet 22. august 2018 Den ballen veier 6 kilo, og kettlebellen 8 kilo, så veldig anstrengende var det nok ikke. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 22. august 2018 Forfatter #59583 Del Skrevet 22. august 2018 (endret) Ikke rart fremgang og muskler uteblir når CBE er helt tørr og uanfektet etter trening. Hverken et maskarastrøk eller et hårstrå på avveie, ikke så mye som en svak rødme i huden engang: https://imgur.com/a/iyhLNeM Selv ser jeg ut som ei sprengt nepe, men vi velger jo alle hvor hardt vi ønsker å presse oss mens vi trener. Endret 22. august 2018 av Ultiva 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 22. august 2018 #59584 Del Skrevet 22. august 2018 3 timer siden, BlendaSensitive skrev: ..og fruas tipp-tapp...Sånn som min 6år kunne gjort for å etterligne barbie… Men ikke for å posere! https://www.independent.co.uk/life-style/barbie-feet-instagram-trend-women-pose-beauty-ideals-social-media-a8440791.html 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 22. august 2018 #59585 Del Skrevet 22. august 2018 2 minutter siden, Ultiva skrev: Ikke rart at fremgang og muskler uteblir når CBE er helt tørr og uanfektet etter trening. Hverken et maskarastrøk eller et hårstrå på avveie. Selv ser jeg ut som en sprengt nepe, men vi velger jo alle hvor hardt vi ønsker å presse oss når vi trener. Mulig du må kalibrere treningen din. 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Speilvegg Skrevet 22. august 2018 #59586 Del Skrevet 22. august 2018 6 minutter siden, Ultiva skrev: Ikke rart at fremgang og muskler uteblir når CBE er helt tørr og uanfektet etter trening. Hverken et maskarastrøk eller et hårstrå på avveie, ikke så mye som en svak rødme i huden engang: https://imgur.com/a/iyhLNeM Selv ser jeg ut som en sprengt nepe, men vi velger jo alle hvor hardt vi ønsker å presse oss når vi trener. Tviler på at noen av bildene av henne er «in real time». 🙊 De har nok fotoshoot på forhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 22. august 2018 Forfatter #59587 Del Skrevet 22. august 2018 15 minutter siden, Speilvegg skrev: Tviler på at noen av bildene av henne er «in real time». 🙊 De har nok fotoshoot på forhånd. Jepp. De fjernet selvfølgelig muligheten for å sjekke tidspunkt for bildetaking når det ble påpekt her inne hvordan bildene sjelden stemte med historien som ble presentert. På samme måte som at de fjernet muligheten til å sjekke kommentarer og bilderedigering når de ble tatt for juks og fanteri. Bedriften viser hvert fall ikke noe ønske om å fremstå som troverdige eller ærlige. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilie112 Skrevet 22. august 2018 #59588 Del Skrevet 22. august 2018 1 time siden, Inocybe skrev: Tog burde være midt i blinken for en med flyskrekk, miljøengasjement og masse PC arbeid. Tenker man rekker å redigere mange bilder og komponere mange innholdsløse tekster på en tur/retur Bergen. Kanskje hun til og med vil komme så ajour hun rekker å pakke ut kofferten Og det kunne faktisk ha blitt et fint blogginnlegg bare av togturen. Turen over Finse er jo veldig fin 😀 men det høres nok ikke fint ut og det høres litt mer hektisk ut når man må fly for å rekke frem.. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 22. august 2018 #59589 Del Skrevet 22. august 2018 (endret) 1 time siden, Gunvald skrev: Den ballen veier 6 kilo, og kettlebellen 8 kilo, så veldig anstrengende var det nok ikke. Syns det er helt fantastisk at den treningselskende bloggpersonaen fortsatt etter flere års påberopt styrketrening er på minimumsvekt på kettlebels, og ennå ikke kan ta en eneste armheving på gulvet - bare skrått på et bord. Ikke rart det ikke er fremgang eller anstrengelsesgrimaser å spore. Sleng oppgaven med grimaser over på den ansatte, sittende ex-fotballspilleren som burde vite bedre enn å late som. Endret 22. august 2018 av Revenge of Cthulhu 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 22. august 2018 #59590 Del Skrevet 22. august 2018 35 minutter siden, Ultiva skrev: Jepp. De fjernet selvfølgelig muligheten for å sjekke tidspunkt for bildetaking når det ble påpekt her inne hvordan bildene sjelden stemte med historien som ble presentert. På samme måte som at de fjernet muligheten til å sjekke kommentarer og bilderedigering når de ble tatt for juks og fanteri. Bedriften viser hvert fall ikke noe ønske om å fremstå som troverdige eller ærlige. Like tørt hår og perfekt sminke på Instastory etter treningsøkta, så lurte på om hun hadde skrevet feil. Photoshoot istedenfor trening. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Truka Skrevet 22. august 2018 #59591 Del Skrevet 22. august 2018 2 timer siden, *Emma* skrev: Det er ikke karbohydrater i kjøtt. Så det har ingenting med lavkarbo å gjøre. Er vel mer at det er «i tiden» å kutte kjøtt eventuelt Som jeg sa - jeg visste det ikke. Bare spekulerte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 22. august 2018 #59592 Del Skrevet 22. august 2018 1 time siden, Revenge of Cthulhu skrev: Syns det er helt fantastisk at den treningselskende bloggpersonaen fortsatt etter flere års påberopt styrketrening er på minimumsvekt på kettlebels, og ennå ikke kan ta en eneste armheving på gulvet - bare skrått på et bord. Ikke rart det ikke er fremgang eller anstrengelsesgrimaser å spore. Sleng oppgaven med grimaser over på den ansatte, sittende ex-fotballspilleren som burde vite bedre enn å late som. Vet vi at det virkelig trenes hos Eriksens? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 22. august 2018 #59593 Del Skrevet 22. august 2018 (endret) 13 minutter siden, Kleenex skrev: Vet vi at det virkelig trenes hos Eriksens? Nope, det gjør vi ikke. Det er bare narrativet som tilskriver "fruen i huset i Sarpsborg" å elske å trene styrke/løping på mølle over flere år uten fremgang. Det trenes sikkert anaerobt på et eller annet vis, men ikke mengden eller øktene slik beskrevet. Endret 22. august 2018 av Revenge of Cthulhu 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 22. august 2018 #59594 Del Skrevet 22. august 2018 Litt forskjell på bildene til Dorthe og ff ja. Dorthe viste ekte treningsglede etterbilde. Svett og bustete hår med rødt og oppglødd ansikt. Ff kjører likt likt og likt. Meget troverdig. Det med Barbiefeet ja. Helt latterlig. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 22. august 2018 #59595 Del Skrevet 22. august 2018 (endret) Ryddet for latterliggjøring og spekulasjoner, og svar til dette. Raven Emerald, mod. Endret 22. august 2018 av Raven Emerald Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Jabbadabbaduu Skrevet 22. august 2018 Populært innlegg #59596 Del Skrevet 22. august 2018 (endret) Jeg stusser på dette med at hun synes det er ille at folk tror de vet noe om hvem og hvordan hun er, ut fra bloggen. At hun blir snurt over at folk såkalt “dømmer henne” på bakgrunn av bloggen. Blir det ikke en smule selvmotsigende når hun lever av å selge ting nettopp gjennom å la folk tro at hun bruker og står inne for produktene hun selger (selv om det dessverre ikke alltid blir så troverdig)? Er det ikke det bloggen selger, altså, et «innblikk i CBEs hverdagsliv»? Jeg forstår faktisk ikke at man både kan bruke seg selv og sin person for det de er verdt, og så samtidig bli snurt når noen gir uttrykk for at de trekker slutninger om hvordan hun er, på bakgrunn av det hun selv velger å publisere. Jeg ville skjønt det hvis hun var en skuespiller i Hotel Cæsar og en TV-seer trodde hun VAR karakteren sin. Og selvsagt vet jeg (og de fleste som leser bloggen), at bloggen ikke gir det hele og fulle bilde av henne som person! Men det er jo nettopp å gi leserne følelsen av at de kjenner henne og familien som person som de tjener pengene sine på! Endret 22. august 2018 av Jabbadabbaduu 66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medici Skrevet 22. august 2018 #59597 Del Skrevet 22. august 2018 Skulle tro de hadde mer en nok løgner å holde styr på om ikke det "lille som vises" av personligheten skulle være oppdiktet også. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BellaSwan Skrevet 22. august 2018 #59598 Del Skrevet 22. august 2018 Husker dere det bildet som var tatt av CBE, enten under eller etter en av "treningsøktene" hennes? Da skulle hun visstnok vise leserne sine hvor "svett" hun var. Eneste problemet var at "svettedråpene" så veldig fake ut. Så ut som de var sprayet på med en spruteflaske. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebærkrem Skrevet 22. august 2018 #59599 Del Skrevet 22. august 2018 Det bildet glemmer jeg aldri. For en pinlig setting det må ha vært på treningsrommet😳 om mannen og jeg skulle hatt fotoshoot med sprayflaske og kamera hadde jeg gravd et hull i bakken for å komme meg unna. Men de er av samme ulla de to, og det som kreves for å opprettholde imaget på bloggen har gått helt over styr for lenge siden. Det hadde vært interessant å vite hvem som står for «det siste ordet» når det kommer til bilderedigering. Vet ikke hva som er verst jeg - en mann som redigerer kona til tider ugjenkjennelig, eller den enorme usikkerheten CBE må føle på. Er forresten ganske sikker på at treningsmengden til frua er stor. Treningen som gjøres er tvangsmessig kardio på mølla tidlig på morgenen med formålet om å forbrenne mest kalorier og holde forbrenningen oppe ila dagen - ikke for å bli sterk, sunn eller kondisjonsmessig. Bildene til bloggen blir tatt senere når sminken og håret er on fleek. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 22. august 2018 #59600 Del Skrevet 22. august 2018 3 timer siden, Jabbadabbaduu skrev: Jeg stusser på dette med at hun synes det er ille at folk tror de vet noe om hvem og hvordan hun er, ut fra bloggen. At hun blir snurt over at folk såkalt “dømmer henne” på bakgrunn av bloggen. Blir det ikke en smule selvmotsigende når hun lever av å selge ting nettopp gjennom å la folk tro at hun bruker og står inne for produktene hun selger (selv om det dessverre ikke alltid blir så troverdig)? Er det ikke det bloggen selger, altså, et «innblikk i CBEs hverdagsliv»? Jeg forstår faktisk ikke at man både kan bruke seg selv og sin person for det de er verdt, og så samtidig bli snurt når noen gir uttrykk for at de trekker slutninger om hvordan hun er, på bakgrunn av det hun selv velger å publisere. Jeg ville skjønt det hvis hun var en skuespiller i Hotel Cæsar og en TV-seer trodde hun VAR karakteren sin. Og selvsagt vet jeg (og de fleste som leser bloggen), at bloggen ikke gir det hele og fulle bilde av henne som person! Men det er jo nettopp å gi leserne følelsen av at de kjenner henne og familien som person som de tjener pengene sine på! Ingen liker å bli kalt selvopptatt og overfladisk men dette ber hun om selv. Om hun legger ut om hele livet sitt eller bare litt, det er ikke poenget. Man danner seg et bilde ut fra det hun legger ut og med mindre hun er schizofren, er det nok ikke så ulikt den private CBE eller er det en slags rollefigur man leser om? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg