Gjest xx girl xx Skrevet 9. oktober 2017 #40841 Del Skrevet 9. oktober 2017 1 time siden, Gulleplutt skrev: De gjør neppe den tabben en gang til. De ønsker vel ikke å spenne bein under sitt eget levebrød? Tipper det er en som bevisst går inn for at flere skal tro det er LKE, med den hensikt å trigge spekulasjoner her inne. Jeg er uenig i den konklusjonen. De har gjort slik at vi ikke får sjekket det. Pluss at kommentarjukset var svært omfattende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppen Skrevet 9. oktober 2017 #40842 Del Skrevet 9. oktober 2017 Må innrømme at jeg tillater meg selv å bli sjokkert over dette korrupte selskapet. Enda mer synd er det at godtroende lesere og den innbitte fansen ikke ser dette, at de blir servert løgn og alternativ virkelighet gang på gang. Bedriften ljuger så de tror på det selv... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filifjonka Skrevet 9. oktober 2017 #40843 Del Skrevet 9. oktober 2017 1 hour ago, Gulleplutt said: De gjør neppe den tabben en gang til. De ønsker vel ikke å spenne bein under sitt eget levebrød? Tipper det er en som bevisst går inn for at flere skal tro det er LKE, med den hensikt å trigge spekulasjoner her inne. Nei du, dette var en forurettet Lasse, han klarer så inderlig vel selv å lage problemer... 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantastica Skrevet 9. oktober 2017 #40844 Del Skrevet 9. oktober 2017 Da har det endelig kommet negative kommentarer! Rene kinderegget dette, tre ting på en gang. Smålig, misunnelig, og et lite personangrep. Hvem er dette, tro? "Oi, dette var smålig... Det virker mer som om du er ufattelig misunnelig. I hvert fall om man leser de andre tekstene dine.Trist å tenke på at du jobber med barn, de trenger gode rollemodeller." 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 9. oktober 2017 #40845 Del Skrevet 9. oktober 2017 Nå er kommentaren postet på nytt på Instagram.. blir spennende å se hva hun gjør. Eller.. glem det, slett og blokk ja. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 9. oktober 2017 #40846 Del Skrevet 9. oktober 2017 (endret) Altså - jeg skjønner godt at hun blir lei seg når det er så stort kjør om ungene og merking og sånn. Men hvorfor vurderer hun ikke andre problemløsningsstrategier enn å skyte budbringeren? Hun er selvsagt dritsur på KG - det er jo ikke rart all den tid den store bilderedigeringsskandalen kom herfra - tett etterfulgt av kommentarfeltkatastrofen - som også kom herfra. Men det er jo andre som også er kritiske. H-dir, FO, diverse mediedebattanter. Jeg tenker at østersstrategien kombinert med mer eller mindre passivaggressive utfall i kommentarfeltene i de ulike SOME-kontoene ikke får dette til å bli borte. Hva hadde KG gjort hvis dere var CBE? Endret 9. oktober 2017 av pøbelsara 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 9. oktober 2017 #40847 Del Skrevet 9. oktober 2017 Storytel + peiskos. Peisen som luktet så stygt at hun heller ville ha kubbelys i. Men det tar seg vel ikke godt ut i reklamen. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 9. oktober 2017 #40848 Del Skrevet 9. oktober 2017 Om Caroline er her inne og leser, her kommer et par tips: Tiden er inne til å tenke nytt! Snu bloggen helt rundt, den er godt etablert, og kan brukes på en annen måte enn det vi ser i dag. Skriv et innlegg der du er ærlig på at du vil forandre bloggen, og samtidig invitere leserne til å komme med forslag til forbedringer og forandringer. Forslag som du tar imot åpent og ydmykt, uten passivaggressive svar eller forsvar. Holdt barna 100% unna bloggen. Sørget for å merke riktig, alltid. Legg deg på et moderat forbruk, med fokus på miljø, gjenbruk og DIY prosjekter. Feks vise hvordan man kan sy om gamle klær ( ikke alle kan sy, men det finnes kurs) finne loppisskatter osv. Bruk navnet ditt til gode prosjekter som hjelper andre. Du er flink med mat og oppskrifter, fortsett med det. Du er glad i hundene dine, de kan gjerne brukes på bloggen. Synes av og til vi kan skimte en god varme når du forteller om dem. Jeg kunne ha fortsatt lenge. Men poenget er at jeg tror CBE kunne vunnet mye på å forandre bloggen totalt, kanskje mistet noen lesere, men fått mange nye. Tror det ville gjort henne godt også, for aner at hun er luta lei av og til. Ikke at jeg tror noe sånt vil skje, men tror både Caroline og bloggen ville hatt veldig godt av en sånn "revolusjon". Og det kommer jo til å fortsette å komme kritikk så lenge de holder på slik de gjør. Hvorfor ikke skape seg et bedre og mer meningsfylt liv? Og lære barna hvordan det virkelige livet faktisk er i større grad, i stedet for å la to prinsesser vokse opp i det sponsede slottet i Kulåsparken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 9. oktober 2017 #40849 Del Skrevet 9. oktober 2017 (endret) Borte nå Endret 9. oktober 2017 av Tjukk Norris 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cocosa Skrevet 9. oktober 2017 #40850 Del Skrevet 9. oktober 2017 Fint at man tar print screen/Imgur! Da ses det ikke som spekulasjon av moderatorene heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cocosa Skrevet 9. oktober 2017 #40851 Del Skrevet 9. oktober 2017 1 minutt siden, Tjukk Norris skrev: Borte nå Slettet - igjen 🙄 Da må det jo være noe muffens i kulissene. Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicecar Skrevet 9. oktober 2017 #40852 Del Skrevet 9. oktober 2017 36 minutter siden, formula skrev: Om Caroline eller Bente er her inne og leser, her kommer et par tips: Tiden er inne til å tenke nytt! Snu bloggen helt rundt, den er godt etablert, og kan brukes på en annen måte enn det vi ser i dag. Skriv et innlegg der du er ærlig på at du vil forandre bloggen, og samtidig invitere leserne til å komme med forslag til forbedringer og forandringer. Forslag som du tar imot åpent og ydmykt, uten passivaggressive svar eller forsvar. Holdt barna 100% unna bloggen. Sørget for å merke riktig, alltid. Legg deg på et moderat forbruk, med fokus på miljø, gjenbruk og DIY prosjekter. Feks vise hvordan man kan sy om gamle klær ( ikke alle kan sy, men det finnes kurs) finne loppisskatter osv. Bruk navnet ditt til gode prosjekter som hjelper andre. Du er flink med mat og oppskrifter, fortsett med det. Du er glad i hundene dine, de kan gjerne brukes på bloggen. Synes av og til vi kan skimte en god varme når du forteller om dem. Jeg kunne ha fortsatt lenge. Men poenget er at jeg tror CBE kunne vunnet mye på å forandre bloggen totalt, kanskje mistet noen lesere, men fått mange nye. Tror det ville gjort henne godt også, for aner at hun er luta lei av og til. Ikke at jeg tror noe sånt vil skje, men tror både Caroline og bloggen ville hatt veldig godt av en sånn "revolusjon". Og det kommer jo til å fortsette å komme kritikk så lenge de holder på slik de gjør. Hvorfor ikke skape seg et bedre og mer meningsfylt liv? Og lære barna hvordan det virkelige livet faktisk er i større grad, i stedet for å la to prinsesser vokse opp i det sponsede slottet i Kulåsparken. CBE er dessverre nok litt for materalistisk og litt for glad i penger til å gjøre så store endringer på bloggen. Trist er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppen Skrevet 9. oktober 2017 #40853 Del Skrevet 9. oktober 2017 Kommentarfeltet på IG før og etter: https://imgur.com/gallery/dddXQ 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 9. oktober 2017 #40854 Del Skrevet 9. oktober 2017 8 minutter siden, nicecar skrev: CBE er dessverre nok litt for materalistisk og litt for glad i penger til å gjøre så store endringer på bloggen. Trist er det. Du har nok dessverre rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicecar Skrevet 9. oktober 2017 #40855 Del Skrevet 9. oktober 2017 5 timer siden, Gulleplutt skrev: De gjør neppe den tabben en gang til. De ønsker vel ikke å spenne bein under sitt eget levebrød? Tipper det er en som bevisst går inn for at flere skal tro det er LKE, med den hensikt å trigge spekulasjoner her inne. Men hadde det vært en som hadde gjort det som et sabotasje-oppdrag så hadde sikkert ikke CBE og co publisert innlegget i det hele tatt. Noe sier meg at det er eksfotballfruemannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 9. oktober 2017 #40856 Del Skrevet 9. oktober 2017 48 minutter siden, formula skrev: Om Caroline eller Bente er her inne og leser, her kommer et par tips: Tiden er inne til å tenke nytt! Snu bloggen helt rundt, den er godt etablert, og kan brukes på en annen måte enn det vi ser i dag. Skriv et innlegg der du er ærlig på at du vil forandre bloggen, og samtidig invitere leserne til å komme med forslag til forbedringer og forandringer. Forslag som du tar imot åpent og ydmykt, uten passivaggressive svar eller forsvar. Holdt barna 100% unna bloggen. Sørget for å merke riktig, alltid. Legg deg på et moderat forbruk, med fokus på miljø, gjenbruk og DIY prosjekter. Feks vise hvordan man kan sy om gamle klær ( ikke alle kan sy, men det finnes kurs) finne loppisskatter osv. Bruk navnet ditt til gode prosjekter som hjelper andre. Du er flink med mat og oppskrifter, fortsett med det. Du er glad i hundene dine, de kan gjerne brukes på bloggen. Synes av og til vi kan skimte en god varme når du forteller om dem. Jeg kunne ha fortsatt lenge. Men poenget er at jeg tror CBE kunne vunnet mye på å forandre bloggen totalt, kanskje mistet noen lesere, men fått mange nye. Tror det ville gjort henne godt også, for aner at hun er luta lei av og til. Ikke at jeg tror noe sånt vil skje, men tror både Caroline og bloggen ville hatt veldig godt av en sånn "revolusjon". Og det kommer jo til å fortsette å komme kritikk så lenge de holder på slik de gjør. Hvorfor ikke skape seg et bedre og mer meningsfylt liv? Og lære barna hvordan det virkelige livet faktisk er i større grad, i stedet for å la to prinsesser vokse opp i det sponsede slottet i Kulåsparken. Enhver oppegående person ville nok ha fulgt rådene dine - selv om en oppegående person neppe ville ha satt seg i den situasjonen bloggen CBE er i i dag. Jeg frykter at såvel bedriftseieren som den ansatte har verken tilstrekkelig intellektuelt utkomme eller selvinnsikt til å ta til seg rådene dine. De har jo begge en lang tradisjon med "å alltid vite best selv". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 9. oktober 2017 #40857 Del Skrevet 9. oktober 2017 47 minutter siden, formula skrev: Om Caroline eller Bente er her inne og leser, her kommer et par tips: Tiden er inne til å tenke nytt! Snu bloggen helt rundt, den er godt etablert, og kan brukes på en annen måte enn det vi ser i dag. Skriv et innlegg der du er ærlig på at du vil forandre bloggen, og samtidig invitere leserne til å komme med forslag til forbedringer og forandringer. Forslag som du tar imot åpent og ydmykt, uten passivaggressive svar eller forsvar. Holdt barna 100% unna bloggen. Sørget for å merke riktig, alltid. Legg deg på et moderat forbruk, med fokus på miljø, gjenbruk og DIY prosjekter. Feks vise hvordan man kan sy om gamle klær ( ikke alle kan sy, men det finnes kurs) finne loppisskatter osv. Bruk navnet ditt til gode prosjekter som hjelper andre. Du er flink med mat og oppskrifter, fortsett med det. Du er glad i hundene dine, de kan gjerne brukes på bloggen. Synes av og til vi kan skimte en god varme når du forteller om dem. Jeg kunne ha fortsatt lenge. Men poenget er at jeg tror CBE kunne vunnet mye på å forandre bloggen totalt, kanskje mistet noen lesere, men fått mange nye. Tror det ville gjort henne godt også, for aner at hun er luta lei av og til. Ikke at jeg tror noe sånt vil skje, men tror både Caroline og bloggen ville hatt veldig godt av en sånn "revolusjon". Og det kommer jo til å fortsette å komme kritikk så lenge de holder på slik de gjør. Hvorfor ikke skape seg et bedre og mer meningsfylt liv? Og lære barna hvordan det virkelige livet faktisk er i større grad, i stedet for å la to prinsesser vokse opp i det sponsede slottet i Kulåsparken. Du har mange gode forslag. Problemet er bare at du tenker at bloggernes fokus er hva leseren vil ha altså leserperspektivet. For meg mangler dette perspektivet ofte i Blogglandia. Mer virker fokuset å være på bloggernes behov for oppmerksomhet og hyllest, og etterhvert også om økonomisk vinning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 9. oktober 2017 #40858 Del Skrevet 9. oktober 2017 57 minutter siden, formula skrev: Om Caroline eller Bente er her inne og leser, her kommer et par tips: Tiden er inne til å tenke nytt! Snu bloggen helt rundt, den er godt etablert, og kan brukes på en annen måte enn det vi ser i dag. Skriv et innlegg der du er ærlig på at du vil forandre bloggen, og samtidig invitere leserne til å komme med forslag til forbedringer og forandringer. Forslag som du tar imot åpent og ydmykt, uten passivaggressive svar eller forsvar. Holdt barna 100% unna bloggen. Sørget for å merke riktig, alltid. Legg deg på et moderat forbruk, med fokus på miljø, gjenbruk og DIY prosjekter. Feks vise hvordan man kan sy om gamle klær ( ikke alle kan sy, men det finnes kurs) finne loppisskatter osv. Bruk navnet ditt til gode prosjekter som hjelper andre. Du er flink med mat og oppskrifter, fortsett med det. Du er glad i hundene dine, de kan gjerne brukes på bloggen. Synes av og til vi kan skimte en god varme når du forteller om dem. Jeg kunne ha fortsatt lenge. Men poenget er at jeg tror CBE kunne vunnet mye på å forandre bloggen totalt, kanskje mistet noen lesere, men fått mange nye. Tror det ville gjort henne godt også, for aner at hun er luta lei av og til. Ikke at jeg tror noe sånt vil skje, men tror både Caroline og bloggen ville hatt veldig godt av en sånn "revolusjon". Og det kommer jo til å fortsette å komme kritikk så lenge de holder på slik de gjør. Hvorfor ikke skape seg et bedre og mer meningsfylt liv? Og lære barna hvordan det virkelige livet faktisk er i større grad, i stedet for å la to prinsesser vokse opp i det sponsede slottet i Kulåsparken. Du har mange gode poeng i innlegget ditt, og jeg er enig i mye av det. Bloggen er en annonsekanal. CBE kan, om hun vil, bake inn flere annonsører i blogginnleggene sine. Feks om hun har 3 ulike annonsører kan hun håve inn 150k på ett enkelt innlegg. Hun kan ikke fronte gjenbruk og i tillegg tjener fett på affiliate-lenker. Mulig hun hadde fått flere lesere, men de mer seriøse bloggerne har mye lavere lesertall en "skandalebloggerne". Da får hun færre annonsekroner, samt lavere inntekt på klikk. Hun har kjøpt slottet sitt, og trenger penger til å leve i det. Hun har lagt seg til en livsstil hvor hun får alt gratis, og synes det er dyrt at hun faktisk må skatte av alt hun får gratis. Det gjør noe med et menneske, gjør noe med tankegangen. Hun har redd sin seng og må nå ligge i den. Å snu retning nå tror jeg kommer til å være altfor smertefullt både økonomisk og personlig. Mye vil ha mer, og det opplevde behovet for cash og utseendebaserte/overfladiske kommentarer trumfer ethvert snev av samfunnsansvar. Et kompliment rettet mot oppegående tankegang og filantropi må jo være verdt tusen ganger mer en komplimenter for redigerte bilder og iscenesatte hendelser på bloggen? OM hun skulle velge å endre kurs, har hun mulighet til å gjøre utrolig mye bra. Hun kan samle inn penger til gode formål (uten å ta mesteparten av pengene selv), sette fokus på reelle problemer både nasjonalt og internasjonalt osv. Mobbing, dyremishandling, forbrukssamfunnet, miljø, press, stress og psykiske problemer for ungdommene som vokser opp i dag (bl.a forårsaket av den glansede bloggerverdenen) er viktige temaer som alle bør ha fokus på. Hun kan være et godt eksempel for sine barn; det ER lov til å snu, å innrømme at man ikke alltid har tatt de beste valgene i livet. Men det er aldri for sent å utvikle seg, lære nye ting og ha fokus på andre en seg selv og sine nærmeste. For å kunne gjøre dette må man ha en viss form for selvinnsikt. Basert på hvordan de håndterer tilbakemeldinger, framstår det dessverre ikke som om selvinnsikten er tilstede.... For å avkrefte; nei, jeg er ikke misunnelig. Å leve som en fugl i bur er et av mine største mareritt. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Tjukk Norris Skrevet 9. oktober 2017 Populært innlegg #40859 Del Skrevet 9. oktober 2017 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suckers Skrevet 9. oktober 2017 #40860 Del Skrevet 9. oktober 2017 13 minutter siden, Tjukk Norris skrev: Spot on! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg