Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

4 timer siden, formula skrev:

Jeg kan tenke meg at det har vært et strategimøte eller to når det gjelder kommende 4-årsdag, for det er vel ingen tvil om at CBE har fått med seg kritikken mot barneeksponering, både i media og i kommentarfeltet (riktignok upublisert). Tviler veldig på at vi får se noe lignende som den skrekkelige "pepperkakefesten" i fjor.

Tipper dette er litt kinkig - hvordan få vise mest mulig spons, og samtidig ikke eksponere barnet alt for mye, altså forsøke å få minst mulig kritikk. Å beskytte barnet er tydeligvis ikke det primære her, det viser de jo veldig tydelig bla på snap. Vil også tro dette dreier seg om en barnebursdag med andre barn som gjester, og med foreldre i kulissene som absolutt IKKE vil ha barna sine på bloggen. Så det blir spennende å se hvordan de løser dette. 

Tror nok det blir mindre å se til barna etterhvert, nettopp for å unngå kritikk. Selv om de må vinke farvel til endel sponsor/reklamekroner. For hvor festlig er det å bli trukket fram som verstinger når det gjelder eksponering av barn, gang etter gang? 

Tipper de kjører full sponsorama i familieselskapet. Det de kan knipse i vei, uten foreldre som ikke vil ha barna på bloggen.

Så tar de bare bilder til privat bruk av barnebursdagen..

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Topptur skrev:

Ikke for å kverulere, men er det noen som tror at bildene ble tatt i dag tidlig? De har selvsagt planlagt og gjennomført fotoshooten tidligere i uken. Det er så mye snakk om narriativ her, men likevel tror dere vi ser sannheten om hverdagen deres på bloggen? 

Bildene ble tatt fredag.

IMG_1331.PNG

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kollontaj skrev:

Bildene ble tatt fredag.

IMG_1331.PNG

Jeg klarer ikke helt å se for meg hvordan den fotoshooten foregikk, det må jo bare være kleint. Snakke om tilgjorte bilder! 

"Åh, nå later vi som det er søndag morgen og vi koser oss med en lang morgen i sengen. Gi meg et morgensexy blikk, kjære".

Endret av owley
  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Topptur
1 time siden, Donpedro skrev:

Jeg leser ikke bloggen, men på Snap i dag deltar barn i 5 av mystoryene.

Ved å følge på snap er man minst like mye delaktig i bloggerens bedrift som om man leser bloggen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Topptur skrev:

Ved å følge på snap er man minst like mye delaktig i bloggerens bedrift som om man leser bloggen. 

Tror du gikk glipp av hovedpoenget igjen. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, filifjonka skrev:

Ler så jeg griner, merkelig så raskt Bente ble sykepleier, fra første til andre svarinnlegg liksom. Er Lasse litt grinete i dag etter en tur ut med gutta i går? Hvor lenge kan de drive på med dette kommenjukset? De er så patetiske at det ikke er mulig.

Mulig den rosa måneden til Frua ble til rød uke?

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Topptur skrev:

Ja. Og så? Har jeg signert en traktat noe sted hvor jeg lover å aldri gå inn på noe fra cbe? Jeg opplyste bare om at jeg ikke leser bloggen, og grunnen er at den er gørrkjedelig.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Topptur
58 minutter siden, Aricia skrev:

Tror du gikk glipp av hovedpoenget igjen. 

Det gjorde jeg sikkert. Jeg synes det er betenkelig at såpass mange vet hva som foregår på snap. Da er man med på å muligjøre utleveringen av småbarn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for imgur Ultiva!

Øyenbrynene hennes er alltid tegnet opp slik, kan ikke forstå at noen synes det er pent?

Når det gjelder det innlegget, så snakker hun om pysj og armbånd, men det hun viser er et oversminket fjes med trutmunn og børster på øyenvippene der hun ligger i sexy positur.

Armbånd og pysj vises jo nesten ikke. Muligens fordi det ikke er sponset? :vetikke: 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eksiltronder

Forsåvidt fint at de hadde tatt bildene på forhånd om de hadde overnattingsgjester... Det må jo være oppskriften på kleint :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det sminken, lyset eller etterbehandling som gir så kakete/tørr (mangler adjektiv som passer) hud som på det ene bilde fra hytta? Ser jo ikke bra ut.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, owley skrev:

Jeg klarer ikke helt å se for meg hvordan den fotoshooten foregikk, det må jo bare være kleint. Snakke om tilgjorte bilder! 

"Åh, nå later vi som det er søndag morgen og vi koser oss med en lang morgen i sengen. Gi meg et morgensexy blikk, kjære".

Tror ikke det er noe særlig kleint. Det er jobben deres, og så klart planlegger de innleggene og hvilken bilder de skal ha god tid i forveien. Som all annen jobb blir nok dette også en vane, og bildene er fine som alltid. 

Årsaken er selvsagt som @Ultiva skriver at det både skal fremstå som hun ser ut slik klokka 08 om morgenen, samtidig som de vil gi leserne inntrykk av at de er med på selve søndagsmorgenen i senga. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skribent

Er det ikke helt naturlig og veldig deilig å publisere flere filmer på Snap av datteren på fire som leker med designerpumpsa dine, med en liksom spøkefull kommentar om at «begynner tidlig»? Vi vet at ungen antagelig ville lekt like happy med sko til 99kr, men usj altså, what to do når man er badet i luksus???

En barndomsvenninne av meg ble litt plutselig velstående da hun giftet seg (...) Får litt samme vibbene som den gangen, hvor alt av svindyre innkjøp på tilfeldig vis fant veien inn i hver eneste samtale vi hadde i jentegjengen... «jeg bare haaater lukten av ny bil, håper den forsvinner fort!» hver gang et nytt glinsende miljømonster fant veien til innkjørselen :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
15 timer siden, goldlion skrev:

Har noen tipset VG om kommentarjuks igjen? 

Problemet er vel at det ikke finnes beviser så langt tenker jeg?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, xx girl xx skrev:

Jeg kunne også ønske det var mulig å finne ut. Det er alvorlig å utgi seg for å være lege, sykepleier eller annet. 

De gjør neppe den tabben en gang til. De ønsker vel ikke å spenne bein under sitt eget levebrød? Tipper det er en som bevisst går inn for at flere skal tro det er LKE, med den hensikt å trigge spekulasjoner her inne.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ikke de bildene som ble lagt ut av kildekodene . Noen som kan være så grei å gi en link? 

Hva har de fjernet fra kildekodene som gjør at man IKKE kan se om de har kommentert under andre navn?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...