Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, formula skrev:

Jeg har lest her inne lenge- og nå greide jeg ikke å holde kjeft lenger. Er litt usikker på hva du mener her, hva greier du ikke å holde kjeft om lenger? 

-Jeg ville si at jeg er enig i mye av det som skrives her
-Jeg ville si at jeg ler av mye som skrives her 
-Jeg ville si at jeg synes CBE er et merkelig fenomen, og jeg har til gode å få noe fornuftig til svar fra henne. 

Endret av Grønnmaling
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har akkurat sett videoen der CBE tar oss med på omvisning av huset. 
Det er noe som skal endres i alle rommene utenom eldstedatteren sitt, kontoret og det ene badet. Men de er veeeldig fornøyde med det de har gjort så langt! :ler: 

Om hodeplagg, sminke og antrekket ellers skal jeg ikke si så annet enn at dere må se selv. :overrasket: 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun matcher blomstene og pynten i gangen, det var litt artig synes jeg:p
De skal ha for at de har styrt på med det huset samtidig som de har to små barn. Ja greit så har andre gjort jobben, men det er jo uansett slitsomt å ikke kunne bo hjemme. Hadde jeg aldri orket:laugh:

Endret av Grønnmaling
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg kjenner bloggen, var denne videoen ganske "out of character". Å innrømme at de har gjort så mange feilsteg i oppussingen hadde jeg ikke forestilt meg. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skribent

Et opprinnelig nydelig hus ødelagt med svarthvitt og null atmosfære... Den varme, lune stemningen fra slik det var før er fullstendig borte. At det er mulig å bomme så totalt :overrasket: grusomme mørke bad og soverom, med hvittogpastellhelvete til ungene. Barnerom skal ikke være utstillingsvinduer :forvirret: 

De skal altså gjøre om masse, like lett som andre bytter en genser som er feil i størrelsen. Kjekt med spons.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest formula

Kjøkkenet får jeg litt sånn 101 dalmatinere vibber av, mye hvitt og mange sorte prikker strødd omkring. Og kan kjenne migrenen knurre i det fjerne om jeg ser for lenge på de flisene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Topptur

Jeg likte kjøkkenet og tvstuen. Hallen vil jeg gråte av og badene hadde sendt meg inn i dyp depresjon. 

Og HVA var det hun hadde på seg, egentlig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Sophia_08 skrev:

Ref video av hus og kontoret.. er feministveggen allerede skrotet? 

Man så jo ikke veggen der bildene hang.

Men den filmingen. Jeg blir nesten svimmel. Det ser ut som veggene beveger seg. 

Endret av penny_
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nettopp! Ingenting ble vist fra kontoret i denne videoen! Hva med å filme rommet i sin helhet? Badene er filmet på samme måte. Ser jo ingen detaljer, kun CBE..

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula

Ser hun får skryt i kommentarfeltet for at hun er så flink med interiør. Vel, når man ser "før" bildene kontra nå, er det jo så gråten vil ta en.

Ærlig talt, så synes jeg ikke hun fortjener skryt for denne mislykkede oppussingen, og det er jo veldig spesielt å høre at de var SÅ fornøyd med rom etter rom, samtidig som hun avslutter alt hun sier med et stort MEN. Og fortsetter med å si at de skal forandre det ene etter det andre. Skjønner ikke at de gidder å vise det fram engang, når det skal gjøres om på alt. 

Kunne ha spart seg for å vise fram barnerommene, noe så innvaderende og respektløst overfor de små! 

Endret av formula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grunnen til at hun ikke filmer kontoret er jo fordi det åpenbart ser annerledes ut nå etter at plakat innlegget er publisert og penga er på konto. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gillians
6 minutter siden, Rosenrød skrev:

Oi, det huset var virkelig mye finere før!

Ja, det var helt forferdelig å se på. Og det er greit, alle skal få ha sin smak og sånn, men her var det snakk om total historieløshet, ingen respekt for materialene og total mangel på gjennomtenkthet. De bare kastet seg på en eller annen trend det var lett å få spons på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Sophia_08 skrev:

Ref video av hus og kontoret.. er feministveggen allerede skrotet? 

3 minutter siden, BelAir skrev:

Grunnen til at hun ikke filmer kontoret er jo fordi det åpenbart ser annerledes ut nå etter at plakat innlegget er publisert og penga er på konto. 

De filmet plakatveggen på kontoret , og det ser ikke ut som noe er fjernet: https://imgur.com/a/3WNN1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde jeg hadde sett det meste når det gjaldt CBE og hennes massive forbruk. Men etter å ha sett videoen er jeg sjokkert. Faktisk sjokkert. Jeg skjønner ikke at de kan holde på sånn her. Det er jo virkelig ikke normalt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...