Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Endelig får de vært alene ja, de to.

Kjenner jeg blir litt provosert. :glare: 

Innlegg redigert for avsporing

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun er på spa, men badet på rommet istedet for å gå i spaavdelingen med mannen fordi det er så deilig å bade uten sminke. WTF!?!? Sier hun at en voksen dame på nesten 30 år ikke tør å vise seg på spa uten sminke? Eller misforstår jeg?

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Amafalathiel skrev:

hun er på spa, men badet på rommet istedet for å gå i spaavdelingen med mannen fordi det er så deilig å bade uten sminke. WTF!?!? Sier hun at en voksen dame på nesten 30 år ikke tør å vise seg på spa uten sminke? Eller misforstår jeg?

Du misforstår. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Splitterpine
23 minutter siden, Amafalathiel skrev:

Jeg forstod det som at hun droppet spaet,  for å ikke måtte ta på sminke på nytt  etterpå, for å spise middag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zeitgeist

Hvor mange slike samarbeid har cbe.no hatt? 

Jeg kommer på:

Nelly
Adax
Bianco

Men var det ikke flere? Noe med en kjoleprodusent, samt bikini? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev:

Hvor mange slike samarbeid har cbe.no hatt? 

Jeg kommer på:

Nelly
Adax
Bianco

Men var det ikke flere? Noe med en kjoleprodusent, samt bikini? 

Porto br og tailorheaven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Splitterpine skrev:

Jeg forstod det som at hun droppet spaet,  for å ikke måtte ta på sminke på nytt  etterpå, for å spise middag. 

Jo, men hun sier det er godt å bade uten sminke, så det leste jeg som at hun bader på rommet, men at hun uansett må sminke seg til middag, men av en eller annen grunn ikke kunne gå i spaavdelingen.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Splitterpine
1 minutt siden, Amafalathiel skrev:

Jo, men hun sier det er godt å bade uten sminke, så det leste jeg som at hun bader på rommet, men at hun uansett må sminke seg til middag, men av en eller annen grunn ikke kunne gå i spaavdelingen.

Hun skriver at det er mye deiligere å bade i damp uten sminke, så da gleder hun seg til å gjøre det i morgen. I dag koser hun seg i badekaret på hotellrommet (slik jeg forstår det, gjør hun dette med sminke). Du må lese hele konteksten, og ikke plukke setningene i fra hverandre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist
54 minutter siden, amadine skrev:

Porto br og tailorheaven

Ok, takk.

Jaja, det var noe å fleske til med på blogg-CV'en tenker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig for henne at sminken legger begrensninger for henne. At det tar SÅ lang tid og sminke seg at hun ikke hadde rukket det. Hun hadde nok sett veldig fin ut med bare  mascara også

Endret av MiniMjau
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Splitterpine skrev:

Hun skriver at det er mye deiligere å bade i damp uten sminke, så da gleder hun seg til å gjøre det i morgen. I dag koser hun seg i badekaret på hotellrommet (slik jeg forstår det, gjør hun dette med sminke). Du må lese hele konteksten, og ikke plukke setningene i fra hverandre...

jeg tok jo høyde for at jeg misforsto, men uansett er resultatet at hun er på spa uten å gå på spa, fordi sminken hindrer henne

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
10 timer siden, mocca1 skrev:

Hmm.. er låret på siste bildet redigert? 

Ser unaturlig ut med en så rett vinkel fra kneet.. Men dama er såpass tynn at det kan godt hende det ikke er redigert (i og med at de ikke driver med sånt..)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske forstemmende å se at en iscenesatt blogg, der alt som presenteres for publikum har lite med virkeligheten å gjøre (som innehaverne ved flere anledninger selv har uttalt) og som gang på gang er fersket for diverse juks (MÅ jeg virkelig dokumentere alt dette på nytt i dette innlegget for at innlegget ikke skal moddes bort, når all dokumentasjon ligger lengre bak i tråden opptil flere ganger?), ikke tillates å diskuteres på grunnlag av "hets og spekulasjoner". Når bloggen i seg selv er en eneste stor spekulasjon leserne skal falle for gang etter gang.

Endret av Cornucopia
La til en setning
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skal man begynne... 

Fruen påstår at for å være pyntet, ordentlig og jålete så må man bruke sminke for å spise en fin middag. For min del har jeg følgende kriterier; jeg liker å være ren, i rene klær og høye hæler, ha velstelt hår (krøller) og lukte godt. Jeg farger vipper og bryn hver tredje uke og er ikke avhengig av å se ut som en Bambi med plastvipper eller minkhår. En sensuell lebestift er evig nok pynt da, sammen med bruk av vippetang. 

Så nei, du fremstår aldeles ikke som trygg på deg selv, gitt at du er avhengig av et helt prosjekt for å spise middag. Hva er forresten penere enn rosenrøde kinn fra badstu og bad? Kanskje litt solbrun hud med fregner? Nei, da må man vel sminke bort naturens gull der også. 

Helt utrolig at en kvinne på 30 år klarer å si så mye dumt.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...