Vitulina Skrevet 21. juli 2018 #57981 Del Skrevet 21. juli 2018 (endret) Jeg må si jeg lar meg forundre over hvordan man i det ene øyeblikket kan klage på hvor infantilt og banalt det er å følge denne bloggeren, enten via bloggen selv eller via sosiale medier. Mesteparten av dere gjør det jo selv, og i så måte er dere så absolutt med på å opprettholde bloggerens plass både ift oppdragsgivereere og media. Ett råd: kutt henne ut! Ikke følg på snap, ikke les bloggen og ikke klikk dere inn på nyhetssaker vedrørende det samme. Vi vet alle hva det altomfattende fokuset hennes er, og måten hun bruker sine barn på bør faktisk få konsekvenser. Det holder å gå inn en gang i skuddåret for å «se hva som skjer», fra måned til måned er faktisk status quo det samme. Avfølg henne, det får faktisk følger. Det gjør ikke det dere holder på med nå. Endret 21. juli 2018 av Vitulina 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 21. juli 2018 #57982 Del Skrevet 21. juli 2018 Følger ikke på snap eller Ig, leser bloggen på Bloglovin, men tror ikke 100+ brukere i tråden her har stor innvirkning på lesertallene. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 21. juli 2018 #57983 Del Skrevet 21. juli 2018 2 minutter siden, Kollontaj skrev: Følger ikke på snap eller Ig, leser bloggen på Bloglovin, men tror ikke 100+ brukere i tråden her har stor innvirkning på lesertallene. Jeg leser også mange blogger via Bloglovin. Vet du om bloggerne får klikk av at vi leser der? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 21. juli 2018 #57984 Del Skrevet 21. juli 2018 (endret) 2 timer siden, Vitulina skrev: Jeg må si jeg lar meg forundre over hvordan man i det ene øyeblikket kan klage på hvor infantilt og banalt det er å følge denne bloggeren, enten via bloggen selv eller via sosiale medier. Mesteparten av dere gjør det jo selv, og i så måte er dere så absolutt med på å opprettholde bloggerens plass både ift oppdragsgivereere og media. Ett råd: kutt henne ut! Ikke følg på snap, ikke les bloggen og ikke klikk dere inn på nyhetssaker vedrørende det samme. Vi vet alle hva det altomfattende fokuset hennes er, og måten hun bruker sine barn på bør faktisk få konsekvenser. Det holder å gå inn en gang i skuddåret for å «se hva som skjer», fra måned til måned er faktisk status quo det samme. Avfølg henne, det får faktisk følger. Det gjør ikke det dere holder på med nå. Jeg blir litt forvirret når du skriver «dere». Hvor har du det fra at mesteparten (= alle !) som kommenterer i denne tråden følger henne på snap, insta, blogg, etc? Endret 21. juli 2018 av Berga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs O'Donell Skrevet 21. juli 2018 #57985 Del Skrevet 21. juli 2018 15 minutter siden, Berga skrev: Jeg blir litt forvirret når du skriver «dere». Hvor har du det fra at mesteparten (= alle !) som kommenterer i denne tråden følger henne på snap, insta, blogg, etc? Hun mener vel 'dere' som i dem som gjør det da? Hun kunne selvsagt skrevet 'de av dere', men det blir jo bare flisespikkeri. Om man har en formening om bloggen og bedriften så må man vel få informasjonen fra et sted? Altså så er nok de fleste av oss (ikke alle) innom minst en av kanalene hennes iblant. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 21. juli 2018 #57986 Del Skrevet 21. juli 2018 3 timer siden, Veslefrikk skrev: Jeg leser også mange blogger via Bloglovin. Vet du om bloggerne får klikk av at vi leser der? Nei, det tror jeg ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 21. juli 2018 #57987 Del Skrevet 21. juli 2018 På det nærbildet av ansiktet hennes i siste innlegg, bølgestranden, hvorfor får jeg sånn Jan Thomas vibber? Første som slo meg da jeg så bildert var " guuud som hun ligner på Jan Thomas" 😮 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 21. juli 2018 #57988 Del Skrevet 21. juli 2018 1 minutt siden, Minnie Mus skrev: På det nærbildet av ansiktet hennes i siste innlegg, bølgestranden, hvorfor får jeg sånn Jan Thomas vibber? Første som slo meg da jeg så bildert var " guuud som hun ligner på Jan Thomas" 😮 Jeg synes at det bildet var et av de bedre bildene jeg har sett av bloggeren. Det ser litt mer spontant ut enn de andre stive dukkeposeringene som vi ser til vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RompeRusk Skrevet 21. juli 2018 #57989 Del Skrevet 21. juli 2018 16 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Jeg synes at det bildet var et av de bedre bildene jeg har sett av bloggeren. Det ser litt mer spontant ut enn de andre stive dukkeposeringene som vi ser til vanlig. .. med puppene i vektløst farvann 😏 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 21. juli 2018 #57990 Del Skrevet 21. juli 2018 1 minutt siden, RompeRusk skrev: .. med puppene i vektløst farvann 😏 Jaja...🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crash Skrevet 21. juli 2018 #57991 Del Skrevet 21. juli 2018 Jeg tror ikke dere snakker om samme bilde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cissacissa Skrevet 21. juli 2018 #57992 Del Skrevet 21. juli 2018 Det som slår meg vedr dette bølgebildet, er at magen hennes ser normalt flat ut. Ikke helt innsuget, innhul, med fleksede muskler. Flott og flat, for all del, men ikke noe umenneskelig som hun har presentert på andre bilder. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cissacissa Skrevet 21. juli 2018 #57993 Del Skrevet 21. juli 2018 1 minutt siden, Crash skrev: Jeg tror ikke dere snakker om samme bilde. Kan du legge ut bildet? Jeg snakker om det bildet på insta hvor hun står inne i en slags bølgesprut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crash Skrevet 21. juli 2018 #57994 Del Skrevet 21. juli 2018 47 minutter siden, Minnie Mus skrev: På det nærbildet av ansiktet hennes i siste innlegg, bølgestranden, hvorfor får jeg sånn Jan Thomas vibber? Første som slo meg da jeg så bildert var " guuud som hun ligner på Jan Thomas" 😮 Man blir gjerne litt "puffy" på en udefinerbar måte når man får sprøytet ting i/gjort ting med ansiktet. Og det er jo ikke akkurat noen hemmelighet at Jan Thomas har gjort litt av hvert. Folk som fyller ansiktet begynner å ligne hverandre etterhvert. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 21. juli 2018 Forfatter #57995 Del Skrevet 21. juli 2018 (endret) 54 minutter siden, Cissacissa skrev: Det som slår meg vedr dette bølgebildet, er at magen hennes ser normalt flat ut. Ikke helt innsuget, innhul, med fleksede muskler. Flott og flat, for all del, men ikke noe umenneskelig som hun har presentert på andre bilder. Det er veldig tydelig at bloggeren ofte suger inn magen alt hun kan på bilder. På dette f eks: https://imgur.com/eSUDz4q Det ser jo bare helt merkelig ut, men det er vel CBEs måte å hardnakket hevde at svangerskap "ikke ødelegger kroppen". Endret 21. juli 2018 av Ultiva 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 21. juli 2018 #57996 Del Skrevet 21. juli 2018 2 minutter siden, Ultiva skrev: Det er veldig tydelig at bloggeren ofte suger inn magen alt hun kan på bilder. På dette f eks: https://imgur.com/eSUDz4q Ja, for så å benekte det etterpå.. Folk er ikke blinde. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 21. juli 2018 #57997 Del Skrevet 21. juli 2018 Jeg skjønner ikke hvorfor en 32 år gammel tobarnsmor med relativt flat mage må suge inn magen enda mer uansett hvilken stilling hun er i. Det der er noe annet enn kun for forretningsvirksomhetens skyld. Som moden og reflektert kvinne og mor, burde hun se at hun overhodet ikke har noe å skamme seg over når det gjelder magen. Det syns bare så veldig godt på alle bilder. Som om to dokumenterte barnefødsler har ødelagt noe. Eller var det noe der fra før? En spiseforstyrrelse? Har ikke fulgt så lenge, registrerer bare forholdsvis lave lesertall så kan jo ikke være så populær blogger. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mme Blavatsky Skrevet 21. juli 2018 #57998 Del Skrevet 21. juli 2018 Positurene som inntas på bildene skal tydeligvis få objektet til å se smalere og bedre ut, slik de aller fleste SoMe-folk som kjent holder på. Det kan alle med øyne i hodet se. Det jeg ikke kan forstå helt er hvorfor man må trekke inn magen og stå i fordreide, stive positurer om man er så fornøyd med utseendet og kroppen sin som det gis uttrykk for. Det er noe som skurrer alvorlig med det, for om man er fornøyd så er det vel ingen grunn til å pynte slik på sannheten? 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 21. juli 2018 #57999 Del Skrevet 21. juli 2018 (endret) 34 minutter siden, Ovnsbakt Paprika skrev: Positurene som inntas på bildene skal tydeligvis få objektet til å se smalere og bedre ut, slik de aller fleste SoMe-folk som kjent holder på. Det kan alle med øyne i hodet se. Det jeg ikke kan forstå helt er hvorfor man må trekke inn magen og stå i fordreide, stive positurer om man er så fornøyd med utseendet og kroppen sin som det gis uttrykk for. Det er noe som skurrer alvorlig med det, for om man er fornøyd så er det vel ingen grunn til å pynte slik på sannheten? Der sa du det. All denne "jeg er fornøyd med meg selv" etterfulgt av positurer for å flattere kroppen på alle bilder, sminket og konturert til tennene, endel hiver innpå både fillers og annet, og uttaler "alt med måte i sunn balanse". CBE har jo sprøytet leppene fulle, det er en kjent sak at i alle fall leppene ikke kom av seg selv over natten. Er man fornøyd med seg selv, så går man vel ikke ut og gjør endringer på det? Det virker bare så rart. Endret 21. juli 2018 av Revenge of Cthulhu Lenke lagt til 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisssi Skrevet 21. juli 2018 #58000 Del Skrevet 21. juli 2018 Jeg havnet på innlegg fra stranden med stivpyntede barn og frue. Pynter man seg virkelig slik for å spise middag på et knøttlite sted på en gresk øy, for ikke å snakke om makeup'en. Jeg ser ikke mange slike familier når jeg ferierer, og takk for det. De går nyrike russere en høy gang. Og barna fotograferes i det uendelige, poserende med tyll og sløyfer. Det er vel dette frua kaller delikate bilder, men jeg kaller det heller kynisk utnyttelse enn koselige feriebilder. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg