Cavatina Skrevet 19. mars 2016 #24181 Del Skrevet 19. mars 2016 1 time siden, LilleSnupp skrev: Skal vi spørre om oppskriften fra i går? (jf. klimaengasjementet) Næh. Nå er det sukkerfritt som gjelder. Sukkerfritt er viktigere enn klima. Ferdig snakka! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 19. mars 2016 #24182 Del Skrevet 19. mars 2016 3 timer siden, Corinne skrev: Jammen i herrens land... Hvorfor ønsker disse bloggerne å smøre fjeset sitt over alt? En saftis med det tilgjort leende fjeset sitt utenpå, really?? Det overrasker meg hvor selvopptatte de er, det er helt uforståelig at de står for denne narsisissmen, uten å skjemmes.. Det ligger så langt unna min personlighet og i det hele tatt tenke at andre mennesker har noen glede eller interesse av å se hundrevis av bilder av trynet mitt, klærne mine, middagen min, hjemmet mitt, eller lese mine dagboknotater hver bidige dag året rundt.. Jeg ser hvordan de legger ut 7-8 identiske nesten bilder av seg selv i hvert innlegg, det skriker av selvopptatthet i en grad som skremmer meg... Det er begrenset hvor mange bilder man trenger å se av den samme personen i det samme antrekket... Det hadde liksom holdt med ett, og også det blir mye, ettersom det publiseres bilder av disse menneskene hver eneste dag. For å prøve og overføre blogger-settingen til noe annet: Noen skriver et par sider i dagboken sin og limer inn bilder av seg selv, venner og steder man har vært. Så skulle man da gått fra dør til dør i nabolaget, ringt på, og når naboene åpnet, så trykket man dagboka opp i fjeset dems.. "VIL DU LESE DETTE???????????? SE PÅ BILDENE HER DA!!!! ER JEG IKKE KUL OG FIN??" Det blir jo selvsagt å sette ting på spissen, for bloggene har jo følgere og fans som frivillig leser dette hver dag, og finner en eller annen form for mening i det... For meg: Ubegripelig..... Enig. Selvopptatthet på sitt verste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 19. mars 2016 #24183 Del Skrevet 19. mars 2016 1 time siden, Cornucopia skrev: Næh. Nå er det sukkerfritt som gjelder. Sukkerfritt er viktigere enn klima. Ferdig snakka! Tenkte på nachos'en og kjøttet, jeg dah.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 19. mars 2016 #24184 Del Skrevet 19. mars 2016 15 minutter siden, LilleSnupp skrev: Tenkte på nachos'en og kjøttet, jeg dah.. Den er garantert sukkerfri, og inneholder kun 0.7% ekte kjøtt 😉 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 19. mars 2016 #24185 Del Skrevet 19. mars 2016 Herlig innlegg @Corinne! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 19. mars 2016 #24186 Del Skrevet 19. mars 2016 7 timer siden, Corinne skrev: Jammen i herrens land... Hvorfor ønsker disse bloggerne å smøre fjeset sitt over alt? En saftis med det tilgjort leende fjeset sitt utenpå, really?? Det overrasker meg hvor selvopptatte de er, det er helt uforståelig at de står for denne narsisissmen, uten å skjemmes.. Det ligger så langt unna min personlighet og i det hele tatt tenke at andre mennesker har noen glede eller interesse av å se hundrevis av bilder av trynet mitt, klærne mine, middagen min, hjemmet mitt, eller lese mine dagboknotater hver bidige dag året rundt.. Jeg ser hvordan de legger ut 7-8 identiske nesten bilder av seg selv i hvert innlegg, det skriker av selvopptatthet i en grad som skremmer meg... Det er begrenset hvor mange bilder man trenger å se av den samme personen i det samme antrekket... Det hadde liksom holdt med ett, og også det blir mye, ettersom det publiseres bilder av disse menneskene hver eneste dag. For å prøve og overføre blogger-settingen til noe annet: Noen skriver et par sider i dagboken sin og limer inn bilder av seg selv, venner og steder man har vært. Så skulle man da gått fra dør til dør i nabolaget, ringt på, og når naboene åpnet, så trykket man dagboka opp i fjeset dems.. "VIL DU LESE DETTE???????????? SE PÅ BILDENE HER DA!!!! ER JEG IKKE KUL OG FIN??" Det blir jo selvsagt å sette ting på spissen, for bloggene har jo følgere og fans som frivillig leser dette hver dag, og finner en eller annen form for mening i det... For meg: Ubegripelig..... Amen. Sier egentlig alt. Jeg forunder meg også voldsomt over denne selvopptattheten, og hvordan de "får seg til det". Jeg synes det er flaut å bytte profilbilde på facebook liksom! En ting er jo om man har et talent, eller noe å "by på"...Da kan man liksom forsvare det litt, OM bloggingen har fokus på talentet da, selvfølgelig. Disse jentene har jo egentlig ingenting mer enn oss "vanlige" på gata. Og fremstiller seg selv som noe så fantastisk og ekstravagant - det er jo superpinlig når man tenker etter! Reiser, gaver, klær og andre ting er SPONSET, noe som også gjør at det faller i verdi, ivertfall for meg. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 19. mars 2016 #24187 Del Skrevet 19. mars 2016 Og unnskyld meg, dt siste instagrambildet hennes...altså - er det virkelig noen som KLER seg sånn når man er under 60?? Hakke sett makan til tanteantrekk noen gang. Hun hadde vært så sinnsykt mye finere i en litt mer rocka-chic-stil!!! Med den kroppen kan man jo bruke alt! Slitte olabukser med søt/sexy topper til, ja you name it... Istedet velger hun Tante Agathe som er ute å mater småfuglene. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 19. mars 2016 #24188 Del Skrevet 19. mars 2016 Hva er det med denne gapingen på bilder? Ser bare helt merkelig ut! Sånn som det bildet der hun holder brettspill i armene. Også gaper hun. Ene reklamebildet fra Bianco også; ligger dandert i en stol og gaper. Altså 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 19. mars 2016 #24189 Del Skrevet 19. mars 2016 24 minutter siden, skruf skrev: Hva er det med denne gapingen på bilder? Ser bare helt merkelig ut! Sånn som det bildet der hun holder brettspill i armene. Også gaper hun. Ene reklamebildet fra Bianco også; ligger dandert i en stol og gaper. Altså Skal nok se sexy ut 😆 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlendaSensitive Skrevet 19. mars 2016 #24190 Del Skrevet 19. mars 2016 Screenshot...? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Splitterpine Skrevet 19. mars 2016 #24191 Del Skrevet 19. mars 2016 (endret) Flere enn meg som har lagt merke til at det står "eventyr is 70ml" på forpakningen? Eventyris skrives da ikke i to ord! Men kanskje det er slik hun vil ha det? Frua har jo tidligere sagt at hun velger å droppe stor bokstav i overskrifter fordi det visuelt ser penere ut. Jeg synes det bare virker useriøst og merkelig å ha skrivefeil fordi at det ser pent ut Endret 19. mars 2016 av Splitterpine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 19. mars 2016 #24192 Del Skrevet 19. mars 2016 11 minutter siden, Splitterpine skrev: Flere enn meg som har lagt merke til at det står "eventyr is 70ml" på forpakningen? Eventyris skrives da ikke i to ord! Men kanskje det er slik hun vil ha det? Frua har jo tidligere sagt at hun velger å droppe stor boktav i overskrifter fordi det visuelt ser penere ut. Jeg synes det bare virker useriøst og merkelig å ha skrivefeil fordi at det ser pent ut Hun svarte en som spurte i kommentarfeltet at det var feil og hun var klar over det. Eller noe sånt. Det skulle være i ett ord. Den som har "lest korrektur" på innpakningen har nok gjort en dårlig jobb. Blir sikkert fikset senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Splitterpine Skrevet 19. mars 2016 #24193 Del Skrevet 19. mars 2016 (endret) 16 minutter siden, *Emma* skrev: Hun svarte en som spurte i kommentarfeltet at det var feil og hun var klar over det. Eller noe sånt. Det skulle være i ett ord. Den som har "lest korrektur" på innpakningen har nok gjort en dårlig jobb. Blir sikkert fikset senere. Ok. Uff, den er lei. Det er helt utrolig å få til skrivefeil på de få ordene på pakken Endret 19. mars 2016 av Splitterpine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 20. mars 2016 #24194 Del Skrevet 20. mars 2016 Tråden ryddet for latterliggjøring og svar til dette Nordvesta, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilie112 Skrevet 20. mars 2016 #24195 Del Skrevet 20. mars 2016 16 timer siden, LilleSnupp skrev: Skal vi spørre om oppskriften fra i går? (jf. klimaengasjementet) Det er nok svin eller kylling, så da er det ikke ble problem. Og er set storfe er nok den lørdagen unntaket.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 20. mars 2016 #24196 Del Skrevet 20. mars 2016 3 timer siden, Emilie112 skrev: Det er nok svin eller kylling, så da er det ikke ble problem. Og er set storfe er nok den lørdagen unntaket.. Det er svin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 20. mars 2016 #24197 Del Skrevet 20. mars 2016 (endret) Unnskyld meg, men hvordan kan face swap på snapchat være episk? Til å være "utdannet journalist" og "perfeksjonist" har hun UFATTELIG dårlig kontroll på ord, stavelser, grammatikk og betydninger. Ordet 'episk' har blitt misbrukt i altfor stor grad altfor lenge. Endret 20. mars 2016 av Lille_Krokodille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 20. mars 2016 #24198 Del Skrevet 20. mars 2016 Ha ha, var innom bloggen i sted og leste det samme. Episk snapchat, en ny morsom ting å leke med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 20. mars 2016 #24199 Del Skrevet 20. mars 2016 Episk i forståelsen "noe som blir husket lenge", gjerne noe flaut-morsomt. Mange bruker ordet slik. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 20. mars 2016 #24200 Del Skrevet 20. mars 2016 At Caroline kler seg som en tante er ikke nytt. Det er så feil av henne å kalle seg en fashion (og livsstil) blogger. Alt hun går med er så langt fra fashion, nyskapende, annerledes, moderne eller vågalt. Det er rett og slett A4. Det er som å ta gå rett inn på H&M og velge de 4 første antrekkene ved inngangsdøra. Som å gå på Nelly og legge de 10 øverste klesplaggene på topplisten i handlekurven. Som å kjøre safe med matchende bukse og jakke. Beige eller marineblått. Kanskje noen spreke sko. Fashion. Hun får tro hva hun vil, men å bli inspirert av klesplaggene hennes? Nei. Kler hun seg stygt? Ikke nødvendigvis, men hun skiller seg ikke fra mengden langs Karl Johan. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg